Lepeltje Lepeltje

03-06-2011 12:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren hebben we het lepeltje lepeltje gedaan.

Was heel lekker, alleen soms ging die eruit en wou het niet goed.

Heeft iemand tips?
Dan is zijn piemel te klein. Vervelend voor je.
De vrouw slaat een been over hem heen, naar achteren zegmaar. Werkt bij ons prima !!

En anders het bovenlichaan iets meer naar voren houden.

Soort van omgekeerde stoelvorm zegmaar.
quote:Tomatensoep schreef op 03 juni 2011 @ 12:58:

Dan is zijn piemel te klein. Vervelend voor je.Huh meen je dat nou? ik had dat ook met 2 van mijn exen en die hadden behoorlijke grote piemels. Kwam meer omdat ik mee bewoog dat hij er af en toe uit floepte. Denk dat je als vrouw misschien gewoon stil moet blijven liggen.
Als je lepeltje-lepeltje wil doen waarbij je dicht tegen elkaar aan ligt (haar rug tegen zijn borst) dan mag hij echt wel een flinke penis hebben wil hij zelfs maar een stukje in je vagina komen. En dan floept hij er makkelijk uit bij het stoten.

Beter is als zij een holle rug maakt en haar bekken kantelt. Lig je net even iets verder van elkaar af maar wel weer op ooghoogte.
Nou..... dat stilliggen werkt ook niet!!! Probeer maar eens niet mee te bewegen. Da's geen doen!!! Ik moet bewegen haha
inderdaad, als wij het doen, dan duw ik me kont tegen zijn penis aan, en maak ik me rug wat boller en me schouders weer naar achter. klinkt ingewikkeld niet? haha maar is zeker aan te raden!!

Succes
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:rogue_25 schreef op 03 juni 2011 @ 13:01:

[...]

Huh meen je dat nou? ik had dat ook met 2 van mijn exen en die hadden behoorlijke grote piemels. Kwam meer omdat ik mee bewoog dat hij er af en toe uit floepte. Denk dat je als vrouw misschien gewoon stil moet blijven liggen.Tuurlijk
Ondanks mn lekkere bolle bips, nooit geen last hij blijft erin zelfs als ik meebeweeg!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Jemig je opent wel enorm veel topics zeg! Hoe staat het inmiddels met al je onzekerheden?

Je doet me een beetje denken aan smurfje
quote:Tomatensoep schreef op 03 juni 2011 @ 12:58:

Dan is zijn piemel te klein. Vervelend voor je.*proest, wat een heerlijke droge opmerking
quote:elastiekje schreef op 03 juni 2011 @ 13:27:

Je doet me een beetje denken aan smurfje Ik had niet direct gezien wie deze TO was, maar na deze opmerking wist ik het
Mij was het nog niet opgevallen !! Wordt er zoveel gepost door Bloem55 dan ??
Achja definieer veel. Maar in een korte periode wel een aantal (onzinnige) topics, waar van alles door elkaar heen loopt.

Maar ik zal mn mond maar houden, ik heb namelijk altijd wel wat te zeuren
Is dat zo elastiekje ?? Misschien heb je wel gewoon gelijk !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven