Lepeltje Lepeltje
vrijdag 3 juni 2011 om 13:01
quote:Tomatensoep schreef op 03 juni 2011 @ 12:58:
Dan is zijn piemel te klein. Vervelend voor je.Huh meen je dat nou? ik had dat ook met 2 van mijn exen en die hadden behoorlijke grote piemels. Kwam meer omdat ik mee bewoog dat hij er af en toe uit floepte. Denk dat je als vrouw misschien gewoon stil moet blijven liggen.
Dan is zijn piemel te klein. Vervelend voor je.Huh meen je dat nou? ik had dat ook met 2 van mijn exen en die hadden behoorlijke grote piemels. Kwam meer omdat ik mee bewoog dat hij er af en toe uit floepte. Denk dat je als vrouw misschien gewoon stil moet blijven liggen.
vrijdag 3 juni 2011 om 13:05
Als je lepeltje-lepeltje wil doen waarbij je dicht tegen elkaar aan ligt (haar rug tegen zijn borst) dan mag hij echt wel een flinke penis hebben wil hij zelfs maar een stukje in je vagina komen. En dan floept hij er makkelijk uit bij het stoten.
Beter is als zij een holle rug maakt en haar bekken kantelt. Lig je net even iets verder van elkaar af maar wel weer op ooghoogte.
Beter is als zij een holle rug maakt en haar bekken kantelt. Lig je net even iets verder van elkaar af maar wel weer op ooghoogte.
vrijdag 3 juni 2011 om 13:11
vrijdag 3 juni 2011 om 13:16