Leven zonder seks?

22-10-2018 21:58 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik zit eigenlijk wat met t volgende.. of mee zitten..
Ik vraag me het volgende af:
Wel of geen relatie, als je me zou vragen of ik een leven zonder seks zou hebben, dan zou ik het oprecht niet missen denk ik.
Ik ben misschien een saaie trien, maar seks heb ik alleen tijdens relaties. Als ik het niet meer zou kunnen hebben, dan zou ik dat geen gigantisch probleem vinden. Is dat omdat ik de ware niet heb gevonden of ben ik gewoon heel nuchter (wat ik ook wel ben hoor)? Ik weet niet goed waar het aan ligt en of het vreemd is. Zo voelt het soms namelijk een beetje. Ik fantaseer weleens maar ik heb geen drang om het daadwerkelijk in gang te zetten.
anoniem_376231 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 22:12
7.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Manlief schreef:
16-12-2018 00:07
Sorry, kan me er echt niets bij voorstellen. is ook helemaal niet volgens de wetten van de evolutie, het in stand houden van de soort. Dus dieren en mensen neuken erop los om zoveel mogelijk nakomelingen te krijgen. Alleen wij mensen hebben dat weten te reguleren.
Er is dan weer geen enkele “wet van de evolutie” over in stand houden van de soort. In tegendeel. Soorten ontstaan en evolueren omdat het individu concurreert met andere individuen van de soort. En nee, noch mensen, noch dieren, “neuken er op los om zoveel mogelijk nakomelingen te krijgen”. Mensen zijn, met bonobo’s wel zeldzame zoogdieren in het feit dat ze ook neuken buiten vruchtbare periodes.

Biologie er bij halen is leuk, vooral als het nog een beetje klopt wat je zegt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Manlief schreef:
16-12-2018 00:07
Sorry, kan me er echt niets bij voorstellen. is ook helemaal niet volgens de wetten van de evolutie, het in stand houden van de soort. Dus dieren en mensen neuken erop los om zoveel mogelijk nakomelingen te krijgen. Alleen wij mensen hebben dat weten te reguleren.
Ehhh, heb jij wel eens op aarde gekeken. Mensen zijn nog erger dan konijnen vandaar ook die overbevolking. Dat mensen nog maar 2 kinderen krijgen is iets van de laatste tijd omdat het al zo verrekte vol is in Nederland.
2guys
ouderen dating

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven