lingerieideeen

23-11-2011 13:43 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben dol op mooie lingerie, maar heb helaas niet veel geld om daar aan uit te geven.

Af en toe ben ik wel creatief. Bij de zeeman heb ik van die mouwloze hemdjes gekocht met zo''n brede kantrand van boven.

Die rand hoort net boven je borsten te zitten, maar er zit genoeg stretch in het hemdje om het nog verder naar beneden te trekken en dan komt net die brede rand over je borsten.

Zo heb ik dan voor 4 euro toch iets opwindends aan in bed.

Nu met deze dagen voor de kerst en dichtbij de uitverkoop ga ik eens snuffelen voor iets doorzichtigs tussen de gewone kleding.

Ben benieuwd of ik iets leuks ga vinden voor weinig geld.

Ik koop bij de zeeman trouwens ook regelmatig van die kanten slipjes voor 1 of 2 euro. Die moet je niet overdag dragen want daar is de kwaliteit niet naar, maar als opwindingsmateriaal zijn ze heel geschikt.

Wie heeft er nog meer van deze ideeen, waarbij je toch het sexy gevoel krijgt, maar niet zo diep in je buidel hoeft te tasten?

Ik hoor ze graag.
odi et amo
Het is raar maar waar; laatst bij de action leuke strings gekocht.
Action en het Kruidvat hebben af en toe ook aanbiedingen van misschien voor jou opwindende slips, hemdjes en jurkjes.

En anders de Pabo, die hebben ook goedkope meuk. En in de opruiming bij Bonprix ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij erotiekshops hebben ze vaak ook een hoekje met leuke dingetjes voor een zacht prijsje/afgeprijsd.
H&M?
Pabo goedkoop?

Voor een stukje gordijn betaal je al zo 30 euro.

Vind ik niet echt goedkoop. En trouwens dat dure spul is van dezelfde fikkwaliteit.
odi et amo
In de uitverkoop bij de h&m of newyorker. Altijd hele leuke dingen ik had daar aan het eind vd uitverkoop een zwart corset met jarretels eraan + kousen voor 6 euro. Dan moet je wel geluk hebben met de maat. En action idd.
Erg veel succes met een strak lang (net over de billen) zwart t-shirt (dat ik ook gewoon als t-shirt draag) met een paar mooie kousen eronder.
quote:natadecoco schreef op 23 november 2011 @ 13:59:

H&M?Daar hebben ze leuke dingen maar nooit in mijn maat
odi et amo
New Yorker en C&A hebben nog wel eens wat leuks in de uitverkoop hangen.
Overknee sokken met bijpassende string zijn ook altijd een succes hier. Dan ben je echt voor 4 euro klaar. Op de markt hebben ze ook veel. Zit altijd wel iets tussen in elke maat.
Kniekousen met een string is geil? Als in schoolmeisje ofzo?
Bazinga!
Tja, smaken verschillen natuurlijk. Maar in een bepaalde bui vind ik dat ook wel leuk :p
idem
Haha soms is het inderdaad leuk om te doen en als hij voor weining geld kan mag het ook nog stuk hahah
De markt. Ik heb een poosje geleden een kanten gevalletje gekocht van eeh wat was het 5 of 10 euro ofzo. Zat zelfs een stukje stof bij wat je eventueel als je het echt wil als slipje zou kunnen dragen
quote:vivalda schreef op 23 november 2011 @ 14:27:

Kniekousen met een string is geil? Als in schoolmeisje ofzo?

Haha ja werkt prima hoor. Al draag ik meestal van die kanten of doorschijnende hipster dingen.

mss wel het schoolmeisjes effect idd.

Maar hij is totaal niet van de uniformpjes en rolplaying hoor.

ik heb wel geluk want hij houd ook van panty's en hold ups (ook lekker goedkoop)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven