Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelend mannetje. Wel mans genoeg om zijn pielemoos op te sturen, maar oh wee als zijn vriendin er misschien lucht van kijgt, dan is het gewoon een jankebal.

Jij net zo trouwens. Verbazingwekkend hoe makkelijk het af te doen is met 'het is nou eenmaal gebeurd'.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Cateautje schreef op 10 juli 2013 @ 12:26:

[...]

Smaakt dat een beetje? Zo'n beeldscherm? Hihi.Hihihihiiii mallerd hihihiii
quote:Cateautje schreef op 10 juli 2013 @ 10:32:

Dus is het prima dat zij een bom onder de relatie legt omdat zij door hormonen gedreven de vriendin de foto wil laten zien met het verhaal dat HIJ, jawel HIJ, zo bezig is geweest?

Ik ga het dus niet vertellen. Maar verder wou ik best toegeven dat ik er te veel in mee gegaan ben. Alleen luister cadoosje, ik was op meer dan 2 kilometer afstand toen hij zelf besloot dat lid in erectie te brengen en met zijn telefoontje een foto te maken.

Nu ga je zeggen dat ik het heb uitgedaagd en voor een deel is dat waar.

Maar HIJ bood eerst aan, ik deed toen iets fout door 'bluf' te zeggen en HIJ voegt de daad bij het woord.

Dus wel lezen.

Als jij Cadoosje zegt als je boos op iemand bent

'Ik zou die persoon wel de nek om kunnen draaien'

en ik zeg 'bluf'

en JIJ doet het.

Moet ik dan de gevangenis in of jij?

Ja ik mag dan als domme doos afgschilderd worden, maar denk dat we dit anders eens moeten testen en kijken wie van ons er achter de tralies komt. hi-hi-hi
Succes verder met het schoonvegen van je eigen straatje, siert je enorm.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Cadoosje.

Hihihihihihihihihihihi.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:33:

[...]

Ik ga het dus niet vertellen. Maar verder wou ik best toegeven dat ik er te veel in mee gegaan ben. Alleen luister cadoosje, ik was op meer dan 2 kilometer afstand toen hij zelf besloot dat lid in erectie te brengen en met zijn telefoontje een foto te maken.

Maar HIJ bood eerst aan, ik deed toen iets fout door 'bluf' te zeggen en HIJ voegt de daad bij het woord.

Dus wel lezen.

en ik zeg 'bluf'

en JIJ doet het.

Ja ik mag dan als domme doos afgschilderd worden, maar denk dat we dit anders eens moeten testen en kijken wie van ons er achter de tralies komt. hi-hi-hiWow sterke vergelijking...
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:25:

En Jaak bedankt voor het aanbod, maar ik heb even genoeg piemel op mijn netvlies staan. Dus bespaar je de moeite van de foto...

Zal ik er nog een keer hihihi bij zetten, dan kan ik weer de trol van de dag zijn.

In ieder geval zwaar klote dit en laat het dan voor andere n een les zijn om te zien hoe een beetje opwinding uit de hand kan lopen. Ja ik weet het, niemand van jullie heeft ooooit over een andere man gefantaseerd, niemand heeft ooit geteasd. Gelukkig maar, alleen voor die ene persoon die misschien ook zichzelf in dat stoute contact kan laten meeslepen... kijk uit, want een appje denk je nog van: is geen vreemdgaan, maar voor je het weet zit je met de gebakken peren.

He Coralie, het was geen aanbod hoor. Ik heb immers Armand zijn lens niet, dus bak ik er sowieso niets van :-)

Maar je hebt waarschijnlijk wel de beste beslissing genomen.
Actie = reactie Coralie. Jullie zaten beiden fout. Dat jij vindt dat hij "meer" fout zat, maakt jouw actie nog niet goed.
quote:Iwannalive schreef op 10 juli 2013 @ 12:32:

Hoe verzin je het om nog te denken dat jullie dan SAMEN met je vriendin zouden gaan praten. Samen met je vriendin vertellen dat je hem om een foto van zijn piemel hebt gevraagd en dat hij die heeft geappt... hoe zie je dit gesprek voor je?? Een ding heb je denk ik wel opgelost... die man krijgt hem nu waarschijnlijk niet meer hard op je. Zoveel onnozelheid... hihi

Was je het dan ook van plan om het SAMEN aan jouw man te gaan vertellen of ben je single... hihi

Ik heb nooit om een foto gevraagd.

Ik zag dat gesprek samen ook niet voor me. Daarom wist ik niet wat te doen, maar vond toen dat wij het misschien moesten vertellen , zonder te weten hoe.

Dat het daarna bij mijn vriend zou komen, wist ik wel, maar die is een heel ander verhaal. Die heb me een keer in een trio met een maat van hem gepraat, dus denk dat die op zich nog wel mee zal vallen. Zeker omdat ik nooit de intensie had om die piemel aan te raken.

Ja ik vind, nee vond, die man leuk, maar dat geldt voor meer vriendinnen. Dat weet mijn vriend ook wel. En een beetje teasen denk ik niet dat hij helemaal kapot van zou gaan. Nogmaals, als iemand van mening is dat ik al met die ander in bed lag, dan is dat jullie eigen conclusie, niet de feiten.
quote:Egidius schreef op 10 juli 2013 @ 12:38:

Actie = reactie Coralie. Jullie zaten beiden fout. Dat jij vindt dat hij "meer" fout zat, maakt jouw actie nog niet goed.

Ik zal wel net zo fout geweest zijn. Ik zal nog eens goed op een rijtje zetten hoe het allemaal gelopen is en die berichten nalezen om te zien waar ik had moeten stoppen. Maakt denk ik ook niet uit wie het meeste fout was. ht was gewoon fout. daarom heb ik het gestopt. niet hij.

Volgens mij wilde hij nog wel wat verder. Gaat niet door dus. ik ga hem wissen uit mijn telefoon
quote:jaakds schreef op 10 juli 2013 @ 12:37:

[...]

He Coralie, het was geen aanbod hoor. Ik heb immers Armand zijn lens niet, dus bak ik er sowieso niets van :-)

Maar je hebt waarschijnlijk wel de beste beslissing genomen.

Ik weet wel dat het een grapje was, hoor ;)

Kan daar de humor wel van inzien.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:40:

[...]

Ik zal wel net zo fout geweest zijn. Ik zal nog eens goed op een rijtje zetten hoe het allemaal gelopen is en die berichten nalezen om te zien waar ik had moeten stoppen. Maakt denk ik ook niet uit wie het meeste fout was. ht was gewoon fout. daarom heb ik het gestopt. niet hij.

Volgens mij wilde hij nog wel wat verder. Gaat niet door dus. ik ga hem wissen uit mijn telefoonVerstandig van je
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:33:

[...]

Dus wel lezen.

en ik zeg 'bluf'

en JIJ doet het.

Ja ik mag dan als domme doos afgschilderd worden, maar denk dat we dit anders eens moeten testen en kijken wie van ons er achter de tralies komt. hi-hi-hi

Zeg Moraloosje, als je mijn naam niet kan typen, schrijf me dan ook niet aan.

Je voorbeeld snijd geen hout en is geen excuus.

Jullie zijn beide schuldig hier aan. Je bent je maar al te bewust dat dat voor hem wel geldt, maar dat jij het slachtoffer bent van het maken van een foutje.

Geef blijk van karakter en verbreek gewoon de vriendschap met die vrouw door nooit meer iets van je te laten horen. Nogmaals, je geen recht meer op haar vriendschap.
Om te zien waar je had moeten stoppen? Ik gok dat je dat antwoord niet in je berichten moet zoeken, maar in de momenten dat jullie aan elkaar zaten te frunniken in de keuken tijdens die bbq.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 juli 2013 @ 12:36:

Cadoosje.

Hihihihihihihihihihihi.Behold Nagini, your head is of. Whoehihihihihi
Je had gewoon niet eens moeten beginnen, muts.
quote:ellemiekje schreef op 10 juli 2013 @ 12:44:

Je had gewoon niet eens moeten beginnen, muts.

Gelukkig eindelijk iemand die het antwoord op mijn vragen heeft, pet!

Ik was daar inmiddels ook achter
quote:ellemiekje schreef op 10 juli 2013 @ 12:43:

Om te zien waar je had moeten stoppen? Ik gok dat je dat antwoord niet in je berichten moet zoeken, maar in de momenten dat jullie aan elkaar zaten te frunniken in de keuken tijdens die bbq.

Ook daar heb ik hem dus NIET aangeraakt.

Ik heb hem vast te veel aanleiding gegeven, dat blijkt wel. Als je uitdaagt denkt een man blijkbaar dat je wilt neuken.
quote:Cateautje schreef op 10 juli 2013 @ 12:42:

[...]

Zeg Moraloosje, als je mijn naam niet kan typen, schrijf me dan ook niet aan. jij begint te reageren op mijn topic. schrijf me de les toch niet voor, mevrouw Cateautje

Je voorbeeld snijd geen hout en is geen excuus.

Dat krijg je als je graag de bijdehandste wilt zijn en indruk wilt maken met reacties en het laat lijken of ik die foto heb genomen, of zijn piemal heb aangeraakt. dat het fout was dat bluf heb ik al utigelegd.

Jullie zijn beide schuldig hier aan. Je bent je maar al te bewust dat dat voor hem wel geldt, maar dat jij het slachtoffer bent van het maken van een foutje.

roepen doe je beter dan lezen.

Geef blijk van karakter en verbreek gewoon de vriendschap met die vrouw door nooit meer iets van je te laten horen. Nogmaals, je geen recht meer op haar vriendschap. bedankt, de rijdende rechter heeft gesproken. besef je niet dat ik vast het tegenovergestelde doe van wat jij wilt
Misschien kan je de topictitel laten aanpassen naar: "man van vriendin daagt me uit en ik hap maar wat graag".

Lijkt me beter op zijn plaats. Walgelijk dit.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:40:

[...]

Volgens mij wilde hij nog wel wat verder. Gaat niet door dus. ik ga hem wissen uit mijn telefoon

Verstandig.

Succes verder.
Wat een bijzondere mensen, wat een bijzondere vriendschap.....

quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:55:

[...]

bedankt, de rijdende rechter heeft gesproken. besef je niet dat ik vast het tegenovergestelde doe van wat jij wilt

De rijdende rechter, geweldig.

Maar goed, je blijft met klem aangeven dat JIJ het hebt gestopt (na veel geschreeuw van ons allemaal en veel gesputter van jou kant) NIET HIJ!!!!!!! Vooral NIET HIJ!!!!!

Ja hoor,

Soms, heel soms, oordeel ik keihard, in de stille hoop dat het door dringt en schade wordt voorkomen. maar ik denk dat dit nog een akelig staartje krijgt.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:49:

[...]

Ook daar heb ik hem dus NIET aangeraakt.

Ik heb hem vast te veel aanleiding gegeven, dat blijkt wel. Als je uitdaagt denkt een man blijkbaar dat je wilt neuken.Ja logisch toch? Zeker in deze context. Je daagt hem niet uit om je auto te wassen, maar om zijn erectie te laten zien. Maar in eerste instantie zou je de man van een vriendin al helemaal niet moeten willen uitdagen. Net als elke andere bezette man, maar dat is mijn bescheiden mening.
quote:Cateautje schreef op 10 juli 2013 @ 11:52:

[...]

Jij weet duidelijk waar je het over hebt.

Zeg Amand, kom jij alleen op Viva? Nee, zeer zelden juist. Meestal in of over m'n vriendin. Of begrijp ik de vraag weer niet goed ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven