Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik hoop dat het besef van je eigen aandeel in dit verhaal nog tot je gaat doordringen. Pas als je dat ziet, kun je het ook voorkomen.

Je bent geen willoos slachtoffer, en dat is maar goed ook. Een volgende keer dat je wordt geconfronteerd met zo'n akkefietje, kun je er anders mee omgaan.

Nogmaals: ik veroordeel je niet. Ik begrijp best hoe dit werkt, en dat je het gevoel hebt dat je hierin verzeild bent geraakt. Maar hier zijn echt ook ongelukkige beslissingen van jouw kant aan vooraf gegaan.

Verder heeft hij nu wel laten zien wat een eikel hij is. Ik zou maar vast op zoek gaan naar nieuwe vrienden. En toch proberen om die foto terug te halen. Voor de zekerheid. En praat met je vriend. Vroeg of laat komt dit, in een aangepaste versie, bij hem terug.
Ik moet helemaal niks!
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 14:58:

[...]

ik zou niet weten hoe. Maar wil jij hem hebben dan?

Hij zag er goed uit maar de charme is er nu wel vanaf voor mij, zeg maar.Dat heb je met mannen die beginnen met fier te zijn op hun pik he. Je kunt veel beter eerst de man ontdekken en daarna de pik, in plaats van eerst de pik en daarna de ... lul :-)
Jaak, je slaat de spijker op zijn kop!
Ik moet helemaal niks!
quote:Nicky_L schreef op 10 juli 2013 @ 16:20:

Verder heeft hij nu wel laten zien wat een eikel hij is. Ik zou maar vast op zoek gaan naar nieuwe vrienden. En toch proberen om die foto terug te halen. Voor de zekerheid. En praat met je vriend. Vroeg of laat komt dit, in een aangepaste versie, bij hem terug.Waarom de foto terughalen? Ik zou in elk geval geen enkel belang hechten aan het al dan niet bezitten van een foto van de intieme delen van een vrouw die mij verder totaal niet (meer) boeit.
Je bent 36 jaar? En dan heb je nog altijd niet begrepen waar dit soort gesprekken toe kunnen leiden en wat je met vragen hierover oproept bij een ander?

Mijn hemel, ik dacht werkelijk dat je een jaar of 19 was!
Jaak, ik denk dat dit voor TO een heel vervelend staartje kan krijgen, met nare praatjes in de vriendengroep. TO en man-van-vriendin zaten beiden fout, maar ik kan me zo voorstellen dat hij dit hele voorval gaat verdraaien.

En dan kan het handig zijn om wat bewijslast achter de hand te hebben. Niet om verder mee te manipuleren, alleen om ervoor te zorgen dat man-van-vriendin zich verder gedeisd houdt.

En nieuwe vrienden zoeken. Had ik dat al gezegd?
Ik moet helemaal niks!
Ik denk dat die man zich wel heel gedeisd gaat houden tov Coralie. Als zij zwijgt, kraait hier nooit nog een haan naar. Het is pas als Coralie zelf in het potje zou roeren, dat hij het verhaal gaat verdraaien. Die man is, volgens mij, een eikel die wel eens op Coralie wou, maar die nu met een heel klein pietje zit te bibberen uit schrik dat Coralie haar mond niet zou houden. Daarom zou ik, in Coralie haar plaats, de boel 'weggooien' en klasseren. De foto bijhouden gaat enkel als resultaat hebben dat ze er binnen x tijd stiekem toch nog eens gaat naar kijken, of dat haar vriend er vroeg of laat toevallig eens op uit komt.
Daar heb jij weer een punt Jaak.
Ik moet helemaal niks!
Ik denk ook dat als ik er niet meer over praat, de kans groot is dat het daarmee stopt. De man waar het om gaat wil echt niet dat er anderen in betrokken worden.

Als ik het nou met mijn vriend ga bespreken weet ik niet of hij niet als nog met vriendin en vriend gaat praten.

hij is niet het type wat je in de hand hebt als hij eenmaal iets vindt. niet dat hij doorslaat of zo, want hij vind het niet leuk denk ik maar hij heeft ook wel wat acties gedaan in het verleden. En ik ben niet verder gegaan dan teasen op de App.

Dus sja, beter doe ik misschien niets tenzij dit later eens terugkomt zoals Nicky zegt en die man er dan z'n eigen draai aan geeft.
quote:Nicky_L schreef op 10 juli 2013 @ 16:49:

Daar heb jij weer een punt Jaak.

Heel dikwijls regelt de natuur een automatisch evenwicht. Sommige mannen hebben net een dikke grote pik gekregen omdat ze verder niets hebben om vrouwen aan te trekken en/of te verwennen :-)

Ik ken die man niet, maar ik kan me wel voorstellen hoe hij daar met dichtgeknepen aars staat schrik te hebben. Dat ie zelfs nog de moeite neemt om Coralie gaan op te zoeken om haar te doen zwijgen, dat spreekt toch boekdelen over wat voor een soort sujet dit is :-)
Die berichtjes sturen gaan al veel te ver. Zelf kan ik me trouwens niet voorstellen dat mijn vrienden zulke verhalen tegen elkaar vertellen, maargoed. Je geweten waarschuwt je en luister daar naar alsjeblieft. Direct stoppen hiermee!
Ik vind dat je het aan jou vriend en vriendin verplicht bent er eerlijk over te zijn. Jij bent te ver gegaan maar hij ook. Vriendin heeft het recht te weten met wat voor wandelende lul ze gaat en jou partner over jou streken. Het is aan hun of ze dat kunnen vergeven.

Jullie zijn beide te ver gegaan eerlijkheid is wel op zen plaats
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:49:

[...]

Ook daar heb ik hem dus NIET aangeraakt.

Ik heb hem vast te veel aanleiding gegeven, dat blijkt wel. Als je uitdaagt denkt een man blijkbaar dat je wilt neuken.

Ja, en als je een lucifer tegen een doosje strijkt, denken we dat je iets aan wil steken. Wij zijn een beetje simpel wat dat betreft, wij trekken uit pure gemakzucht vaak de meest voor de hand liggende conclusie.

Zie het als een vrouwengave die mannen meestal niet bezitten, het vermogen om te snappen dat woorden en gedrag een geheel andere betekenis hebben dan woordenboek en logica doen vermoeden.
quote:kindvandemaan schreef op 10 juli 2013 @ 17:21:

Ik vind dat je het aan jou vriend en vriendin verplicht bent er eerlijk over te zijn.

Neuh, dat zou ik niet doen. Er is niks fysieks gebeurd, TO is op haar schreden teruggekeerd en dan heeft het geen enkele zin om een beetje in twee relaties te gaan zitten roeren.

TO, ik hoop wel dat je hiervan geleerd hebt dat dingen die lijken op onschuldig geflirt een heleboel rotzooi kunnen veroorzaken. Probeer niet kwaad te blijven op die gast, waarschijnlijk heeft hij alleen maar zo'n grote bek omdat hij in zijn broek schijt van angst dat jij een boekje over hem open zult doen. En dat hij er meer van verwachtte dan jij, ach. Ik denk niet dat ik de mannen de kost wil geven die ook meer verwachten als een vrouw tegen ze roept dat ze reuzebenieuwd is naar de kunstjes die hij kan met zijn tampeloeris. Dat is nou eenmaal een risico dat je loopt als je dat soort dingen gaat roepen.
Kan je nagaan wat je op je hals had gehaald als je die tampeloeres in t echt had uitgeprobeerd als deze situatie al zoveel gezeik opgeleverd heeft.
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 juli 2013 @ 18:10:

Kan je nagaan wat je op je hals had gehaald als je die tampeloeres in t echt had uitgeprobeerd als deze situatie al zoveel gezeik opgeleverd heeft.Dan was het topic wel na 3 pagina's al een stille dood gestorven
Cadoosje?
quote:jagten schreef op 10 juli 2013 @ 18:27:

Cadoosje? Nou hoor!
quote:kindvandemaan schreef op 10 juli 2013 @ 17:21:

Ik vind dat je het aan jou vriend en vriendin verplicht bent er eerlijk over te zijn. Jij bent te ver gegaan maar hij ook. Vriendin heeft het recht te weten met wat voor wandelende lul ze gaat en jou partner over jou streken. Het is aan hun of ze dat kunnen vergeven.

Jullie zijn beide te ver gegaan eerlijkheid is wel op zen plaats

Ja dat zei mijn collega ook. Heb hier op het werk iemand in vertrouwen genomen. die heeft me overtuigd dat ik hierover eerlijk moet zijn tegen mijn vriend. Heb hem berichtje gestuurd dat we vanavond moeten praten als ik terugkom, dus dat hij niet de deur uit moet gaan.

Heb nu wel een soort gevoel in mijn buik van de wachtkamer van de tandarts :(
quote:Cateautje schreef op 10 juli 2013 @ 18:30:

[...]

Nou hoor!
http://youtu.be/vEDumebaKJQ
Ik vind het een hilarisch topic. Sorry maar ik moet er heel erg om lachen. Mannen en piemels wat is dat toch, hahaha. Grote lul, kleine lul, in ieder geval duidelijk dat het zelf een grote eikel is. Succes met je gesprek met je vriend. Ik zou het niet vertellen. Wordt nog een heel drama straks. Gaat hij weer naar die vriend om te vechten over wie nu eigenlijk de grootste lul heeft/is....hier doe je meer kwaad dan goed mee. Gewoon alt controle delete and this shit never happend. Hilarisch. Over een jaar lach je hier om denk ik!
Je kunt altijd de whatsapp berichten bewaren om te laten zien hoe het gegaan is als bewijs.

Uit de reacties zul je vanzelf halen welke oplossing bij jou past.

en sorry hoor maar je vriendin is toch ook behoorlijk aan het uitdagen door zo op te scheppen over haar vriend?

Sommige vrienden groepjes zijn opener en directer, en zeker met drank op kunnen er ondeugende grappen gemaakt worden. Jouw teasen en uitdagen heeft hem wat opgehitst en hij dacht dat je voor meer in was (wat ook niet helemaal vreemd gedacht is) Jij hebt hem hooguit uit de tent gelokt vind hem leuk maar je hebt verder niets gedaan wat verkeerd is. Zelfs het "bluf" niet want je had kunnen denken dat het hooguit bluffen was.

Maar zeg nu zelf, had jij hem een voorstel gegeven om wel een bloot foto te sturen als bewijs als je dat niet van plan was geweest? Dat had voor je wel een signaal kunnen zijn dat hij er meer van verwachtte dan wat dollen en teasen. En eigenlijk het moment moeten zijn om je er met een grap van af te maken en het te stoppen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 20:02:

[...]

Ja dat zei mijn collega ook. Heb hier op het werk iemand in vertrouwen genomen. die heeft me overtuigd dat ik hierover eerlijk moet zijn tegen mijn vriend. Heb hem berichtje gestuurd dat we vanavond moeten praten als ik terugkom, dus dat hij niet de deur uit moet gaan.

Heb nu wel een soort gevoel in mijn buik van de wachtkamer van de tandarts :(OMG blaas je het niet enorm op zo...
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 20:02:

[...]

Heb nu wel een soort gevoel in mijn buik van de wachtkamer van de tandarts :(Zoooo, dus the drama continues? Nu heb je een vaag, het kan alle kanten op app gestuurd dat 'we moeten praten'. Echt, nog een keerjte, je bent 36 jaar? En nu begrijp je weer niet wat je teweeg brengt aan de andere kant van de telefoon met zo'n appje? Werkelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven