Man van vriendin daagt me uit

09-07-2013 17:11 505 berichten
Heerlijke zomeravond gehad met groep vrienden, bbq, veel wijn, je kent het vast. Hoe later op de avond, hoe schuiner de grappen en toespelingen. Ging het over seks en hoe we ieder het met z'n partner deed. Laat een vriendin doorschemeren hoe haar man het doet. Ik kan het hier nu niet helemaal terughalen hoe het ging, maar kwam er op neer dat ze erg opschepte over dat hij het lang volhoudt, groot geschapen is en flink van wanten weet met allerlei standjes.

Denk nu dat ze mij en de rest misschien gewoon jaloers probeerde te maken. Ze weet dat we haar man allemaal wel leuk vinden. Nou heb ik dus iets te enthousiast gereageerd. (Ja ik had ook paar glazen teveel op). Dus ik heb zeg maar lopen 'happen' op haar toespelingen en dat ik wel wilde weten hoe groot hij dan wel niet was en wat voor bijzondere trucjes hij kan.

Toen ook met haar man blikken uitgewisseld en hij stootte me bij de koelkast nog aan en zat me verder te stangen door iets in me oor te fluisteren.

Verder niets aan de hand denk je. Ik bedoel, we gaan losjes met elkaar om dus beetje lol moet kunnen.

Maar nou appt HIJ me dus en ik heb er al op geantwoord. Dat ik wel erg benieuwd was en zo en of ik soms niet kon geloven wat er over hem gezegd werd.

Ik heb volgens mij dus weer gehapt op zijn uitdaging want heb al geantwoord en denk nu, shit, dit moet ik niet doen.

Het is wel zo dat ik me idd tot hem voel aangetrokken. Hij zei dat hij een foto kon sturen. Ik zei: bluf. Nu denk ik dus, shit, gaat dit uit de hand lopen als hij het wel doet?

Van vinden jullie, gewoon maar even afwachten en zelf maar even niks meer appen? Misschien loopt het dan op een sisser af.
quote:Amand schreef op 10 juli 2013 @ 13:05:

[...]

Nee, zeer zelden juist. Meestal in of over m'n vriendin. Of begrijp ik de vraag weer niet goed ? Zoals geschreven, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Vandaar mijn poging tot hengelen. Wat ga je heerlijk in de verdediging.
Heb lang niet alles gelezen, maar mannen interpreteren uitdagend gedrag van vrouwen vaak heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel serieus. Voor vrouwen zijn het meestal alleen woorden als uiting van hun gevoel, maar mannen willen daden, dus kijk uit daarmee!
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij een trut zeg.

Het gaat je alleen maar om je eigen genot.

Want hij is zooo opwindend.

Dan kom je hier nog vragen wat je moet doen ook?

Als de reacties nu waren geweest: ga ervoor, 10 tegen 1 dat je er dan ook was voor gegaan.

Zo lees ik het wel, tenminste.

Je blijft jezelf maar verdedigen.

Nou het enige dat je daar mee bereikt is naast heel naïef en egocentrisch, ook nog eens heel onnozel overkomen.

Dat je echt denkt dat je jezelf ook nog eens goed kunt praten nadat je zo laat blijken hoe weinig de gevoelens van jouw "vriendin" je interesseren.

Blij dat je mijn vriendin niet bent.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:38:

[...]

Ik heb nooit om een foto gevraagd.

Maar je zei ook geen 'nee dank je'. Sterker nog je zie:'Bluf", wat toch wel een uitnodiging is om het wel te doen.

Ik zag dat gesprek samen ook niet voor me. Daarom wist ik niet wat te doen, maar vond toen dat wij het misschien moesten vertellen , zonder te weten hoe.

Dat het daarna bij mijn vriend zou komen, wist ik wel, maar die is een heel ander verhaal. Die heb me een keer in een trio met een maat van hem gepraat, dus denk dat die op zich nog wel mee zal vallen. Zeker omdat ik nooit de intensie had om die piemel aan te raken.

Ja ik vind, nee vond, die man leuk, maar dat geldt voor meer vriendinnen. Dat weet mijn vriend ook wel. En een beetje teasen denk ik niet dat hij helemaal kapot van zou gaan. Nogmaals, als iemand van mening is dat ik al met die ander in bed lag, dan is dat jullie eigen conclusie, niet de feiten.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Omg! Lekkere vriendin ben jij.. Bij mij kon je meteen opzouten en hij d'r bij..
Boebezoebe dat was inderdaad niet slim van me.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 12:46:

[...]

Gelukkig eindelijk iemand die het antwoord op mijn vragen heeft, pet!

Ik was daar inmiddels ook achterDan kun je nu wel zo boos en bijdehand gaan lopen doen, maar daar was je zelf helemaal niet achter, want je ging in je berichten zoeken waar je had moeten stoppen.... Dus..
quote:girlpower29 schreef op 10 juli 2013 @ 13:21:

Als de reacties nu waren geweest: ga ervoor, 10 tegen 1 dat je er dan ook was voor gegaan.

Nou het enige dat je daar mee bereikt is naast heel naïef en egocentrisch, ook nog eens heel onnozel overkomen.

Dat je echt denkt dat je jezelf ook nog eens goed kunt praten nadat je zo laat blijken hoe weinig de gevoelens van jouw "vriendin" je interesseren.

Blij dat je mijn vriendin niet bent.

Ik zie het toch wat anders.

Waarom ik er mee op het forum kom... ja dat weet ik niet. Ik begreep ook wel dat je dan allerlei meningen krijgt en zeker ook afkeurend.

Dat is op zich prima want dan heb je er wat aan. Meer als geheel, want aan een losse uitspraak zoals van jou dat je blij bent dat je mijn vriendin niet bent en dat ik een trut ben, dat doet me weinig. Leuk is anders natuurlijk. Maar, ik ken je niet. Jij bent misschien wie je zegt dat je bent, een mens met z'n eigen zonden. Of helemaal zonder. T zou zo maar kunnen.

Net zoals je een 58-jarige overbehaarde kerel kunt zijn.

In dat geval ben ik net zo blij dat ik jouw vriendin ook niet bent.

succes ermee en bedankt voor je diepzinnige bijdrage
quote:girlpower29 schreef op 10 juli 2013 @ 13:21:

Blij dat je mijn vriendin niet bent.Ik hoop dan wel voor jou dat je eeuwig bij je eerste partner kan blijven en dat je nooit seksuele opwinding voelt voor iemand anders. En tevens wens ik je toe dat je nooit te maken krijgt met mensen die jou beoordelen om een klein foutje zoals jij over anderen oordeelt.
quote:NummerZoveel schreef op 10 juli 2013 @ 09:21:

Joh, kijk even naar jezelf. Jij reageert, jij gaat er in mee, jij geeft een ongepaste reactie. De schuld bij hem leggen en jouw vriendin informeren is wel erg makkelijk, denk je ook niet? Hij in de shit en jij de lieve onschuld? Bah!Eens. Zo is het.
Okay, je zit niet op al die emotionele reacties te wachten. Ik doe een poging.

Tot nu toe ben je steevast in de veronderstelling dat dit verhaal over jou en hem gaat. Niets is minder waar, het gaat over de vriendin, dat is waar we op reageren en wat als stuitend wordt gezien.

Jullie hebben keuzes gemaakt, jij en hij en die zijn schadelijk voor de vriendin. Het is gewoon keihard verraad.

Wat hij met één en ander doet is zijn zaak en het is niet aan jou om daar iets mee te doen. De enige waar je je mee bezig dient te houden is jezelf en je relatie tot de vriendin.

Het is absoluut niet meer mogelijk om je vriendin eerlijk, open en oprechte tegemoet te treden, zonder schade aan te richten. Dus het enige dat je nog kunt doen als je besluit contact met haar te behouden, is huichelen, haar het gevoel geven dat je een betrouwbare vriendin bent, wetende dat dat natuurlijk helemaal niet waar is. Aldus zit je continu de boel in de maling te nemen om haar het gevoel te geven dat het wel goed zit.

Dit is de reden waarom ik zeg, verbreek het contact en zoek andere vriendinnen, gewapend met deze les op zak.

Hoe je het ook wendt of keert, dit is de consequentie van de keuze en als je eerlijk bent, neem je je verlies.

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er een vonk in je brandt die vindt dat zij wel wat shit verdiend. Dan kun je deze post als niet geschreven beschouwen.
Coralie, nog 1x dan.

Jullie zitten in een kringetje en de drank vloeit rijkelijk.

Je vriendin begint op te scheppen over de enorme piemel van haar vriend. Vriend zit erbij! Dat is de eerste no go van vriendin.

Toen het gesprek tot een einde kwam vroeg jij: maar precies wát voor trucjes kent hij dan met die piemel van hem? Dat is jou no go! Zoiets vraag je niet in een groep, niet waar de persoon bij is en wat wil je precies met de informatie?

Vervolgens heeft vriend het idee dat jij geïnteresseerd bent in zijn piemel en denkt met jou wel even een leuke tijd te beleven. Hij appt jou om zijn aannames te checken. No go van die vriend. No go van jou om daarop in te gaan, of te zeggen: de drank speelde een rol, het was gezellig maar ik hoef niets met jou.

Maar jij bent wel degelijk geïnteresseerd. Jij antwoord Bluf. Opnieuw een no go van jou!

Dát is jou aandeel op veel verschillende momenten. Leermoment.

Hoe oud ben je nu?
Me net rot geschrokken. Hij stond ineens voor de deur. Wilde controleren of ik die foto had gewist en eiste dat ik hem me telefoon liet zien met mijn whatsapp foto's.

Nou die had ik dus inderdaad al gewist! Dus dat heb ik laten zien. Dus ik zei, wat ben je een lul dat je hier nu voor bij me langs komt.

Hij zei dat het mijn eigen schuld was dat hij niet vertrouwde of ik het wel zou wissen omdat ik het eerder over z'n vriendin had gehad. Ook al had ik al gezegd dat ik niet naar haar toe zou gaan ermee

En dan is hij ook nog super pissig omdat ik op die bbq zogenaamd had laten merken dat ik wel iets wilde.

Ik zei dat het fout was, dat hele gedoe over die seks en of hij nu wel of niet een grote pik heeft, maar wat invicible hier al schreef, dat het bij mij in de gedachten was en dat dat heel iets anders was dan dat ik iets met hem wilde doen. Dat we allebei minstens net zo fout waren, wat jullie allemaal schrijven. Dus hij net zo goed. Flirten is nog iets anders dan neuken. Ik ben nog nooit vreemd gegaan dus is totaal geen sprake van dat ik mijn benen gelijk spreid omdat hij toevallige een mooi lijf heeft.

Hij is boos weggegaan, dat ik toch een slet was waar hij het niet eens op zou willen, omdat ik mannen bewust opgeil om ze daarna te laten vallen.

Dat ik niet wist wat ik miste en dat het maar goed is ook omdat ik anders spijt zou hebben.

Nou ja zeg.

Toen is hij dus vertrokken.

Sorry hoor, maar ik ben nu zo boos op die gast. Heb ik dit nou echt allemaal uitgelokt met een paar opmerkingen, hoe fout dat dan ook was?

Ik twijfel nu om het vanavond laat aan mijn eigen vriend te vertellen maar wil ook weer niet dat die dan weer naar hun toe gaat of zoiets. Als ik nu alles laat rusten is het misschien ook gewoon klaar.

Ik ga maar even douchen en omkleden voor werk straks.
quote:Louba schreef op 10 juli 2013 @ 14:43:

Coralie, nog 1x dan.

Hoe oud ben je nu?

Bedankt voor je bericht.

Ik ben 36.
Sorry hoor, maar ik ben nu zo boos op die gast. Heb ik dit nou echt allemaal uitgelokt met een paar opmerkingen, hoe fout dat dan ook was?

Yep!
Wat een rare mensen lopen er rond op de wereld.
als je iCloud hebt kun je de foto nog steeds terug halen
quote:Cateautje schreef op 10 juli 2013 @ 14:34:

Okay, je zit niet op al die emotionele reacties te wachten. Ik doe een poging.

Tot nu toe ben je steevast in de veronderstelling dat dit verhaal over jou en hem gaat. Niets is minder waar, het gaat over de vriendin, dat is waar we op reageren en wat als stuitend wordt gezien.

Jullie hebben keuzes gemaakt, jij en hij en die zijn schadelijk voor de vriendin. Het is gewoon keihard verraad.

Wat hij met één en ander doet is zijn zaak en het is niet aan jou om daar iets mee te doen. De enige waar je je mee bezig dient te houden is jezelf en je relatie tot de vriendin.

Het is absoluut niet meer mogelijk om je vriendin eerlijk, open en oprechte tegemoet te treden, zonder schade aan te richten. Dus het enige dat je nog kunt doen als je besluit contact met haar te behouden, is huichelen, haar het gevoel geven dat je een betrouwbare vriendin bent, wetende dat dat natuurlijk helemaal niet waar is. Aldus zit je continu de boel in de maling te nemen om haar het gevoel te geven dat het wel goed zit.

Dit is de reden waarom ik zeg, verbreek het contact en zoek andere vriendinnen, gewapend met deze les op zak.

Hoe je het ook wendt of keert, dit is de consequentie van de keuze en als je eerlijk bent, neem je je verlies.

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er een vonk in je brandt die vindt dat zij wel wat shit verdiend. Dan kun je deze post als niet geschreven beschouwen.

Ik zag haar niet zo vaak hoor, het is "een vriendin" uit de vriendengroep van 9 mensen, mannen en vrouwen. Het is niet dat we samen echt afspreken. Hoe ik zo maar uit die groep moet stappen, weet ik niet. Zit daar via mijn vriend in, snap je. Sommige zijn zijn vrienden van vroeger. Moet ik dan zeggen... ik ga niet meer met je vrienden om?

Nou wil ik die gast niet meer onder ogen komen, dus waarschijnlijk ben ik volgende keer gewoon ziek als er weer een bbq of zoiets is.
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 juli 2013 @ 14:56:

als je iCloud hebt kun je de foto nog steeds terug halen

ik zou niet weten hoe. Maar wil jij hem hebben dan?

Hij zag er goed uit maar de charme is er nu wel vanaf voor mij, zeg maar.
Mijn hemel! Of dit is nep, of je hebt nooit geleerd voor jezelf op te komen, of je bent een onbetrouwbaar iemand.

In alle gevalle niet goed.

Een ongewenst figuur voor mijn deur die mag echt niet mijn telefoon zien hoor. Die krijgt de deur (deksel) op zijn neus.

In jouw geval vermoed ik het eerste. Om je hihi.
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2013 @ 14:58:

[...]

ik zou niet weten hoe. Maar wil jij hem hebben dan?lol bedankt voor het aanbod, maar ik heb last van andermans piemelvrees, ik zou de foto terughalen op Vleesboek flikkeren en hem taggen, is ie helemaal betoetert dat ie je zo intimideert en bedreigt
Niet alles gelezen, maar ik vind iedereen hier wel erg moraalridderig. Ik snap best dat zoiets kan gebeuren. Zomeravond, drank in het spel. Het is niet de bedoeling nee, maar ik snap best dat het geil kan zijn om ineens zo'n uitwisseling van berichtjes te hebben met iemand anders dan je eigen vriend.

Er is niks fysieks gebeurd, gewoon vanaf nu niet meer over lullen, klaar. Iedereen is ook maar mens hoor.
Het is net al bij kinderen die elkaar blijven uitdagen...op een ggeven moment wordt het vanzelf janken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Ste_ schreef op 10 juli 2013 @ 15:07:

Niet alles gelezen, maar ik vind iedereen hier wel erg moraalridderig. Ik snap best dat zoiets kan gebeuren. Zomeravond, drank in het spel. Het is niet de bedoeling nee, maar ik snap best dat het geil kan zijn om ineens zo'n uitwisseling van berichtjes te hebben met iemand anders dan je eigen vriend.

Er is niks fysieks gebeurd, gewoon vanaf nu niet meer over lullen, klaar. Iedereen is ook maar mens hoor.Ja, maar doe dan niet zo slachtofferig, erken gewoon je eigen aandeel.
Flirten is leuk. Ordinair gelellebel over neukprestaties en het opsturen van foto's van geslachtsdelen zijn *geen* vormen van flirten.

Wat een erotische armoede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven