Mannen, kijken mag!

20-05-2011 09:16 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens dit onderzoek vinden vrouwen het leuk als mannen naar hun borsten kijken, dus dat is nu een keer bewezen! Maar er is altijd kritiek op dit soort onderzoeken, dus hier even een eigen onderzoekje onder de vrouwen hier via de poll.

Ik vind het leuk als mannen naar mijn borsten kijken

Totaal aantal stemmen: 206

Ja, maar ik doe er geen extra moeite voor (46%)
Ja, ik loop daarvoor ook extra te pronken met mijn borsten (17%)
Nee (38%)
quote:anna15 schreef op 15 juli 2012 @ 13:41:

Ik heb mooie tieten en ik ben daar trots op. Van mij mag iedereen daar naar kijken. Ik voel me er prima bij.

Als 15 jouw leeftijd is, màg er niet eens naar jouw tieten gekeken worden.
quote:ThunderassMan schreef op 15 juli 2012 @ 20:01:

[...]

Als 15 jouw leeftijd is, màg er niet eens naar jouw tieten gekeken worden.

Nee? Jammer zeg. Ook niet door mannen van 15?

Voordat deze opmerking een eigen leven gaat leiden: ik ben geen 15 meer.
quote:anna15 schreef op 15 juli 2012 @ 21:28:

[...]

Nee? Jammer zeg. Ook niet door mannen van 15?

Voordat deze opmerking een eigen leven gaat leiden: ik ben geen 15 meer.Ow. Gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik was kort geleden aan het werk op het Frederiksplein in Amsterdam. Er stopt een auto kort bij en er stapt echt een enorm mooie vrouw in een groene jurk uit. Bij elke stap die ze zet beweegt het behoorlijk allemaal..... Ja, ik heb waarschijnlijk te lang naar haar gekeken. Sorry, maar ik kon niet anders. Ze was gewoon ZO MOOI !!
Carcillo, ik had waarschijnlijk ook gewoon gekeken, volgens mij is er niks mis met kijken naar een mooie vrouw met dito decolletee

Heeft niks met sexisme te maken, maar met schoonheid waarderen, net zoals je naar het melkmeisje van Vermeer kijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven