massage

25-05-2012 16:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie een massage olie voor zowel uiterlijk als inerlijk gebruik of andere mideltjes
Je bedoelt inwendig en uitwendig?

De durex play ken ik als massagespul, maar dan wel gel. Ik vind het niet prettig, het prikt en ik vind de geur overheersend. Tot nu toe nog geen andere olie/gel gekocht.
En voor welk inwendig gebruik? Dat verschilt namelijk ook.
Innerlijke massage?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh, je bedoelt glijmiddel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Massage-olie van Kneipp. Glijdt lekker van buiten en van binnen, geen irritaties. De amandelbloesem vind ik erg lekker, niet te 'bloemen'-achtig, want dat zou dan weer wat minder geil zijn.
Pjur
Chantilly21 schreef op 25 mei 2012 @ 16:17:

Je bedoelt inwendig en uitwendig?

De durex play.
Dat en andere op waterbasis gebaseerde gels/glijmiddel voelen koud aan. Voor massage dus net iets minder.
piteke schreef op 25 mei 2012 @ 16:15:

Kennen jullie een massage olie voor zowel uiterlijk als inerlijk gebruik of andere mideltjes
Olijfolie. Ook haske gezond voor inerlijk gebruik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoe wil je je ei hebben... gebakken of bevrucht? :rolling:
Ik zou voor de extra virgine variant gaan.
kettle schreef op 25 mei 2012 @ 17:03:

Ik zou voor de extra virgine variant gaan.
:rofl:
Olie is niet echt goed inwendig. Pjur silliconenglijmiddel is goed te gebruiken. Helaas geen lekkere geur (geen geur) en knoeien op de vloer is gevaarlijk (uitglijden). Ook prima te gebruiken voor lange seks sessies en anaal.
Olie's zijn voor massages ideaal. Alleen je moet er geen speeltjes bij gebruiken, want die "smelten" (langzaam) weg.
piteke schreef op 25 mei 2012 @ 16:15:

Als je een topic opent op dit forum hoef je niet per letter te betalen hoor ;-) :lampje:
Wat ik me afvraag naar aanleiding van de trend in je OP... Bedoelde je met je nick dan ook pitteke?
amand1969 schreef op 25 mei 2012 @ 16:43:

Massage-olie van Kneipp. Glijdt lekker van buiten en van binnen, geen irritaties. De amandelbloesem vind ik erg lekker, niet te 'bloemen'-achtig, want dat zou dan weer wat minder geil zijn.
Maar niet geschikt voor gebruik met condooms.
Olie
Als het meer een glijmiddel moet zijn dan is de Lelo lubricant massage bottle een heerlijk middel, zit ook in een leuke fles. En voor een massagemiddel kan je ook de love yourself aphrodisiac massage olie van fun factory proberen. Het is natuurlijk heel persoonlijk waar je van houdt. Alle bovengenoemde olieen van smukje werken ook prima maar ruiken weer minder. Bedenk eerst zelf wat je ervoor uit wilt geven en waar het aan moet voldoen, dan is er voldoende te krijgen. Succes ermee
Wendy007, die vis olie was een instinker:)
Nivea heeft heerlijke crème ik zoek even op hoe hij heet, het belangrijkste is dat er geen parfum in zit daar moet je echt op letten. Nivea Express body lotion die is echt super!!
Alle oliën tasten condooms aan, dus zijn geen optie bij condoomgebruik.

Eros is prettig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven