Mijn vriend trekt zich af, hoe gaan jullie ermee om?

03-06-2019 01:34 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik zit met een probleem en ik weet niet hoe ik ermee moet dealen.

Mijn vriend trekt zichzelf af en ik heb daar vreselijk veel moeite mee. Ik weet dat mensen dit doen en het is hun eigen lichaam.
Ik snap niet zo heel goed waarom. Misschien omdat ik zelf zowat niet masturbeer want het doet me niets, vind het niet lekker. Ik heb meer zin in seks dan hem altijd en hij wijst me dus ook weleens af. Maar hij trekt zichzelf soms dan vervolgens wel af stiekem. Dit is niet altijd samen met het eerste stukje.
Eigenlijk wil ik het hem ook niet ontnemen maar ik voel me hierdoor afgewezen op elke manier. Hij heeft dan ook dagen geen zin meer in mij en ook qua liefde tonen is het allemaal op een laag pitje gezet.
Ik (28) wil het intieme samen delen, ik kan er ook pas sinds ik hem ken van genieten (2jaar). Terwijl hij (27) al heel heel veel meiden voor mij heeft gehad.

Misschien is het allemaal jaloezie, geen idee. Angst dat hij het zelf doen lekkerder vindt dan dat ik het doe, maybe. Erover praten lukt niet echt want dan wordt hij boos. Terwijl ik al zeg dat het mijn eigen kronkel is. Neem ik aan.

Dus mijn vraag.. hoe dealen jullie ermee dat je partner zichzelf aftrekt terwijl je het er niet mee eens bent?

We willen ook gaan samenwonen maar dit is 1 van de dingen wat me tegen houdt. Ik trek het echt niet. En dat vind ik best erg, want hij is niet mijn bezit. Al zal ik graag hebben dat hij liever altijd seks met mij wilt ^^.
Alle reacties Link kopieren
Seks is iets heel ontvankelijks waarin je vaak erg kwetsbaar bent.
Ik denk dat bij jullie de kronkel erin zit dat jij iets afwijst in seksueel gedrag van hem (aftrekken) wat hij haarfijn zal aanvoelen en vervolgens iets stiekem gaat doen en zich in de seks niet volledig openstelt naar jou en jij seks mist en je afgewezen voelt.

Jullie hebben een serieuze relatie en denken erover samen te gaan wonen. Misschien helpt het jou/ jullie als je een een seksuoloog gaat bezoeken en met deze persoon bespreekt hoe jij seks ziet.
Hoe jij ertegen aankijkt, ook masturbatie, en waarom dat zo is.
Misschien krijg je meer inzicht in je belevingswereld en kan dat helpen in openstellen van jullie beide naar elkaar.
Is het aftrekken écht het probleem of meer dit: Hij heeft dan ook dagen geen zin meer in mij en ook qua liefde tonen is het allemaal op een laag pitje gezet.

Als de liefde wel goed zou zitten en als hij je niet afwijst (wat voor reden geeft hij?) zou je het dan nog steeds erg vinden?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend trekt zichzelf af en ik heb daar vreselijk veel moeite mee. Ik weet dat mensen dit doen en het is hun eigen lichaam.
Ik snap niet zo heel goed waarom.

Net als met eten: mensen hebben niet altijd zin in een uitgebreide maaltijd, maar willen soms gewoon even snacken.

Jammer dat je het allemaal zo op jezelf projecteert.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het heeft niets met jou te maken..

Laat hem lekker..
Alle reacties Link kopieren
Masturberen....
Bijna iedereen doet het. Goed om je eigen lichaam en wensen te ontdekken. Hoe wil je immers iemand anders laten weten wat je lekker vindt, als je het zelf niet eens weet?
Ik doe het zelf ook. Soms wil ik gewoon even snel klaarkomen, of gewoon 100% met mijzelf bezig zijn. Even afschakelen van alle stress, slaapmutsje enz.
Je moet er niets achter zoeken.
Wat jou meer dwars zal zitten is dat je in de liefde wordt afgewezen, tenminste, dat voel je zo.
Daar moeten jullie wat azn doen. Praten dus. En geef die zelfbevrediging maar een plekje, dat stopt niet hoor.
Denk ook niet dat je het kunt verbieden.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Wat vermoeiend als iemand voordurend zo op je let en dan alles op zichzelf betrekt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Jij doet raar, als hij normaal doet
Wie is er dan dom bezig??
Alle reacties Link kopieren
Heb je al besproken dat je vindt dat je seks tekort komt? Wat zei hij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ‘ ik ben het niet eens met masturberen’ ? Hoe vind je nu zelf dat dit klinkt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik 'Deal' er niet mee. Dat hij masturbeert zijn mijn zaken niet en andersom ook niet. Het heeft namelijk niets met mij te maken. En als ik het doe heeft het niets met hem te maken. Het is doodnormaal. Het heeft zelfs niets met 'sex' te maken. Het is gewoon ter ontspanning. Daarbij het is MIJN lijf. wat ik daarmee doe mag ik helemaal zelf weten. Geldt ook voor hem.
Alle reacties Link kopieren
"niet mee eens"

Eeeh?
Alle reacties Link kopieren
Wat erg om iets wat we allemaal doen te willen verbieden.
Ik denk overigens niet dat hij geen zin meer heeft in jou na masturberen omdat hij gemasturbeerd heeft, maar omdat jij er zo over loopt te mierenneuken. Je wil er maar over praten en blijven praten. Dat wil je niet. Jouw 'praten' daar bedoel je mee 'ik wil dat hij luistert en er mee stopt!'. Dat is niet praten. Dat is alles op jezelf betrekken. Erg onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
JIj kent je eigen lichaam niet want masturbatie vind je niet lekker... maar hoe moet hij dan weten wat jij lekker vindt? Ik denk dat de seks dan ook maar zozo is.
Leer je eigen lijf eens kennen! Wat hij kan kan jij echt beter. Leer genieten van je eigen lichaam. En ga anders eens naar een of andere sekstherapeut ofzo. Dat je zelf klaarkomen niet lekker vindt zegt meer over jou dan over hem.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Serieuze vraag.
Ik heb er dus werkelijk geen centimeter moeite mee als mijn man zichzelf aftrekt. Lijkt me verder een heel gezonde ontwikkeling.
Aftrekken en klaarkomen is ontspanning. Seks is de totale ervaring plus in jullie geval het uitwisselen van liefde. Beiden niet met elkaar te vergelijken.
Aftrekken is even snel klaarkomen. Seks is elkaar laten genieten en van elkaar genieten.
Echt koppel die 2 dingen los!
Alle reacties Link kopieren
En jouw vriend moet gewoon de deur op slot doen als hij doucht en niet vertellen dat hij aan zijn sjaak zit te trekken. Hij hoeft daarover echt nul komma nul verantwoording af te leggen.
Dat jij het niet snapt zegt alles over jou en niks over hem. Stop met zeuren hierover want je stoot hem van je af. En geen grapje: ik zou zelf eens wat gaan experimenteren met masturberen: heel verfrissend kan ik je melden!
Daffodil. Staat in de OP. Ze is 28
Alle reacties Link kopieren
En aftrekken is geen seks! Tenzij je het samen doet en laat integreren in jullie sekspartij.
Lekker laten doen. Moet hij toch lekker zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
omdat jij niets met masturberen hebt en seks met je partner lekkerder vindt, mag hij niet masturberen?

belangrijker is de vraag; waarom voel jij je afgewezen door je partner?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn dat jullie reageren en natuurlijk had ik ook commentaar verwacht.
Ik weet dat dit een kronkel van mij is. Daarom was de vraag ook hoe jullie ermee omgaan, hoe geef je het een plekje? Want verbieden slaat nergens op en dat zou ik ook niet moeten willen.
Het niet meer op jezelf betrekken. Klaar. Dus niet over nadenken maar gewoon doen. Tenzij je dit met meer dingen in het leven hebt. Dan is therapie wellicht handig.

Wij 'gaan' er dus niet mee om omdat we het gewoon normaal gedrag vinden. Net als koffiedrinken. Er is dus niet iets om 'mee om te gaan'.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef het geen plekje, ik denk er gewoon niet bij na.

maar.. ik voel me ook nooit afgewezen door mijn partner. Ik denk dat daar meer het probleem zit, het verschil in libido. Waarschijnlijk moet je daar wat mee. En met jouw onzekerheid.

Masturberen heeft in elk geval weinig met wel of geen seks in de relatie te maken, is mijn ervaring.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven