minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Mystic, als jij denkt dat je man zo denkt, heb je dan nog wel zin om daar energie in te steken?
quote:slang schreef op 16 februari 2011 @ 01:52:

Hahaha suzy! Je geeft mij wel huiswerk op zo'n avond:-)

Nee. Je laatste post is grotendeels onjuist.

(ik ben beter in het uiteen zetten van mijn zaak in real life:-))

Maar nee. Er klopt niets van....

Ik heb een poosje geleden een zelf spottende!! post geplaatst. was iets met muziek in de auto als ik naar mijn sex date rij.

Daar heeft geloof ik niemand! op gereageerd. Kan heel goed dat mijn post niet begrepen werd? Hahaha.

Maar ik vond het wel komisch, al die mensen hier druk over hoe hij wat zegt, bedoelt, (deed ik ook!) maar ik miste en mis nog de (zelf) reflectie.

Volgens mij doet alleen very cherry daaraan?

(die mag mij trouwens ook op mijn donder geven:-))

Die post haal ik wel terug. (vrijdag heb ik weer tijd voor het forum.)

En zal je uit proberen te leggen hoe ik hier in sta.

Waar je de plank echt misslaat, en waardoor je verdere betoog nog verder van de waarheid af gaat, is dat ik vreemd ben gegaan uit een soort van wraak. Oog om oog, tand om tand:(

Als je mijn posts naar bijv. mystic terug leest kun je daar al uit halen dat ik er zo nooit in heb gestaan! Tevens heb ik eerder aan gegeven dat ik niet! ben vreemd gegaan omdat mijn man dat had gedaan.

En dan het stukje waarin je schrijft over dat over houden van je nr1 en er een sv op na te houden.

Dat ik moet schrijven dat het om mijn gevoel gaat. Natuurlijk! gaat het om mijn gevoel. Beetje raar om dat in mijn! post nogmaals te benadrukken:-)

Btw ik schreef ook in het begin van hier posten dat mijn hart mijn man toebehoort. En dat minnaar een extra is. Nu is mijn vraag, die ik mezelf stel, en aan dit forum, wat stelt dat houden van nu eigenlijk voor? als je (ja, suzy ik bedoel "ik") iemand zo besodemieterd? Of meewerkt (als single) aan vreemdgaan?

Nee, suzy...

Jammer dat je het zo las.

Vind het overigens erg goed voor mezelf deze vorm van discussie:-)

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen!

Ik begrijp uit deze post dat jij je man hebt verteld dat je het seksuele deel ergens anders haalt?

Heb je dat niet gedaan, dan vind ik niet dat je bovenstaande post kunt posten.

Maar ik vond het wel komisch, al die mensen hier druk over hoe hij wat zegt, bedoelt, (deed ik ook!) maar ik miste en mis nog de (zelf) reflectie.

Volgens mij doet alleen very cherry daaraan?

(die mag mij trouwens ook op mijn donder geven:-))

Ik geef je bij deze ook op je donder dan.

Wees een grote meid en vertel je man waar hij aan toe is.
Mytic: ik neem aan dat je een statement wilt maken; understatement is zo lichtjes

Slang: ik snap jouw verhaal helemaal niet meer eerlijk gezegd...
@bkrstr: hoe is het met je??
@all: wat een lange verhalen zo op de dinsdagavond...ik moet nog even helemaal bijlezen hoor!

Maar heb gister weer een korte maar heerlijke date gehad !!
@honingbeer: ahh je zit nog ff lekker op een roze wolkje, lekker hoor!
zeker weten!! nu helaas weer even bijkomen....hoop dat ik nog even op mijn wolkje blijf zitten!

sterkte mystic...iedereen hier bedoelt het goed en wil je helpen en naar je luisteren!
Al meer dan een jaar meelezend. Gezien de recente ontwikkelingen in mijn leven hier maar eens een bijdrage leveren….

Begin ik bij het begin of gewoon wat er afgelopen week gebeurde? Laten we zeggen dat het heerlijk was. Geweldig! Een beetje onwennig zo’n eerste keer maar dat gaat in de toekomst vast goedkomen. De toekomst? Ja, we zijn er allebei wel uit dat het naar meer smaakt.

We kenden elkaar al een tijdje. Via het internet (Viva ) waren we met elkaar in contact gekomen en mailden we over en weer. Over koetjes en kalfjes. Over ditjes en datjes maar toch ook wel over allerlei serieuze zaken. De grap was, ja dat zeggen ze altijd maar ik meen het, dat het contact niet tot stand was gekomen om elkaar snel te zien of zelfs meer. Het was goed zo. Leuk, spontaan, open en spannend.

Dat mailen ging over in telefoneren. Elkaars stem horen is toch een extra dimensie aan het geheel. Vanaf het begin hingen we tijden met elkaar aan de telefoon. Een half uur werd een uur en een maal per week werd op een gegeven moment (bijna) dagelijks. Het begon zowaar op een echte relatie te lijken

Omdat we vanaf het begin naar elkaar hebben uitgesproken dat we het contact niet aan waren gegaan voor “snelle seks” gaf dat ook iets ontspannens aan het contact. Geen druk te moeten presteren, je leuker voor doen dan je bent of het bekende jaag en laten jagen spelletje moeten spelen.

Natuurlijk volgde een eerste date. Maar het was meer “koffie drinken in de stad” want aan daten deze we niet. Ik ontmoette haar in haar woonplaats en we lunchten ergens. Ze was leuk, hel erg leuk en ik moet zeggen dat ik toch ergens wel fantaseerde over meer dan alleen maar een kop koffie en een broodje. Maar ik hield me in en zelfs zonder zoen vertrok ik na een hele gezellige middag weer naar huis.

Dat zei ook wel meer wilde was al snel duidelijk. Waarom ik niet had gezoend en dat ze dat toch eigenlijk wel had gewild. Een volgende “we-noemen-het-geen-date” kwam er en we hebben heel wat afgelachen. Uiteindelijk ook die zoen en toen wist ik het zeker…. Ik wil meer!

Ik kan er hier een heel verhaal van gaan maken (als dat het al niet is) maar daar zit vast niemand op te wachten. Ze is leuk, lekker, geil, gezellig…. Helemaal goed dus!
Dat klinkt super! Zo'n goede basis maakt alles wat volgt qua seks alleen maar beter en intenser is mijn ervaring.
maar hebben jullie beide een relatie....of niet?
Dat lijkt mij ook.

De vraag is dan hoe hun huidige relatie is, dus met nr.1?
@dekater: Waarom is dat persé de vraag? kan toch dat ze allebei gewoon spanning zoeken? hoeft je relatie met nr1 toch niet meteen verkeerd te zijn..
@dekater: Waarom is dat persé de vraag? kan toch dat ze allebei gewoon spanning zoeken? hoeft je relatie met nr1 toch niet meteen verkeerd te zijn..
@Mystic: richt je op hem, niet op haar.. met hem heb je afspraken en kan je "ter verantwoording roepen".

Nog nooit heb ik iemand gecontroleerd, in mobieltjes gekeken, ook niet toen ik van alles (terecht) vermoedde. Als hij de schijn tegen heeft en ontkent ipv uitleggen, en blijkt toch van wel (en dan een smoes), echt, dan laat je met je spelen als een prooi. Ondanks je protesten geef je hem elke keer de macht in handen, hij gaat precies zijn gang zoals hij erover denkt.

Interesse komt niet terug door erom te vragen/bedelen/smeken/verwijten. En mannen zijn idd geen praters, zeker niet als het gaat om lastige vervelende emotionele gesprekken (logisch ook!). Ik las op een ander topic dat er een geweldig boek te koop is voor te lieve vrouwen ("de ideale vrouw is een bitch"), ik ga het ook aanschaffen. Gaat over dit hele principe van aantrekken en afstoten, hoe meer je accepteert en vergoelijkt van hem, hoe minder hij rekening met je zal houden, zoiets.

Ik geloof dat je nu moet laten zien dat je ballen hebt! Draai het om , als jhij jou idd nog wil, zal hij moeite moeten doen voor je, dan overweeg je het misschien evt wellicht nog een kans te geven. Ondertussen ga jij je gang, houdt geen rekening met hem, vertelt niet alles waar je mee bezig bent en waar je heen gaat of hoe laat je thuiskomt enz. Ga je niet bezighouden met wat je van hem wil of voelt en dergelijke, maar hoe je jouw leven zelf alvast een stuk leuker kan maken!

Ga je svp onafhankelijker van hem opstellen. Wat je ook zegt, je geeft het/jezelf nu zo ongeveer cadeau.. laat vooral geen wanhoop/onmacht enz zien, maar bijv eens onverschilligheid. Net als hij. Nadat je nog eens je grenzen duidelijk hebt gemaakt en daar consequenties op zet.

(nu gelooft hij je niet, weet dat je hem "wanhopig graag terugwou en teruggenomen hebt, zonder dat ie er veel voor hoefde te doen). Momenteel ben je zijn speelbal. Met boosheid en verdriet geef je hem nog steeds de zekerheid dat je om hem geeft, de garantie dat je het wil proberen, en ie jou op de achtergrond "in the pocket heeft".. (al dan niet "voor de kinderen")..

Nog beter: richt je op jezelf en je kinderen. Ga je gang alsof hij er niet is, niet belangrijk (meer) is. Laat hem maar eens twijfelen aan jou! Laat zien wat je waard bent, meissie!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Honingbeer Ik ben 1 van de laatsten die het zou veroordelen. Het is puur nieuwsgierigheid hoor.

De relatie met mijn nr.1 is niet zo goed, misschien ben ik daarom wel benieuwd. En ik heb een geweldige minnares.
quote:bkstr schreef op 15 februari 2011 @ 20:55:

Crea: er wordt gepraat over 'de tijd die komen gaat'? Is dat een serieuze, inmiddels reëlere optie? Hoopt zo voor je!

Tsja, ik vind het zo moeilijk om hardop te zeggen/schrijven: ik denk dat hij binnenkort bij haar weggaat en dat wij dan gaan kijken wat er echt tussen ons is. Omdat het zo Crea-in-de-wachtstand is.. Maar eigenlijk is dat wel de beste omschrijving, behalve dat het niet zo voelt. Het voelt als een relatie (aandacht, sex, liefde) en vrijheid (voor werk, reizen, vrienden)

Voor nu werkt het dus prima
quote:Honingbeer schreef op 16 februari 2011 @ 16:45:

Jaja, hier sluit ik me graag bij aan. Vreemdgaan is niet recht te lullen, ook niet voor mij. Maar dat houdt idd niet gelijk in dat je releatie met nr1 slecht is. Thanks voor de statement.

En Honingbeer, jij bent wel lekker aan het daten he de laatste tijd. Lekker voor je hoor. Geniet van je flowtje !!
heavy shit crea!
Dames, als jullie minnaar 1 t/m nu zouden lezen, zou je wel degelijk kunnen concluderen dat vreemdgaan nou niet direct een teken is van een geweldige relatie met je nummer 1. Velen kwamen hier schrijven met als eerste post: "ik heb een prima relatie alleen de seks... de spanning" en tot mijn grote schrik zijn velen van die mensen gescheiden in de loop van de tijd. Ik ga hier niet de moeder Theresa van het monogame huwelijk uithangen maar echt, als je vreemdgaat moet je heel goed bedenken waarom... want waarom doe je het met een ander en waarom kan er niet eerlijk en open over gepraat worden?
Volgens mij zegt de opmerking: Ik heb een prima relatie, alleen de seks... al genoeg.

Voor een goede relatie is ook goede seks nodig. Als je die goede seks ergens anders kan vinden en toch de relatie met jouw nr.1 goed kan houden vind ik dat heel knap.

Dat is zeker niet vanzelfsprekend.
Lang geleden dat ik hier heb gepost.

Maar bleef ondertussen af en toe wel meelezen hoor.

Vraag me even af waarom ik constant twijfelachtige sv's aantrek.

Echt zijn soms zulke moraalridders...... of doen zich voor als (maar ondertussen)...

Terwijl nr. 1 het goed vindt.

Wordt tijd voor een goede (niet twijfelende) sv.

*Zucht*
eensch met Roos: ik kwam zelf ook zo binnen, dat mijn relatie prima in orde was. Uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn, hoewel ik daar door andere omstandigheden achter ben gekomen. Wel bleek het hebben van een sv een katalysator (met dan aan Haddock) te zijn in het proces...
Rooss, ik heb dat ook vaak genoeg geschreven en heftige discussies hier gevoerd. Ik heb me er maar bij neergelegd en denk dat die mensen die durven te beweren dat hun nr1 relatie geweldig is, een andere norm van een goede relatie er op nahouden.
Ook eens met sv/minnares kan ook naar boven halen wat niet goed zit in je relatie.

Sommigen dingen worden dan (pijnlijk) duidelijk. Gemis aan begrip, nog goed naar elkaar kunnen luisteren, echt moeite voor elkaar doen zonder eigenbelang...ik ben dat wel in gaan zien.

En als man is goede seks natuurlijk ook heel belangrijk.
Wat ik zelf het allerbelangrijkste vind in een relatie is vertrouwen.Als je vreemd gaat is dat natuurlijk heel ver te zoeken. Seks is ook best belangrijk.Een nieuw lijf is hartstikke spannend,maar dat wordt uiteindelijk ook weer heel gewoon.Vergeet dat niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven