minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:angel1971 schreef op 21 november 2010 @ 00:30:

crea?mischien raar ,maar een ander mobielnmr zodat je geen berichten meer kan onvangen op je mob en dat er alleen via werk contact is?

sterkte iig!

suzy: heerlijk lekker niks ,truste voor zo.

We zijn collega's en bij ons communiceren we bijna alles via mobiel, dus als ik een nieuw nr zou nemen zou ik dat hem ook moeten laten weten. Ander werk is geen optie, het is namelijk de baan van mijn dromen.

Heb er gisteren niet op gereageerd en ik hoop dat als ik dat volhou de smsjes niet meer komen en er langzaam in mn hoofd ruimte komt voor andere dingen.. merk dat mn gedachten steeds naar hem afdwalen, wat hij aan t doen is, hoe hij zich voelt, hoe we over een half jaar met elkaar omgaan, wanneer ik m weer zie etc etc. Vermoeiend

Ga ik nu verder met mn creatieve projectje: tafel schilderen
Crea: Pff zwaar hoor, kan me voorstellen dat je er telkens aan denkt en lijkt me ook niet meer dan normaal. Ja de tijd zal het leren zeg ik altijd....

Hier gaat het wel goed, hoe wel ik weinig van minnaar hoor zit er toch een date in het vat.....hij smste me net dat ie me van de week graag wil zien......

Heb hem niet verteld van sv in wording....hij wil dat soort dingen niet weten en ja ik wil meer dan hij mij kan geven....Sv in wording nu een paar keer gezien en gesproken ergggg leuk en krijg er veel energie van...

Nu even lekker van het weer genieten..

Fijne dag allemaal..
crea: je heet dan ook creabea of niet he! Goede voornemens van je iig!

Stew: nog gejvgd?

Toy / mt: where are you girls?

Intherapie: goed zo, doen waar jij je goed bij voelt. Kan heel belerend zeggen dat je moet waken voor verwachtingen, zowel bij minnaar als psv, maar dat weet je vast zelf ook en dus doe ik dat niet

hier druk weekend met 1 vriendinnen (gister!) 2 exnr1 (veel gezien, dubbel gevoel) en 3 minnaar (veel gesproken, nog niet gezien, mss vnvd), maar vooral veel werken. Waar dat tot voorkort afleiding was, kan ik me er nu moeilijk op concentreren... Zo maar weer s beginnen
Een SV (ik geef de voorkeur aan minnaar), is enkel leuk wanneer je hem tot je leven laat behoren, en niet je leven laat bepalen !

Vooraleer dat lukt, kan er heel wat tijd overgaan en zeer dikwijls lukt het al helemaal niet !

Maar .. het is perfect mogelijk ... ik weet dat !
Ik vind het fijn voor je, Belgenmoppie, dat je zo'n minnaar hebt. X
crea,logisch dat je in jou geval dan geen ander nmr kan nemen.

hem eerlijk zeggen dat je liever geen smsjes van hem krijg die niet werk gerelateerd zijn?

zou je dat durven?

de baan van je dromen lekker houden meis het is belangrijk dat je je ergens goed bij voelt.

klus ze!
volgens mij ga je er goed mee om crea: gewoon even laten gebeuren, en zelf kijken wat jij ermee kunt. Iedere actie is op dit moment wellicht actie teveel...? HOe is het met je tafel?
Even verder terug gelezen, de site deed weer eens raar. Nee Bkstr, niet gejvgd maar wel van het mooie weer genoten. Crea, ik denk ook dat je het goed doet. Het is gewoon ook hartstikke moeilijk om zijn smsjes te negeren. Vooral als je weet dat hij het ongetwijfeld ook moeilijk heeft.

Enne Suzy, thanx voor het complimentje. Ik kan óók erg lief zijn.
Bkstr, hij is zooo mooi :-) Daarna lekker bij een vriendin thee gedronken en lekker geshopt. Killerheels gekocht, als dat geen goed doet

Niet terugsmsen vind ik op dit moment niet zo heel lastig, ik 'doorzie' zn gedrag wel, het is gewoon eng om dat laatste draadje ook door te knippen. Hij zit ook ineens op FB bv, toch weer soort van contact houden. En ik heb het idd met hem te doen, geen medelijden, maar wel begrip voor zn situatie, maar hij moet het toch alleen doen
quote:bkstr schreef op 21 november 2010 @ 11:53:

crea: je heet dan ook creabea of niet he! Goede voornemens van je iig!

Stew: nog gejvgd?

Toy / mt: where are you girls?

Intherapie: goed zo, doen waar jij je goed bij voelt. Kan heel belerend zeggen dat je moet waken voor verwachtingen, zowel bij minnaar als psv, maar dat weet je vast zelf ook en dus doe ik dat niet

hier druk weekend met 1 vriendinnen (gister!) 2 exnr1 (veel gezien, dubbel gevoel) en 3 minnaar (veel gesproken, nog niet gezien, mss vnvd), maar vooral veel werken. Waar dat tot voorkort afleiding was, kan ik me er nu moeilijk op concentreren... Zo maar weer s beginnen

Ja merk gewoon dat minnaar ervoor kiest om wat afstand in te bouwen en dat is natuurlijk oke. Alleen ja merk ik dat ik daar toch wel behoefte aan heb. Vandaag even een berichtje naar hem gestuurd, meer met het idee dat ik toch wel aan hem denk.

Wat sv betreft tja het contact is erg leuk en we zullen zien waar dit naar toe gaat. Zoals je al zei geen verwachtingen hebben en maar zien.
pff, heb net gewoon zitten brullen bij so you think you can dance! (ff lekker of topic)
Van het lachen of huilen?
door de muziek? (ik kan niks meer luisteren, word er gek van)
quote:bkstr schreef op 21 november 2010 @ 21:50:

pff, heb net gewoon zitten brullen bij so you think you can dance! (ff lekker of topic)De dans op yesterday? Heftig hè!!
precies rooss! Got wat was dat heftig zeg!
Hier ben ik, ben erg weinig thuis momenteel en bijna even vakantie (zonneschijn!) Tussen Date en mij super, als het toch zo zou mogen blijven gaan... en ik heb zo'n gevoel dat dat het geval is. God wat houd ik van die man!!

Moet zo echt mijn bed in, nog even een paar drukke dagen voor de boeg. Bkstr en Crea, voor jullie in het bijzonder een dikke

Stew, gelukkig klink je goed! Denk je dat het weer wordt zoals het was tussen jou en JVG?
Dat klinkt goed Toy, geniet ervan! En ook van je vakantie, jaloers!

Ik ben ons breakup-chatgesprek aan het nalezen, vraag me niet waarom
Tot, je straalt me gewoon tegemoet. Ik weet niet of het hetzelfde wordt tussen ons. Er is wel iets veranderd, maar dat kan natuurlijk ook positief zijn. Ik doe nog steeds rustig aan dus ik zie wel...

Herkenbaar Crea, voor mij hoorde dat ook bij het afscheid nemen. Zelfs vorige week, toen ik eindelijk al zijn mails had weggegooid las ik er nog een paar.
Ook hier herkenbaar Crea, en je hoeft niet altijd te weten waarom je iets doet.

Goed om nu even rustig aan te doen Stew, en natuurlijk zal het niet hetzelfde worden, maar als het op een positieve manier zou veranderen zou ik dat superfijn voor je vinden!
goedemorgen allemaal,

Hier is het weer storm hahah, zoals jullie wel weten hebben we een stormachtige relatie en gaat met flinke ups and downs, alleen probeer ik hier nu een rustige lijn in te krijgen. Oke stormachtige sex is top maar de rest mag ie houden hahah.

Minnaar vanmorgen gesproken, ik ben niet echt blij zoals de dingen nu gaan en heb er wat afstand van genomen, zoals sommige weten heeft dit een tijd geduurd voordat ik dit kon. Alleen heb hem vanmorgen wel gezegd hoe ik er overdacht en wat ik graag zou willen en heb hem gevraagd of hij dit eigenlijk nog wel wil want ja het kan dat iets overgaat. Maar hij gaf aan het wel te willen maar dat het wel verandert is, tja en wil ik dat nog wel? Ik weet het eerlijk gezegd niet….
Nou, het was me het weekje wel. Mijn man heeft besloten dat hij niet meer wil, liggen nu dus in scheiding. Ging al een hele tijd niet goed, maar shit hé, wat doet dit pijn en veel verdriet.
Jeetje pfff heftig hoor! Heel veel sterkte meis!
Jeetje Misticgirl, wat erg!! Heel veel sterkte dikke voor jou.

Kut zeg!!!!
dank je, kan ik wel gebruiken. Overdag gaat het wel, maar 'savonds en's nachts lig ik aan een stuk door te janken. Ondanks dat het al een hele tijd niet goed gaat.
Ja maar dat is toch logisch ook al ging het niet goed daarom hou je wel van iemand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven