minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
It ain't over till it's over, Mistic. Je kan er lang tegenaan hangen maar als de kogel door de kerk is, is de hoop vervlogen en blijft het kutgevoel over.

Een scheiding, meisss dat is niet zomaar even wat!! Nachtmerrie.
Klopt helemaal. Toch samen een heel verleden.
Hij heeft ook zo'n lekkere timing, vlak voor de feestdagen. Maar ja, zeg nou zelf, wanneer komt het wel uit.

Dank je wel voor jullie lieve reacties
Oei, ik wilde eigenlijk even schrijven dat ik zaterdag naar een geweldig feest ben geweest met Melaman en dat we een geweldig weekend gehad hebben maar dat is niet zo aardig nu.

Mystic, ik wens je echt heel veel sterkte en je hebt gelijk hoor. Er komt altijd wel een vakantie, verjaardag of andere feestdag aan waardoor het niet logisch is om nu te stoppen.
@mystic
thx
Hallo allemaal, ik zit dit topic te lezen en begin te twijfelen wat de definitie van minnaar is. Bovenin het topic zie ik woorden als " ver van mijn belevings wereld" staan. Ik kan me anders goed voorstellen dat je een prima relatie hebt maar dat de sex niet reden genoeg is om de relatie te beindigen. Dan heb je een minnaar toch? Want perfectie bestaat niet in relatie's. Als je als minnaars genoeg hebt aan alleen het fysieke deel en goede afspraken met elkaar daar over kunt maken? Of ga je liever met je man naar een sexclub om aan je gerief te komen?

Kortom liefde en sex zijn in mijn ogen twee verschillende zaken.
Wie niet waagt blijf Maagd.

Private-4u@live.com
@maximum weet niet of het twee verschillende dingen zijn want sex met liefde voelt toch anders en is net zo belangrijk...
@Mystic, jezus.. dat is heftig. Hij wil het dus niet meer aankijken of iets? En praktisch gezien? Weet even niet of jullie kinderen hebbem, maar qua huis etc? Sterkte!

Hou op over sex met liefde, soms zie ik nog fitsen van de afgelopen maand, het was de meest liefdevolle maar toch meest geile en heftige sex ooit. Ik wil het terug!! Heb voor het eerst een dag dat ik steeds wil bellen of smsen, misschien ook omdat hij het niet meer doet. Over een week of 5 zien we elkaar weer op het werk en we hebben afgesproken om dan bij te praten, ben benieuwd of hij dan de behoefte nog heeft. Ik wel, wil weten hoe hij er dan instaat.

@Mela, fijn dat je genoten hebt! Heb je minnaar al een beetje naar de achtergrond vj gedachten verbannen?
@creabea: We proberen het al jaren en dan gaat ff goed en dan weer slecht, hier worden we allebei niet gelukkig van. We gaan als goede vrienden uit elkaar, dec. blijft ie in ieder geval nog voor de kids.
crea, echt naar de achtergrond kan ik het niet noemen maar ik merk wel echt dat ik het minder belangrijk vind. Er was een hele kleine kans dat minnaar met een paar vrienden op hetzelfde feest was en daardoor ben ik best even met hem beziggeweest in mijn hoofd maar het gaf me deze keer helemaal geen vervelend gevoel. Ik had het gewoon echt naar mijn zin met mijn eigen man en dat was heerlijk.

Ik heb minnaar al wel een mailtje gestuurd met wat ik gedaan heb en dat ik dat ook een keer met hem zou willen beleven ( het was een bijzonder feest) en ik merk dat ik dan wel gelijk erg aan het wachten ben op antwoord. Het gaat dus echt een stuk beter dan een tijd geleden maar hij heeft toch nog wel een plekje in mijn hoofd.
Mystic, wat onzettend kut voor je, zeg. Veel sterkte de komende periode!

Bkstr, ik ben er nog wel, lees nog wel mee. Vorige week is mijn wereld even flink op zijn kop gezet, en daar probeer ik nu even van te bekomen.

Verder weinig nieuws onder de zon. Still Speedo, still mindblowing.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Inderdaad vreselijk Mysticgirl. Hadden jullie een open relatie?

Crea, misschien ben je bang dat hij je vergeet nu hij niet meer smst. Maar geloof mij maar dat over 5 weken de gevoelens nog niets veranderd zijn. Is dat wel zo dan stelde het niets voor, dus ik hoop dat je je in heb kunnen houden.

Mela, lekker zo'n weekend!

MissT, toch niet iets onoverkomelijks?
Sjee, kan het haast niet bijhouden, er gebeurt veel!

@Mystic: dit definitieve is toch wel een shock, zeg! Zag je het helemaal niet aankomen? Waarom ziet hij het nu opeens niet meer zitten (na jullie pogingen op en af)? En ja, de meeste aanvragen zijn statistisch net na vakantie en net na de feestdagen (mijn ex kwam destijds begin januari hiermee).. dus tja, jouw man is de uitzondering eerder idd.

Maar blijft enorm verdrietig. Allebei heb je andere toekomstverwachtingen gehad, toen je samen begon en toen je een gezin begon. Niet alleen neem je afscheid van wat je had en hebt samen, maar ook van een stuk toekomstverwachting, samen oud worden, een gezinsband. Hoe goed je ook met elkaar om blijft gaan, dat stuk is ook enorm pijnlijk. Maar het slijt wel (ik ben een enorm gezinsmens.

Ik vind het nog weleens moeilijk als ik denk aan de leuke sinterklaasavonden met de familie. Uberhaubt was ik nogal van bij ons uitnodigen en koken en iedereen naar de zin maken, rond de tafel en hoe gastvrij we waren voor vrienden van de kinderen enzo, dan heb ik nog weleens moeite met het individuele/opgebrokene van nu. Gelukkig zijn de kinderen ouder, en hebben ze dat ook volop meegekregen. Ook los van elkaar kan je nog een gezinsgevoel houden, als je allebei maar betrokken blijft bij elkaar.

Scheiding is een van de meest stressvolle en verdrietigste dingen, omdat het niemand iets positiefs lijkt te brengen. Het geeft vooral een gevoel van verlies/verliezen. Ik wens je heel veel sterkte. Er kan toch veel goeds uit voortkomen, als je het eenmaal aanvaardt en die vrijheid kan omarmen voor jezelf. Een ex blijft in je leven, hij is niet weg door scheiding. Je houdt een relatie met hem, als ex, als vader en wie weet als beste vriend. Maar toch blijft het hard en lastig, scheiding. En een enorme uitdaging om eea zelf te (moeten) gaan doen/invullen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Stew: iets trof me in jouw eerdere bericht in de trant van: ik laat me nooit meer kwetsen door een man, ik ga niet meer huilen om een man. Waarom niet eigenlijk? Te pijnlijk? De les die je eruit hebt geleerd is dat je steeds harder wordt/ moet worden in het leven? Is dat dan levenservaring opbouwen, verharden?

Denk dat het juist zo belangrijk is om je hart open te hebben en houden, je juist niet te verharden om gekwetstheid te voorkomen.. dus ondanks tegenslagen en afwijzing/kwetsing overeind te blijven, zonder harder te worden. Elke relatie leert je over jezelf, denk ik. De kunst is denk ik juist om niet bitterder of afstandelijker te worden, maar dichterbij te durven (dichterbij jezelf en intiemer met een ander durven). Ondanks, dus juist.

Dat je daardoorheen blijft "schijnen". Als je niet kwetsbaar kan/wil zijn, hoe kan je dan die pieken voelen in het leven? Je kan niet voorkomen dat je beschadigt, door het niet te willen en bij voorbaat "in te dekken". Denk niet dat dat zo werkt, zou zonde zijn van wie je bent en kan zijn op je best..

@Mela: Fijn dat je zo'n leuk weekend had met Melaman! Ja, gek dat je niet zo jaloers bent naar hem dan met minnaar. Maar ja, je bent misschien ook "zekerder" van Melaman dan van minnaar, dat heeft ook invloed.

Ik zou ook bijzonder willen zijn voor een minnaar/sv, dus ik snap wel wat je bedoelt. Voor mij 10 anderen, dan laat ik ff aan mijn deur voorbijgaan. Terwijl ik niet jaloers ben van aard, zie ik daar toch niks in, misschien omdat hij voor mij dan wel belangrijk is en ik me nogal focus op die persoon, dat ik dat omgekeerd dan ook wil van hem voor mij. Dat voelt beter.
@MissT: u spreekt in raadselen. Hoop dat het niet negatief was iig, dat op zijn kop zetten. Heb je het nogal te pakken van iemand? Iets heftigs gebeurd? en hoe gaat het nu met je?

@Crea: dat worden 5 lastige weken dan. Denk niet dat die gevoelens zomaar uitgewist zijn door geen contact te hebben, je denkt echt wel aan elkaar! Blijft een noodoplossing. Maar de werkelijke gevoelens laten zich niet foppen daardoor, daar zal meer tijd voor nodig zijn. Houd vol voor nu, ook al is het zwaar om geen contact op te nemen.. Sterkte ermee!
Precies stew (en suzy) dat probeer ik me ook steeds te denken: als het door deze weken doodbloedt, dan is t maar goed ook want dan was t t niet waard geweest.

Heb een heerlijke dag gehad, allemaal wilde plannen gemaakt met vriendinnen (vakanties, lowlands) en lekker geshopt. Geniet nu echt van het vrij zijn. Doen wat ik wil, niet dat dat met minnaar erbij niet kan, want hij was er toch nooit maar ik voel me wel onbevangener (niet goed voor mn rekening)
Goed zo Crea! Tja, soms moet geld ff rollen, hoor, daar kunnen wij vrouwen erg van opleven. Met vriendinnen kan je ook leuke dingen beleven, fijn dat je plannen maakt. Hoop dat je dit gevoel kan vasthouden. Fijne dag vandaag!
[quote]Suzy65 schreef op 22 november 2010 @ 21:22:

@Stew: iets trof me in jouw eerdere bericht in de trant van: ik laat me nooit meer kwetsen door een man, ik ga niet meer huilen om een man. Waarom niet eigenlijk? Te pijnlijk? De les die je eruit hebt geleerd is dat je steeds harder wordt/ moet worden in het leven? Is dat dan levenservaring opbouwen, verharden?

Denk dat het juist zo belangrijk is om je hart open te hebben en houden, je juist niet te verharden om gekwetstheid te voorkomen.. dus ondanks tegenslagen en afwijzing/kwetsing overeind te blijven, zonder harder te worden. Elke relatie leert je over jezelf, denk ik. De kunst is denk ik juist om niet bitterder of afstandelijker te worden, maar dichterbij te durven (dichterbij jezelf en intiemer met een ander durven). Ondanks, dus juist.

Dat je daardoorheen blijft "schijnen". Als je niet kwetsbaar kan/wil zijn, hoe kan je dan die pieken voelen in het leven? Je kan niet voorkomen dat je beschadigt, door het niet te willen en bij voorbaat "in te dekken". Denk niet dat dat zo werkt, zou zonde zijn van wie je bent en kan zijn op je best..

Suzy, ik ben zeker niet harder geworden in het leven. Misschien wel teveel meegemaakt, maar ik ben nog steeds heel kwetsbaar, al is het alleen maar door mijn kinderen. Ik kan nog steeds verliefd zijn, maar ik laat het voor mezelf niet meer toe om te treuren om een sv. Dat is voor mij een duidelijke scheidslijn, en misschien komt dat wel door eerdere ervaringen.
@stewardess: Thx, ja we hadden een open relatie, alleen maakten we er niet heel veel gebruik van.

@suzy65: eigenlijk zag ik het niet aankomen, ging eigenlijk wel goed de laatste tijd. Voor hem is het juist vanwege het steeds opnieuw proberen dat hij het niet meer ziet zitten. Maar ja, bad timing, had liever gehad dat ie geen uitzondering was en het na de feestdagen had gedaan. Worden nu toch wel rare feestdagen met elkaar
Mystic, heel veel sterkte met alle emotie en de regeldingen. Ik ben toen mijn kinderen klein waren gescheiden en vond het een heel emotionele tijd. Ik heb zelf die beslissing genomen en vond het zwaar dat het voelde alsof ik verantwoordelijk was voor het verdriet van drie andere mensen binnen mijn (ex-) gezin. Aan de andere kant was het wel mijn eigen keus en daardoor was ik ook snel in staat om ook blije momenten te voelen denk ik.

Het zit me niet zo lekker dat ik het niet leuk vind dat minnaar niets laat horen op mijn mail van gisteren ( watjesgedrag van mezelf!). Misschien heeft hij het druk maar het kan ook dat hij het soort feest waar ik zo blij over was helemaal niet leuk vindt. Nou ja, ik zal mijn hoofd er verder niet over breken. Ik heb een vrije dag en ga even enthousiast huishouden nu.
en Miss T ik ben ook benieuwd of het een positieve of negatieve "op z'n kop-zetting" was.
Stew, mooie post..

*gaat weer in de meelees stand*
Mela, veel plezier met dat enthousiast het huishouden doen, hahahaha.

Stew/Suzy, ik vind het mooi dat jullie het kwetsbaar noemen. Weet niet waarom, maar ergens raakt me dat. (Zou ik dan ook toch nog steeds een beetje kwetsbaar zijn?)

Wat betreft mijn kop zijn zetting, tja, zowel positief als negatief. Ik heb ten lange leste 'mijn gelijk' gekregen, maar ik geloof niet dat ik er (nu nog) veel aan heb.

Valt verder wel mee, hoor, gewoon eentje in de categorie Never a dull moment in my life.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Suzy, ik ben zeker niet harder geworden in het leven. Misschien wel teveel meegemaakt, maar ik ben nog steeds heel kwetsbaar, al is het alleen maar door mijn kinderen. Ik kan nog steeds verliefd zijn, maar ik laat het voor mezelf niet meer toe om te treuren om een sv. Dat is voor mij een duidelijke scheidslijn, en misschien komt dat wel door eerdere ervaringen.

Dit raakt mij Stew.

Je zegt verliefd te kunnen zijn, maar je laat het voor jezelf niet toe om te treuren om een sv.

Om de een of andere reden is bovenstaande voor mij onmogelijk. Verliefd zijn en treuren om het (eventuele) verlies van deze geliefde zijn twee kanten van dezelfde munt. Ze kunnen niet zonder elkaar bestaan, zeg maar.

Ik kan niet oprecht genieten van het verliefd zijn, als ik dat rouwen ook niet zou toelaten.

Net zoals geluk alleen kan bestaan bij het weten hoe ongelukkig zijn voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven