minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Ja, ik denk dat mits het echt over is bij mijn minnaar en mij dat ik dat juist het meeste zal missen en natuurlijk hete s#x
ok dat is duidelijk, en schrijven hier dan ook mensen mee vanwie de partner het niet weet?
Een paar maanden geleden schreef ik over mijn minnaar. Hij had bedacht dat een houdbaarheidsdatum op onze sexrelatie wel handig was

Ik schreef over zijn opmerkingen, zijn bezitterigheid, zijn jaloezie, zijn dominantie. Over het vele mailen, zoveel dat ik geen tijd meer voor mijn vrienden had.

Het magische woord was duidelijk praten met elkaar.

Zijn onzekerheid, mijn onderdanigheid, hoe hij mij raakt als hij iets zegt, over hoe het hem raakt als ik iets zeg, alles is aan bod geweest.

Ik kan nu zeggen dat ik straal als ik aan mijn minnaar denk, als ik over hem praat, als ik bij hem ben.

(er is vast een wet van murphy, die aangeeft dat dit morgen weer anders is haha)

Maar mijn ervaring tot nu toe (groentje ) is wat hij zegt, wat ik zeg, wat hij bedoelt, wat ik bedoel, wat ik verwacht, wat hij verwacht, wat ik fijn vind, wat hij fijn vindt, wat hij graag doet, wat ik graag doe het belangrijkste is.( En alle andere hij-tjes en ik-jes )

Ik zou wel altijd uitspreken wat je dwars zit.

En als hij het niet kan handelen... tja, hij is geen nr1...
quote:intherapie schreef op 19 november 2010 @ 12:47:

Ja ben er voor mezelf nog niet uit of ik het wel of niet ga vertellen. Ik weet dat hij dat niet wil weten omdat hij dan erg jaloers word en dat gevoel erg vind, maar aan de andere kant denk ik, tja ik wil eigenlijk gewoon open een eerlijk zijn want dat verdient hij.

Jouw minnaar staat er hetzelfde in als ik. Geeft duidelijk aan het niet te willen weten. En dan wil jij het hem toch vertellen?? Eeeh, zou voor mij een reden zijn om er meteen mee te kappen. Ik geef namelijk niet voor niks aan dat ik het niét hoef te weten.

Hij verdient dat je eerlijk met hem omgaat, doe dat dan ook. Het niet willen weten is niet willen weten.

Dus, neem er een minnaar bij en besef dat je dit geheim moet houden, de consequentie van je keuze. Niet bij hem leggen dus!
Klopt roos vertel hem t ook niet......en anders moet ik ermee stoppen
Ik wist niet dat er zoveel problemen zijn met een minnaar hebben.

Ik zie een minnaar als een extra voor jezelf en als ik ga twijvelen dan is het geen extra meer.

Dan word het een last en er zijn zoveel andere personen.

Ik heb me wel eens afgevraagd tijdens een bruiloft zie je allemaal stelletjes heoveel ervan hebben een minnaar of minnaares.

Ik heb het zelf nooit tegen mijn partner gezegt dan is er een soortt spanning weg.
Sander, het hebben van een minnaar is eigenlijk zoiets als het hebben van een extra relatie. Ken jij een relatie die 100% probleemloos is? Als je alle verhalen van alle mensen hier bij elkaar optelt lijkt het al kommer en kwel maar dat is natuurlijk niet waar. Ieder loopt zo tegen haar of zijn dingetjes aan en die bespreken we hier met elkaar.

De één vindt dat ze iets te weinig van hem hoort. Dat ander zit zwaar in de put omdat het over is. Logisch toch?

Zolang de weegschaal doorslaat naar positief, zolang je er nog energie van krijgt en er blij van wordt, is het oké.

De dingen waar we tegen aan lopen, bespreken we hier..met veel genoegen.

Mijn partner weet het wel. Dat stukje geheime spanning kan ik missen als kiespijn. Ik vind het zó al spannend genoeg...
Rooss ik weet wel wat een minnaar is ik heb dat zelf ook gehad maar heb daar nooit problemen meegehad.

En ben ook een tijdje een sv geweest van een getrouwde vrouw en zei hield echt van haar man maar kwam sex tekort.

Bij een minnaar is bij mij altijd een soort spanning aanwezig geweest ik heb het nooit verteld dus alles moest stiekem samen uit eten of sex was altijd in het geniep.

Maar als de ander niet meer belde dan zou ik er echt niet op gaan zitten wachten en treuren.
En? Dus? Mogen wij dat ook niet?

Fijn dat jij er relaxed in kan staan, dat kan niet iedereen. Lees de OP, die gaat over gevoelens. Als het jou geen bal meer boeit als je minnares niets meer laat horen dat deed ze je dus niks. Prima.

De meesten van ons geven wél om hun minnaar/minnares en dan doet het wel degelijk pijn als je niks meer hoort. Of als hij ineens onverschillig doet.
Rooss ik ben ook begonnen met ik wist niet dat er zoveel problemen mee waren. En ik schreef ook het is voor mij een extra natuurlijk doet je wat maar mijn eigen relatie stond boven aan. En dan was je daar meer mee bezig en ik zit jullie hier niet uit te lachen ofzo het verbaasde mij altijd.

En ik kan me ook wel voorstellen als je de minnaarres bent want dan wil je meestal meer alleen de ander heeft al een relatie.
Waarom denk jij, Sander dat de minnares meer wilt?
Sander, ik krijg het idee dat je het niet zo goed snapt. Ik heb óók een relatie, ook een nummer 1. En die staat voorop, altijd. Maar dat betekend toch niet dat mijn minnaar me niks doet?

Als ik het bed met hem gedeeld heb en hij laat niks meer horen of hij gedraagt zich als een hork, dan doet dat zeer.

Dat betekend niet dat ik een relatie wil met mijn minnaar.
Precies Rooss, ik vind die gedachte ook wel erg arrogant.
sluit me aan bij rooss en stewardess
Sander, het is niet aan mij, om na te denken en op te schrijven, dat wat ik denk wat jij bedoelt.

Zou je willen uitleggen: wat zegt of doet een vrouw, dat jij zou denken ze wil als minnares meer

En wat is eigenlijk "meer"?
@Stew, hoe gaat het nu met JVG?

Ik begin een beetje tegen de muren op te vliegen, heb een paar dagen vrij maar weet ook niet zo goed wat ik met mn tijd moet (of eigenlijk wel: scriptie schrijven en huis afmaken). Gisteren weer wat gesmst met minnaar, dat loslaten en hopen op t beste is zo eng...
Lieve Crea, ik leef zo met je mee!

Probeer écht los te laten meid, want als je blijft hopen op t beste (ik interpreteer het als: hopen dat hij uiteindelijk toch bij je komt?) dan laat je nog niet helemaal los...

*hoor bkstr lullen: die heeft nog regelmatig contact met exnr1, over loslaten gesproken*

voor jou! En je mag altijd komen spelen hier he
Crea, tussen mij en JVG gaat het goed, het contact wat we nu hebben voelt goed.

Moeilijk he, dat loslaten? Mijn ex-lief liet mij los dus ik had geen keuze, maar het is nog steeds een zwarte bladzijde in mijn 'geschiedenis'. Kun je niet wat afleiding zoeken in het uitgaan met vrienden? En onthoud dat alles wat onbekend is, eng is. Dus ook jouw toekomst zonder minnaar. Maar er ligt nog zeker een hele mooie onbekende toekomst voor je.
@Stew: fijn te horen dat het weer goed gaat. Lieve post van 16.13!

@Crea: onbekend is idd eng, maar je maakt zelf je toekomst. Hoe "leeg" die is of vol, net nadat je afstand neemt van een geliefde lijkt het altijd leeg. Maar dat blijft niet zo! Het zou te makkelijk zijn als een ander dat voor je zou invullen om je leven inhoud en voldoening te geven.

Je werkt hard aan je eigen toekomst volgens mij. Tuurlijk bestaat die niet alleen uit werken en (af)studeren. Maar als je minnaar ff op een lager pitje kan zetten en je concentreert op andere dingen, die ook in jouw toekomstbelang zijn, (ook al zie je daar nu misschien tegenop, omdat het inspanning kost), dan komt de rest ook wel weer.

Het is/wordt een fijn(er) gevoel als je bezig bent met de dingen voor jezelf waar je wel zelf invloed op hebt! Ik vond dat paar jaar geleden heel beangstigend bij tijd en wijle, maar heb eigenlijk ook ontdekt dat het enige waar je invloed op hebt is je eigen omstandigheden verbeteren, kansen aanpakken, stilstaan bij die stilte, en eigenlijk vanzelf ontstaan er plannen hoe je het leven inhoud zou willen geven, wat bij je past, op allerlei gebieden. Door afstand te nemen (noodgedwongen) komt er ook ruimte voor jouzelf en wat belangrijk is in je leven (los van de liefde)..

Voor nu snap ik heel goed dat zo'n toekomst helemaal nog voor je even het vertrouwen mist dat het ook weer goed en vrolijk en verliefd zal zijn. Maar dat komt heus, daar moet je op gaan vertrouwen en dat komt ook wel weer. Iedereen is weleens vertwijfeld of aan het twijfelen over die toekomst en keuzes van het nu, die dat beinvloeden. Maar laat dat je niet in zijn grip krijgen, het hoeft jou niet te beheersen namelijk! Dit zal nog wel een tijdje op en af gaan.. belangrijk is toch dat je blijft geloven dat het ook voor jou is weggelegd: geluk en voorspoed

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Jullie hebben gelijk, ik moet het niet tijdelijk of deels loslaten met helemaal (al maakt minnaar me het heel moeiijk, deze week al 2 x sms gehad die niet voor mij was met daarna een sorry-sms, ik reageer er maar niet op)

Ik heb vandaag een lijstje gemaakt met dingen die ik belangrijk vind voor t komende jaar, waar ik aan wil werken, waarvan ik wil genieten, wat ik wil gaan doen. Geeft een fijn gevoel.

En nu in mn lelijkste joggingbroek met een fles rode wijn op de bank, das nog eens vrijheid!
Zo mag ik het horen, Crea! je komt sterk genoeg over, die kracht ga jij ook gebruiken voor jezelf, zeker weten!

Misschien lijkt het ff saaier, maar het is ook afkicken van die aandacht en invulling van je gedachten en tijd. Daar vind je een modus in. Ik kan zelf erg gefocussed zijn op een minnaar en seks, en dat sta ik mezelf dan ook toe nu en dan. Maar dan heb ik weinig zin in andere dingen, die ook belangrijk zijn. Bij jou is het liefde, dat ligt dan net weer anders, maar toch is 1 vd "voordelen" dat je een bepaalde rust en relaxtheid kan gaan voelen. Een waarbij je 100% jezelf kan en mag zijn.

Idd lekker met je jogging aan op de bank en niks moeten, niet gezellig hoeven zijn, alleen jezelf vermaken met een flesje wijn

Ik wou vanavond ff uitgaan, maar ben te moe en dan is het zo lekker om nergens aan vast te zitten, gewoon te doen wat op dat moment de voorrang krijgt. Dus ik heb hier ook de sloffen aangetrokken en ben moe, heb gewoon zin om te gaan slapen. Dan heb ik morgen tenminste ook een dag, ipv een halve. Dat ga ik dus ook doen. Lekker naar jezelf luisteren kan heel okee zijn!

Anders had ik mezelf toch ff opgetut, en gezellig gedaan, dan til ik me wel ff over vermoeidheid heen. Maar ik kan ook erg genieten van niks hoeven (hond is al uitgelaten) en de verwarming een graadje hoger, mezelf als gezelschap.

Slaap lekker straks
crea?mischien raar ,maar een ander mobielnmr zodat je geen berichten meer kan onvangen op je mob en dat er alleen via werk contact is?

sterkte iig!

suzy: heerlijk lekker niks ,truste voor zo.
Thanks, Angel, jij ook.

*heb wel een paar lekkere mannen leuke gedachten om aan te denken alvorens in slaap te vallen en dan slaap ik zo als een roosje*
quote:Suzy65 schreef op 21 november 2010 @ 00:51:

Thanks, Angel, jij ook.

*heb wel een paar lekkere mannen leuke gedachten om aan te denken alvorens in slaap te vallen en dan slaap ik zo als een roosje*je kan ze beter in het echt naast je hebben suzy
goed zo crea, jij komt er wel!

Dag voor dag, en volgens een oud gezegde van ninah: boom voor boom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven