Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
hahaha 'lekker rond te zoenen' klinkt goed!

Lexameneer lekker laten voor wat het is bkstr.

Goed bezig bkstr
net nieuw mottootje tegen gekomen:

zonder verwachtingen zijn alle meevallers kadootjes
quote:bkstr schreef op 05 april 2011 @ 19:48:

zonder verwachtingen zijn alle meevallers kadootjes

En nog waar ook.

Ik zie het zo wel verschijnen als je motto
quote:bkstr schreef op 05 april 2011 @ 18:42:

iedereen heeft zo zijn eigen beleving bij een minnaar, en zijn eigen 'normen en waarden'. Het lastige van een forum vind ik wel dat toonzetting soms niet goed overkomt, en het voor interpretatie vatbaar is

dat is het nadeel van digitaal conatct, je mist de stemintonatie, de lichaamstaal, taalgebruik wta je niet kent (anders dan mailen met iemand die je wel persoonlijk kent), soms wordt er gelijkertijdgemaild en spreken die posts elkaar heerlijk tegen. Enig relativeringsvermogen is wel gewenst om met dit medium om te gaan.

quote]bkstr schreef op 05 april 2011 @ 18:42:

Hier worden de plannen rondom het weekendje weg samen met minnaar steeds concreter: het lijkt er gewoonweg op dat het nog doorgaat ook! t moet niet gekker worden[/quote]

Stoerrrrrrr, geniet vast de voorpret
Je bent zelf een theepot
quote:angel1971 schreef op 05 april 2011 @ 19:51:

[...]

En nog waar ook.

Ik zie het zo wel verschijnen als je motto

Nou au zeg!

Dat is denk ik waar ik tegenaan loop

Toen ik nummer 2 was,m was alles een kadootje. Nu ben ik nummer 1 en al heb ik weinig eisen, ik eigen mezelf blijkbaar wel een rol en positie toe en dat komt niet altijd uit.

(nummer 1 leidt een zeer eigen leven, voortkomend uit de relatie met ex die nergens op sloeg en warbij ze los van elkaar leefden maar onder 1 dak woonden en zorg droegen voor kids, nu woont hij alleen en heeft de neiging nergens meer aan te denken).

Had de neiging moet ik zeggen, mijn issues zijn aangekomen.......... ik krijg langzaam hoop dat we op 1 lijn komen. een andere lijn dan ik ooit dacth maar misschien is het ook zo ok
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus, is het misschien zo dat jij de aandacht mist bij nr1 en dat dan bij een andere man vindt? Dat is nl voor mij wel een herkenbaar iets.

Wvb dat digitaal anders overkomt; het leek gisteren onderhand wel een hetze tegen mij. HVJ die net zolang gepuzzeld heeft tot hij 'de trigger' had gevonden. Misschien dat hij al een uur bezig was met posten, en mijn talloze verklaringen niet had gelezen? Dat die opmerking als sarcastisch werd afgedaan vond ik erg overtrokken. En dan zo'n Mitch 67 die even uit het kletstopic komt meehobbelen . Daarbij had ik mezelf genoeg verklaard en zelfs excuses aangeboden. Je kunt ook te ver gaan. Ik hoop wel dat het nu 'klaar'is.
En Bkstr, een heel fijn weekend natuurlijk samen met minnaar
Stew: is nog niet komend weekend hoor, maar het begint echt vastere vormen aan te nemen. Het werkt blijkbaar echt zo dat wanneer ik achterover leun, hij wel gaat werken. Geen verwachtingen he...

Hoe is het met JVG?
Met JVG gaat het heel goed, ik heb hem afgelopen weekend nog gezien.

Maar jullie weekend is wel binnenkort?
Wat mij betreft was het al lang klaar Stew.

Nee niemand heeft hoeven puzzelen, het was keurig een opsomming van wat er mis ging. Dat had niets met digitale communicatie te maken. Ik vroeg keurig wat je met ordinair bedoelde omdat het op mij (nee niet dat je mij persoonlijk bedoelde) negatief overkwam. Je verklaringen gingen niet over het eigenlijke punt.. Ik viel niemand aan, was ook niet mijn bedoeling maar werd wel degelijk aangevallen.

Maar grappig dat je je dreigement om weg te blijven en in leesstand weer intrekt.. Nu wellicht voor jou ook weer eens tijd wat meer over JVG te schrijven. Daar gaat dit topic tenslotte over..

Ow, en dat er mensen uit een ander topic in eens reageren, is nu precies wat Zeb al eerder aankaartte. Er lezen veel mensen mee, heel veel.. maar zij durven niet te posten. Makes you wonder.. right?

Maar ook goed bericht!! morgen een kruisje in mijn agenda... :-)
Sensual, je kunt ook álles negatief interpreteren als je wilt.Jammer , want zo lijkt het net of je er nog steeds niet klaar mee bent. Misschien voelde ik me eerlijk gezegd een beetje 'aangevallen' toen jij over het woord ordinair leek te vallen. En dat is omdat ik soms wel eens het idee krijg dat je hier juist mijn posts negatief wil interpreteren.Maar dat is mijn gevoel, en misschien voel ik dat helemaal verkeerd. Ten eerste dreig ik nooit, en al helemaal niet om weg te blijven. Volgens mij schreef jij trouwens precies hetzelfde.Voor mij is het forum voor de fun en dat zal het altijd blijven. Vind ik het niet meer leuk dan blijf ik (even) weg.

Dat er hier veel wordt meegelezen weet ik al te goed. Dat mensen soms maanden meelezen eer ze mee durven te schrijven weet ik ook, zo ben ik nl ook begonnen. Maar dat van Mitch67 vind ik op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.Ik krijg nl niet het idee dat hij over zijn sv wil schrijven. Mocht dat wel zo zijn, welkom Mitch67!

Nogmaals; sorry, mijn oprechte excuses.

Geniet morgen van je kruisje
@Crea en SuzanneSuus:

ex had al 1 of 2 jaar een geheime minnares (nu zijn nr 1) en heeft nadat hij het opbiechtte denk ik een jaartje gewacht met haar introduceren bij onze kinderen. In vriendenkring en zijn familie weet ik eigenlijk niet. Maar konden wel veel eerder openlijk als stel doorgaan (hebben geen tijdelijke afstand genomen). Dat leek me ook niet nodig, gezien dat ik het dus al wist.

We hebben samen besloten de kinderen daarbuiten te houden om te kunnen wennen aan dat we uberhaubt (voor hun als donderslag bij heldere hemel) als gezin uit elkaar gingen. Dat vond ik heel prettig en ook dat we dat samen konden overleggen, wat het beste voor de kinderen was.

Dat betekende ook dat ik dat "geheim" hield voor de kinderen en dat kan niet elke ex "opbrengen". Het belang van de kinderen telde voor beiden ff meer dan eigenbelangen. Naarmate de kids ouder werden hebben ze 1 en 1 opgeteld, maar geen problemen mee, omdat ik dat ook niet had. Zoon accepteerde haar pas echt nadat ik had kennisgemaakt (en een praatje) met haar (dus toen hij zag dat ik haar accepteerde). Ik heb ook geen kwaadgesproken, ben blij dat ze mijn kinderen altijd hartelijk erbij betrokken en verwelkomd heeft..

Qua hun relatie kan ik wel zeggen dat na lange tijd samenleven ook ex geen behoefte heeft daaraan en juist veel behoefte heeft aan vrij zijn, eigen huis, eigen leven. Dat is nu al jaren zo, ook al wil zij graag verdieping. Ik liet hem altijd erg vrij, je ontwikkelt toch (samen) eigen gewoontes, en ik snap heel goed dat je het heerlijk vindt om je eigen leefgewoonten en leventje te kunnen bepalen. Juist het "vastzitten" en weer in patronen vervallen is iets waar je dan niet opnieuw behoefte aan hebt, ik voel dat zelf ook heel sterk.

Hoe harder zij "aan hem trekt", druk uitoefent en wil verdiepen (samenwonen), hoe harder hij volhardt en vasthoudt aan zijn vrijheid en zelf zijn leven willen bepalen. Zij is iemand die graag de controle (of bemoeienis) heeft en hij ook, dat gaat niet samen, maar werkt averechts. Gaat ook niet gebeuren. Wat misschien ook een rol speelt is dat zij ook thuiswonende kinderen heeft en hij leeft graag met zijn eigen kinderen, maar niet opnieuw een gezinsleven met een ander.

Ik denk ook dat het gezond is dat je na lange vaste relatie/huwelijk je eerst een tijd op jezelf hebt gewoond.

Maar goed, ex behoort dus tot die 1e % die met zijn nr 2 verder is gegaan en nog steeds standhoudt. Van een afstandje (wat ik hoor en zie) vind ik het een vrij "claimerige" relatie (veel machtsstrijdjes vanuit haar onzekerheid dat ie niet "vol" voor haar "gaat"), maar het kan dus wel goed gaan.. bedenk dat juist een man die gewend is zijn gang te kunnen gaan, waarschijnlijk niet zit te wachten op "gezeur" of iemand die pusht en claimt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Bkster: hoop voor je dat het wel doorgaat!! Heel weekend nog wel, je hebt het zo slecht nog niet

Geniet ervan!

@Stew: kan me heel goed voorstellen dat je verliefde gevoelens in de hand moet zien te houden en anders teveel als "verhouding" voelt. Dat kan een valkuil zijn, ik geloof dat ik net zo voorzichtig zou moeten zijn als jij als ik gevoelens ontwikkelde voor een (gebonden) sv/minnaar.

NIet het feit dat ik zou meewerken aan "vreemdgaan", maar zekere zelfbescherming maakt dat ik zekere afstand "inbouw" tov zekere heer, nu al, omdat ik het link vind (mijn type). En niet openlijk zou kunnen (terwijl ik een open boek ben, geen pokerface, het zou er van mijn kant vanaf stralen, ook bij zijn vrienden, enz..dat is dus link). Jij hebt al ondervonden hoe dat qua toegeven aan verliefdheid uit de hand is gelopen toen en kan me voorstellen dat je jezelf (en gezin en hem) daartegen wil beschermen door dit te scheiden van "relatiedingen doen samen".

*denk trouwens dat hier duizenden meelezers zijn, die dit onderwerp al dan niet aangaat, maar alleen meelezen en nooit zelf zullen reageren*
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Dames, ik heb het e.e.a. gelezen en ik denk dat mijn verhaal hier het beste past, ik vond het niet nodig een nieuw topic te openen namelijk.

Ik ben niet verliefd, maar barst van de lustgevoelens. Dit heeft nu tot gevolg dat ik sex heb gehad met een vreselijk sexy jongeman (hij is 5 jaar jonger). En het ziet er naar uit dat het niet bij deze ene keer blijft. En duidelijk is dat dit puur lust is. We aten elkaar zowat op. Ik kan ook alleen maar zeggen dat ik het geweldig vond.

(zucht)
Elkaar opvreten kan erg prettig zijn, anooniem. Heb je ook een partner of ben je single?
Ehh...gebonden...hij ook. Ik weet dat dat fout is en heb dus geen advies nodig over hoe slecht dat is.... Ik weet dat ik niet de enige ben die dit doet en wil juist ervaringen delen.
quote:bkstr schreef op 05 april 2011 @ 19:48:

zonder verwachtingen zijn alle meevallers kadootjes Da's een mooie Bkstr!!!
A dirty mind is a joy forever
Hoho anooniem, niet meteen terugblaffen, ik heb nog niet gebeten toch? Het was maar een vraag.

Bijten doe ik trouwens liever in mijn minnaar... die vreet ik namelijk ook graag op
Hi. Dit topic blijft doorlopen he? Goed te zien dat er nog steeds oude bekenden hier ronddwalen. Vluchtig door de blz gescrollt maar geloof dat er bij een aantal veel veranderd is.

Wat me opviel is dat iedereen toch een andere invulling geeft aan SV/minnaar, zolang je je goed voelt met hetgeen je hebt zou je je niet af moeten vragen wat anderen ervan denken. Het is jouw leven en daarvan moet je het maximale maken! Niet iedereen is lang van stof of heeft dezelfde manier van schrijen maar bedenk dat we ook tussen regels door moeten lezen voor je over een woord, regel of (in jouw ogen gemaakte) suggestie struikelt. Grote mensen hier, :):) gelukkig.

iedereen
Hello Engel, bij jou alles nog hetzelfde ?

Welkom Anooniem, ervaringen kun je hier altijd delen. Lust is heerlijk
ff kort: minnaar komt vnvd en vannacht, en weekendje is deze mnd nog
Fijn vooruitzicht, Bkstr!! enjoy!
quote:anooniem schreef op 06 april 2011 @ 12:37:

Ehh...gebonden...hij ook. Ik weet dat dat fout is en heb dus geen advies nodig over hoe slecht dat is.... Ik weet dat ik niet de enige ben die dit doet en wil juist ervaringen delen.

Hoi, lees al tijden hier mee.

Beste anooniem, ik zit in hetzelfde schuitje. Alleen is mijn minnaar 7 jaar ouder (ik 39). Allebei een vaste (geen open) relatie die we niet kwijt willen. No way ! We hebben echt waanzinnige sex samen. Het is niets meer en niets minder als seksuele uitspattingen van beide kanten. Het is o zo fout maar o zo lekker.
quote:anooniem schreef op 06 april 2011 @ 12:37:

Hoi, lees al tijden hier mee.

Beste anooniem, ik zit in hetzelfde schuitje. Alleen is mijn minnaar 7 jaar ouder (ik 39). Allebei een vaste (geen open) relatie die we niet kwijt willen. No way ! We hebben echt waanzinnige sex samen. Het is niets meer en niets minder als seksuele uitspattingen van beide kanten. Het is o zo fout maar o zo lekker.
Oeps, om de een of andere reden is m'n berichtje dubbel geplaatst. Niet de bedoeling, excuses !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven