Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:bkstr schreef op 06 april 2011 @ 18:06:

ff kort: minnaar komt vnvd en vannacht, en weekendje is deze mnd nog

Dat is dus de 3 kleurenvlag met oranje wimpel voor jou in april

!!
Je bent zelf een theepot
Beste roos en anderen,

Mijn post was ook niet boos bedoelt hoor, maar ik weet dat het niet mag, maar ik wil gewoon zoveel vaker sex dan mijn partner en tot deze persoon voel ik me ontzettend lichamelijk aangetrokken.

Ik wil dit dus doorzetten, niet afbreken omdat het fout is, gelukkig zitten er meerdere in hetzelfde schuitje.

Maarre een praktisch probleem...waar doen jullie het ? haha...

Voor mij voelt het echt niet goed dit thuis te doen, dus dat wil ik absoluut niet. Dus dat wordt gewoon alsmaar de auto of een hotel? En in redenen 'waar ben ik dan zogenaamd' ben ik niet geoefend....iemand tips?

ps: hij is onwijs lekker!
quote:stewardess schreef op 06 april 2011 @ 07:15:

SuzanneSuus, is het misschien zo dat jij de aandacht mist bij nr1 en dat dan bij een andere man vindt? Dat is nl voor mij wel een herkenbaar iets.

Absoluut waar alleen wist ik niet wat ik miste, DAT ik iets miste. Nummer 2 kwam in mijn leven weer en vervult iets waarvan ik niet wist dat ik het miste.

Voor hem geldt dat nog meer en maakt hetr soms wat lastig (eng). Maar ik ga er vanuit dat het goed is zo.

Wvb dat digitaal anders overkomt; het leek gisteren onderhand wel een hetze tegen mij. HVJ die net zolang gepuzzeld heeft tot hij 'de trigger' had gevonden. Misschien dat hij al een uur bezig was met posten, en mijn talloze verklaringen niet had gelezen? Dat die opmerking als sarcastisch werd afgedaan vond ik erg overtrokken. En dan zo'n Mitch 67 die even uit het kletstopic komt meehobbelen . Daarbij had ik mezelf genoeg verklaard en zelfs excuses aangeboden. Je kunt ook te ver gaan. Ik hoop wel dat het nu 'klaar'is.

Laat het er dan ook bij stew, diep in~en uitademen en desnoods dingen niet lezen?
Je bent zelf een theepot
Ik kom eveb terug op de oorspronkelijke vraag, verliefd op minnaar of niet?

Tussen mijn vaste relaties in best wat aangerommeld en daardoor ook sex gehad zonder gevoelens, was nooit een probleem. Tot ineens wel, ik was er klaar mee. Vlak daarna nummer 1 ontmoet.

Nummer 2 kwam in beeld als gewone vriend, sex was nicht im Frage.

Sex kwam er uiteidnelijk toch en toen voelde ik al meer,maar dat hield ik voor me (ben niet zo'n open boek).

Nummer 2 is naast stoere vent, hengst ook 1 grote sissy (zijn woorden) en doet niet moeilijk over gevoelens. Verklaarde dus de liefde aan me.

Ik blkeef niet achter,lange gesprekken tot gevolg

Ik zeg geen nooit maar sex zonder iets extra's zou ik denk ik niet meer kunnen hebben. Ja ik bven verliefd, ja we zijn verliefd. Sterker, de ILY woorden zijn al uitgesproken door beiden, heel serieus. Behalve dan dat we daar een nummer 1 relatie mee gaan beginnen.

Ik zou, dnek ik, geen minnaar kunnen hebben zonder dat stukje gevoel, sterker, ik ben niet van het vreemdgaan:o)

Hij is weer in mijn leven gekomen, met alles erbij.

en nee, we laten elkaar nooit meer gaan. (wil naast hem begraven worden zei ik net)
Je bent zelf een theepot
Ai suus...dat is heel wat anders. Dus jullie gaan de vaste relaties ervoor verbreken? Dat zal pittig worden.

En ik snap wel wat je bedoelt, tuurlijk heb ik meer gevoelens voor 2 als voor enig andere man. Als ik vrij was, was het misschien wel een relatie geworden (kort/lang of wel/niet serieus buiten beschouwing gelaten)

Ik weet alleen wat ik aan 1 heb en ik hou zielsveel van hem, mijn hart is niet zo snel te veroveren als de rest van mij
Fijn dat het weekend door lijkt te gaan bkstr!
[quote]anooniem schreef op 06 april 2011 @ 20:33:

Ai suus...dat is heel wat anders. Dus jullie gaan de vaste relaties ervoor verbreken? Dat zal pittig worden.

Nou nee niet dus

geen sprake van, denken we, willen we, etc

nee, we gaan het leveb wat we leiden niet opgeven, ondanks onze lange history, de pijn van what may have been etc

Beiden watjes want alletwee zeggen we heel hard dat het ooit,. honderjar terug, anders had kunnen lopen maar nee, nu is nu, etc

en zo voelt het ook.

Fijn is wel day we open in die twijfels en dromen kunnen zijn naar elkaar.
Je bent zelf een theepot
@SuzanneSuus: waarom niet samen verder gaan eigenlijk, als het zo sterk is? Wat zijn de overwegingen om bij jullie nrs 1 te blijven? Is het zo mooier/blijvender (alleen lusten en geen lasten bijv) of is het vanwege leven/gevoelens voor de nrs 1?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik kan zelf flink 'recht voor z'n raap' schrijven en de pest met letters is - inderdaad - dat je elkaar snel kunt misverstaan ..... Dus blij dat de lucht weer geklaard is hier!

Inhoudelijk wil ik er nog even op reageren, dus back 'on topic': Volgens mij is er echt een groot verschil tussen hoe je met een minnaar kunt omgaan in een open- of in een niet-open relatie. In het laatste geval is het van het grootste belang dat je niet je hart verliest en bovendien moet je je kop er nog bij houden ook .... immers, je kunt niks delen thuis - niet feitelijk, maar ook niet in emotionele zin. Dus er blijft een gepaste afstand nodig om goed in balans te blijven; in harmonie met jezelf en met je gevoel voor (het leven met) nr. 1. en dan helpt het om niet de 'gewone' relationele dingen te doen....

Althans.... dat is mijn ervaring ..... (knipoogt nog ff naar Rooss)

@SuzanneSuus: Hoe je het ook doet, het leven bestaat uit keuzes en je staat zelf aan het roer. Als jij zegt dat je Nr. 1. niet wilt opgeven maar graag naast minnaar begraven wilt worden, wordt het dan niet tijd voor een time-out ter overdenking - voor jou alleen?

@Anooniem: in een hotel, nooit thuis. Nr. 1 en ik zijn beiden vrij uithuizig voor werk, dus zelden een smoes nodig.... wel zorgvuldige planning en timing.

@alle meelezers: leuk hè? ... gluren bij de buren ...

Deze meid verheugt zich op een leuke hoteldate vlak voor Pasen, ga alvast wat eieren koken.
Allegaartje, dat is mijn ervaring dus ook. Door schade en schande wijs geworden zeg maar..... Neemt niet weg dat ik daar nooit over fantaseer, over relationele dingen doen.

Veel plezier met eieren zoeken!

Anooniem, ik heb mijn dates ook meestal in hotels gehad (nu anders). Heel soms moest ik een smoes aan mijn kinderen vertellen, wat ik heel vreselijk vond.

Bkstr, ben je al wakker?
ja bkstr is al wakker, en enigszins confused. Wederom een hele leuke maar seksloze avond en nacht. Ligt naakt naast me as we speak! Wordt nu wakker..
Bkstr, heb je wel eens gevraagd of hij homo is?
slaapt toch nog... Gister wel besproken dat ik hier wat onzeker van word ja. S kijken of er vanochtend wat meer inzit vaag toch?
iets te hard geroepen... Allebei gespijbeld v werk de eerste uurtjes, en t is goed gekomen
Gelukkig maar, anders moest je weer op zoek naar een sv
het blijft een rare gewaarwording hoor

Op het werk kan hij zijn ogen niet van me afhouden, en vannacht kruipt hij gewoon in zijn nakie naast me in bed, geeft geen sjoege! Heb het benoemd naar hem, dat ik niet goed weet hoe hem te peilen, en dat herkende hij op zich wel. Gaf ook aan dat hij mij op mijn geilst vond op het werk (moesten we het daar dan ook maar eens doen ), 'alsof ik dat niet wist', zo zei hij. Ik vond dit interpretatie: als iemand me geil eruit vindt zien, hoef ik me zo toch nog niet te voelen? 'Je weet toch ook wel dat je er super geil uit ziet op je werk?' Ehm.... nou nee, niet bijzonder

Mannen en macht misschien?

One way or the other, we gaan in ieder geval binnenkort weg, en hij wilde zelfs al 2 nachtjes ipv de oorspronkelijke ene. Tja, alleen op voorwaarde dat er meer inzit dan een goed gesprek natuurlijk
Goh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.

Ik weet nog niet wanneer ik 2 zie, maar onze ontmoeting zal in de auto zijn denk ik.

Hebben jullie ook vast ervaring mee? Hij vroeg namelijk aan mij of ik rondom mijn omgeving plekjes wist (we wonen nogal ver uit elkaar, gelukkig )

Maar dat weet ik niet zo heel goed, waar moet ik op letten dames? Ik denk dat een hotel een andere keer zal volgen (had ik al voorgesteld, ik wil namelijk wel langer de tijd met hem...)
@bkstr.... haha...ja dat goede gesprek voer ik liever met 1. Mijn 2 is er alleen voor bepaalde behoeftes...
tja anooniem, ik heb geen nr1 meer, dus dat wordt lastig. Maar goed, goede gesprekken zijn overal te vinden

Ik weet niet zo goed wat goede plekken zijn om af te spreken... Auto wellicht? Of bij mooi weer in het bos?
Knipoogt terug naar Allegaartje. Je hebt zeker een punt. Je hart verliezen als het illegaal is, is onhandig. En toch kan het zeker gebeuren, hoe hou je dat tegen? Ik zit in de verdraait luxe positie dat alles maar dan ook alles thuis besproken kan worden. En dan nog... als mijn minnaar relatie stopt zal ik ook heel veel liefdesverdriet hebben...maar gelukkig mag ik ook dat laten merken en zal mijn man er zijn om me te troosten en zijn armen om me heen te slaan.

Anooniem, mijn minnaar heeft een eigen een huisje.. zijn love shack! Daar hebben we al heel wat uurtjes samen doorgebracht! Maar ik heb ook wel thuis gedate (ook hiervan was mijn man dan op de hoogte) en ik heb 3 keer een hotel van binnen gezien voor dit doeleinde.

Bkstr, ongelooflijk, echt. Het idee dat je naakt naast elkaar in bed stapt en geen seks hebt, als minnaars. Echt, heel eeeh bijzonder. Ik ben blij dat het toch nog goed gekomen is vanmorgen... vindt hij je vooral geil op een verboden plek met kleren aan ofzo? Rare man, die minnaar van je!
Ja gek he Roossje (je avatar doet het trouwens niet?)! Op de een of andere manier is hij niet bepaald navolgbaar, zeg maar

Op een ander forum noem ik minnaar ook geen minnaar, maar Mr Complicated; MrC, dat dekt de lading stukken beter
Ik hoop voor jou Rooss, dat het liefdesverdriet niet toeslaat. Al lijkt het me bijna onvermijdelijk. Hebben jij en Kater het daar wel eens over? Ex-lief en ik hadden het er wel eens over, en ik kreeg van die gesprekken al buikpijn, dacht dat het everlasting was. Heavy shit!

Zeker Bkstr, een gecompliceerde man. Zo ken ik er ook wel een paar, maar gelukkig niet op seksgebied.
Stew, ja daar hebben we het wel eens over. Als hij zijn huwelijk nieuw leven in wil blazen, past daar geen minnares bij. Een paar weken geleden hadden we een date die in dat teken stond, beiden een beetje een katerig (jaja), afscheidnemerig gevoel, daar waren we allebei wel een beetje verdrietig over. Het zal heus ooit wel stoppen en de reden en de manier waarop zullen heel veel uitmaken voor de hoeveelheid stenen in onze hartjes.

Weet je Bkstr, zo`n lastige man is ook wel weer makkelijk. Hij is niet je nr 1 en daar ben je waarschijnlijk alleen maar blij om. En zijn gedrag zorgt er ook weer voor dat je niet té gehecht raakt.

Volgende keer wil ik ook een gecompliceerde minnaar!!
@bkstr? raaaaare mannen heb je toch ook:o) Misschien heeft hij geen groot libido?

@ stew, opvallend dat jij juist kiest om niet (meer) verliefd te worden, ik zou niet anderskunnen. Nu was ik niuet op zoek naar een nummer 2 (ging nooit vreemd) maar weet dat ik geen sex zonder gevoel kan hebben. Maar ik snap je afwegingen heel goed.

@ Allegaartje: ik heb niet het idee te moeten kiezen.Mijn nummer 1 is niet de vader van mijn kinderen, woon er niet mee samen.
Je bent zelf een theepot
Nog vergeten:

nummer 2 zal nooit (in principe, want nooit is ook zo nooit) weggaan bij nummer 2. Die hebben iets meegemaakt en dat zorgt voor dat gevoel.

Respecteer ik, wat kan ik anders doen maar snap het ook.. Het is ook geen issue, ik verwacht niet dat hij weggaat daar.

Als ik dat gevoel ga krijgen zal ik afstand nemen, weet hij.

De 2 dingen die het wat gecompliceerder maken dan we konden voorzien (het leek even zo makkelijk en alleen maar leuk) zijn

- mijn steady relatie met nummer 1 heeft een forse dip gekregen door iets wat er i s gebeurd (LOL, neeee nummer is niet vreemdgegaan haha)

- nummer 2 en ik hebben een verleden (bijna 20 jaar geleden), hij is daarna een ander leven gaan leiden dan ik maar had best met mij mijn leven willen leiden (kinderen bijv). Dat gevoel kwam al snel op en is versterkt doordat hij mijn kinderen nu kent.

Dat we verliefd op elkaar zijn geworden vind ik niet zo'n issue, dat kan ik wel handelen. Het gevoel van 'wat als we toen anders hadden gekozen' is wel verstorend.

Wat ik met nummer 1 wil doen staat er los van, ik zal nooit nummer 2s 1 worden. Maar als ik geen nummer 1 heb, denk ik dat ik niet meer zo easy-going naar nummer 2 kan zijn.

De band met nummer 1 is best sterk maar heeft een flinke opdonder gehad door wat er is gebeurd een paar maanden geleden. Ik besef dat ik er anders insta nu. en eigenlijk geeft dat niet maar het is ff wennen merk ik.

Suus
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven