Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 18 mei 2011 om 17:20
Nice, hoe doe jij dat dan? Weet je man dat jij iemand extra hebt en hoe kan hij er dan mee omgaan? Voor mijn man was het allermoeilijkst in die tijd dat ik bekend had te zijn vreemdgegaan en wij er over spraken openheid te brengen in onze relatie. Dit omdat ik mijn vriend dan zag en hij via dating op zoek ging naar een geschikte vriendin. Ik ging dan voor een afspraak en hij zat dan thuis. Toen hij naderhand ook iemand trof, hief zich dat op. Hoewel het altijd moeilijk blijft de ander te zien gaan. Jalouzie hoort er toch bij.
Ik heb nu ook de neiging de telefoon te pakken en gewoon te bellen, want mijn sv wil maar al te graag mij weer terug, dat weet ik. Maar aan een emotioneel wrak heeft niemand wat.
Heb je niet het gevoel dat je in de priveleven thuis erg in beslag wordt genomen door de relatie buiten de deur? Ik probeer mijn kinderen altijd de aandacht te geven die ze verdienen maar ik betrap me er soms op dat ik wel eens iets vergeet wat ze me vragen of dat ik hun verhalen niet goed aanhoor.
Ik word dan toch erg in beslag genomen.
Hoe gaan jullie daar mee om.
Ik heb nu ook de neiging de telefoon te pakken en gewoon te bellen, want mijn sv wil maar al te graag mij weer terug, dat weet ik. Maar aan een emotioneel wrak heeft niemand wat.
Heb je niet het gevoel dat je in de priveleven thuis erg in beslag wordt genomen door de relatie buiten de deur? Ik probeer mijn kinderen altijd de aandacht te geven die ze verdienen maar ik betrap me er soms op dat ik wel eens iets vergeet wat ze me vragen of dat ik hun verhalen niet goed aanhoor.
Ik word dan toch erg in beslag genomen.
Hoe gaan jullie daar mee om.
woensdag 18 mei 2011 om 18:06
Toen ik nog met mijn ex-lief was, een relatie waarin we dagelijks contact hadden, elkaar wekelijks zagen etc etc, werd mijn leven wel degelijk beheerst door hem. Inderdaad het niet goed aanhoren van de verhalen van de kinderen, het gevoel dat ik op een andere planeet zat. Toen had ik het niet echt door, wilde het misschien ook niet zien, maar zoiets lijkt me echt onontkoombaar en kan uiteindelijk ook funest zijn voor je gezinsleven.

woensdag 18 mei 2011 om 18:55
Wat een zuurpruim zeg! Ik reageerde ook op dat het "funest" zou kunnen zijn voor je gezinsleven! En ik geef (terugkoppelend op iets anders wat je heel begrijpelijk zei) aan dat iedere situatie anders is.
Dat het funest zou kunnen zijn voor je gezinsleven, ligt door mijn situatie anders, DAT bedoelde ik als reaktie op xxas... Ik heb momenten voor "mezelf" of ik daar gezien de situatie blij mee moet zijn nee!
Als je het niet begrijpt zou je er ook naar kunnen vragen! Valt niet mee toch om hier iets duidelijk te maken? Kom op zeg!
Dat het funest zou kunnen zijn voor je gezinsleven, ligt door mijn situatie anders, DAT bedoelde ik als reaktie op xxas... Ik heb momenten voor "mezelf" of ik daar gezien de situatie blij mee moet zijn nee!
Als je het niet begrijpt zou je er ook naar kunnen vragen! Valt niet mee toch om hier iets duidelijk te maken? Kom op zeg!

woensdag 18 mei 2011 om 19:10
Misschien moet je het nog eens lezen Fem. Volgens mij geeft Stew een reactie op Xxas. Niet persoonlijk naar jou bedoeld.
Xxas, ik gun mezelf altijd een paar dagen 'nasudderen'. Probeer er wel voor te zorgen dat man en kinderen er niet veel van mee krijgen. En daarna probeer ik die knop weer om te krijgen. En tot nu toe lukt dat heel prima.
Ik heb niet echt de behoefte om dat met mijn man te delen, vind dat nagloeien iets van mijzelf. Andersom wil ik wel graag weten hoe man het beleeft. Zal wel iets te maken hebben dat je jezelf makkelijker vertrouwd dan je partner qua gevoelens voor een ander ofzo.
Xxas, ik gun mezelf altijd een paar dagen 'nasudderen'. Probeer er wel voor te zorgen dat man en kinderen er niet veel van mee krijgen. En daarna probeer ik die knop weer om te krijgen. En tot nu toe lukt dat heel prima.
Ik heb niet echt de behoefte om dat met mijn man te delen, vind dat nagloeien iets van mijzelf. Andersom wil ik wel graag weten hoe man het beleeft. Zal wel iets te maken hebben dat je jezelf makkelijker vertrouwd dan je partner qua gevoelens voor een ander ofzo.
woensdag 18 mei 2011 om 20:03
@Nice70....we hebben elkaar nog niet gezien op het forum...lees net even wat berichten op het forum van vandaag. Ik ben het niet helemaal met je eens dat het typisch iets van mannen is om de deur uit te stappen en het leventje (zoals het is) weer op te pakken. Ik denk eerder dat dit komt door een soort van gewenning. Persoonlijk ben ik altijd tegen vreemdgaan geweest, tot het moment dat ik in een eerdere relatie toch tegen alle geweten in zelf vreemdging. Vanaf dat moment heeft 'vreemdgaan' een andere lading gekregen en had ik alle grenzen al overschreden. Het gevoel dat dan de overhand krijgt, is dat je soort van 'toch al niets meer fout kunt doen'; immers it's too late to look back in anger....De eerste keer zondigen is altijd vele malen lastiger dan een tweede keer, een derde etc. Je kunt het op een gegeven moment dan ook scheiden; een bepaalde knop omzetten. Zoals ik in het begin al schreef en hoe tegenstrijdig wellicht ook, weet ik dat ik ondanks het feit dat ik dingen doe die niet in de bijbel staan (ben overigens niet gelovig, maar puur even voor de motivatie), dat ik geen slecht mens ben. Ik durf nog steeds in de spiegel te kijken en te zeggen dat ik (net als iedereen hier eigenlijk) een goede persoonlijkheid heb. Het leren leven met een geheim is niet altijd even prettig, echter wanneer de keuze voor een open relatie om welke reden dan ook geen optie is; zijn er twee mogelijkheden (1) relatie beeindigen (2) een geheim mee dragen zonder nr. 1 te kwetsen. In mijn geval wil ik nr. 1 niet kwijt, omdat zij mijn grote liefde is en ik samen met haar gelukkig wil blijven. Het feit dat ik een dubbelleven leid, is misschien voor veel mensen niet goed te keuren (hoewel ik er niemand mee tot last ben), maar probeer ik te relativeren en naar mijzelf toe te verantwoorden. Ik zal de woorden goed of fout niet in mijn mond nemen. Uiteindelijk is iedereen zijn of haar eigen kapitein op het schip....
@ Catootje....ben erg benieuwd naar je
@ Stew, jammer dat we gisteren toch niet samen konden beoordelen of de zender van KPN nu echt zo slecht was
@ Allemaal....heb zo een verjaardag,...dus zal niet veel online zijn vanavond...(misschien maar ook beter ook)
Timmy
@ Catootje....ben erg benieuwd naar je
@ Stew, jammer dat we gisteren toch niet samen konden beoordelen of de zender van KPN nu echt zo slecht was
@ Allemaal....heb zo een verjaardag,...dus zal niet veel online zijn vanavond...(misschien maar ook beter ook)
Timmy
woensdag 18 mei 2011 om 20:22
@Catootje; ja sorry ik las iets over een visvergunning....snap wat jullie bedoelen. Ik zal dan ook het hengeltje maar in de schuur laten staan
Excuses daarvoor....
Op een of andere manier vind ik het spannend om hier op het forum te zijn.
Denk niet dat je saai bent, thans blijkt niet uit je manier van schrijven (doortastend, sense of humor etc)

Denk niet dat je saai bent, thans blijkt niet uit je manier van schrijven (doortastend, sense of humor etc)
woensdag 18 mei 2011 om 20:28
quote:timmy1234 schreef op 18 mei 2011 @ 20:22:
@Catootje; ja sorry ik las iets over een visvergunning....snap wat jullie bedoelen. Ik zal dan ook het hengeltje maar in de schuur laten staan
Excuses daarvoor....
Hahaha beetje flirten is wel gezellig zoals stew schrijf.
Excuses is niet nodig hoor,beetje plagen moet kunnen.
Mijn doortastendheid en sense of humor word niet altijd zo gezien hoor
Als je er nog bent gooi ik mijn mail op de sexklets zometeen.

Als je er nog bent gooi ik mijn mail op de sexklets zometeen.
woensdag 18 mei 2011 om 20:30
quote:catootje71 schreef op 18 mei 2011 @ 20:28:
[...]
Als je er nog bent gooi ik mijn mail op de sexklets zometeen.Als ik volgens Rooss in de ballotagecommissie zit, dan wil ik toch eerst wel jouw visvergunning zien.
[...]
Als je er nog bent gooi ik mijn mail op de sexklets zometeen.Als ik volgens Rooss in de ballotagecommissie zit, dan wil ik toch eerst wel jouw visvergunning zien.
woensdag 18 mei 2011 om 20:32

woensdag 18 mei 2011 om 20:41
[quote]Zaritee schreef op 18 mei 2011 @ 19:10:
Misschien moet je het nog eens lezen Fem. Volgens mij geeft Stew een reactie op Xxas. Niet persoonlijk naar jou bedoeld.
Ik ook, ik reageer daar ook op, en schrijf niets meer en minder aan iets wat ooit eerder gezegd is !
Iedere situatie is anders, is het niet te volgen dan vraag je het toch ???
Ik ook, ik reageer daar ook op, en schrijf niets meer en minder aan iets wat ooit eerder gezegd is !
Iedere situatie is anders, is het niet te volgen dan vraag je het toch ???