Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
dinsdag 17 mei 2011 om 23:17
@Timmy: klopt, val ik van in slaap, die zender, nogal teleurstellend (fantasieloos, saai, alsmaar zelfde soort films volgens mij, de keren dat ik maar weer eens probeerde)
Wie daar aan het roer zit? Vind het een gemiste kans
Heb nu geen kpn meer, dat scheelt. Mijn fantasieen vind ik veeeel spannender
Wie daar aan het roer zit? Vind het een gemiste kans
Heb nu geen kpn meer, dat scheelt. Mijn fantasieen vind ik veeeel spannender
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 17 mei 2011 om 23:19
dinsdag 17 mei 2011 om 23:27
@Timmy: ook daar zijn al talloze topics over geweest. Denk dat het te maken heeft met dat elke vorm van spel en speelsheid daar ontbreekt (evenals enige vorm van chemie en contact tussen de "acteurs"). En meestal zie ik niet de dingen die mij nou eens triggeren..
Tv vind ik uberhaubt slaapverwekkend meestal. Boeit me gewoon niet. Over slapen gesproken: sweet dreams, leuk dat je het zo naar je zin hebt hier. Pas op: kan ook verslavend zijn, zo leert de ervaring! Truste.
Tv vind ik uberhaubt slaapverwekkend meestal. Boeit me gewoon niet. Over slapen gesproken: sweet dreams, leuk dat je het zo naar je zin hebt hier. Pas op: kan ook verslavend zijn, zo leert de ervaring! Truste.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 17 mei 2011 om 23:30
@Suzy.....,
ben het met je eens. Wat ook hilarisch is, zijn de nagesynchroniseerde geluiden...!
wordt er apathisch van...
Ik vind het forum inderdaad erg leuk, maar merk nu al de neiging om steeds even te kijken. Gelukkig heb ik een drukke agenda; morgen verjaardag en komend weekend 3 dagen weg met mijn vriendin....heerlijk even naar de zuiderburen.
Enne...als het nu echt te gek wordt, dan verwijder ik wel mijn account.
Sweet dreams....
ben het met je eens. Wat ook hilarisch is, zijn de nagesynchroniseerde geluiden...!

Ik vind het forum inderdaad erg leuk, maar merk nu al de neiging om steeds even te kijken. Gelukkig heb ik een drukke agenda; morgen verjaardag en komend weekend 3 dagen weg met mijn vriendin....heerlijk even naar de zuiderburen.
Enne...als het nu echt te gek wordt, dan verwijder ik wel mijn account.
Sweet dreams....
anoniem_125552 wijzigde dit bericht op 17-05-2011 23:36
Reden: bericht was gericht aan Suzy...
Reden: bericht was gericht aan Suzy...
% gewijzigd
dinsdag 17 mei 2011 om 23:39
Okeuh.. eventjes niet opletten en zo weer 3 bladzijdes lezen om weer bij te benen! 
Grappig om te zien dat een nieuw gezicht zo'n frisse wind door het topic kan laten blazen om het weer op te laten bloeien!
Even terug komen op het contact, het is wel wat lastiger, maar om nu te zeggen zoals Suzy zei dat alleen mailen het prettigst werkt.. nee voor mij (ons) niet. Er kan op vele manieren contact opgenomen worden. Ook gewoon bellen, ik ben alleen zelf niet zo'n bellert, daar probeert minnaar wel eens verandering in te brengen maar niet alles kan veranderd worden Maar dus ook via sms what's ap, mail, en chat (en forum) contact.
Sense gaat morgen in de supermarkt maar eens een tijdje staan kijken bij de aardbeien om te zien wat daar opbloeit

Grappig om te zien dat een nieuw gezicht zo'n frisse wind door het topic kan laten blazen om het weer op te laten bloeien!
Even terug komen op het contact, het is wel wat lastiger, maar om nu te zeggen zoals Suzy zei dat alleen mailen het prettigst werkt.. nee voor mij (ons) niet. Er kan op vele manieren contact opgenomen worden. Ook gewoon bellen, ik ben alleen zelf niet zo'n bellert, daar probeert minnaar wel eens verandering in te brengen maar niet alles kan veranderd worden Maar dus ook via sms what's ap, mail, en chat (en forum) contact.
Sense gaat morgen in de supermarkt maar eens een tijdje staan kijken bij de aardbeien om te zien wat daar opbloeit