Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

maandag 27 juni 2011 om 11:19
Dat wat Roos zegt. Je kan toch best informeren of die radiostilte alleen komt omdat hij het zo druk heeft? Ik ben niet zo goed in zo'n afwachtende houding, dus als ik merk dat ik weinig contact vervelend begin te vinden, dan vraag ik gewoon. 9 van de 10 keer is er een goede reden.
En mocht jouw sexert nu geen goede reden hebben, dan is het nog goed om te weten. Dan kan je nl jezelf afvragen wat je wilt. En kan je meteen doei zeggen als het toch een one time only ding is. Scheelt weer een heleboel zitten wachten en afvragen.
Een man die niet tegen die vraag kan, is sowieso de moeite niet waard.
Aan de andere kant, als hij aangeeft dat hij het echt heel erg druk heeft, respecteer dat san ook en neem tijdelijk genoegen met minder contact. Het werkt natuurlijk 2 kanten op.
En mocht jouw sexert nu geen goede reden hebben, dan is het nog goed om te weten. Dan kan je nl jezelf afvragen wat je wilt. En kan je meteen doei zeggen als het toch een one time only ding is. Scheelt weer een heleboel zitten wachten en afvragen.
Een man die niet tegen die vraag kan, is sowieso de moeite niet waard.
Aan de andere kant, als hij aangeeft dat hij het echt heel erg druk heeft, respecteer dat san ook en neem tijdelijk genoegen met minder contact. Het werkt natuurlijk 2 kanten op.
maandag 27 juni 2011 om 11:44
Hoi hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik ben zelf ook niet zo afwachtend, maar wil toch nog heel even geduld hebben. Ik weet niet goed wat hij allemaal doet, maar zie hem ook niet online, misschien heeft hij momenteel inderdaad echt geen tijd (zit soms blijkbaar ook in het buitenland...)
Morgen of overmorgen hoop ik, dat ik hem wel online zie, en dan wil ik hem eerst een sms'je sturen: dat ik wil weten hoe het zit, of ik hem nog ga zien, of dat het eenmalig was. Als het eenmalig was, zal ik zijn nummer verwijderen, en hem los moeten laten.
Maar ik wil inderdaad gewoon duidelijkheid...
Morgen of overmorgen hoop ik, dat ik hem wel online zie, en dan wil ik hem eerst een sms'je sturen: dat ik wil weten hoe het zit, of ik hem nog ga zien, of dat het eenmalig was. Als het eenmalig was, zal ik zijn nummer verwijderen, en hem los moeten laten.
Maar ik wil inderdaad gewoon duidelijkheid...
maandag 27 juni 2011 om 13:57
Heerlijk weekend achter de rug.
Eerst korte date met 2. Vriendschappelijk, want we waren niet alleen. Erg gezellig en vanwege het slechte weer zou ik hem even wegbrengen. Tja...dat werd dus toch weer wat in de auto :p En jee....wat zoent hij toch lekker....
Dag later...heerlijk een paar uurtjes met 2. en vrienden in de zon doorgebracht....alleen wat gekletst. Kon bij mezelf merken dat oefening idd kunst baart. Het scheiden van liefde en sex en 1 en 2 gaat echt steeds beter. Veel lol gehad. Een ultiem vakantiegevoel opgedaan. Merk dat 2. en ik toch echt een leuke vriendschappelijke basis hebben, die ook met al het gerotzooi blijft. Geen gesex deze dag, bij het 'afscheid' waren we niet alleen, best jammer, maa ergens ook wel goed.
Ik ga nu eens bedenken hoe we as vrijdag een uurtje samen kunnen zijn.....
Eerst korte date met 2. Vriendschappelijk, want we waren niet alleen. Erg gezellig en vanwege het slechte weer zou ik hem even wegbrengen. Tja...dat werd dus toch weer wat in de auto :p En jee....wat zoent hij toch lekker....
Dag later...heerlijk een paar uurtjes met 2. en vrienden in de zon doorgebracht....alleen wat gekletst. Kon bij mezelf merken dat oefening idd kunst baart. Het scheiden van liefde en sex en 1 en 2 gaat echt steeds beter. Veel lol gehad. Een ultiem vakantiegevoel opgedaan. Merk dat 2. en ik toch echt een leuke vriendschappelijke basis hebben, die ook met al het gerotzooi blijft. Geen gesex deze dag, bij het 'afscheid' waren we niet alleen, best jammer, maa ergens ook wel goed.
Ik ga nu eens bedenken hoe we as vrijdag een uurtje samen kunnen zijn.....

maandag 27 juni 2011 om 16:38
Balen. Ik heb hem vanmiddag toch maar een smsje gestuurd, dat ik hem mis, en graag duidelijkheid wil. Hij zei, dat hij nog steeds druk was, en me geen duidelijkheid kan geven... Hij kan moeilijk vooruitplannen. Kan ik begrijpen: hij zegt veel onderweg te zijn, lange dagen te maken; de enige mogelijkheid elkaar te zien is momenteel bij mij, maar dan mogen de kinderen er niet zijn. Ik begrijp dan ook, dat echt vooruit plannen niet mogelijk is, voor zowel voor hem als voor mij niet.
Maar jee, ik ben heel onzeker en heb gewoon bevestiging nodig dat hij me leuk vindt, en dat wil hij me niet geven.... Ik ken hem echter niet goed genoeg, om te weten hoe het tussen ons zit... Intussen kijk ik wel verder rond, wil niet alleen afhankelijk zijn van hem....maar het voelde wel heel fijn samen. Kan nu weer niet meer dan afwachten. Zal morgen weer een sms'je sturen; kijken hoe hij dan reageert.
Maar jee, ik ben heel onzeker en heb gewoon bevestiging nodig dat hij me leuk vindt, en dat wil hij me niet geven.... Ik ken hem echter niet goed genoeg, om te weten hoe het tussen ons zit... Intussen kijk ik wel verder rond, wil niet alleen afhankelijk zijn van hem....maar het voelde wel heel fijn samen. Kan nu weer niet meer dan afwachten. Zal morgen weer een sms'je sturen; kijken hoe hij dan reageert.

maandag 27 juni 2011 om 16:52
Echt een lastige situatie voor je, Nelleke. Ik snap je onzekerheid en je behoefte aan bevestiging. Net wat je zegt, je kent hem niet goed genoeg om te weten of het "goed zit". Het enige dat je kan doen is bedenken wat jij wil en of hij voldoende te bieden heeft. Kan jij leven met deze onzekerheid en het gebrek aan duidelijkheid, verwacht van zijn kant geen verandering, bedenk alleen maar of jij dit handelt!
Hoe lastig ook..
Hoe lastig ook..
maandag 27 juni 2011 om 17:27
Ik weet het nu nog effe niet; weet ook niet hoe het sms-contact nu verder gaat. Als het stroef blijft, moet ik ermee stoppen, anders ga ik er kapot aan. Mocht het zijn, dat ik hem wel binnenkort weer zou kunnen zien, wil ik het dan met hem bespreken. Maar op deze manier voelt het voor mij niet goed. Terwijl onze date echt voor beiden goed leek te voelen, en toen zei hij nog, dat hij terug zou komen, als ik hem zou uitnodigen. Voor nu ben ik bang, dat ik te ver gegaan ben, hem teveel push voor antwoorden, en dat hij het misschien wel afkapt....
dinsdag 28 juni 2011 om 12:22
Hola! Ik groet jullie even.... was een paar weken afwezig, aangezien ik even wat anders aan m'n hoofd had; Na veel wikken en wegen hebben minnaar en ik ons 'wederzijds minnaar-schap' beëindigd. Deze ging de laatste tijd steeds meer relatie-onderhoud vragen, waarvoor we beiden niet de tijd en/of gelegenheid hadden (o.m. door werk en afstand). En tja.... dan wordt het stroever, minder spontaan en begon het notabene steeds meer op een echte relatie te lijken . Ik vond het wel een verdrietig besluit na ruim 2 jaar en ik mis hem ook, maar het leven is ineens wel weer een stuk overzichtelijker zo. Ik ga deze zomer lekker genieten van en met meneer Gaar en zal mijn zonden nog eens goed overdenken, alvorens op zoek te gaan naar een nieuwe kandidaat.
(En ik zal ook weer wat actiever mee gaan doen hier, hoor.... als er tenminste wat gebeurt, want dit topic lijkt me wat minder actief de laatste tijd. Geen spannende verhalen meer?)
(En ik zal ook weer wat actiever mee gaan doen hier, hoor.... als er tenminste wat gebeurt, want dit topic lijkt me wat minder actief de laatste tijd. Geen spannende verhalen meer?)
dinsdag 28 juni 2011 om 12:47
Hoi hoi, vandaag kon ik het weer niet laten, heb hem een sms'je gestuurd, maar krijg hier geen antwoord op. Denk, dat het duidelijk is, en dat ik hem los moet laten, al vind ik het respectloos zoals hij met me omgaat. Ik heb e.e.a. in een mailtje verwoord, en misschien dat ik hem dat nog stuur; hoe onverstandig dit ook is. Ik wil een reactie van hem....

dinsdag 28 juni 2011 om 13:49
Ha die gaartje! Jeetje wat een besluit, na 2 jaar. Jullie hadden het te gek toch? Ik kan me de pijn en tegelijk de overzichtelijkheid goed voorstellen, er gaat toch best wat energie in zitten, gelukkig levert het ook heel veel op!
Ik heb helaas ook geen spannende verhalen voor je, alles kabbelt minnaar technisch heerlijk en in het thuisfront kabbelt het wat minder maar what`s new..
We blijven praten.. en slikken... en grenzen stellen.. en accepteren.. en praten... enzo.
Ik heb helaas ook geen spannende verhalen voor je, alles kabbelt minnaar technisch heerlijk en in het thuisfront kabbelt het wat minder maar what`s new..
We blijven praten.. en slikken... en grenzen stellen.. en accepteren.. en praten... enzo.

dinsdag 28 juni 2011 om 13:51
Nelleke, ik snap je hoop op een reactie maar wat ik al eerder schreef, je kan en mag niks van hem verwachten.. dat gaat ook niet. Het enige dat jij kan doen is besluiten dat het klaar is en er een punt achter zetten. Ik zeg niet dat het makkelijk is, sterker nog het is zwaar ruk. Maar het is wat het is. Geen man hoeft jou zo te behandelen, jij bent ongetwijfeld meer waard!
Maar dat het pijn doet snap ik heel goed!!
Maar dat het pijn doet snap ik heel goed!!
dinsdag 28 juni 2011 om 15:11
Roos, dank je voor je reactie. Ik weet, dat je gelijk hebt, en ja, het doet me veel pijn. Voel me zó afgedankt na 2 maanden intensief contact, één keer langskomen voor s*x en dan zo weinig tot geen contact.... Hij gaf me zo'n goed gevoel, ook nog tijdens onze date; het was voor hem ook fijn, althans dat dacht ik te merken. Denk dat hijzelf op zoek is naar een volgend 'slachtoffer'...
dinsdag 28 juni 2011 om 15:43
Hee Roosje:) Ja, we hebben een geweldige tijd gehad samen en zo willen we dat ook herinneren. Maar zelfs een minnaar-relatie kan slijtage gaan vertonen op den duur, dus beter een vroegtijdig besluit en een fijne herinnering, dan gesleur en een vervelend einde. En we blijven goede vriendjes hoor
Fijn te horen dat alles lekker 'doorkabbelt' bij je en zolang er gepraat kan worden, is het goed toch?
@Nelleke... jij bent de belangrijkste persoon in je leven en er zijn echt plenty mannen die jou dat zelfde goede gevoel kunnen geven hoor.... neem dat maar van mij aan ! Nu doet het zeer, maar straks ben je gewoon trots op jezelf.
Fijn te horen dat alles lekker 'doorkabbelt' bij je en zolang er gepraat kan worden, is het goed toch?
@Nelleke... jij bent de belangrijkste persoon in je leven en er zijn echt plenty mannen die jou dat zelfde goede gevoel kunnen geven hoor.... neem dat maar van mij aan ! Nu doet het zeer, maar straks ben je gewoon trots op jezelf.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:08
Toch wel heftig Allegaartje! Het klinkt heel nuchter, maar zo zal het vast niet voelen. Wel goed dat jullie vrienden kunnen blijven.
Nelleke, ik vind wel dat je iets van hem mag verwachten; Namelijk een reaktie! Nu blijf je waarschijnlijk nog steeds in het ongewisse en wil je misschien ook nog geloven dat hij het druk heeft. Het blijft nl wel gek dat hij ná twee maanden intensief contact niets laat horen. Ik zou die mail versturen want je hebt recht op de waarheid.
En wat Allegaartje schrijft; er zijn zoveel leuke mannen!
Nelleke, ik vind wel dat je iets van hem mag verwachten; Namelijk een reaktie! Nu blijf je waarschijnlijk nog steeds in het ongewisse en wil je misschien ook nog geloven dat hij het druk heeft. Het blijft nl wel gek dat hij ná twee maanden intensief contact niets laat horen. Ik zou die mail versturen want je hebt recht op de waarheid.
En wat Allegaartje schrijft; er zijn zoveel leuke mannen!

dinsdag 28 juni 2011 om 16:33
Allegaartje, wel gaaf dat je het zo af kunt sluiten. Terug naar goede vrienden. En inderdaad, beter nu afsluiten voordat het akelig gaat worden.
Hmm, Nelleke, klinkt wel een beetje alsof hij het af laat weten he? Ik zou ook gewoon dat mailtje versturen. Al is het maar om even van je af te schrijven dat je meer had verwacht.
Hmm, Nelleke, klinkt wel een beetje alsof hij het af laat weten he? Ik zou ook gewoon dat mailtje versturen. Al is het maar om even van je af te schrijven dat je meer had verwacht.
dinsdag 28 juni 2011 om 17:40
Ja Stew, het klinkt ook nuchter. Komt ook omdat de meeste tranen wel gedroogd zijn nu. We zijn een paar weken flink aangeslagen geweest, maar nu allebei 'back on track', life goes on. Het lastigste op dit moment vind ik trouwens het afstand doen van de dagelijkse spanning en aandacht; lieve sms'jes, geile kaartjes, lekkere chats etc. Er zit een behoorlijk verslavende component in het minnaarschap, die ik nog uit m'n systeem moet zien te krijgen. Ben wel benieuwd of me dat lukt eigenlijk.....
Thanks Zaar....we zijn elkaar zo nabij geweest dat ik me niet kan voorstellen dat we elkaar ooit uit het oog verliezen.... Vind ik wel een fijn idee:)
Thanks Zaar....we zijn elkaar zo nabij geweest dat ik me niet kan voorstellen dat we elkaar ooit uit het oog verliezen.... Vind ik wel een fijn idee:)
dinsdag 28 juni 2011 om 17:49
Hoi hoi, dank voor de reacties. Ik zou hem via mail willen vragen of hij, hoewel ik weet dat er geen relatie inzit, hij me wel duidelijkheid zou kunnen geven over ons contact. Dat ik hem niet wil pushen, er begrip voor heb, dat hij het druk heeft, maar wil gewoon weten, waarom er nu geen contact meer is, en of hij me nog wil zien. Dat ik het fijn vond samen, dacht dat dit wederzijds was. Dat ik hem dus wel nog graag vaker wil zien. Dat ik me nu een 'speeltje' voel, en dat ik daar niet blij mee ben.
Ga ik dan te ver? Of vraag ik toch reële dingen? Hoe zouden jullie het aanpakken?
Nu blijf ik nl. toch steeds hopen op een berichtje van hem, en ben dus vaak teleurgesteld, doet pijn, ook al weet ik met mijn verstand, dat ik hem dus los moet laten....
Ga ik dan te ver? Of vraag ik toch reële dingen? Hoe zouden jullie het aanpakken?
Nu blijf ik nl. toch steeds hopen op een berichtje van hem, en ben dus vaak teleurgesteld, doet pijn, ook al weet ik met mijn verstand, dat ik hem dus los moet laten....

dinsdag 28 juni 2011 om 19:47
dinsdag 28 juni 2011 om 19:56
quote:Allegaartje schreef op 28 juni 2011 @ 17:40:
Ja Stew, het klinkt ook nuchter. Komt ook omdat de meeste tranen wel gedroogd zijn nu. We zijn een paar weken flink aangeslagen geweest, maar nu allebei 'back on track', life goes on. Het lastigste op dit moment vind ik trouwens het afstand doen van de dagelijkse spanning en aandacht; lieve sms'jes, geile kaartjes, lekkere chats etc. Er zit een behoorlijk verslavende component in het minnaarschap, die ik nog uit m'n systeem moet zien te krijgen. Ben wel benieuwd of me dat lukt eigenlijk.....
Thanks Zaar....we zijn elkaar zo nabij geweest dat ik me niet kan voorstellen dat we elkaar ooit uit het oog verliezen.... Vind ik wel een fijn idee:)Afstand nemen is vreselijk moeilijk. Als je eraan begint denk je er ook weer even gemakkelijk vanaf te kunnen komen. Hoe moeilijk dat is ervaar ik nu. Elk klein contact of glimp die je van elkaar opvangt, en het laait weer helemaal op. Die leuke telefoontjes, sms jes en spanning gaan een onderdeel van je leven vormen en dat is zwaar afkicken. Herkenbaar dus.
Thanks Zaar....we zijn elkaar zo nabij geweest dat ik me niet kan voorstellen dat we elkaar ooit uit het oog verliezen.... Vind ik wel een fijn idee:)Afstand nemen is vreselijk moeilijk. Als je eraan begint denk je er ook weer even gemakkelijk vanaf te kunnen komen. Hoe moeilijk dat is ervaar ik nu. Elk klein contact of glimp die je van elkaar opvangt, en het laait weer helemaal op. Die leuke telefoontjes, sms jes en spanning gaan een onderdeel van je leven vormen en dat is zwaar afkicken. Herkenbaar dus.
dinsdag 28 juni 2011 om 20:22
Hoi Roos, xxas, dat zou kunnen, en je bent inderdaad over en weer 'speeltje'. Zal ik dat in elk geval weglaten.
Wat jij schrijft xxas over het afstand nemen, herken ik nu ook al heel duidelijk. Alsof ik ergens verslaafd ben aan de spanning, de sms'jes, het wachten op wat er komen gaat.
Vooralsnog stuur ik hem morgen nog één keer een sms'je, waarin ik vraag naar een reactie op foto's die ik hem vorige week op verzoek gestuurd heb. Als ik dan weer geen reactie krijg, zal ik mijn mailtje versturen.
Wat jij schrijft xxas over het afstand nemen, herken ik nu ook al heel duidelijk. Alsof ik ergens verslaafd ben aan de spanning, de sms'jes, het wachten op wat er komen gaat.
Vooralsnog stuur ik hem morgen nog één keer een sms'je, waarin ik vraag naar een reactie op foto's die ik hem vorige week op verzoek gestuurd heb. Als ik dan weer geen reactie krijg, zal ik mijn mailtje versturen.
dinsdag 28 juni 2011 om 20:36
Ik denk dat je je er ook niet te zeer in moet "storten". Kan voor de ander inderdaad claimerig overkomen en voor jezelf ontzettend moeilijk als je er ooit afstand van zou moeten doen. Stel je niet te afhankelijk op. Hoe moeilijk het ook is, probeer die knop om te zetten en je leven niet om telefoontjes, contacten en sms jes heen te leven.
Zorg dat het niet te belangrijk wordt voor je. Easier said than done.....dat wel. maar dat noemen ze zelfbescherming.
Zorg dat het niet te belangrijk wordt voor je. Easier said than done.....dat wel. maar dat noemen ze zelfbescherming.