Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
woensdag 7 maart 2012 om 22:27
@Gaartje: Ja hoor...ik ben niet te groot om toe te geven als ik eens dingen schrijf die niet juist/correct zijn. Ik ben ook maar een mens.
Eens met je mening over de dame op de foto. Mooie blik, mooie ogen en die halfopen mond vind ik ook erg smaakvol...uhm...smakelijk.
Ik ga niet ondergronds overigens. Geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik vind het hier on topic wel zo gezellig. Gezellig sparren over meningen en feiten...altijd gezellig. Neuh...ik vermaak me wel. Verder heb ik uiteraard een enorm saai leven, dat spreekt voor zich.
Eens met je mening over de dame op de foto. Mooie blik, mooie ogen en die halfopen mond vind ik ook erg smaakvol...uhm...smakelijk.
Ik ga niet ondergronds overigens. Geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik vind het hier on topic wel zo gezellig. Gezellig sparren over meningen en feiten...altijd gezellig. Neuh...ik vermaak me wel. Verder heb ik uiteraard een enorm saai leven, dat spreekt voor zich.
woensdag 7 maart 2012 om 22:31
Tja.. dat hebben we allemaal natuurlijk, een saai leven, anders hingen we hier niet rond toch? (bergt zich nu voor alle spam die volgt, want dat was nou echt nog eens een generalisatie, grapje !).
Door die ava van jou stel ik me trouwens wel altijd een hele grote man voor Hyp... , maar wel fijn te weten dat je ook gewoon een mens bent. Geruststellend is dat.
Ik blijf ook gewoon hier !
Door die ava van jou stel ik me trouwens wel altijd een hele grote man voor Hyp... , maar wel fijn te weten dat je ook gewoon een mens bent. Geruststellend is dat.
Ik blijf ook gewoon hier !

woensdag 7 maart 2012 om 22:39
@Gaartje: Jouw schrijfstijl en postings vielen me al eerder op in positieve zin. Als je dan ook nog eens de vinger op de zere plek legt en mij heel concreet wijst op een posting van mij...ja...dan kan ik niet anders dan toegeven dat je gelijk hebt. Zo simpel is het. Overigens ben ik ook een grote man, maar gelukkig ook een mens. Ik zou ook niet meer anders willen overigens.
woensdag 7 maart 2012 om 22:45
quote:hyperion schreef op 07 maart 2012 @ 22:27:
Hyp, ik heb ondertussen ook wel gelezen dat je je heilige stellingen en generaliseringen bijgesteld hebt. Maar wat je eerder op de avond schreef, is zo in tegenstelling met wat hier boven staat.
Met jouw stellingen en beweringen is er geen 'sparren' of het geven van meningen meer mogelijk. Zodra je waarheden toeschrijft over zaken die niet op feiten berust zijn gooi je alle mogelijkheid tot discussies en 'sparren' dicht.
Ik heb je dit al eerder aangegeven, en dat is nu juist een van de redenen waardoor het soms erg lastig meeschrijven is hier.
Het hebben van een mening, en die als feit neerzetten, is naar mijn mening behoorlijk respectloos, je zet daarmee elke andere mening in een hoek om vervolgens niet naar om te willen kijken.
Hyp, ik heb ondertussen ook wel gelezen dat je je heilige stellingen en generaliseringen bijgesteld hebt. Maar wat je eerder op de avond schreef, is zo in tegenstelling met wat hier boven staat.
Met jouw stellingen en beweringen is er geen 'sparren' of het geven van meningen meer mogelijk. Zodra je waarheden toeschrijft over zaken die niet op feiten berust zijn gooi je alle mogelijkheid tot discussies en 'sparren' dicht.
Ik heb je dit al eerder aangegeven, en dat is nu juist een van de redenen waardoor het soms erg lastig meeschrijven is hier.
Het hebben van een mening, en die als feit neerzetten, is naar mijn mening behoorlijk respectloos, je zet daarmee elke andere mening in een hoek om vervolgens niet naar om te willen kijken.
woensdag 7 maart 2012 om 22:56
Zucht....stellingen...generaliseren...ik kan nu wel weer herhalen wat ik zojuist heb geschreven, maar dan zou ik in herhaling vallen. Waarheden toeschrijven over zaken die niet op feiten berusten, doe ik niet. Mocht ik dat wél gedaan hebben (zoals een paar postings eerder) dan zal ik dat ook ruiterlijk toegeven...hetgeen ook is gebeurd. Simpel.
Ik zet geen mening als feit neer. Als jij mijn mening wél als een feit leest, dan lees je iets dat er niet staat.
We kunnen deze discussie overigens nog tot in lengte van jaren blijven voeren, maar dat lijkt me niet zinvol op dit topic. Mocht je over dit onderwerp met mij van gedachten willen wisselen, dan is mijn mailbox gewillig.
Ik zet geen mening als feit neer. Als jij mijn mening wél als een feit leest, dan lees je iets dat er niet staat.
We kunnen deze discussie overigens nog tot in lengte van jaren blijven voeren, maar dat lijkt me niet zinvol op dit topic. Mocht je over dit onderwerp met mij van gedachten willen wisselen, dan is mijn mailbox gewillig.
woensdag 7 maart 2012 om 22:56
Sodemieter het is met gelukt, helemaal bijgelezen! Ben verdorie maar een week op vakantie geweest maar ik had hier een paar dagen voor nodig. Was ik bijna bij, waren er, na opnieuw inloggen de volgende dag, weer pagina's bij. Hard werken hoor, de meeleesstand hier. Reageren op verhalen zit er even niet in. Ben aan het bijkomen van alle gelezen discussies ed. Maar wel heerlijk om te lezen

woensdag 7 maart 2012 om 23:26
quote:mrsLucky schreef op 07 maart 2012 @ 22:58:
Heeft er nog iemand iets leuks te vertellen over minnaars/minnaressen verliefd/niet verliefd. daten/niet daten?
jawel hoor Ik ben nog steeds verliefd! ( houden van maar dat schijnt hier niet altijd geaccepteerd te worden, jammer want het kan erg mooi, maar ook heel zwaar zijn).. daten lukt alleen niet al te vaak, maar des te meer contact op andere wijze..
@Hyperion, zoals ik al zei.. ik heb gelezen wat je eerder schreef. maar mag ik dan mijn 2cts niet meer geven? Niet iedereen zit hier iedere 5 minuten en kan direct reageren.. dus vandaar dat mijn reactie iets later kwam..
Heeft er nog iemand iets leuks te vertellen over minnaars/minnaressen verliefd/niet verliefd. daten/niet daten?
jawel hoor Ik ben nog steeds verliefd! ( houden van maar dat schijnt hier niet altijd geaccepteerd te worden, jammer want het kan erg mooi, maar ook heel zwaar zijn).. daten lukt alleen niet al te vaak, maar des te meer contact op andere wijze..
@Hyperion, zoals ik al zei.. ik heb gelezen wat je eerder schreef. maar mag ik dan mijn 2cts niet meer geven? Niet iedereen zit hier iedere 5 minuten en kan direct reageren.. dus vandaar dat mijn reactie iets later kwam..
woensdag 7 maart 2012 om 23:28
donderdag 8 maart 2012 om 00:03

donderdag 8 maart 2012 om 00:19
Helemaal eens met Sense. Hyp, het blijft bijzonder dat je zó enorm overtuigd bent van je gelijk en door een post van Gaartje ineens als een blad aan een boom omkrult. Is het zo verrekte lastig om af en toe "ik denk, ik vind of in mijn beleving" te schrijven? Je bent een echte man (ja duh) Ik zeg dit maar ik bedoel dat en als jij dat anders opvat ligt het aan jouw interpretatie.
Je bent hier al meerdere keren op gewezen.. beetje jammer dat je nu weer deze discussie moet voeren.
Eeehm lieve mensen, er is (nog) absoluut geen sprake van ondergronds geneuzel en andere zaken. Feit is wel dat viva vrij naakt is voor sommigen die in beslotenheid wellicht meer willen delen. Daar mag ook ruimte voor zijn vind ik.
Je bent hier al meerdere keren op gewezen.. beetje jammer dat je nu weer deze discussie moet voeren.
Eeehm lieve mensen, er is (nog) absoluut geen sprake van ondergronds geneuzel en andere zaken. Feit is wel dat viva vrij naakt is voor sommigen die in beslotenheid wellicht meer willen delen. Daar mag ook ruimte voor zijn vind ik.
donderdag 8 maart 2012 om 00:19
quote:mrsLucky schreef op 07 maart 2012 @ 23:59:
@sensual Het verliefde gevoel kan idd heerlijk zijn. Zolang je er niet door in de knoop raakt moet je er gewoon van genieten
Natuurlijk raak je er wel eens door in de knoop.. de kunst is het weer ontwarren en weer door gaan met genieten..
In zo'n situatie, incl 'houden van' van beide kanten is het nooit zonder hordes.. althans bij ons niet.. Maar nooit een horde waar niet overheen te komen is..
@sensual Het verliefde gevoel kan idd heerlijk zijn. Zolang je er niet door in de knoop raakt moet je er gewoon van genieten
Natuurlijk raak je er wel eens door in de knoop.. de kunst is het weer ontwarren en weer door gaan met genieten..
In zo'n situatie, incl 'houden van' van beide kanten is het nooit zonder hordes.. althans bij ons niet.. Maar nooit een horde waar niet overheen te komen is..

donderdag 8 maart 2012 om 00:29
quote:mrsLucky schreef op 07 maart 2012 @ 22:58:
En jij? Hoe zit het met jou?
Ik heb op het moment 1 minnaar, helaas in het buitenland maar wel af en toe contact en hij heeft net zoveel zin in de komende date als ik. Ik ben verlust..geef het toe.
De laatste date (in een pc) was geweldig. Heb veel zin om hem weer te zien...
En jij? Hoe zit het met jou?
Ik heb op het moment 1 minnaar, helaas in het buitenland maar wel af en toe contact en hij heeft net zoveel zin in de komende date als ik. Ik ben verlust..geef het toe.
De laatste date (in een pc) was geweldig. Heb veel zin om hem weer te zien...
donderdag 8 maart 2012 om 00:47
Hey MrsL, ik ben ook nog hier, en ik blijf hier en wel om verschillende reden. Ten eerste vind ik het na al die jaren nog heel leuk hier. Ten tweede heb ik geen tijd om ook nog ergens anders te schrijven. Ten derde zet ik zeer grote vraagtekens of mijn minnaarleven op dat besloten forum wel geheim zou blijven. Ik heb zo'n grijbruin vermoeden dat mijn privacy hier meer gewaarborgd is.
En overmorgen, eigenlijk morgen, heb ik een date. Of had ik dat al geschreven
Ik zal morgen de vele posts van vandaag eens teruglezen. Leuk!
En overmorgen, eigenlijk morgen, heb ik een date. Of had ik dat al geschreven
Ik zal morgen de vele posts van vandaag eens teruglezen. Leuk!