Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:sweetinez schreef op 13 maart 2012 @ 13:55:

[...]

Heb ik! Mag ik dan de lange slanke pianovingers? (dat heb ik dus met handen...)

Vind ik óók mooi

Maar bij mijn nr2 was ik verkocht na één blik op zijn armen en handen.
quote:herfstig schreef op 13 maart 2012 @ 13:56:

[...]

Vind ik óók mooi

Maar bij mijn nr2 was ik verkocht na één blik op zijn armen en handen.

Herkenbaar. Mijn eerste lover was gitarist.. Zo'n slimme zet om te laten zien hoe hij op z'n gitaar speelde... *zucht..*

Oh, in de categorie 'lekker kop' een stoute grijns, iemand?
Stew, is hij al stofvrij? Hij is VOL!!
Gitaristen en ander muziekspul

Gut, hebben we heel deel 15 volgeluld?
Sweet, die heb ik, en die wil ik graag houden.

Hebben jullie ook de categorie zwoele stemmen?
Oeh ja, maar die hou ik ook

Sexy accenten, heeft iemand die?

En Stew, heb jij in de categorie 'vol is vol ' een nieuw topic?
Sexy accenten; die wonen in mijn omgeving

Even kind van school halen en dan open ik een vers topic. Tot zo.
*jurkje gaat maar niet zeggen dat die groene ogen heeft en volgens zeggen heerlijke armen en handen* Straks staat Mr inperfect weer voor de deur met zijn visgerei
Zie ik daar een hengel?
Das in de andere categorie Herfstig
*houdt alle foute grappen over met liefde in wormpjes bijten sutg voor zich*
Als je met mij aan je haak ingooid krijg je een hele grote plons.....(ik ga het ook maar weer voor me houden...)
ik klik niet ik klik niet ik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik niet
*mompelt iets over 'ik zei nog zo, geen bommetje'*
ik ook niet maar ik staf wel

zoooo hee wat voelt een onverwachte roze wolk heerlijk!

zwijmelzwijmelzwijmel
Oh, en op de dag dat iemand mij op nikes spot mag ik ritueel geslacht worden, goed?

Fijn Vaintje! Vertel!
*recalcitrant als ik ben en ontzettend ondeugend* Ik luister zó slecht heh..;-)
JJ, ik heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd, wil je al een tijdje wat dingen vragen. Je mag me ook mailen, dan plemp ik mijn mailadres hier even neer, als je er klaar voor zit
JJ is ready... vanaf.... nu ongeveer
quote:herfstig schreef op 13 maart 2012 @ 15:00:

Oh, en op de dag dat iemand mij op nikes spot mag ik ritueel geslacht worden, goed?

Fijn Vaintje! Vertel!

Wou t eigenlijk bewaren voor t nieuwe topic

Naah vooruit dan, kan t toch niet voor me houden

Mijn nr 2 woont dus meer dan 200km bij mij vandaan. Vandaag had hij een meeting ergens en zou ik dus ook niet tijdens mijn lunch met hem kunnen chatten. Maar toen kreeg ik ineens om 12 uur een whatsappje, dat hij tot twee uur de tijd had, of ik toevallig ook tijd over had (hij moest nog wel even een eindje rijden). Jaaaah, natuurlijk! En zo hebben we elkaar tussen 1 en 2 even snel gezien. Een vluggertje in de auto, puberaal maar oooooh zo heerlijk!
Geniet van je roze wil Vaintje, nu maar hopen dat t niet gaat regenen want dan zien we allemaal roze
Oh wat heerlijk Vaintje
je kan t weer wissen....
Vaintje! Jij bofkont!

Over school gesproken. Toch grappig het verschil in reactie tussen mannen en vrouwen als je op het schoolplein staat met een doorzichtig tasje met 2 doosjes condooms. Je ziet de vrouwen bijna denken 'wat moet zij in godsnaam met twéé doosjes condooms??' en de mannen staan je een beetje stout aan te grijnzen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven