Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

dinsdag 13 maart 2012 om 13:59
quote:herfstig schreef op 13 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Vind ik óók mooi
Maar bij mijn nr2 was ik verkocht na één blik op zijn armen en handen.
Herkenbaar. Mijn eerste lover was gitarist.. Zo'n slimme zet om te laten zien hoe hij op z'n gitaar speelde... *zucht..*
Oh, in de categorie 'lekker kop' een stoute grijns, iemand?
[...]
Vind ik óók mooi
Maar bij mijn nr2 was ik verkocht na één blik op zijn armen en handen.
Herkenbaar. Mijn eerste lover was gitarist.. Zo'n slimme zet om te laten zien hoe hij op z'n gitaar speelde... *zucht..*
Oh, in de categorie 'lekker kop' een stoute grijns, iemand?

dinsdag 13 maart 2012 om 14:55
ik klik niet ik klik niet ik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik nietik klik niet ik klik niet

dinsdag 13 maart 2012 om 15:07
quote:herfstig schreef op 13 maart 2012 @ 15:00:
Oh, en op de dag dat iemand mij op nikes spot mag ik ritueel geslacht worden, goed?
Fijn Vaintje! Vertel!
Wou t eigenlijk bewaren voor t nieuwe topic
Naah vooruit dan, kan t toch niet voor me houden
Mijn nr 2 woont dus meer dan 200km bij mij vandaan. Vandaag had hij een meeting ergens en zou ik dus ook niet tijdens mijn lunch met hem kunnen chatten. Maar toen kreeg ik ineens om 12 uur een whatsappje, dat hij tot twee uur de tijd had, of ik toevallig ook tijd over had (hij moest nog wel even een eindje rijden). Jaaaah, natuurlijk! En zo hebben we elkaar tussen 1 en 2 even snel gezien. Een vluggertje in de auto, puberaal maar oooooh zo heerlijk!
Oh, en op de dag dat iemand mij op nikes spot mag ik ritueel geslacht worden, goed?
Fijn Vaintje! Vertel!
Wou t eigenlijk bewaren voor t nieuwe topic
Naah vooruit dan, kan t toch niet voor me houden
Mijn nr 2 woont dus meer dan 200km bij mij vandaan. Vandaag had hij een meeting ergens en zou ik dus ook niet tijdens mijn lunch met hem kunnen chatten. Maar toen kreeg ik ineens om 12 uur een whatsappje, dat hij tot twee uur de tijd had, of ik toevallig ook tijd over had (hij moest nog wel even een eindje rijden). Jaaaah, natuurlijk! En zo hebben we elkaar tussen 1 en 2 even snel gezien. Een vluggertje in de auto, puberaal maar oooooh zo heerlijk!

dinsdag 13 maart 2012 om 15:14
Vaintje! Jij bofkont!
Over school gesproken. Toch grappig het verschil in reactie tussen mannen en vrouwen als je op het schoolplein staat met een doorzichtig tasje met 2 doosjes condooms. Je ziet de vrouwen bijna denken 'wat moet zij in godsnaam met twéé doosjes condooms??' en de mannen staan je een beetje stout aan te grijnzen
Over school gesproken. Toch grappig het verschil in reactie tussen mannen en vrouwen als je op het schoolplein staat met een doorzichtig tasje met 2 doosjes condooms. Je ziet de vrouwen bijna denken 'wat moet zij in godsnaam met twéé doosjes condooms??' en de mannen staan je een beetje stout aan te grijnzen