Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

maandag 12 maart 2012 om 12:42
quote:Rooss4 schreef op 12 maart 2012 @ 12:40:
Dan moet ik aan een yoga matje denken, Stew!
Oh, ik aan zo'n aftands geval die al begint te kraken als je er alleen maar naar kijkt
En die op het moment supreme in elkaar lazert. Doe mij toch maar een kingsize hotelbed (ook al gebruik ik daar maar de helft van).
Dan moet ik aan een yoga matje denken, Stew!
Oh, ik aan zo'n aftands geval die al begint te kraken als je er alleen maar naar kijkt
En die op het moment supreme in elkaar lazert. Doe mij toch maar een kingsize hotelbed (ook al gebruik ik daar maar de helft van).

maandag 12 maart 2012 om 13:32
Helaas is het gebouw niet hoog genoeg en de lift te snel. Komen nooit verder dan ernstig cheyl ende gruizig (briljante spelling...heel sjiek) te worden en vervolgens de hele dag gefrustreerd achter bureau te zitten....en dan is 's avonds N1 de pineut. Die boft toch ook maar met mijn minnaar! LOL!
Andere hemelse plekken recentelijk bezocht en gedaan:
WC op lege verdieping is onze geliefde plek. Paar keer per week feest. Sauna, stoombad, bubbelbad, duistere hoeken in verlaten straatjes, binnenkort zelfs een echt appartement ter beschikking!! En tussendoor wat kletsen en lachen: samen winkelen, koffiedrinken, sporten, uitgaan...bijelkaar opgeteld een geweldige 2e relatie tot noch toe! Moest altijd duren....zucht....
(Om een of andere reden kan ik geen smilies invoegen. Heeft iemand raad?)
Andere hemelse plekken recentelijk bezocht en gedaan:
WC op lege verdieping is onze geliefde plek. Paar keer per week feest. Sauna, stoombad, bubbelbad, duistere hoeken in verlaten straatjes, binnenkort zelfs een echt appartement ter beschikking!! En tussendoor wat kletsen en lachen: samen winkelen, koffiedrinken, sporten, uitgaan...bijelkaar opgeteld een geweldige 2e relatie tot noch toe! Moest altijd duren....zucht....
(Om een of andere reden kan ik geen smilies invoegen. Heeft iemand raad?)

maandag 12 maart 2012 om 13:50
quote:aphrodite schreef op 12 maart 2012 @ 13:32:
Helaas is het gebouw niet hoog genoeg en de lift te snel. Komen nooit verder dan ernstig cheyl ende gruizig (briljante spelling...heel sjiek) te worden en vervolgens de hele dag gefrustreerd achter bureau te zitten....en dan is 's avonds N1 de pineut. Die boft toch ook maar met mijn minnaar! LOL!
Ah ja, da's uitermate vervelend voor die nr1 van je
In mijn situatie was voorspel al begonnen in de auto, was het een eenzame lifttocht (just the 2 of us) en een hoog gebouw. En werd het daarna in de hotelkamer ernstig afgemaakt. Niks geen frustraties dus
(bekijk bericht en dan rechtsbovenin kan je de smiley's kiezen!)
Ah ja, da's uitermate vervelend voor die nr1 van je
In mijn situatie was voorspel al begonnen in de auto, was het een eenzame lifttocht (just the 2 of us) en een hoog gebouw. En werd het daarna in de hotelkamer ernstig afgemaakt. Niks geen frustraties dus
(bekijk bericht en dan rechtsbovenin kan je de smiley's kiezen!)

maandag 12 maart 2012 om 15:40
Seksbed
Neukbed
Ransbed
Liefdesbed
Lovebed
Bed of love
Room of love
Daarwaargesekstgaatworden
Copulatiekot (voor onze belgische vrienden zeker?)
Goedemiddag allen:) Ik voel me altijd een beetje 'van de wereld' tijdens dates... de beleving van een hotelkamer duurt nooit lang; dus hierbij een aanvulling;
Lovespace
Spaceshuttle
Lovecocoon
Sexballoon
Hemelbed
Neukbed
Ransbed
Liefdesbed
Lovebed
Bed of love
Room of love
Daarwaargesekstgaatworden
Copulatiekot (voor onze belgische vrienden zeker?)
Goedemiddag allen:) Ik voel me altijd een beetje 'van de wereld' tijdens dates... de beleving van een hotelkamer duurt nooit lang; dus hierbij een aanvulling;
Lovespace
Spaceshuttle
Lovecocoon
Sexballoon
Hemelbed