Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Seksbed

Neukbed

Ransbed

Liefdesbed

Lovebed

Bed of love

Room of love

Daarwaargesekstgaatworden

Eeeeh...
Vouwbed?
Dan moet ik aan een yoga matje denken, Stew!
Vouwbed? Ik wilde wel heel wat meubilair afwerken deze keer, maar vouwbed.. Kan niet geil zijn
quote:Rooss4 schreef op 12 maart 2012 @ 12:40:

Dan moet ik aan een yoga matje denken, Stew!

Oh, ik aan zo'n aftands geval die al begint te kraken als je er alleen maar naar kijkt

En die op het moment supreme in elkaar lazert. Doe mij toch maar een kingsize hotelbed (ook al gebruik ik daar maar de helft van).
Ow zo`n onding op van die metalen pootjes, die bij verkeerde verdeling van het gewicht in 2 voud zichzelf weer opklapt!

Cheyllll!
quote:Rooss4 schreef op 12 maart 2012 @ 12:43:

Ow zo`n onding op van die metalen pootjes, die bij verkeerde verdeling van het gewicht in 2 voud zichzelf weer opklapt!

Cheyllll!Ja die! En niet dus! Echt, dan laat ik me nog liever tegen de muur zetten.
Mja, ik denk dan ook dat ik mijn knietjes op het beton prefereer....
Niet dat het een het ander hoeft uit te sluiten uiteraard...
Dat sowieso nooit!

(heb je wel eens gesekst in een lift? Ben benieuwd hoe dat is...)
Dat ligt een beetje aan de definitie van seks. Maar ja, ik heb wel eens een hotelkamer niet helemaal gehaald zeg maar *heel hoog gebouw*
Ja, het is ook een kutbed! Haha

Zijn bed was heerlijk, geen kingsizebed, maar groot genoeg voor ons. Ligbad op de slaapkamer was ook helemaal top.
Lift is heel geil, Rooss. Ik ga het meteen even voorstellen...
Spuit 11:

Copulatiekot?

:-)
Helaas is het gebouw niet hoog genoeg en de lift te snel. Komen nooit verder dan ernstig cheyl ende gruizig (briljante spelling...heel sjiek) te worden en vervolgens de hele dag gefrustreerd achter bureau te zitten....en dan is 's avonds N1 de pineut. Die boft toch ook maar met mijn minnaar! LOL!

Andere hemelse plekken recentelijk bezocht en gedaan:

WC op lege verdieping is onze geliefde plek. Paar keer per week feest. Sauna, stoombad, bubbelbad, duistere hoeken in verlaten straatjes, binnenkort zelfs een echt appartement ter beschikking!! En tussendoor wat kletsen en lachen: samen winkelen, koffiedrinken, sporten, uitgaan...bijelkaar opgeteld een geweldige 2e relatie tot noch toe! Moest altijd duren....zucht....

(Om een of andere reden kan ik geen smilies invoegen. Heeft iemand raad?)
quote:aphrodite schreef op 12 maart 2012 @ 13:23:

Spuit 11:

Copulatiekot?

:-)Hmmm, waarom denk ik nu aan vlaamse frieten?
quote:aphrodite schreef op 12 maart 2012 @ 13:32:

Helaas is het gebouw niet hoog genoeg en de lift te snel. Komen nooit verder dan ernstig cheyl ende gruizig (briljante spelling...heel sjiek) te worden en vervolgens de hele dag gefrustreerd achter bureau te zitten....en dan is 's avonds N1 de pineut. Die boft toch ook maar met mijn minnaar! LOL!

Ah ja, da's uitermate vervelend voor die nr1 van je

In mijn situatie was voorspel al begonnen in de auto, was het een eenzame lifttocht (just the 2 of us) en een hoog gebouw. En werd het daarna in de hotelkamer ernstig afgemaakt. Niks geen frustraties dus

(bekijk bericht en dan rechtsbovenin kan je de smiley's kiezen!)
quote:sweetinez schreef op 12 maart 2012 @ 13:50:

[...]

(bekijk bericht en dan rechtsbovenin kan je de smiley's kiezen!)Tenzij je mobiel forumt
quote:Onrustig schreef op 12 maart 2012 @ 14:07:

[...]

Tenzij je mobiel forumtDaar heb je een punt. Gewoon de leukste uit je hoofd leren dan.
Seksbed

Neukbed

Ransbed

Liefdesbed

Lovebed

Bed of love

Room of love

Daarwaargesekstgaatworden

Copulatiekot (voor onze belgische vrienden zeker?)

Goedemiddag allen:) Ik voel me altijd een beetje 'van de wereld' tijdens dates... de beleving van een hotelkamer duurt nooit lang; dus hierbij een aanvulling;

Lovespace

Spaceshuttle

Lovecocoon

Sexballoon

Hemelbed
Sexballoon en hemelbestormend vind ik inderdaad erg toepasselijk. Goede aanvullingen Gaartje!
Ik doe het wel gewoon in een neuqhol. Het dekt de lading!
Oh, ik ga het geloof ik ook op/in/naast een auto doen. Hoe heet dat dan?
Ehm, autoseks?
He gets wat ordinair

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven