Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Super Vaintje, lijkt me heerlijk quote:herfstig schreef op 24 januari 2012 @ 18:51:

Och ik ben nog jonger dan dat en al 13 jaar samen. Die onrust heb ik al vanaf mijn puberteit.

leeftijd zegt niet alles. Mijn relatie duurt al langer dan die van de meeste dertigers. @herfstig: je bent jonger dan 30 en hebt ook al even een nr2 als ik het goed begrijp?
Lastig idd vaintje. Regelmatig afspreken zit er dus niet in. Time Is je nr 1 niet extra achterdochtig nadat hij mails vond? ik zou het niet aandurven op lange termijn. Het komt namelijk een keer uit en zo hoef als je nr 1 nu reageerde zal hij het vast niet nog een keer doen.
Ella, ja dat klopt.
Nr 1 is misschien wel een tikje meer achterdochtig, vandaar dat niet vaak kunnen afspreken wel wat veiliger voelt. En wat als het wel uitkomt? Tja, dat zien we dan wel weer. Voorlopig doe ik mijn best om het verborgen te houden.
quote:stewardess schreef op 24 januari 2012 @ 13:41:

Goh Onrustig, een beetje humor zou je sieren. Er staat niet voor niets een smiley bij. Die kotssmiley van jou, vind ik not done. Enniewee, veel plezier!Sorry, ik sta nu eenmaal niet bekend om mijn humor.
quote:x_ella_x schreef op 24 januari 2012 @ 18:05:

[...]

Heb dezelfde leeftijd, een héél goeie relatie met m'n nr1, wil hem voor geen geld van de wereld verliezen maar plots was die andere man er en de behoefte om verder te gaan was groot, héél groot.

Wou dit even kwijt, vraag me af hoe jullie dit beoordelen...

Het is niet aan mij om te beoordelen en te veroordelen. Vanzelfsprekend heb ik er wél een mening over Guusje heeft een beroerde relatie met haar nummer 1, hij wil geen leuke dingen meer met haar doen en ook geen seks want ze is afgevallen en dat staat haar man niet aan.

Jij schrijft dat je een héél goede relatie hebt met je nummer 1. Zie je het subtiele verschil? Mijn opmerking "je bent potdikke nog zo jong ik vind het schrijnend" komt dan ook niet zozeer voort uit het hebben van haar nummer 2 als wel uit het nog 40 jaar door moeten met iemand waar je het niet zo lekker meer mee kan vinden met een nummer 2 als lapmiddel.
Vain, ik wil je niet overslaan hoor maar ik jubel niet omdat iemand succesvol vreemdgaat, dus.

En dat je geen schuldgevoel hebt is niet zo gek, ik heb hier nog zelden mensen op schuldgevoelens "kunnen betrappen".
Ik heb ook wat moeite om mee te jubelen merk ik. En die schuldgevoelens komen vaak pas als je ziet wat je aanricht denk ik. Dat is weg te drukken als je dat niet direct ziet.
Hmmm Rooss, ben je nu niet een klein beetje roomser dan de paus? Jij hebt ook een vreemdganger als minnaar gehad. En ja, toen jubelde jij ook, remember? Tuurlijk is het fout en niet netjes, maar ik hoop toch dat Vaintje volop genoten heeft.
Prima hoor, dan maar roomser dan de paus. En ja, natuurlijk was ik toen blij met mijn vreemdgaande minnaar. En toch jubel ik even niet mee.

Wat overigens niet betekend dat ik Vaintje haar fijne date(s) niet gun. Zoals ik iedereen fijne seks etc. gun.
Vaintje, fijn dat die klik er is! Ik was even bang dat je hem leuker zou maken dan hij irl zou zijn. Geniet ervan zolang het duurt!
Na heel veel wikken en wegen heb ik besloten om ook mee te gaan schrijven hier.

Schrijf al langer mee op het forum, maar heb nu voor dit topic een andere nick aangemaakt.

Ik ben al ruim 20 jaar getrouwd, 2 kinderen.

Ons huwelijk 'kabbelt' al jaren. Al een jaar of 9. Maar 't is een prima vent, we hebben 't goed, en ik liet me meeslepen in de sleur.

Tot een paar jaar terug een collega belangstelling begon te tonen. Veel ouder, ook getrouwd, hartstikke fout, maar toch... Ik ging voor de bijl. Knetterverliefd was ik. Hij ook. Maar hij maakte meteen duidelijk dat hij nooit bij z'n vrouw weg zou gaan.

Dit resulteerde in een relatie die (met korte onderbrekingen) 2 jaar heeft geduurd.

Snap nog steeds niet dat mijn man niks doorhad, maar toch is dat zo.

Zo'n 2 jaar geleden heeft hij de relatie verbroken, en tot de dag van vandaag heb ik het daar moeilijk mee.

Gelukkig zie ik hem bijna nooit, daar kan zo maanden tussen zitten, dat maakt 't wel makkelijker. Maar ik hield/hou echt van die man.

En 't werd me duidelijk dat ik thuis veel tekort kom.

Begrijp me goed. Mijn man is een schat. Goede vader, harde werker. En ik hou ook echt van hem. Maar meer zoals ik van m'n broer zou houden (als ik die had haha). En sexueel is het nooit top geweest, en met m'n minnaar besefte ik wat ik al die jaren gemist heb...

En nu?

Nu is er weer iemand die belangstelling heeft. En hoe. Mijn leeftijd, ook gebonden. En hij is verliefd. Op mij. En ik op hem.

't Is zelfs zo erg dat we 1.5 week nadat we elkaar hadden leren kennen al spetterende sex hebben gehad. En die sex was geweldig. Kort (vanwege de omstandigheden), maar geweldig.

Hij is nu een week op vakantie, en ik mis hem. Maandag zie ik 'm weer, kan niet wachten.

Hij heeft uitgesproken met mij verder te willen, maar ik kan zo'n beslissing niet nemen in zo'n korte tijd. Dat zou toch absurd zijn?

Ik ben dus heeeel erg in de war, maar geniet wederom van het gevoel echt begeerd te worden.
quote:engeltje67 schreef op 24 januari 2012 @ 23:13:

Hij heeft uitgesproken met mij verder te willen, maar ik kan zo'n beslissing niet nemen in zo'n korte tijd. Dat zou toch absurd zijn?

Op de één of andere manier heb ik zomaar zo`n gevoel dat je zelf het antwoord op deze vraag weet
Engeltje, je hoeft toch niet zo snel te beslissen? Neem de tijd voordat je grote stappen neemt!

Sweetinez, thnx.

Rooss en herfstig, meejubelen hoeft niet hoor, maar een beetje belangstelling wordt wel gewaardeerd. Als je als vreemdganger zelfs in dit topic je verhaal niet meer kunt vertellen, wordt het wel heel moeilijk om een uitlaatklep te vinden...
quote:vaintje schreef op 25 januari 2012 @ 08:54:

Sweetinez, thnx.

Rooss en herfstig, meejubelen hoeft niet hoor, maar een beetje belangstelling wordt wel gewaardeerd. Als je als vreemdganger zelfs in dit topic je verhaal niet meer kunt vertellen, wordt het wel heel moeilijk om een uitlaatklep te vinden...Idd Vaintje...
quote:Rooss4 schreef op 25 januari 2012 @ 00:04:

[...]

Op de één of andere manier heb ik zomaar zo`n gevoel dat je zelf het antwoord op deze vraag weet

Ja, natuurlijk weet ik dat.

Maar ik ben gewoon zo in de war. Toeval is dat ik gisteren ook minnaar nr. 1 tegenkwam, en na 2 jaar voor het eerst gesproken heb. Ik voel gewoon nog heel veel van die man, en zijn gevoelens zijn ook nog niet weg. Maar hij blijft bij z'n beslissing er niks mee te doen, en daar heb ik me dan maar bij neer te leggen...
Engeltje, het komt op mij helemaal niet over dat jij een gelukkig huwelijk hebt. Als minnaar 1 of 2 met jou door willen, ben je in de war. Wat wil jij? En seks hebben na anderhalve week is voor mij geen criterium dat je gek bent op elkaar, eerder dat je geilt op elkaar. Ik heb wel eens op de dag dat ik een sv ontmoette, meteen seks gehad.

Vaintje, en ook Ella, jullie schrijven op een forum waar je tegengas kunt verwachten. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter in een dagboek gaan schrijven.
quote:stewardess schreef op 25 januari 2012 @ 09:18:

Engeltje, het komt op mij helemaal niet over dat jij een gelukkig huwelijk hebt. Als minnaar 1 of 2 met jou door willen, ben je in de war. Wat wil jij? En seks hebben na anderhalve week is voor mij geen criterium dat je gek bent op elkaar, eerder dat je geilt op elkaar. Ik heb wel eens op de dag dat ik een sv ontmoette, meteen seks gehad.

Je hebt een punt. Maar ik heb ook nergens geschreven dat ik een gelukkig huwelijk heb. Het is ook geen ongelukkig huwelijk. Het kabbelt.
Waarom ga je dan niet bij je man weg, Engeltje. Het lijkt nu net of je wacht tot een minnaar je komt verlosssen uit je huwelijk....
Geloof me, dat spookt al jaren door m'n hoofd.

Maar ik durf de stap niet te zetten, vooral vanwege de kinderen.

En ik kan me voorstellen dat ik die indruk wek, zeker als ik m'n verhaal nalees.

Voorlopig wil ik echter alleen genieten van gevoelens.
Natuurlijk begrijp ik dat je, mede vanwege kinderen, die stap niet zo snel zet. Maar als je man zo'n schat is, en je van hem houdt, verdient hij toch meer dan dit?
Maar ik verdien ook meer...
Engeltje, jij kunt niet voor hem beslissen. Misschien toch eens een goed gesprek gaan voeren thuis?
Engeltje, ik heb je verhaal gelezen en je klinkt wel wat in de war. Ik vraag me af, wat is het wat jij zelf ècht wil? En kun jij je leven verder met je man voorstellen als de nrs. 2 (die van vroeger en nu) helemaal wegvallen om wat voor reden dan ook?

Rooss: ik denk dat het helemaal geen probleem is dat je niet meejubelt met fijne dates van vreemdgangers. Jij gaat wel serieus in op de dilemma's die wij vreemdgangers tegenkomen bij de nr 2 en persoonlijk heb ik daar heel veel aan. Dat gejuich en gejubel mag je dan wel achterwege laten. Er zijn genoeg mensen die dat wel doen en zo heeft ook op een forum als dit ieder weer een eigen 'rol', nietwaar?
quote:stewardess schreef op 25 januari 2012 @ 09:41:

Engeltje, jij kunt niet voor hem beslissen. Misschien toch eens een goed gesprek gaan voeren thuis?

Geloof me, die gesprekken hebben gehad. Grote struikelblok is de sex. Hij is nogal preuts. En natuurlijk speelt dat al jaren, dat is niet van de laatste tijd. En die gesprekken hebben we 15 jaar geleden ook al gevoerd.

Maar als je dan verder tevreden en redelijk gelukkig bent, dan laat je het zo. Misschien fout, ik weet 't niet.

En als je dan een ander tegenkomt, en je gaat 'in de fout', dan besef je pas wat je al die jaren hebt gemist...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven