Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:JanJurk schreef op 06 maart 2012 @ 17:01:

* gooit een rol beschuit naar Rooss en zegt met een stoute blik: "Eten en fluiten jij!"Dat kan ik!! Heb al eens zo`n wedstrijd gewonnen. (zou ik extreem veel kwijl hebben wellicht?)
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2012 @ 17:03:

[...]zou ik extreem veel kwijl hebben wellicht?)Zeg s aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!
quote:JanJurk schreef op 06 maart 2012 @ 16:57:

Maar ja, er ligt nog wel eens een korstje brood op de grond there's a three second rule...
JJ, same here. Ik ben eigenlijk ook geen minnares meer hè? Ik ben zelf bijna single en date met single mannen die toevallig minnaar heten. Maar dat jaagt mij hier niet weg hoor en jou ook niet gelukkig.

Jah, mailen doen wij ook al een tijdje, daar zit alleen heel weinig regelmaat in. Heb ik niet een x een leuk verhaal van jou gehad??

Inez, pluim voor je geduld. Dat zou ik weer heel lastig kunnen hoor, die once in a year dates.
Moos, is die uitnodiging alleen voor Roos? Ik heb ook geen fuck zin in koken!

MrUnperfect, ja, in theorie weet hij dat. Alleen weet hij niet waar, wanneer en met wie van de 2. Een ingewikkelde win-win situatie. Ik de spanning van het heuse 'het mag niet ontdekt worden vreemdgaan achtige' toestand en hij bij tijd en wijle mijn oeverloze libido. En dat werkt prima.
Ja daar ben ik zelf bij sweetinez maar ik ben niet de enige die daar invloed op heeft, he? Er zijn nog drie anderen bij betrokken.
Moos, wat schaft de pot? Heb je nog een stoeltje of 2 over? (zou het ook weer rete leuk vinden Inez te zien trouwens...)
quote:sweetinez schreef op 06 maart 2012 @ 17:07:

MrUnperfect, ja, in theorie weet hij dat. Alleen weet hij niet waar, wanneer en met wie van de 2. Een ingewikkelde win-win situatie. Ik de spanning van het heuse 'het mag niet ontdekt worden vreemdgaan achtige' toestand en hij bij tijd en wijle mijn oeverloze libido. En dat werkt prima.

Jij hebt het goed voor elkaar

(geen plekje over ) Ik mocht niet hengelen......
Inez, tuurlijk, hoe meer zielen omzo meer vreugd'..

En hier ook zo'n heerlijke N1, 'open relatie' is bij ons gebaseerd op 'gunnen' en hij gunt het me en ik hem, alleen is zijn behoefte in deze niet aanwezig. (zijn behoefte in mij om zo meer )

Leuk om te lezen dat het bij jullie een soortgelijk verloop heeft als bij ons, N1 weet van N2 en kent hem, kids zijn ook op de hoogte.. persoonlijk vind ik het allemaal wat rustiger kabbelen dan de '(stiekeme) verboden vruchten' en hier spreek ik geen waardeoordeel, voor het geval er al wat mensen op hun achterste pootjes gaan staan
Once a year?!!! Nee, dat zou ik ook niet volhouden. Eens per maand vind ik eigenlijk al te weinig.
Klinkt supergoed Moosje!!
Anderhalve week vakantie en ik heb vervolgens een halve dag nodig om bij te lezen.

Even een korte update: zo'n vijf weken geleden contact met nr 2 definitief verbroken. Alle stukjes over het wachten op berichtjes en afspraken zijn zo herkenbaar. Het woog niet meer op tegen de aandacht en de positieve spanning. Daarnaast nam ik ongemerkt steeds meer afstand van nr1. Voor de vakantie advies van herstig gehad om er echt voor te gaan en niet achterover te hangen en wachten tot het gevoel terugkomt! Thanks herstig, het heeft me echt aan het denken gezet en ik heb me gerealiseerd dat ik de laatste tijd niet geinvesteerd heb ik mijn nr1. Vakantie heeft ons goed gedaan, van het weekend goed gesproken en ik geloof echt dat het de goede kant op gaat. Natuurlijk is het lastig als op vakantie "ons" liedje (van nr2) voorbij komt of je overal de naam ziet staan van het bedrijf waar hij werkt.... Maar het gemis wordt minder. De rust in mijn lichaam is terug, ik lig niet meer wakker, ik ben zelfs weer wat aangekomen. Ik weet nu dat het minnaarschap niet voor mij is weggelegd, ik kan die scheiding niet maken en ben veel te snel tot over mijn oren verliefd.

@ herstig bedankt voor je advies, balen dat het niet gaat zoals je wil. zie het afgelopen jaar niet als een verloren jaar! Je weet nu wat je wel wil. Ik kijk er ook op terug als een bijzonder en leerzaam jaar.

@ allen, bedankt voor jullie adviezen, het meeschrijven op dit forum is voor mij echt heel waaardevol geweest. Ik blijf zeker nog even meelezen. Want ik wil natuurlijk wel weten hoe het aan het eind van de tunnel is.
Moosje, hier hetzelfde, hebben een echte open relatie gehad maar ik ben getrouwd met een van de weinige mannen die z'n lul niet achterna loopt en hij vond er dus niks aan.

Die rust is idd fijn, al vond ik het alles en open heel veel bespreken van een open relatie niet altijd even fijn. Ik wentel mij het liefst in mijn eigen geile roes voor een paar dagen en dan is het ook wel weer klaar. Tuurlijk is onze communicatie nog steeds open, maar niet meer zo moeizaam op een weegschaal. En dan neem ik het stiekem doen wel weer voor lief eigenlijk.

Zo weinig is inderdaad niet ideaal. Maar ja, wat je van ver haalt is lekker en dus is vaak afspreken niet mogelijk. Het is niet anders. Mocht er ooit een volgende komen, dan woont hij dichterbij!

Roos, lang geleden he? Mag ik dan weer op reis?
Sweetinez...woont hij in het buitenland dan ofzo?
JJ, hoe lang loopt dat al tussen jou en jouw (nog) nr 2? Het verloop heb ik wel een beetje meegelezen, maar deze vraag staat nog open .

Hier is de freq ook veel te laag. Mnr 1 staat op een laag pitje ivm zijn huwelijksproblemen. Ik wil niet de reden zijn dat zijn, toch al moeizame huwelijk door mij stuk zou lopen. Als zijn vrouw ontdekt dat hij mij nog steeds ziet, want ze heeft een sterk vermoeden van wat er speelt, zet ze hem er uit en hij wil zijn kinderen dat (nog) niet aandoen.

En mnr 2 woont op grote afstand, dus is weinig in de gelegenheid.

Misschien moet ik eens op zoek naar een forum hier.. Wie weet wat voor lekkers er nog in de vijver zwemt!
Inez, ook hier geen behoefte (van beide kanten) om alle belevenissen in detail door te nemen. Hij weet dat ik met N2 tijd doorbreng en dat is genoeg.. Het gewentel in eigen roes is ook heel herkenbaar, lekker even alleen nagenieten en klaar.
Noppies: wat is op grote afstand? Mijn minnaar en ik wonen ook meer dan 200 km bij elkaar vandaan, vandaar dat die afstanden me interesseren.
Jolanda, jammer dat het voor jou niet werkt. Maar rust in je lijf is ook heel veel waard! Hopelijk slijt het snel..

Obsession, 1 van de 2 woont inderdaad in het buitenland. En met een baan en een gezin is Nederland soms ook heel groot... *zucht*
Obsession, hier ook zoiets in afstand. En met volle agenda's is dat lastig plannen. Trouwens, als het wel zou kunnen, dan nog zou ik niet elke week willen daten. Het moet voor mij wel de kers op de taart blijven. Eens in de 1 a 2 maanden zou voor mij perfect zijn.
,
Dat is erg ver, ja. 200 km is niet zo erg in ons geval. Het lukte ruim een jaar lang elkaar minstens eens en vaak zelfs twee keer per maand te zien.
Zouden jullie ook wel eens meer willen vertellen maar hou je je dan in omdat dit een openbaar forum is en je herkenbaarheid wil voorkomen? Het zou veel fijner zijn als we een besloten forum hadden vind ik. Ben ik daar de enige in of zijn er hier nog meer die daar wel voor zouden voelen?
Volgens mij mailen enkelen van ons daarom prive. Hoe zou dat te realiseren zijn, zon eigen onherkenbaar forum? Ik denk niet dat ik heel herkenbaar ben maar toch: 1 en 1 is al snel 2.
aah er zijn er meer met een flinke afstand (letterlijk). ik hoop straks wel op eens per maand of zo uit te komen maar voorlopig zit dat er helaas ff niet in...

tja obsession ik weet niet of ik op een besloten forum veel opener zou zijn. mss wel maar dit voelt ook wel weer veilig. ikxword nu wel gedwongen om voorzichtig te zijn.

wb het vissen op dit forum way iemand wil doen: te laat! ik heb t lekkerste al gevist volgens mij
Een aantal jaren geleden is om juist die reden (en het feit dat er hier flink met de bezem doorheen geveegd is) een besloten forum op poten gezet door een aantal vaste forummers, maar dat is een langzame dood gestorven...

Het geheel anonieme vind ik persoonlijk ook wel prettig, vooral omdat ik ook graag m'n amoureuze ei eens kwijt wil bij gelijkgestemden en dan niet gelijk mijn hele doopseel hoef te lichten... en omdat ik dat ei niet bij vrienden/familie kan leggen, ivm onbekendheid,afkeer of anderzijds desinteresse..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven