Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Maar wat willen jullie nu eigenlijk, een kerel erbij???

Of die thuis zit eruit knikkeren...
Was een sarcastische goedenavond Gelderlander, niet zo netjes om meteen even je uitgekauwde commentaar op deze manier te serveren... vind ik....
Hee we hebben weer een aanwinstje zie ik. Dag gelderlander. Whats your story?
quote:petronella73 schreef op 06 maart 2012 @ 19:56:

Ik wil ook wel naar het besloten forum, dus ik mail je Rooss!!Volgens mij heb ik nog geen mail van jou, Petronella!
Dat ik op dit viva forum dit soort onderwerpen niet had verwacht, en zeker niet in deze pikante vorm.
Moosie,

Ben nooit sarcastisch, eerder om mee te lachen
Nah ik vind je hier niet zo grappig overkomen. En waarom zouden viva vrouwen niet zo pikant zijn? Er zijn pikantere topics overigens, ga daar maar eens kijken...
Ik ga ook mailen

Mag dat?
Nee dat hoeft niet. Wel interessant om te horen hoe jullie er over denken.

Zeg ook niet dat de Vrouwen van Viva niet pikant zijn, maar de inhoud van de forums
Waarom moeten we gaan mailen dan?
Ok, prima, interesse mag, veroordeling niet...
quote:gelderlander schreef op 06 maart 2012 @ 21:09:

[...]

Noppie, wat is een hengeltje dan????

Met een hengel vang je vissen . En een kleine hengel is een hengeltje. Heel makkelijk!

Kom je hier om pikante verhalen te lezen of heb je een verhaal om met ons te delen?
Om over de stelling iets te zeggen;

Ik denk dat het heel moeilijk zal zijn om niet verliefd te worden op je minnaar.

jezelf intiem geven lijkt me moeilijk als de leifde er niet is.
Mr, ja hoor, van mij mag je mailen.
quote:noppies schreef op 06 maart 2012 @ 21:27:

[...]

Met een hengel vang je vissen . En een kleine hengel is een hengeltje. Heel makkelijk!

Kom je hier om pikante verhalen te lezen of heb je een verhaal om met ons te delen?

Nee Noppie, geen (lezen), maar moetalle 98 paginas door te lopen om hier iets op toe te voegen.

Ik heb zeker wel een verhaal hoor.
ben zelf ook meer dan 1 jaar een minnaar geweest... en dan is het toch moeilijk om niet van die persoon te gaan houden.

Je maakt vooraf wat afspraken, maar ook die staan op los zand.
quote:gelderlander schreef op 06 maart 2012 @ 21:30:

[...]

Nee Noppie, geen (lezen), maar moetalle 98 paginas door te lopen om hier iets op toe te voegen.

Ik heb zeker wel een verhaal hoor.

Je hoeft niet alles na te lezen, je kunt zo inhaken!

Ik denk dat je van te voren wel afspraken maakt, maar dat je daar soms op terug moet komen, omdat je gevoel nu eenmaal niet zo eenvouding aan afspraken te binden is.
En ondertussen geniet ik nog na van vanmorgen met een brede grijns op mijn gezicht. Er zullen ook wel weer dipjes komen, maar voor nu wil ik daar nog even niet aan denken.

We hebben nog een paar keer gebeld vandaag en hij had ook echt wel de 'noodzaak' gezien en gevoeld om hier tijd voor vrij te maken. Dat doet me wel goed, want als het hem te ingewikkeld was geworden, was hij afgehaakt en had zich op de voor hem zo belangrijke zaken geconcentreerd.

Fijn om te weten dat hij me, met mijn nukken, wel serieus neemt. Die bevestiging was weer even nodig!
quote:stewardess schreef op 05 maart 2012 @ 21:52:

Deel 1 , maar ook deel 2 zijn erg leuk he, Hyp

Dames, ik begrijp ook niet waar jullie moeite mee hebben. Er zijn zoveel leuke mannen.Deel 2 is inderdaad ook legendarisch. Niks wat mij niet hebben meegemaakt op minnaar-gebied Stew! Al het andere (en het huidige) is in feite niets meer dan een herhaling van zetten, met hier en daar een andere nuance. Old glory never dies.
@Rooss; ja, dat klopt, ik was te laat, nu is je emailadres alweer weg....:-(
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2012 @ 21:29:

Mr, ja hoor, van mij mag je mailen.Chips, ben ik te laat? Je adres is weg.... en ik was net te lang offline blijkbaar.
quote:petronella73 schreef op 06 maart 2012 @ 22:43:

@Rooss; ja, dat klopt, ik was te laat, nu is je emailadres alweer weg....:-(

Moeten wij maar samen gaan mailen dan.... blablabla

Over 10 minuten haal ik mijn adres ook weer weg ach.. 't is toch een kloonmail maar toch is ie weer weg
quote:noppies schreef op 06 maart 2012 @ 22:33:

En ondertussen geniet ik nog na van vanmorgen met een brede grijns op mijn gezicht. Er zullen ook wel weer dipjes komen, maar voor nu wil ik daar nog even niet aan denken.

We hebben nog een paar keer gebeld vandaag en hij had ook echt wel de 'noodzaak' gezien en gevoeld om hier tijd voor vrij te maken. Dat doet me wel goed, want als het hem te ingewikkeld was geworden, was hij afgehaakt en had zich op de voor hem zo belangrijke zaken geconcentreerd.

Fijn om te weten dat hij me, met mijn nukken, wel serieus neemt. Die bevestiging was weer even nodig!Best leuk hoor, die bevestiging, maar tussen die bevestiging en een daadwerkelijke date zit (natuurlijk) wel een wereld van verschil. Daartussen kan er nog van alles "mis" gaan waardoor het uiteindelijk niet tot een date komt. En dan is die bevestiging, die nu zo goed voelt, ook niks meer waard. Ik hoop niet voor je dat het -zoals zo vaak- ontaardt in het klassieke spelletje van aantrekken/afstoten dat uiteindelijk leidt tot een klassieke doodbloeder...met de nodige frustraties en teleurstellingen van dien.
@Mrunperfect: Als ik een beetje motivatie heb, dan zal ik je een recept voor appeltaart mailen.
quote:hyperion schreef op 06 maart 2012 @ 22:52:

@Mrunperfect: Als ik een beetje motivatie heb, dan zal ik je een recept voor appeltaart mailen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven