Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

zondag 6 mei 2012 om 16:37
2 weken is een marteling! Vlak voor een date mailen we meer (soms wel een paar keer per dag), maar we zien elkaar maar eens per twee maanden ofzo en dan zakt de mailfrequentie in tussentijd wat af (hoeft van mij dan ook niet dagelijks). Het record dat ik op een mailtje heb gewacht is bijna drie weken, toen had ik inmiddels al opnieuw gemaild om te informeren of ie nog leefde. Als ie dan weer mailt of als ik hem zie is alles koek en ei (ik ben een zacht ei), maar ik vraag me toch af of er wat achter zit. Dacht dat ik me aanstelde, maar als ik jullie reacties lees dan mag ik toch wel concluderen dat het een beetje sadistisch van hem is. Hebben een week geleden de laatste date gehad en daarna geen contact meer gehad. Meestal mail ik dan vrij snel weer om hem te laten weten hoe fantastisch het was etc. Nu dus nog niet gedaan en ook nog niks van hem gehoord. Hoop dat ik het volhou, op m'n handen blijven zitten inderdaad.
@meis: ik dacht aanvankelijk ook het is alleen voor seks, dus als ik dat krijg als ik het wil is het prima. Maar ik wil ook dat hij naar mij verlangd en mij wil en dat (regelmatig) laat weten door initatief te nemen voor een date. Dat is toch ook een deel van wat ik van een minnaar verwacht. Misschien toch maar op zoek naar een nieuwe. Waar vind je ze eigenlijk? Deze werd me in de schoot geworpen.
@meis: ik dacht aanvankelijk ook het is alleen voor seks, dus als ik dat krijg als ik het wil is het prima. Maar ik wil ook dat hij naar mij verlangd en mij wil en dat (regelmatig) laat weten door initatief te nemen voor een date. Dat is toch ook een deel van wat ik van een minnaar verwacht. Misschien toch maar op zoek naar een nieuwe. Waar vind je ze eigenlijk? Deze werd me in de schoot geworpen.

zondag 6 mei 2012 om 16:41
Elisa, hebben jullie een soort afspraak gemaakt over de contact frequentie? Eens in de 2 weken zou prima kunnen zijn mits jullie dat beiden zo ervaren. Als het voor jou onbevredigend voelt om steeds contact op te moeten nemen, meer van hem verwacht, zou je dat ook met hem kunnen bespreken.
Ik ga ervan uit dat mijn minnaars mij serieus némen en nemen. Daar hoort bij dat ze mijn kreet om aandacht niet negeren... hoe kinderachtig dat ook lijkt.
Ik heb het nodig om in touch te blijven en ik heb het nodig dat mijn mannen dat snappen.
Kennen jullie dat, dat fantoom gevoel? Dat je na een date nog steeds het gevoel hebt dat er aan je gesabbelt wordt? Pffft.. lekker...
Ik ga ervan uit dat mijn minnaars mij serieus némen en nemen. Daar hoort bij dat ze mijn kreet om aandacht niet negeren... hoe kinderachtig dat ook lijkt.
Ik heb het nodig om in touch te blijven en ik heb het nodig dat mijn mannen dat snappen.
Kennen jullie dat, dat fantoom gevoel? Dat je na een date nog steeds het gevoel hebt dat er aan je gesabbelt wordt? Pffft.. lekker...
zondag 6 mei 2012 om 16:49
yep, ben het met Rooss eens..gewoon bespreekbaar maken...dat is het allerduidelijkst.
Vorige week ook een heerlijke date gehad met nr 2..nu afgesproken ( voornamelijk van zijn kant) om het weer ff rustig aan te doen..d.w.z. niet hele tot halve dagen mailen...schandalig weet ut..
Maar natuurlijk wel eerst ff gemaild hoe geweldig onze date wel niet was..
ff weer aandacht aan het thuisfront schenken...mmmhhhh zo vreselijk verstandig die lover van mij...maar ik weet in elk geval waar ik (we) aan toe zijn..
ff op het wolkje blijven zitten, die inmiddels geland is, en ff weer wachten tot ie gaat stijgen naar het hoogtepunt.. )
Voor ik hier op het forum kwam, dacht ik het niet zo voor elkaar te hebben met mijn minnaar...maar geloof dat ik mijn handen dicht mag knijpen als ik sommige verhalen hier hoor...
Vorige week ook een heerlijke date gehad met nr 2..nu afgesproken ( voornamelijk van zijn kant) om het weer ff rustig aan te doen..d.w.z. niet hele tot halve dagen mailen...schandalig weet ut..
Maar natuurlijk wel eerst ff gemaild hoe geweldig onze date wel niet was..
ff weer aandacht aan het thuisfront schenken...mmmhhhh zo vreselijk verstandig die lover van mij...maar ik weet in elk geval waar ik (we) aan toe zijn..
ff op het wolkje blijven zitten, die inmiddels geland is, en ff weer wachten tot ie gaat stijgen naar het hoogtepunt.. )
Voor ik hier op het forum kwam, dacht ik het niet zo voor elkaar te hebben met mijn minnaar...maar geloof dat ik mijn handen dicht mag knijpen als ik sommige verhalen hier hoor...
zondag 6 mei 2012 om 17:02
Elisa, 2 weken is idd een marteling! Bij mij was het langste 3 tot 4 dagen en dan stuurde ik weer een berichtje met alleen bijv goedemorgen en dan reageerde hij wel weer. In het begin chatten we de hele dag, maar de laatste weken bijna niet meer. Iemand zei dat hij waarschijnlijk een jager is, hij heeft me een paar keer gehad en nu is de lol eraf en gaat ie op zoek naar een andere prooi.
En waar vind je ze...?? Deze werd me ook in de schoot geworpen. Ik zit sinds een paar maanden heerlijk in m'n vel en durf nu ook te flirten. Na nr. 2 kwam er bij mij vlot daarna een nr. 3 (wat ik voorheen nooit zou durven, doe ik nu constant).
Roos, fantoomgevoel ken ik!! Maar ik heb nog de meeste napret door de spierpijn en blauwe plekken!! Na m'n laatste date met nr. 2 heb ik 2 dagen last gehad van m'n schaambot, iedere keer als ik ging zitten, was heftig!!
En waar vind je ze...?? Deze werd me ook in de schoot geworpen. Ik zit sinds een paar maanden heerlijk in m'n vel en durf nu ook te flirten. Na nr. 2 kwam er bij mij vlot daarna een nr. 3 (wat ik voorheen nooit zou durven, doe ik nu constant).
Roos, fantoomgevoel ken ik!! Maar ik heb nog de meeste napret door de spierpijn en blauwe plekken!! Na m'n laatste date met nr. 2 heb ik 2 dagen last gehad van m'n schaambot, iedere keer als ik ging zitten, was heftig!!
zondag 6 mei 2012 om 17:14
Pff.....ik zou het ook niet echt trekken (en willen) als ik na een geweldige date niet eens meer iets zou horen. Dan heb je toch echt het gevoel dat het puur en alleen om de sex gaat. Zo van; bedankt en tot de volgende keer maar weer.
Die napret van nog even een berichtje of mailtje over hoe fantastisch en geweldig het was en hoe lekker je bent hoort er wel bij, wat mij betreft... dat zou er echt onderdeel van moeten zijn....
Ha ha......Rooss; fantoomgevoel
Die napret van nog even een berichtje of mailtje over hoe fantastisch en geweldig het was en hoe lekker je bent hoort er wel bij, wat mij betreft... dat zou er echt onderdeel van moeten zijn....
Ha ha......Rooss; fantoomgevoel
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
live as if you only have today!
zondag 6 mei 2012 om 17:23
@Roos: we hebben eigenlijk nergens afspraken over, behalve dat hij mij alleen mag mailen (dus geen berichten via FB, WA of sms). Ik heb nog niet zoveel ervaring met minnaars (dit is m'n eerst, maar vast niet m'n laatste ) dus ben blij met jullie raad. Had altijd het gevoel van het is geen echte relatie dus we hebben allebei nergens "recht" op en het moet ook een beetje luchtig blijven dus niet teveel regeltjes en eisen. Maar ik ben er nu wel achter dat ik best wat meer mag vragen en dat ik er op deze manier niet gelukkiger van word dan ik was voor Nr2. Wel bizar dat het ondanks bovenstaand inzicht zo moeilijk is wat afstand te nemen.
@meis: herkenbaar! Ik was ook helemaal geen held met flirten maar merk dat ik nu veel meer oogcontact maak met mannen en ook met andere ogen naar ze kijk. Een lover in de buurt vind ik echter te gevaarlijk, dus voorlopig blijf ik af van mannen die ik in de supermarkt tegen kom
@meis: herkenbaar! Ik was ook helemaal geen held met flirten maar merk dat ik nu veel meer oogcontact maak met mannen en ook met andere ogen naar ze kijk. Een lover in de buurt vind ik echter te gevaarlijk, dus voorlopig blijf ik af van mannen die ik in de supermarkt tegen kom
zondag 6 mei 2012 om 17:27
Sophie: inderdaad! De vorige keren hoorde ik dat wel van hem (vlak na een date dan ook wel binnen een paar dagen), alleen nadat ik eerst had geschreven hoe ontzettend lekker en geil ik het had gevonden. De laatste keer maar even afgewacht en niks gehoord!
Misschien is ie wel heel onzeker en is ie bang dat het bagger was
Misschien is ie wel heel onzeker en is ie bang dat het bagger was
zondag 6 mei 2012 om 17:47
elisa....waarschijnlijk zit ie met zn koppie teveel bij de problemen tussen hem en zn nr.1???
Maar goed..geen excuus om zo lang niks van hem te laten horen vindt ik...
Haha via internet zijn idd veel mannen te vinden die wel willen
genoeg datingsite's
Heb ze niet gezocht trouwens...1 is collega en die andere die niks van zich weer lieten horen en nu ineens wel die komt altijd bij ons in de straat en in de wijk waar ik ook werk
Maar goed..geen excuus om zo lang niks van hem te laten horen vindt ik...
Haha via internet zijn idd veel mannen te vinden die wel willen

Heb ze niet gezocht trouwens...1 is collega en die andere die niks van zich weer lieten horen en nu ineens wel die komt altijd bij ons in de straat en in de wijk waar ik ook werk

zondag 6 mei 2012 om 19:49
quote:xxsilviaxx schreef op 06 mei 2012 @ 13:37:
mmwha...ben niet onder de indruk..sorry.. )
Het is ook niet mijn bedoeling om met een nickname indruk te maken.
Daar heb ik andere kwaliteiten voor.
Supermarkt en andere plekken in de buurt zijn echt een no go.
Ik merk wel dat je vaker oogcontact hebt...alsof mensen het zien dat je op een wolkje zit.
Volgende week een date met nr3, die eigenlijk gewoon nieuwe nummer 2 is. veel belovend, gezellige, leuke dame. Net zo open als ikzelf. We delen heel veel....leuk en zo anders dan met huidige N2. Het gaat een leuke week worden.
Iedereen met een date: have fun...degene met verdriet: heel veel sterkte...het komt wel goed!
mmwha...ben niet onder de indruk..sorry.. )
Ik merk wel dat je vaker oogcontact hebt...alsof mensen het zien dat je op een wolkje zit.
Volgende week een date met nr3, die eigenlijk gewoon nieuwe nummer 2 is. veel belovend, gezellige, leuke dame. Net zo open als ikzelf. We delen heel veel....leuk en zo anders dan met huidige N2. Het gaat een leuke week worden.
Iedereen met een date: have fun...degene met verdriet: heel veel sterkte...het komt wel goed!
zondag 6 mei 2012 om 20:04
Heb al een paar keer gedacht: het is klaar! Maar val dan toch weer als een blok als ie weer mailt. Bedenk dan inderdaad verklaringen als dat ie met nr 1 bezig is, druk is met z'n werk en dat het uiteraard gewoon een man is. Irritant! Probeer dan zelf ook wat langer te wachten met mailen (hou het niet veel langer dan een week vol), maar dat is ook zo kinderachtig en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
De dates zijn zo geweldig dat het veel goed maakt en daar nam ik dus ook genoegen mee, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Zal zelf duidelijker zijn in wat ik wil en verwacht. Bedankt dames.
De dates zijn zo geweldig dat het veel goed maakt en daar nam ik dus ook genoegen mee, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Zal zelf duidelijker zijn in wat ik wil en verwacht. Bedankt dames.
zondag 6 mei 2012 om 20:24
quote:tasje69 schreef op 06 mei 2012 @ 19:49:
[...]
Nee..dan moet je inderdaad wel met iets anders komen dan met een nickname..
maar...hoe zit dat met degenen die helemaal niets in het vooruitzicht hebben...geen date, geen verdriet??
[...]
Nee..dan moet je inderdaad wel met iets anders komen dan met een nickname..
maar...hoe zit dat met degenen die helemaal niets in het vooruitzicht hebben...geen date, geen verdriet??

zondag 6 mei 2012 om 22:14
quote:sportievo schreef op 06 mei 2012 @ 19:28:
Nee en het is ook niet normaal. Je weet dan gelijk waar je staat.
Dit is natuurlijk onzin. Eens in de 2 weken contact kan prima zijn, mits je daar beiden geheel achter staat. Er bestaan ook SV`s in de vorm van "booty call". Bij zin bel je elkaar en tussen door laat je elkaar met rust bv.
Als één van de twee niet oké is met de contactfrequentie bespreek je dat. Maar het niet normaal noemen en meteen je conclusies trekken is te voorbarig.
Nee en het is ook niet normaal. Je weet dan gelijk waar je staat.
Dit is natuurlijk onzin. Eens in de 2 weken contact kan prima zijn, mits je daar beiden geheel achter staat. Er bestaan ook SV`s in de vorm van "booty call". Bij zin bel je elkaar en tussen door laat je elkaar met rust bv.
Als één van de twee niet oké is met de contactfrequentie bespreek je dat. Maar het niet normaal noemen en meteen je conclusies trekken is te voorbarig.