Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Hoi Sylvia...effe mailen??ivm mee lezers??

Zet mn mail er wel effe bij voor je...
quote:linny77 schreef op 05 mei 2012 @ 18:13:

Hoi Sylvia...effe mailen??ivm mee lezers??

Zet mn mail er wel effe bij voor je...Ja, dat mag...kan alleen je mail niet zien??
in profiel van mij...

sorry voor offtopic medelezers
quote:linny77 schreef op 05 mei 2012 @ 18:23:

in profiel van mij...

sorry voor offtopic medelezersHeb je gemaild...
Bedankt voor jullie reacties! Wat fijn toch dat dit forum er is. Jullie zijn erg eensgezind: ik moet er met hem over praten. Dit zal ik zeker moeten doen. Het lastige is dat ik zelf wat heen en weer schiet in wat ik wil. Ik denk regelmatig dat het moet stoppen en andere momenten verlang ik zo enorm naar hem, niet normaal meer. Heb het gevoel dat ik steeds degene ben die dates initieerd (doordat ik dan voor m'n werk bij hem in de buurt ben). Het eerste mailtje na een tijdje geen contact komt altijd van mij. Dat vond ik op zich niet zo erg want het is tenslotte geen gewone relatie en hij ging er altijd op in dus ik kreeg tenslotte wat ik wou. Hoef daarom misschien ook niet bang te zijn dat hij meer van mij wil dan ik van hem. Heb nu de neiging maar even geen contact op te nemen. Als ik een maitje stuur en hij reageert dan pas weer na twee weken voel ik me twee weken onrustg.... Hm als ik het teruglees klinkt het wel een beetje puberaal / passief agressief Ahum
Elisa, ik herken wat je schrijft. Ik ben vorige week gestopt met m'n nr. 2. Ik was bijna altijd degene die weer contact opnam en die voorstel deed voor een afspraak. Dat is me uiteindelijk opgebroken. Het ging puur voor de sex, maar het is wel fijn als de andere partij ook 's het initiatief neemt. Ik werd er ook onrustig van en heb besloten met hem te stoppen (moet wel met vlagen nog steeds op m'n handen gaan zitten om hem geen bericht te sturen...). Je moet doen wat je goed lijkt, maar vooral je relatie met je eigen partner voorop laten staan. Ik neem aan dat nr. 2 een aanvulling is en geen vervanging??
Elisa...reageerd hij pas na 2 weken op je mailtje??pfff zou ik echt niet tegen kunnen...haha weet niet of het puberaal/passief agressief is ;)

Heb zelf de afspraak met ex scharrel die ik afgelopen vrijdag nog heb gezien dat ik hem een neutrale sms stuur als ik alleen ben...dit ivm mijn nr.1 en ivm met zijn nr.1 zie af en toe samen met hem werkt ;)

Meis....wordt het al iets makkelijker??

Kreeg gister via facebook een berichtje van ex nr.2 met tekst:prettig weeken X

Eerst reageerd hij niet op mn sms en mail en nu ineens dit pfff heb vanmorgen alleen teruggestuurd:jij ook X

Die gozer weet volgens mij echt niet wat ie wil :(
Linny, die vent weet idd echt niet wat ie wil!! Zo wordt het voor jou ook weer lastiger, of zie ik dat verkeerd?? Als mijn ex nr. 2 nu een berichtje zou sturen zou ik gegarandeerd voor de bijl gaan.

En da's dan ook gelijk een antwoord op je vraag . Het wordt makkelijker, maar hij zit toch nog aardig in m'n systeem. M'n laatste chat met hem is nu ondertussen verdwenen uit wf, dus het is een afgesloten hoofdstuk (denk ik)...
Sterkte.... Komt wel goed hoor. Kost tijd
quote:tasje69 schreef op 06 mei 2012 @ 12:33:

Sterkte.... Komt wel goed hoor. Kost tijd

Hey Tasje...las in je profiel dat je een man bent?

Mag ik vragen waar de naam Tasje weg komt??
Thnx Tasje, komt ook wel weer goed, I know...

De chat met m'n eventuele nieuwe minnaar maakt veel goed, is een hele goede afleiding .
quote:xxsilviaxx schreef op 06 mei 2012 @ 12:41:

[...]

Hey Tasje...las in je profiel dat je een man bent?

Mag ik vragen waar de naam Tasje weg komt??Grappig, dat vroeg ik me net ook af!
Die profielen weten wat hier......
Ik ben idd een man. Tasje is afgeleid van de naam van mn nr 2, 69 onze favo positie :-)

Vond het wel aardig gevonden
quote:tasje69 schreef op 06 mei 2012 @ 13:02:

Ik ben idd een man. Tasje is afgeleid van de naam van mn nr 2, 69 onze favo positie :-)

Vond het wel aardig gevondenmmhh en 69 maakt Tasje?? snap um niet..
69 snap ik wel
quote:xxsilviaxx schreef op 06 mei 2012 @ 13:09:

[...]

mmhh en 69 maakt Tasje?? snap um niet.. Tasje van Natasja?
quote:tasje69 schreef op 06 mei 2012 @ 13:02:

Vond het wel aardig gevondenIk snap 'm!! Is id goed gevonden!!
ja..69 snap ik ook wel...

Maar dat je dan op Tasje uitkomt niet...zal met IQ te maken hebben vrees ik...;-))
quote:xxsilviaxx schreef op 06 mei 2012 @ 13:26:

ja..69 snap ik ook wel...

Maar dat je dan op Tasje uitkomt niet...zal met IQ te maken hebben vrees ik...;-))Tasje van haar naam en daarachter de 69 van hun gezamelijke favoriete standje?
ooh..ik dacht veeeel te moeilijk...maar snap um natuurlijk..

mmwha...ben niet onder de indruk..sorry.. )
Idd natasja... Je moet toch wat Mn eigen naam is te riskant.

Ligt niet aan je iq hoor silvia.
quote:tasje69 schreef op 06 mei 2012 @ 14:04:

Idd natasja... Je moet toch wat Mn eigen naam is te riskant.

Ligt niet aan je iq hoor silvia.Gelukkig...piefwww
Meis....ja tis wel heel verleidelijk idd om er niet te snel op te gaan reageren pffff helemaal omdat ie nu ook weer reageerd op een status van mij...

Evt. nr.2 heb ik meer aan en die gedachte houdtt ikdan maar aan vast ;) Wat dat aan gaat hebben we zelfde probleem hahaha

Sylvia...zover had ik ook nog niet doorgedacht hoor ;)

Maar wel handig opgelost idd Tasje ;)
@allemaal; gefeliciteerd met de 100 pagina's in dit topic ;)

@Elisa: irritant is het dat, he?! Die onrust als je zit te wachten op een mail, whatsapp, berichtje? Grrr....

Nu is twee weken ook wel heeeeeel erg lang, daar zou ik ook gek van worden (en niet echt leuk vinden).

Maar ik merk het ook; die onrust, dat je zit te wachten op een mail en steeds zit te checken....en helemaal hyper bent als je iets hoort.

Dat is uhm....niet fijn.

Ik weet dus ook niet of ik hier wel heel goed in ben... ;))
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven