Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:doddie schreef op 12 mei 2012 @ 12:58:

Ik zou het wel eens van de andere vrouwen hier willen horen hoe zij dat ervaren,

Ik ervaar het nl niet als iets dat ik heb gezocht maar als iets dat in me is wakker gemaakt.

en ik besefte pas dat ik het kwijt was op moment dat het dus wakker gemaakt wordt. tot die tijd ervaarde ik geen gemis in mijn relatie en bij mijn partner of bij mezelf. Ik had toen in volle overtuiging kunnen zeggen dat ik gelukkig was.

De conclusie dat er iets mis moet zijn in je relatie als je dit doet of dit je overkomt, deel ik niet, er was iets mis met mij.

Je krijgt antwoord van een man , maar even zonder gekheid.

Jij bent zelf deel van je relatie, in jouw geval had je je nr. 1 nodig je te laten ervaren wat een relatie inhoud (niet veroordelend bedoeld). Je kan wel zeggen dat er iets bij jou miste en dat het geen "iets mis zijn" of "gemis voelen" in je relatie maar waarom ging je dan chatten en verder en verder? Je kreeg, achteraf, bevestigt wat je dacht te missen en niet durfde te delen vanwege consequenties die je niet kon vermoedden en dat maakte dat je jezelf "afsloot" misschien?
quote:JanJurk schreef op 12 mei 2012 @ 13:06:

[...]

Je krijgt antwoord van een man , maar even zonder gekheid.

Jij bent zelf deel van je relatie, in jouw geval had je je nr. 1 nodig je te laten ervaren wat een relatie inhoud (niet veroordelend bedoeld). Je kan wel zeggen dat er iets bij jou miste en dat het geen "iets mis zijn" of "gemis voelen" in je relatie maar waarom ging je dan chatten en verder en verder? Je kreeg, achteraf, bevestigt wat je dacht te missen en niet durfde te delen vanwege consequenties die je niet kon vermoedden en dat maakte dat je jezelf "afsloot" misschien?

ik ging niet chatten vanuit gedachten gang om te flirten met mannen, in begin had ik openbare gesprekken en geprekken met vrouwen, ik kwam pas toen in aanraking met mannen die prive met je wilde praten.

\zoals ik al aangaf was zeker in begin nog mijn reactie dat af te doen zoals ik gewend was, ik ben getrouwd en ga daar niet in mee.

een stukje nieuwsgierigheid en gevoel dat niemand me kende en ik dus wel wat kon spelen maakte dat ik er op inging, eerder als grap en eens iets uitproberen.

Ik had mijn gevoel dat ik nog meetelde los gelaten, ik was moeder en vrouw van en had gevoel dat geen man meer zijn hoofd voor me omdraaide op straat, dat was eerder mijn overtuiging bleek later, er waren nog wel mannen die blijkbaar vrouwen van mijn leeftijd zagen staan.

Mijn gevoel dat mijn tijd als aantrekkelijke sexy vrouw geweest was was ook mijn gemis. Je man kan nog zo zeggen dat hij van je houd en je mooi vind, maar dat zie je toch als iets vanzelfsprekends je man houd van je, ook als je ouder wordt en wie weet wel een maatje meer krijgt. die is wat verblind door liefde, dat andere je nog wel zien was een eye opener voor me.

Daarin zie ik nog steeds niet wat er dan mis was in mijn relatie, de bevestging van andere mannen kon mijn man me niet geven al was onze relatie nog zo fijn. Mijn gevoel van onvrede dat ik niet meer ,meetelde had niets te maken met mijn man en mijn relatie.

Ik had daar op zich vrede mee, mijn tijd was geweest, maar leuk vind je dat niet als vrouw dus als er dan mannen zijn die je dat gevoel weer geven dan maken ze iets in je los. En misschien besef je dan pas dat je het gevoel van vrouw zijn en begeerd worden enorm gemist hebt en wat bent kwijt geraakt.

Ik had dus niets op te biechten en te delen, dat ik ouder werd en niet meer tot de jonge vrouwen behoor? Had ik dat moeten delen als zijnde dat er iets mis was in onze relatie? Dat was een feit waar ik niet aan voorbij kon gaan. En waar mijn man weinig aan kon veranderen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
toevoeging daarop is dat je relatie na 23 jaar goed kan zijn maar onze conclusie was dat die niet meer spannend was, je kent elkaar door en door, vind met elkaar een manier van sex waar beide zich in kunnen vinden. We hadden elk standje en speeltje dat binnen de grenzen van beide viel geprobeerd en weer opzij gelegd of er iets mee gedaan.

Het is vertrouwd maar in onze beleving niet meer spannend. Ik heb voorgesteld om buiten sex te doen maar had een man die al nerveus werd als ik zonder slipje liep, die al bij een zeilboot 5 meter verderop het water in paniek omhoog kwam omdat er iemand aankwam .

dus hoe spannend je het ook wil maken je loopt tegen verschillen aan, en komt tot compromi

Dus is een jarenlange relatie voor veel mensen niet mee spannend, maar dat betekend niet dat die relatie dan niet meer goed is en betekend het ook niet dat je altijd maar iets vind waardoor die relatie weer spannend wordt, je hebt te maken met elkaars voorkeuren en grenzen.

Het is vaak dat gemis aan spanning die mensen laten vreemdgaan, die ga je na een tal van jaren samen missen, het niet weten hoe het is met een ander, wat die bij je los maakt, het niet weten hoe die op je reageerd en de hormonen die daardoor vrij komen.

Daarvoor wil je geen relatie verbreken, een single die dit heeft verlangd juist naar geborgenheid en vastigheid. het is vaak niet of dit of dat, op gegeven moment kun je beide willen en die geborgenheid en die spanning die andere bij je los kunnen maken.

En ik denk dat je pas die spanning mist als die weer in je los wordt gemaakt.

Echt voor die tijd had ik niet geweten wat ik met mijn man had moeten besprekens, als je van het bestaan niet af weet mis je het niet, pas als je er van proeft besef je wat je in al die jaren kwijt bent geraakt/

ik zag mijn man weer zoals ik hem leerde kennens, zag weer hoe vrouwen op hem reageerde toen we naar de club gingen, en we werden zoals veel swingers weer verliefd op elkaar, je hebt weer net als in begin die onzekerheid, en bevestigd elkaar weer.
Ik vind je posts geweldig Doddie, daarover allereerst mijn complimenten.

Ik krijg wat ik nu denk en voel niet eens onder woorden hier op het forum. Ik wil al helemaal niet discussieren over wat voor jouw op dat moment en nu op dit moment reden is dat bij jezelf te zoeken en niet in je relatie. Ik vind overigens dat je een hele mooie relatie hebt die verder gaat als menigeen hier of elders ooit zal mogen ervaren, mooi om te lezen.

Ik sta er zelf op dit moment wel in zoals je man en jij, ik denk dat openheid en eerlijkheid daaraan ten grondslag ligt en het uitspreken van eigenlijk alle dingen die je bezighouden. Hierdoor krijg je ook gelegenheid er met elkaar iets aan te doen in plaats van het voor jezelf "op te lossen". Er is heel veel vertrouwen en liefde voor nodig om dat te doen en elkaar daarin de ruimte te geven. Sommige relaties zijn daar niet voor geschikt en ik wil niet romantiseren maar weet ondertussen dat het wel is wat ik verlang en graag zou willen in een relatie.

@ Toppertje, op je vraag een paar pagina`s terug: "ik denk dat mijn natte droom hierboven weergegeven staat..."
@Doddie, je verhaal is heel herkenbaar voor me. Bij mij is het ook via chat begonnen en ook eerst onschuldig. Ik stond er wel voor open en heb het toegelaten. Ben 18 jaar samen met m'n partner en bijna 10 jaar getrouwd. Onze relatie is goed en dat hebben we vandaag ook weer naar elkaar uitgesproken (n.a.v. je post op het andere topic hebben we een goed gesprek gehad).

Het is me overkomen en ik heb er nog geen moment spijt van gehad!
quote:doddie schreef op 12 mei 2012 @ 12:58:

Ik zou het wel eens van de andere vrouwen hier willen horen hoe zij dat ervaren,

Ik ervaar het nl niet als iets dat ik heb gezocht maar als iets dat in me is wakker gemaakt.

en ik besefte pas dat ik het kwijt was op moment dat het dus wakker gemaakt wordt. tot die tijd ervaarde ik geen gemis in mijn relatie en bij mijn partner of bij mezelf. Ik had toen in volle overtuiging kunnen zeggen dat ik gelukkig was.

De conclusie dat er iets mis moet zijn in je relatie als je dit doet of dit je overkomt, deel ik niet, er was iets mis met mij.

Een goede relatie betekent vertrouwdheid, geborgenheid, zekerheid. Dat is ontzettend fijn, een rots in de branding, waar je altijd op kunt vertrouwen, een partner die je door en door kent. De andere kant van deze medaille is dat er gewoon minder spanning is. Een deel van die spanning kun je weer opwekken, door spannende elementen erin te brengen. Rollenspelen, speeltjes, blinde verrassingen....maar het is dan het soort spanning dat je krijgt in een achtbaan: het echte gevaarelement is er niet en daarmee roept de spanning minder hormonen op. Adrenaline en endorfines zijn nu eenmaal echter bij het echte werk.

Bovendien ken ik mijn man zo goed om zelfs als hij iets spannends verzint te kunnen voorspellen wat hij zal verzinnen.

Die vreemde heeft dat niet. Dat is echt nieuw en onbekend. En daarmee zijn volgens mij de emoties en driften ook sterker.

Het niet weten en het niet kunnen voorspellen maakt voor mij een deel uit van de kick. Er kan een afwijzing volgen, dat alleen al levert adrenaline.

Iets anders is het vrouwelijke, het gevoel dat ik nog steeds in trek ben. Natuurlijk vindt mijn man me mooi en aantrekkelijk, maar hee, ik ben nu eenmaal zijn vrouw. Merken dat andere mannen mij begerig bekijken, dat geeft een boost aan mijn zelfvertrouwen. In mijn geval was er echt geen sprake van gemis, want mijn man is en was net zo begerig en aantrekkelijk als welke man dan ook. Het enige verschil was dat hij niet onbekend meer was.
quote:meis34 schreef op 12 mei 2012 @ 14:09:

Onze relatie is goed en dat hebben we vandaag ook weer naar elkaar uitgesproken (n.a.v. je post op het andere topic hebben we een goed gesprek gehad).

Grappig: wij hebben ook vandaag samen over het nodige gepraat nav dit topic hier en het topic waar jij het nu over hebt. We tippen elkaar ook regelmatig op discussies en dat is dan vaak aanleiding voor goede gesprekken. Vaak zien we in de historie wie welke discussie aan het volgen is ( hee, schat, wat vond je van dat verhaal van poster huppeldepup?) Wel zo handig anders moet hij mijn mening hier gaan lezen
nn
Ik heb zelf al heel wat mensen gesproken en reacties gelezen van mensen die vreemd gingen, zelf ervaar ik helemaal niet dat ze vaak sex als reden noemen, ik ervaarde veel meer dat ze de spanning noemde als reden het buiten de deur te zoeken.

Ze waren ook zeker niet altijd ontevreden over hun relatie of sexleven, maar zoals roodhaarr al aangeeft, een goede relatie en goed sexleven mist soms nog altijd die spanning als je al jaren samen bent en zo vertrouwd bent met elkaar.

Wat je ook uit de kast trekt of verzint, het blijft de partner die je kent en waarvan je vaak de reactie al kunt voorspellen. En dat hoeft helemaal niet naar te zijn, integendeel het is heel fijn en vertrouwd, maar inderdaad niet meer spannend.

Ik weet ook van een paar vreemdgaanders dat ze het niet eens open en eerlijk willen beleven met hun partner omdat het stiekeme en het dubbelleven het voor hen extra spannend maken.
quote:Sensual_D schreef op 12 mei 2012 @ 00:50:

[...]

Nog steeds ben ik er van overtuigd dat mijn nr1 meer pijn heeft van het wel weten dan het niet weten.. en wat had ik hem die pijn graag willen besparen..

@ Sense: ik lees heel graag jouw schrijfsels en herken er veel van mezelf in, alhoewel onze situatie misschien wel wat verschillend is. Toch kan ik me altijd volledig vinden in wat jij zegt.

Kunnen we misschien even mailen.....?
quote:doddie schreef op 12 mei 2012 @ 16:46:

Ik heb zelf al heel wat mensen gesproken en reacties gelezen van mensen die vreemd gingen, zelf ervaar ik helemaal niet dat ze vaak sex als reden noemen, ik ervaarde veel meer dat ze de spanning noemde als reden het buiten de deur te zoeken.

Ze waren ook zeker niet altijd ontevreden over hun relatie of sexleven, maar zoals roodhaarr al aangeeft, een goede relatie en goed sexleven mist soms nog altijd die spanning als je al jaren samen bent en zo vertrouwd bent met elkaar.

Wat je ook uit de kast trekt of verzint, het blijft de partner die je kent en waarvan je vaak de reactie al kunt voorspellen. En dat hoeft helemaal niet naar te zijn, integendeel het is heel fijn en vertrouwd, maar inderdaad niet meer. Zo is het ook in onze relatie! Goeie relatie, prima sex, maar de spanning is na 18 jaar samenzijn soms weg.
@ x-ella-x ik heb je in mijn contacten lijst gezet.. geen idee of we via die lijst ook kunnen mailen. Anders even email adressen uitwisselen als we een keer tegelijk online zijn..

@ Doddie, wat betreft dat 'overkomen' zo voel ik het precies zo.. Velen roepen 'jaaa maar je lag niet in 1 x met hem in bed en dacht huh wat overkomt me nu' Nee dat klopt.

Ook bij mij begon het met chatten. Al kende ik hem al een jaar of 8 chatten hadden we nog niet gedaan. Maar na een prive gesprek waarbij nog al wat persoonlijke problemen van beiden naar boven kwamen. Die avond na wat mailtjes begonnen met chatten.. en steeds een stapje verder, de gesprekken werden steeds een beetje heftiger en dieper.. Je hebt op dat moment echt het idee, gevoel, dat het je overkomt.. Ik heb de bewuste keuze gemaakt om op een middag op zijn voorstel in te gaan en elkaar ergens te ontmoeten.. Maar het gevoel was echt 'het overkomt me'
Ben even uit de meelees stand, volg het topic al tijden , heb een tijd terug ook wel wat gepost hier.

Vind wat Doddie schrijft zo herkenbaar , dat ik wel even moest reageren.

Mijn man en ik zijn elkaars eerste liefde, al heel jong bij elkaar gekomen.

We hebben een hele hechte relatie, het vrijen heerlijk, maar ik was toch wel benieuwd hoe het zou zijn om met een ander te vrijen.Een beetje op zoek naar spanning.

Mijn man vind het prima, ziet hoe ik er van geniet en dat is voor hem helemaal ok. Het doet onze relatie ook goed, de spanning is weer terug, je weet weer waarom je elkaar zo leuk vind,

Dus Doddie, dank je voor je mooie postings en ik ben blij met de herkenning in je verhalen.
Janjurk, ik begrijp hoe jij er in staat.

Als buitenstaander, vraag ik mij af of je minnares er net zo open en eerlijk in staat. Ze leeft nog wel in die andere wereld. Die wereld waarbij jij aan de zijlijn van staat.

Daar is geen open en eerlijkheid te bekennen. Omdat dit ontbreekt in haar nr1 relatie, vraag ik mij dus af hoe zij erin staat in de relatie tussen jullie twee.

Ik geloof, begrijp, heel goed dat zij er ook in staat zoals jij. Ik las het alleen niet terug.

Dan lees ik dat je het zo als het nu is perfect vindt. Dan is er totaal geen behoefte van jou, en van haar kant om enkel met z'n tweeën door te gaan. Jullie hebben al de relatie die je wenst.

Zij blijft bij haar nr1, en jij wacht dus nergens op.

Geen wonder dat je voor jou gevoel niet op het wachtbankje zit. Dat is er volgens mij, als ik het zo lees, ook helemaal niet.

Thanks voor het uitleggen.
Over het chatten: ik doe het niet meer. Toen nr1 en ik onze relatie open hadden verklaard,kroop loli meteen achter de pc om es toe te geven aan dat enge chatgebeuren. Want inderdaad iedereen waarschuwt je daarvoor. En binnen een week was ik mezelf niet meer. Ik moest achter die pc,dag en nacht want HIJ was online. Na 2 dagen werd er voor t eerst gecamd en zodra zijn cam aanging,was ik verkocht. Nu 'mocht' ik dat wel allemaal,maar toch... Ik had niet verwacht dat je je zo kunt laten meeslepen.

Voor mij geen gechat meer.
Oh wat een leuk topic!

Ik meld me even aan.

Jaaaa, ik heb een minnaar! Sinds vorige week maandag. Het is een Tsjech, een collega.

Ja we voelen heel veel voor elkaar, en ja, de sex is echt geweldig.

Ja je kan sex hebben met iemand zonder er iets voor te voelen, maar dan is het een eenmalig iets. Ik heb al veel slippertjes gehad, meer voor de fun.

Die ik nu heb raakt me vol liefde aan. Hij is niet egoistisch en geeft me enorm veel.

Dit is hopelijk een lang blijvertje!
Ik blijf er een beetje mee in mijn hoofd zitten, dat het niet om de seks draait, maar kan het niet goed onder woorden brengen.

Ik snap dat je begint met chatten en dat het van onschuldig naar ondeugend gaat. Ooit sprak op Hyves een oudcollega me aan, die van een onschuldig kletspraatje ineens steeds spannender begon. Toen ben ik afgehaakt, daar had ik geen zin in.

Als je ingaat op afspreken en elkaar IRL gaat ontmoeten, dan is het toch niet om aandacht? Of begeerd worden? Ik kan me voorstellen dat de woorden in de chat je hart een slag over doen slaan, of je vlinders krijgt en steeds weer het contact opzoekt, maar op een gegeven moment als dan het woord 'afspraak' voorbij komt, weet je donders goed wat de bedoeling is.

Hoe naief en bleu je ook bent, dat snapt iedereen. En dan kun je het schuiven op dat die mannen zo snel af wilden spreken en op seks uit waren, die vrouwen zijn dat absoluut ook.

Gemis aan spanning werkt vreemdgaan in de hand. Maar die spanning heeft toch vooral betrekking op seks? Juist een minnaar brengt weer die gevoelens los, maar die gevoelens leiden tot seks. En in een open relatie misschien tot een soort relatie naast je nr 1 relatie, maar in een niet open relatie, blijft het bij seks.

De meeste vrouwen hier zien hun minnaar alleen voor de seks, niet voor het knusse ontbijt omdat dat thuis niet meer spannend is, of voor het avondeten, omdat die aardappels-groente-vlees op het bord veel spannender lijken als er een minnaar tegenover je zit. Dan kan er nog wel meer gevoel bij komen kijken, maar in de eerste plaats draait een minnaarsrelatie om seks.
tt
@ikkebenerook; welkom op dit topic.
Nop, wellicht is aandacht en spanning het doel en seks het middel.

Toppertje, zoals ik JJ lees wil hij wel dégelijk een relatie met zijn minnares. Maar dat kan nu nog even niet en daar neemt hij voor nu genoegen mee.

Hier mijn eerste moederdag zonder man.. best prima, al had ik het vernuftige vouw gedicht van Oudste doorn best even aan man willen laten zien....
Hier een leuke moederdag en een heerlijke avond met nr1 in het verschiet. Net als gisteravond. Wel een leuke bericht voor de stoutste moeder die hij kent van nr2..met het advies om me lekker te laten verwennen vandaag:-)
Ik ga me er even in mengen.

Vroegur heb ik het wel eens gedaan met mannen waar ik absoluut niks voor voelde. Ik heb me gewoon laten uitdagen en ben er op in gegaan.

Tegenwoordig doe ik het alleen maar met mannen die ik de moeite vind, en die ik dus ook echt leuk vind.

Het is gewoon veel leuker als je er ook nog iets voor voelt.

Inderdaad, met de laatste 2 heren zou ik dolgraag een relatie willen.

Op de een of andere manier doe ik alleen maar iets met getrouwde mannen. Misschien omdat ik denk dat hun het beter snappen wat je mist aan spanning? Dus een beetje in hetzelfde schuitje zitten?

Overigens, mijn minnaar is een collega. Aankomende dinsdag gaan we met een bedrijfsactiviteit mee. Daarna ga ik samen met hem eten. We gaan kijken of dit meer is dan alleen elkaars behoeftes aanvullen..........wie weet.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die uiteindelijk met hun minnaar een echte relatie zijn begonnen. Ze zeggen wel eens, 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'.

Ik vind het wel apart, hij is een Tsjech, praat wel wat Nederlands, maar alle communicatie gaat in het Engels.

Op het werk met de chat, thuis met de email. Ik kijk altijd uit naar zijn berichtjes!
Maar dat is het ook, Noppies. Op het moment dat je de stap maakt van virtueel naar life, weet je donders goed wat je doet. Het is dan vooral dat je hormonen je verstand negeren. De keer dat ik het zo enorm moeilijk had met negeren, ging het om iemand met wie ik wekelijks life contact had. In omgevingen waar de gelegenheid om er aan toe te geven, heel dichtbij was. De uirdrukking is: de gelegenheid maakt de dief. Of: je moet niet de kat op het spek binden.

In de situaties waar je nog makkelijk kunt wegrennen, maar dat toch niet doet: ik denk dat het daar vooral ontkenning is. Of denken dat je nu alleen hooguit een klein hapje van de taart zult nemen. Een heel klen hapje, alleen even proeven en daarna ga je , echt, echt, echt stoppen. Op die manier kun je jezelf behoorlijk voor de gek houden. Ik ken erg veel voorbeelden van mensen die echt alleen maar een keertje een kopje koffie gingen drinken. Daarna zou het heus waar stoppen. Glijdend pad dus.

Je kunt het ook naief noemen. Maar het is gewoon het bekende verslavingspatroon: in dit geval overschreeuwen je hormonen je verstand.
Ik spring later weer in de discussie en lees even mee. Maar moest even een compliment aan roodhaar maken, wat heb je dat treffent uitgelegd.

Je denkt heel lang dat je het onder controle hebt en er gebeurd nog niets dat tot vreemdgaan zou kunnen worden bestempeld, maar het gevoel dat er dan in je wordt wakker gemaakt, die hormonen, die gaan met je aan de haal.

Ik heb ook nog steeds moeite met dat sex zoeken in een minnaar, ik had een man die thuis dolgraag meer sex wilde geven, sex heb je thuis al dus daarvoor ben je niet bij een minnaar, het is het gevoel dat een minnaar in je naar boven haald, dat is verslavend, en dat werkt opwindend, en vanuit die opwinding komt een lust gevoel en die sex, maar sex is niet de drive is eerder wat daar uit voort komt, het is de romantiek, de spanning, het je weer begeerd voelen, veroverd worden, de passie dat is waar je als vrouw naar verlangd, niet de sex, neuken en pijpen kan ik met mijn man thuis ook wel om het er plat tegen over te stellen.

Dat gevoel wil je vasthouden waar die man sex met je wil daarvoor doet hij al die moeite je te veronveren. En je hoopt dat je de werkelijke stap kunt afhouden met opmerkingen als "ik ben getrouwd enz"maar stopt niet racicaal omdat het gevoel dat zo;n man je geeft heel prettig en verslavend werkt , dus in mijn geval ging ik verder dan ik zelf wilde of zocht, ik was bang die aandacht van die persoon dan te moeten missen, wilde hem blijven teasen, dat kat en muis spel gaat dan vroeg of laat fout, want natuurlijk maakt dat spanningveld ook dat je er geil van wordt en dus ook te verleiden bent.
In mijn relatie kwam meer dan 10 jaar geleden de ruimte voor anderen. Na een tijdje zijn we gaan swingen.

Ik mocht dus alles wat ik wilde qua andere mannen. Behalve het swingen ben ik daar eigenlijk nooit iets mee gaan doen. Niet omdat de aanleiding nooit gegeven wordt, maar omdat ik eigenlijk altijd afkap. Meestal zijn die aanleidingen flirts van zakelijke partners. Zoals Noppies omschrijft, merk ik altijd snel welke kant het opgaat en dan haak ik af. Ook als ik de man eigenlijk best interessant vindt. Maar dan vind ik het of zakelijk niet slim, of ik wil het hun vrouw niet aandoen (ze zijn vrijwel altijd gebonden).

Ik vraag me nu al een tijdje af wat ik gedaan zou hebben als ik niet alles mocht. Of als ik niet was gaan swingen. Zou dan de behoefte sterker geweest zijn? Zou ik dan wel die grens over gegaan zijn?

Ik denk eigenlijk dat mijn behoefte aan de thrill, aandacht en spanning het dan uiteindelijk gewonnen zou hebben. Een pan waar de deksel op moet blijven kookt eerder over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven