Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@Doornroosje ik ben voor nr. 2 ook niet de enige. Hij is getrouwd en heeft naast mij nog 1 vrouw (misschien wel meerdere) waar ie het mee doet. Toen hij dat vertelde was het wel even slikken, maar ik kan 'm niet claimen.

Tja, ben ik op zoek naar een nr. 4?? M'n leven is sinds m'n ontmoeting met nr. 2 (nog maar 4 mnd geleden) zo ontzettend veranderd (ik was hiervoor superbraaf), ben een beetje losgeslagen . Er staat een ontmoeting gepland met een leuke man, die net zo open is. We beginnen met een kopje koffie denk ik... Dit gaat zo anders worden dan met nr 2!!
@meis heel herkenbaar. Ik zou het geloof ik ook heel lastig vinden als mijn nr2 nog een andere nr2 zou hebben...terwijl ik weet dat het zou kunnen.

Dit terwijl ikzelf best open sta voor een nr3...hoezo hypocriet...

Sinds ik een nr2 heb, zo'n 4 maanden, ben ik ook volledig losgeslagen en is mijn behoefte aan seks verveelvoudigd...erg lastig vooral omdat nr1 me dat niet kan geven....nr2 heeft echt iets in me losgemaakt....Denk echt meerdere malen per dag aan seks wat ik ook aan het doen ben. Word er echt beetje gek van...volgens mij is dit wat bedoeld wordt met verlustigd! Verliefd ben ik denk ik niet maar we ontzettend verlustigd!
@meis geniet trouwens van de koffie met nr4!
@Suzy, hier hetzelfde! Ik denk bijna 24/7 aan sex! Qua sex kom ik bij m'n man niet veel tekort, het is alleen allemaal zo voorspelbaar, weinig spanning. Verlust zijn is heerlijk, maar dan moet je het ook in de praktijk kunnen brengen! Nog anderhalve week en dan zie ik nr. 2 weer!!

Koffie met potentiële nr. 4 (wat erg, 3 lovers ) duurt nog ff, staat pas gepland voor mei.

Heb je al een nr. 3 op het oog??
ik sta even in de meelees-stand want heb zelf natuurlijk geen ontwikkelingen momenteel... maar moet zeggen dat ik wel ook echt 24/7 met mannen/seks bezig ben in mijn hoofd..

oh haha begint er net een leuk contactje op de whatsapp, als dat geen teken is
@longamanu, veel plezier op whatssapp!! Idd goed teken!!
@longamanu @meis wat een feest der herkenning hier!! Ik word daar dus echt blij van.

@meis nee nog geen nr3 op het oog maar kijk wel rond...
quote:mrunperfect schreef op 15 april 2012 @ 21:52:

[...]

Wees dan wel zo slecht om mij even je adres te mailen...... check profiel Heb je nou nog geen minnares, mr??
Roos, ik wil geen minnares...
@meis; moet zeggen dat ik het wel bewonderingswaardig vind dat je ook zonder seks bij nr1 wilt blijven.. ik kan en wil daar zelf niet aan denken, vandaar dat mijn laatste relatie stuk is gelopen, de seks was gewoon niet voldoende voor mij. Toegegeven, aangezien ik nog niet gesettled ben/kinderen/etc kan ik nu waarschijnlijk ook nog makkelijk 'door'.. Maar zolang het bij jou het niet uit de klauwen loopt (en omslaat in een echte verliefdheid bv) kunnen de nummers 2-3-4-.. het leven dan wel even nét wat leuker lekkerder maken

dit is overigens ook wel weer een geval apart, iemand die ik recentelijk op een reünie weer heb ontmoet.. ik herinnerde me hem nog als 'dat kleine jongetje' van vroeger, maar is nu toch echt nog zeker 1 kop groter dan ik (en dat zegt wel wat) en een heel stuk breder ook geworden... not bad :-)
quote:mrunperfect schreef op 15 april 2012 @ 23:12:

Roos, ik wil geen minnares...O??
@longamanu en Suzy, hier ineens ook een Whatsapp!! Nr. 3 wil wat afspreken... :-)
Roos, de term 'minnares' gaat mij te ver...
@longamanu, ik kom bij nr. 1 weinig tekort, alleen de spanning mis ik. We hebben een tijd gehad dat we bijna geen sex hadden, maar dat kwam door mij. Slechte communicatie en meer ellende, maar dat ligt achter ons. Sinds nr. 2 (en 3) is ons sexleven ontzettend opgebloeid.
@meis; in dat geval.. wow, more power to you :-D

dan heb ik duidelijk scheef zitten lezen, heb ook al een hele dag pure studie erop zitten dus ik ga maar eens in de mand.. good night all!
quote:mrunperfect schreef op 15 april 2012 @ 23:16:

Roos, de term 'minnares' gaat mij te ver...Ah, gewoon een seksvriendinnetje dus.. duidelijk
Sv noemen ze dat toch
@meis ik benijd je om je whats app wil ik ook!! en om het gegeven dat jouw seksleven met nr 1 ervan is opgeknapt. Ik moet mijn seksuele bevrediging voor 100% bij nr2 halen en je begrijpt, dan is 1 minnaar niet voldoende...
Donderdag date met nr. 3!!

@longamanu, verliefd worden heb je meestal niet in de hand, maar tot nu toe gaat het me redelijk af. Alleen even op nr. 2 maar nr. 1 begon vragen te stellen (hij weet van nr. 2 en 3, we hebben een open relatie) en we hebben de afspraak dat er geen liefde bij mag komen kijken. Heb mezelf teruggefloten, alhoewel hij altijd speciaal zal blijven. M'n man was de 1e man waarmee ik sex heb gehad en nr. 2 dus de 2e.

Maar die man van de reünie is wel een potentiële minnaar?? Spannend!! Jemig, ik voel me nu net een puber!! Heb nr. 3 al meer dan 2 mnd niet gezien, wel veel geil gechat en foto's gestuurd.
Vraagje. Is nr2, nr3 etc bij jullie altijd een minnaar of soms meer enkel een sv?
quote:mrunperfect schreef op 15 april 2012 @ 23:30:

Vraagje. Is nr2, nr3 etc bij jullie altijd een minnaar of soms meer enkel een sv?

Dat ligt eraan waar voor jou het verschil zit. Officiëel kun je alleen minnaar hebben als je getrouwd bent. En heb ik dus geen minnaars.

Voor mij is het een gevoels ding, ik vind dat ik 2 minnaars heb.. op het moment dat ik ze zie vind ik ze geweldig en heerlijk.. ben ik best een beetje flieft op ze. Als ik ze een poosje niet zie ebt dat weg. Wordt minnaar dan SV? Neuh...
@longmanu, know the feeling! Ben ook bezig met een studie, maar ik kan m'n gedachten er niet bij houden, heel raar . Welterusten!

@suzy, dan heb je idd niet genoeg aan 1 minnaar . Ik had nooit gedacht dat sex met een andere man goed zou zijn voor m'n sexleven met nr. 1, maar hij staat er gelukkig open voor (en mag natuurlijk ook zelf een nr. 2 zoeken).
Misschien zou mijn vraag beter zijn: wat is in jullie ogen het verschil tussen een minnaar en een sv?
quote:mrunperfect schreef op 15 april 2012 @ 23:30:

Vraagje. Is nr2, nr3 etc bij jullie altijd een minnaar of soms meer enkel een sv?Ik ben wel getrouwd, maar zie ze toch meer als sv's. Als ik bij ze ben, heb ik wel last van kriebels, maar geen verliefdheid.
quote:noppies schreef op 15 april 2012 @ 12:01:

Allegaartje, ik begrijp niet zo goed waarom deze onderwerpen hier niet aan de orde zouden mogen komen. Waarom zou je het onderwerp zo nauw willen begrenzen als er dus blijkbaar wel een gesprek/discussie over loskomt. Ik leer er in ieder geval heel erg veel van, het zet me elke keer weer aan het denken.

Maar Rooss en Stew schrijven iets soortgelijks, dus daar kan ik me ook bij aansluiten. Bij deze .

Dag allen! Ik ben een heerlijk weekendje weg geweest, maar wil toch nog even reageren...

Ik zeg niet dat ze niet aan de orde mogen komen. Sterker nog... het onderwerp 'mag je vreemd gaan of niet'is regelmatig langs gekomen op dit topic van 15 delen. Maar ik ervaar het als 'ruis'/'waste of time', want het gaat hier namelijk over iets heel anders.... 'Minnaar/hoofd/hart/balans', ongeacht je achtergrond of motief.

Het is echter zwaar 'mosterd', dus ik laat het hier graag bij. Op het moment dat ik opnieuw 'ruis' ervaar, trek ik wel weer aan de bel. hoor

Ga lekker door.... happy topic !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven