Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@iddan, alles went behlave een vent.

iddan schreef op 03 mei 2012 @ 09:50:

[...]

Matig. wat me eigenlijk nog het meest frustreert, is dat ik zoveel met hem bezig ben. ik zou willen dat hij niet zo in mijn hoofd zat.

en ik snap wel dat ik afleiding moet zoeken, maar zelfs tijdens afleiding zwerft minnaar door mijn hoofd

dat had ik ook met mijn eerste nr1, zéér frusterend. Wat je nodig hebt is tijd, op den duur wordt het godzijdank minder.

Het geheim van een geheime minnaar ( lijkt wel een suske en wiske verhaal) is zwaar. Ik had destijds het gevoel toen het stuk liep met nr1 , alsof ik een maatje had verloren en ik kon en mocht er niemand over praten, dat vond ik nogal zwaar.

@meis, verlustverdriet dat is een leuke
Wat is hier weer véél geschreven, ik lees straks en vanavond even bij....Mag een egopost om het hartje te luchten? Ik moet het ergens kwijt.

Hoe kan je als jonge gevoelige vrouw in godsnaam van je hart een steen maken? Ik stond ver, héél ver en was fier op mezelf dat ik het kon overwinnen....zonder hem doorgaan, puur uit zelfbescherming.....

Maar hem nog 1 x zien, was het minste wat ik nog kon doen, om het mooi af te ronden. Maar wat doe je als je een 15jaar oudere, succesvolle, sterke man ziet huilen....zo erg huilen alsof je nog nooit een man hebt zien huilen? De man in wiens sterke armen je zo graag ligt, die je zo een veilig gevoel gaf....Dat gaat door merg en been. En als hij vervolgens nog zegt dat hij ervoor leeft, voor ons....

Daar ben ik niet tegen opgewassen, hij zit diep, héél diep.

Dit gaat de slechte kant op, voor ons beiden, wat ben ik dom geweest hier ooit aan te beginnen....

Bezint eer ge begint was nog nooit zo van toepassing als nu op mij in deze situatie.
.
Aaaah Ella, wat moeilijk! Heel veel sterkte. Ik snap dat het voor je gevoel nodig was om goed afscheid te nemen, maar het is zo vreselijk moeilijk...

Meis, jammer zeg, maar als je zo verschillend erin staat is het misschien maar het beste zo. Ook voor jou sterkte.

Hier is er even stilte, ons contact is veel onder werktijd en dat gaat nu ff niet. Maar ik denk aan hem en ik weet dat hij aan mij denkt, en dat is ook fijn om te weten.
Jeetje Ella, wat heftig. Was dat ook de reden dat het moest stoppen tussen jullie? Het te dicht in elkaars gevoelswereld zitten? Verdriet is altijd rot om te zien.. en al helemaal als je weet dat iemand eigenlijk geen kant op dat kan met dat verdriet.

Hij leeft ervoor? Voor jullie? Dan is er ergens iets mis gegaan...
Iddan...klinkt heel stom misschien,maar leven met een geheim doe ik al van kids af aan..wijdt er verder niet over uit maar daardoor maakt het geheim van een minnaar/sv bij me dragen voor mij het nog gemakkelijker..

Moet alleen donders goed uitkijken dat ik mn smsjes goed wis ;)

Mn nr.1 kijkt dan wel niet in mn foon maar mn kids wel als er een sms binnen komt soms ;(

Ella...jeetje wat een heftig verhaal...en sluit me verder bij Rooss aan..jij ook sterkte met alles.

Idd op naar andere nr.2 ex scharrel hihi toch nog wat leuks in verschiet volgende week ;))
quote:meis34 schreef op 03 mei 2012 @ 10:05:

[...]

Same here, druk met hem en hij niet met mij.

Heb je nooit spijt gehad dat je überhaupt aan een minnaar bent begonnen?? Ik zou de ervaringen niet willen missen, maar voor dit alles was het een stuk rustiger in m'n hoofd...

Lastig allemaal meis, succes ermee alvast. Het hoort er een beetje bij denk ik, als je hier aan begint...

Ik heb ook gemerkt dat met een minnares er bij het heel onrustig wordt in je hoofd. Toen dat stopte was het een van de positieve dingen dat het weer wat rustiger werd.
Bedankt voor jullie lieve woorden....

@Rooss: de reden dat ik wilde dat het stopte was omdat ik bang was voor hoe het verder zou evolueren. Hij was ieder uur van de dag aanwezig, bij alles wat ik deed dacht ik, hoe zou hij hier over denken, wat zou hij nu doen.....

Ik heb er geen ervaring mee maar ik dacht dat zo iets niet gezond was voor me. En we waren nog vrij pril met onze relatie, van daar die grote angst om verder te gaan. Tegelijk wil ik ook niets liever want hij is fantastisch maar misschien ben ik te zwak voor het hebben van een nr2, ik weet het niet.

Hij heeft het daar veel minder moeilijk mee, komt het door het leeftijdsverschil? Ik heb het me al vaak afgevraagd. Toch blijft hij er van overtuigd dat hij de meerwaarde in m'n leven kan blijven betekenen, dat hij er alles aan zal doen om me niet te kwetsen en dat zelfs seks niet meer hoeft....hij wil me niet uit z'n leven....

Hij zei al enkele keren dat hij er voor leefde....Een opmerking die ik sowieso heel genuanceerd probeer te vatten want hij heeft een prachtig gezin, mij kent hij enkele maanden....

En dan blijf ik maar denken, waarom?? Hij kan met gemak een andere nr2 vinden, daar ben ik van overtuigd. Net dat, wat hij nu allemaal zegt, doet me nog veel sterker twijfelen.

Ga ik hier mee door of is net dit moment het meest geschikt om er een einde aan te maken en te volharden?
Waarschijnlijk gaat ie na een tijdje vanzelf minder in je hoofd aanwezig zijn. Maar hoe lang dat duurt en hoe veel er over blijft durf ik niet te zeggen...

Stoppen kan altijd?
@lyead: net dat is hetgene wat me deed besluiten af te remmen, hij is nu al zo aanwezig. Wat gebeurt er dan als ik hem nog beter ken? Wanneer we nog meer dingen samen doen? Na een half jaar, een jaar en verder.....Dat is mijn allergrootste angst. Wie weet word ik daar enorm ongelukkig van? Of misschien weet ik niet wat ik mis en word ik er wel intens gelukkig van....Op dit moment heb ik daar enorme onzekerheid over.
@ella

behoorlijke heftige uitspraak :"ervoor leeft, voor ons"

Zeker als hij een gezin heeft.

Zou het kunnen zijn dat hij even het gevoel met de realiteit kwijt is?

Is het ook niet zo ( zonder een waarde aan te hechten) dat hij een bepaalde druk zo bij je neerlegt ?

@ iddan ik ga hum zeker kopen ! :D
Volgens mij als je hem beter kent ga je je veel minder steeds afvragen wat ie doet of wat ie ergens van vindt. Zo werkt dat gewoon met nieuwe dingen. In het begin is het nieuw en moet een plek krijgen en daarom is het drukker in je hoofd. Later krijgt het een plekje en gaan dingen meer vanzelf.

Die uitspraak vindt ik ook wat raar. Ik lees hem maar als dat ie nu iets heeft dat ie zeker niet kwijt wil.
@deepocean, bang dat ik weer word overgehaald met lieve woorden zit er niet in. Zo zit hij niet in elkaar, ik denk dat hij z'n lieve kant alleen aan z'n nr. 1 laat zien. Dat was o.a. 1 van de dingen waar ik moeite mee had. Ik weet zeker dat ie m'n berichtjes heeft gelezen, hij heeft het lopende spelletje wf afgemaakt en me niet opnieuw uitgenodigd voor een spel, maar ook geen reactie gegeven. Daar had ik toch eigenlijk wel op gehoopt (maar dan een reactie van: ik snap het, het was leuk, het beste).

@Iddan, je raaskalt niet hoor. Dat van die wond die telkens weer open gaat herken ik ook. Ik weet al een paar weken dat dit niet meer voor me zou werken, maar wilde graag nog 1 date. En iedere keer liep ik tegen de minpunten aan en kwam steeds meer het besef dat deze man me meer slecht dat goed deed (maarja, die lekkere sex hè). En mocht ie me volgende week toch een berichtje sturen, dan weet ik niet wat ik doe. Op dit moment ben ik echt misselijk van verlustverdriet, bah.

@Ella, wat een moeilijke situatie! Een huilende man, heel heftig! Blijf je bij je besluit om met hem te stoppen? Sterkte!

@Aviv, van liefde was geen sprake dus dan kan liefdesverdriet ook niet. Het was geven om en ik baal dat ik nu de sex / lust moet missen. En om dan toch verder te borduren op verlust (blijft een geniaal woord, weet niet meer wie 'm bedacht heeft) heb ik verlustverdriet.

@Lyead, heel naïef, maar ik heb me niet gerealiseerd hoe heftig het zou worden in m'n hoofd. Ik denk niet dat ik het jaren uithou zonder minnaar...;-)

Ik heb volgende week een afspraak met een man die me overlaadt met aandacht en complimentjes en als het irl ook klikt niet eenmalig of af en toe wil afspreken. Ik weet echt niet wat me overkomt! Nou klinkt het volgens mij alsof ik ex nr. 2 zo vergeten ben, maar ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, hij was de 2e man waar ik sex mee heb gehad en me zoveel nieuwe dingen leren kennen... Ach, c'est la vie...aan al het goede komt een eind...achter de wolken schijnt de zon (en nog 10 van die clichés om me beter te voelen)...
@aviv, lyead: ik vond die uitspraak overdreven. Hij is wel enorm aanhankelijk en een echte romanticus, een dromer ook....misschien vandaar of een tikkeltje te zware midlifecrisis....

Misschien klopt het wel, dat als ik hem nog beter leer kennen en er maanden voorbijgaan, dat hij dan minder aanwezig zal zijn maar ik ga me sowieso meer hechten denk ik....
@meis het missen van de sex , zal wel snel achter je blijven nu je volgende week een afspraak heb met een man die je overlaad met aandacht en complimentjes...

@ella,

dit vind ik zo'n enge Toch blijft hij er van overtuigd dat hij de meerwaarde in m'n leven kan blijven betekenen, dat hij er alles aan zal doen om me niet te kwetsen en dat zelfs seks niet meer hoeft....hij wil me niet uit z'n leven....

IS het niet zo dat jij bepaald wie een meerwaarde/verrijking is in jouw leven ? En in een echte eerlijke gelijkwaardige relatie mag je elkaar kwetsen, hiermee bedoel ik onderwerpen bespreken met en over je partner, dont get me started over het laatste....

:
@aviv: je hebt gelijk hoor, het zijn ook wel rare woorden....

hij wéét wel dat ik ook vind dat hij die meerwaarde kan betekenen in m'n leven maar hij weet tegelijk ook dat ik twijfel of doorgaan wel goed voor me is, omdat ik zei dat ik niet wil gekwetst worden. Dus hij beweert dat dit niet zal gebeuren, alhoewel dit natuurlijk niet zo is. Hij heeft dit namelijk niet zelf in de hand, mijn emoties....
.
.
Haha, Iddan, super....en al uitgelezen?
@Iddan

Ik geef jou een virtuele * high five*

Super , ik moest hard lachen en mijn collega's keken alweer verstoord op :D

btw je hebt mail
.
@Iddan humor! Wanneer komt het uit?
@ella nee dat heeft hij zeker niet maar hij heeft er wel invloed op.
'
@iddan, youre welcome

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven