Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Thanks lieve Sense...nu moet ik alweer bijna huilen! Damn, laat dat voortaan!!
@ linny trouwens Linny heb je verhaal gevolgd maar heeft (ex) nr.2 ooit nog eens gereageerd op je mail?
@deepocean, ik denk niet dat dat in mijn geval ook zo werkt.. Hij staat er totaal niet voor open zelfs.

@xxsiviaxx: wat zou het voordeel van een collega ten opzichte van vriendin zijn? Het zou raar zijn als ik ineens naar een collega ga terwijl dat nooit gebeurt, die vriendin zie ik regelmatig (zij woont in een andere stad, far away en ze ken nr1 omdat ik met hem ben getrouwd)
Cakey...Nee..snap nog niet waarom,maar heb me erbij neergelegd.hij groete me afgelopen vrijdag wel enthousiast,maar ben snel langs hem heen gefietst.ken mezelf..had hem gevraagd wat er was en hij had collegas bij zich;)

Sylvia....collega is een optie,maar dan alleen als Hyper thuis wel is over collega's heeft anders is het wel verdacht dat ze er heen gaat denk ik persoonlijk
quote:hyper81 schreef op 02 mei 2012 @ 16:54:

@deepocean, ik denk niet dat dat in mijn geval ook zo werkt.. Hij staat er totaal niet voor open zelfs.

@xxsiviaxx: wat zou het voordeel van een collega ten opzichte van vriendin zijn? Het zou raar zijn als ik ineens naar een collega ga terwijl dat nooit gebeurt, die vriendin zie ik regelmatig (zij woont in een andere stad, far away en ze ken nr1 omdat ik met hem ben getrouwd)

Voordeel is dat je man die "collega" niet kent..

Miss op "ziekenbezoek" of housewarming..weet ik veel..Ik kom ook nooit bij collega's alleen met dit soort dingen..

Het veiligst is plannen onder het werk...doen wij ook altijd....
Egopost.......

Aaaaaahhhhhhnh.....

MAN.....wat een heerlijke date. Loop hier echt nog vier dagen rond met een enorme smile op mijn gezicht.

Jee.....Wat is hij lekker....

Ik ben niet verliefd, maar verslavend is dit wel...dat wordt nog wat.

En wat een luxe....hadden bijna de hele dag. Die hebben we dan ook optimaal gebruikt... Heb tussen de middag nog wel een paar broodjes voor hem gemaakt, anders vond ik het ook zo sneu ;).

Maar voor de rest hele dag in bed (oké....tafel....bank) gelegen.

Einde Egopost...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
..
quote:aphrodite schreef op 02 mei 2012 @ 16:20:

Thanks lieve Sense...nu moet ik alweer bijna huilen! Damn, laat dat voortaan!! Ff Mailen meis...
Heb gisteren via chat een discussie gehad met m'n nr. 2 over hoe e.e.a. gaat. Heb het gevoel dat ie me niet vertrouwt en dat het een scheve relatie is, vooral veel monoloog van mijn kant. Hij wil meer afstand, alleen een sexrelatie. Ik wil een sexrelatie met iets meer inhoud, belangstelling voor elkaar. De sex is echt knetterend goed en lekker...maar ik heb besloten om er een punt achter te zetten. Heb dat vanochtend via chat aan hem meegedeeld (we communiceren alleen via chat, nog nooit een "relatie" beëindigd en de eerste keer heel onpersoonlijk via de chat). Ik ben benieuwd of ie überhaupt nog gaat reageren...

Volgens mij weet ik nu wat liefdesverdriet is... Of verlustverdriet, want verliefd was ik niet.
Meis...dat is flink balen zeg :( Hoe lang ken je elkaar inmiddels?
Zo weer geland op aarde na een heftig lekkere date gisteren.

Het idee was haar nieuwe auto "in te wijden". Door het slechte weer hier is het een hotel geworden. In de lift ging het al fout (goed eigenlijk).

Lekker ongecompliceerd van elkaar genoten. Over 2 maanden gaat ze half jaartje naar het buitenland. Afwachten of het nog verder gaat...Ben bang van niet.

Gisteren potentiële N3 (die N2 gaat worden en dat vind ik echt super) voor de 2e keer aan de telefoon gehad. Leuk, fijn en open gesprek. Wat een heerlijk persoontje is ze toch. 's-avonds nog even spontaan gebeld en laat in de avond een heerlijk geile chat met haar gehad. Spannend als je beider partners in huis zijn....Volgende week ga ik haar ontmoeten....de voorpret is veelbelovend.

@meis34. Balen joh.....Maar erg sterk van je dat JIJ die keuze hebt gemaakt. Sterkte met verwerken
..!
@linny, we kennen elkaar sinds december, hebben elkaar maar 4x gezien omdat we te ver uit elkaar wonen. Maar al die dates waren heerlijk...

@tasje, heerlijk zo'n date. Ben jaloers op je. En voor jou ook balen dat je nr. 2 zo'n eind weg gaat! Wel weer prettig dat je een date hebt gepland met nieuwe minnares. Ben benieuwd hoe je date volgende week verloopt.

En eigenlijk vind ik het ook wel sterk van mezelf dat IK degene ben geweest die het heeft beëindigd, want hij had alle touwtjes in handen (in bed hou ik daar wel van, maar daar buiten niet ). Maar ik voel me nu niet echt sterk, heb m'n depri-lijst van Spotify heel hard aanstaan...

@Iddan, thnx...

Ik ga vandaag afleiding zoeken, wordt waarschijnlijk shoppen
Meis...haha ja idd mag zelf ook graag de touwtjes in handen hebben buiten het bed om dan

Nog een reactie van hem gehad op je laatste chat?

Beste remedie tegen verdriet..muziek knal hard aan..werkt hier ook goed...

Tasje...Balen dat je nr.2 voor zo lang weggaat maar wel alweer een lekkere date in verschiet heerlijk genieten

Iddan...hoe is het momenteel met je??
@linny, geen reactie. We chatten via wf en normaal gesproken legt ie rond 8 uur wel een woord, maar vandaag nog niks vernomen. Ik denk dat dat genoeg zegt. En de muziek staat hier lekker hard aan, maar ik schakel zometeen over op iets vrolijkers. Beter voor m'n humeur en leuker voor m'n dochter .
.
Iddan....snap helemaal wat je bedoelt :(( en dat is idd f*ck*ng

frustrerend.

Heel veel sterkte ermee..
dank je.

ik las dat jij hem nog wel gezien hebt, verder niets meer vernomen toch?
quote:DolceStrega schreef op 01 mei 2012 @ 18:34:

[...]

Jij wel dan Vaintje?

haha nee helaas niet, iemand postte dat net boven Roos, ik dacht noppies?

wel weer eens leuk puberaal, zoenen in een steegje
quote:iddan schreef op 03 mei 2012 @ 09:50:

[...]

Matig. wat me eigenlijk nog het meest frustreert, is dat ik zoveel met hem bezig ben. ik zou willen dat hij niet zo in mijn hoofd zat.

en ik snap wel dat ik afleiding moet zoeken, maar zelfs tijdens afleiding zwerft minnaar door mijn hoofd.

Same here, druk met hem en hij niet met mij.

Heb je nooit spijt gehad dat je überhaupt aan een minnaar bent begonnen?? Ik zou de ervaringen niet willen missen, maar voor dit alles was het een stuk rustiger in m'n hoofd...
iddan....nee idd heb me er maar bij neergelegd afgelopen weekend..was wel effe een zware week :( maar goed..hadden nog maar 2x afgesproken en dan is het gevoel nog niet zo super diep als dat ik vaker met hem afgesproken zou hebben.

Heb sinds gister weer sms contact met ex scharrel hihi

Meis....heb er zelf geen spijt van gehad ;) alleen al de ervaring idd en het verschil van mannen jammie jammie

Rust komt ook wel weer in je hoofd maar heeft effe tijd nodig :((
[.

.
Iddan...nee hoor je raaskal helemaal niet ;) Snap je gevoelens...kan geen beslissing voor je maken,maar als het elke keer zo zeer doet dan zou ik er persoonlijk zelf een streep onder zetten en de deur dichtgooien..uit zelfbescherming voor mezelf...

Ben je niet bang dat je nr.1 er straks wel achter komt,doordat je dan teveel met je hoofd bij minnaar zit??Hij moet toch op een gegeven moment ook iets aan je gaan vernemen?Of vermoedt hij al iets..heb ik een stukje gemist??
.

.
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven