Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Bedankt voor jullie reacties, daar kan ik wel wat mee.

En ja Rooss wij swingen idd...dat maakt het ook een beetje omslachtig.

Heb besloten om deze man eens uit te nodigen voor een MVM trio...ook al over gesproken met nr1.

Wil nr1 gewoonweg niet bedriegen...hij is mijn alles!

Geen zin in al die leugens, wil heppie blijven!
Boef, van swingen naar een minnaar lijkt mij een kleine stap of denk ik daar te makkelijk over?

Je kent deze man dus al en wil hem nu in het boefje-boefjeman bed uitnodigen? Weet jouw man hoe leuk je deze vindt?
oh iddan , snap precies wat je beschrijft...

Niemand weet bij het aangaan van een lange relatie of je monogaam zult zijn en of je nooit meer een ander zult hebben.

Ik heb het hier bespreekbaar proberen te maken maar hij wijst echt alles af.. ik weet het zo ook niet meer.

Ik snap best dat hij niet toe wil geven aan mijn wensen maar er wordt wel van mij verwacht dat ik me dan maar aan pas.

ik heb het idee dat ik me aan moet passen omdat het zo hoort.

Het blijft een innerlijke strijd, wel of niet verder gaan met nr2...

Het staat nu even op een laag pitje, hij heeft vakantie en kan dus niet zo even weg, dan ga ik op vakantie dus afspreken is nu vrijwel onmogelijk.

Mischien ook wel even goed, kan ik even goed bedenken hoe nu verder.

Gaan voor de spanning en extra of toch me terugtrekken en verder met mijn rustige veilige leventje...
quote:sweetinez schreef op 17 juli 2012 @ 13:59:

[...]

Maar heeft dat te maken met monogaam zijn of die verlangens niet hebben? Denk dat er een heleboel mensen wel monogaam zijn maar ook die behoeftes wel hebben. Het een sluit het ander niet uit denk ik..

Ik kan niet voor anderen spreken, ik weet alleen wel dat ik die behoeftes, verlangens niet had en ook nu niet heb..

Is dat niet het verschil tussen daadwerkelijk verlangen/ het willen en fantasie?
quote:iddan schreef op 17 juli 2012 @ 12:52:

@ en ik vind het een hele rare gedachte dat ik het de rest van mijn leven nog maar met één man mag doen.

En ik heb wel eens gelezen hier op viva, dat is wat je dan hebt afgesproken, maar 12 jaar geleden kon ik niet bedenken dat er een dag zou komen dat ik deze behoefte zou krijgen, ik ben op zich een voorstander van een monogame relatie, maar ik heb niet eerder zo'n lange relatie gehad, hoe kon ik weten dat ik daar behoefte aan zou krijgen.Dit zouden mijn woorden kunnen zijn, je verwoord ze precies zoals ik het in mijn hoofd heb...
Ik vind het helemaal niet erg de rest van mijn leven nog maar met 1 man het bed te delen.. En ik kan ook niet zeggen dat ik mijn 'portie' in het verleden al gehad heb.. Ben nu bijna 42 en heb 4 bedpartners in totaal gehad..
Ik ben bijna 35 en had er tot vorig jaar dus maar 2 incl mijn man gehad en dat vond ik wel een "benauwde" gedachte. Heb nooit ONS gehad, nooit gek gedaan en dat miste ik wel een beetje...
En dan heb je nog de mensen die in hun pubertijd flink de beest uit hebben gehangen en dat jaaaaaaaaaaren later gewoon nog eens eeeeh dunnetjes overdoen!
Noem je dat dunnetjes Roos? :D
Zoooo. Even een berichtje vanaf mijn vakantieplekje. Minnaar loop.ik telkens tegen het lijf. Maar kan er niks mee want telkens familie in de buurt. Hahaha heel gek maar ook wel weer leuk.

Misschien dat ik hem morgen even privé kan zien. Zal een babbel en een zoen worden denk ik. Maar daar doe ik het voor. Anders veel te tricky. Doegggg. Ik ga morgen weer van de zon genieten.
Is vakantie niet 'Family-time" dan Katniss?

Heb je een open relatie en ga je met nr2 op vakantie, dus met 4 dan snap ik het .. maar hier krijg ik wel wat kriebels van..

Wel een fijne vakantie verder toegewenst hoor!
Ik denk dat het eigenlijk toch weer neerkomt op het aloude communiceren. Mijn eerste verliefdheid op een ander kwam toen man en ik pas 4 jaar samen waren. Het heeft maanden geduurd (maanden) voor ik het aandurfde om hier over te gaan praten. Maar het opvallende was wel dat het daarna wel makkelijker werd om over dit soort dingen te praten.

Niet dat het ooit echt gemakkelijk is. Ik moet nog elke keer iets overwinnen als ik zoiets moet vertellen. Ook praten over sexuele fantasieën is er zo een. Want ja, het is inderdaad zo dat je bang bent om schade te berokkenen aan het beeld dat je partner van je heeft. De persoon waar hij ooit voor gekozen heeft. Het gaat dan niet om het imago dat je zelf opbouwt, maar om hoe de ander je ervaart. In het hele palet van je positieve en negatieve eigenschappen.

Bekennen dat er een eigenschap/wens/verlangen is dat niet in dit palet voorkomt is dus een risico.

De reden dat ik toch steeds mijn mond heb opengemaakt is omdat ik per se niet met grote geheimen of leugens wil leven in mijn relatie.

Wat mijn man en ik hebben ontdekt is een opvallend verschil: hij praat makkelijker over sexuele verlangens en ik makkelijker over emotionele verlangens. Dat betekent in praktijk dat hij me min of meer 'dwingt' om door te praten over de sexverlangens. En dat ik de momenten kies om te praten over de emoties. Allebei merken we dat we ons daarna beter voelen. Ondanks de lichte weerstand tegen het doorgraven, is het eindresultaat altijd dat we blij zijn dat we het met elkaar gedeeld hebben.

We weten allebei wel heel goed hoe belangrijk het is om te praten.

Dan vroeg iemand of het een kleine stap is van swingen naar een minnaar. Mijn man heeft eerder minnaressen gehad. Dat vond ik helemaal geen probleem of bedreiging, Voor mij voelde dat als een voortvloeisel uit het swingen. Nu heb ik (voor het eerst) een beginnende minnaar. Maar daar is mijn man veel dubbeler over. Hij gunt het me, maar hij maakt zich wel enorme zorgen of ik niet op termijn die ander toch meer de moeite waard zal vinden. Het gekke is dat ik met die minnaar nog helemaal niet naar bed ben geweest en dat zal beslist nog een tijdje duren. Ik heb met tig mannen sex gehad door ons swingen en dat vond hij geen enkel probleem. Voor hem is het idee van een mogelijke vervanging echt bedreigend.

Dus voor mij een reden om hier heel vaak en veel en diep samen over te praten, want mijn man is me veel te lief.

Ik weet dat ik een beetje met vuur speel. Dat vuur is te lekker om te laten schieten, maar ik hou de brandblusser wel bij de hand.
quote:Rooss4 schreef op 17 juli 2012 @ 19:08:

Boef, van swingen naar een minnaar lijkt mij een kleine stap of denk ik daar te makkelijk over?

Je kent deze man dus al en wil hem nu in het boefje-boefjeman bed uitnodigen? Weet jouw man hoe leuk je deze vindt?

Dat wordt misschien als een kleine stap gezien, niet voor mij.

Ik ben een trouwe hond en mijn partner ook.

Maken samen veel gekke dingen mee en bespreken alles.

Deze man kennen we allebei, maar op seksueel gebied nog niet echt over nagedacht samen....dat is nu veranderd. Ik heb het open op tafel gegooid en hij vond het niet gek dat ik van hem gecharmeerd ben.

We daten heel soms (nog maar 3 keer gebeurd) apart, dus dat zou misschien best een keertje kunnen gebeuren met hem.

Ik heb dus geen geheime gevoelens voor deze man....sowieso is het voor ons "over en uit" als er gevoelens komen, ook hier ervaring mee.
Ow, wacht.. ik zie nu een heel ander verhaal op tafel komen dan in je eerste orginele berichtje..

Dan gaat de vlieger zoals ik die in eerste instantie omschreef niet op.. Rest de vraag, kun je deze man als minnaar hebben zonder gevoelens te krijgen? Sowieso zou ik dan opteren voor SV, niet voor een minnaar.. We hebben hier nog maar weinig mensen mee gemaakt die geen gevoelens kregen.. was het niet vroeg, dan wel in een later stadium..
Klopt Sense...en ja hij gaat dus op voor SV en meer niet!
[quote]Skypster schreef op 17 juli 2012 @ 08:56:

@Itsme, wat balen zeg....zeker omdat het de eerste keer zou zijn. Maar uitstel toch, geen afstel? Kun je je wel fijn opnieuw verkneukelen en zenuwachtig maken En spanning opbouwen is toch alleen maar leuk?

@Boefje, als jouw relatie met Nr1 echt zo goed

Nou heb niet echt het idee dat ie snel met een datum gaat komen dussss daar ga ik zeker niet op wachten...of ben ik nu weer erg bezig? Spanning opbouwen is heerlijk maar dan moet ik er later wel wat mee kunnen ahaha...

@all

Date met ik noem hem voortaan maar nummer 2 was top!!

Kwam binnen ( moest hem natuurlijk eerst feliciteren met het vaderschap) iets wat me eigenlijk makkelijk af ging, maar ik denk dat het komt omdat wij al een verleden van zeker 3 jaar hebben, waarvan we 2 jaar als minnaars hebben doorgebracht...maar goed ik kwam binnen en stortte meteen in elkaars armen...

Wat een passie hebben wij!! En ik had verwacht dat ik dat voorlopig niet meer zou mee maken omdat hij nu een ander leven heeft.....hij vroeg of we het mailen weer op konden pakken.....

xxxitsmexxx vanuit de roze studio
Xitsmexx....snap 'm niet. Is het een vraag, had er "is" moeten staan met een ? Of bedoel je iets anders?
Het is een kapotte quote van mijn posting, Boefje
Ja klopt hahah er zit een quote in....
Het is ook helemaal klote met quote.... ;)
Tja, sinds Jort iets anders is gaan doen....

Goeie discussie trouwens hier
De eerste zonnestralen kwamen vanochtend door en ik merk dat ik vreselijk onrustig ben. Ik ga volgende week op vakantie en ik merk dat ik zin heb om de badmeester van het zwembad te verleiden, bij wijze van spreken... Heb zin in de jacht, het flirten, het spel.

Nr 2 is nog op vakantie. Merk dat de verliefdheid een beetje overwaait (zie hierboven ;)). We hebben nog wel een date gepland, maar ik vraag me af of ik nog door wil zetten. Ik denk dat ik het maar een beetje op zijn beloop laat. Oftewel, het komt zoals het komt.
Heb je verliefdheid nodig om te kunnen daten, Anna? Ik vind het juist zo heerlijk om uit lust te daten en mijn hart lekker thuis te laten...
Goede vraag Rooss4! Daar ga ik even over nadenken.

Nee, ik denk dat ik de verliefdheid niet nodig ben. Zeker niet. Maar ik merk dat mijn gevoelens wel veranderen. Ik heb vooral weer zin in de jacht. En ik ben minder bezig in mijn hoofd met nr2. Aan de andere kant heb ik al wel een paar keer extra mijn mail gecheckt vandaag, hahaha.

Ik geef toe, ik ben een mutserige minnares met een geile identiteitscrisis. Ofzoiets. Niet best eigenlijk.

lol.
@Sense Tuurlijk is vakantie familie time. Ik loop hem telkens per ongeluk tegen het lijf. En dat is en hik ook nietgewoon grappig. Gewoon niks kunnen zeggen tegen elkaar. Meer niet. Heb wel gisteren even met hem.kunnen praten. Voor de rest is het gewoon lekker met het gezin op pad. Geen problemen mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven