Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Pietje, wat lastig voor je. Ik snap heel goed dat het waanzinnig lastig negeren is als hij je 5 keer (!!!) belt. Hij klinkt eeh nogal claimend. Hoe is zijn relatie? Of praten jullie daar nauwelijks over?
rooss, ik zing met cakey mee. Al begrijp ik niet wat er nu zo erg is om lekker in je verliefdheid te duiken? Verliefd zijn is leuk, lekker, heerlijk en maakt de wereld roze. Wat is daar nu verkeerd aan?

Verliefd zijn met verstand, niets mis mee, denk ik.

Maar ik ben dan ook miss romaticus

PP, het enige wat je vraagt aan hem, is om zich in jouw situatie te verplaatsen. Mocht je ooit weer (vast wel ) met hem praten, ga dan uit vanuit jouw gevoel en jouw behoeften en niet alleen in die van hem. Goed, dat kan hij ervaren als egoïstisch, maar dat is verdraaien van je woorden en DAT is niet respectvol.
Toppertje, ik ben heel voorzichtig met mijn hartje, ik heb er maar 1. En die is de afgelopen jaren ook al een paar keer gebroken geweest en dat doet gewoon heel erg veel pijn. Daar komt bij, als ik echt hoteldebotel ben word ik naar. Jaloers, claimend en controlerend. Ja, ook als ik -heel hypocriet- zelf meerdere minnaars heb. Dus vlindertjes zijn oké maar dat ding moet in mijn borstkas blijven kloppen en dus niet weg gaan vliegen.

Het is al een heel ding dat ik durf toe te geven dat ik best een beetje vlinders heb. (al merk ik dat ze vandaag alweer minder hevig fladderen dan gisteren!)
Hey Roos! Ja, hij belt meestal net zolang tot ik opneem, mits ik mijn telefoon uitzet. Hij geeft niet snel op.... Hoe zijn relatie is, weet ik niet precies. Of in ieder geval weet ik niet wat ik ervan moet geloven. Hij heeft dus een vrouw en kinderen (rond mijn leeftijd) en werkt héél veel, dus naar mijn idee ziet hij die nauwelijks. Ik 'ken' zijn vrouw, niet persoonlijk, maar ik weet wie ze is. Een ontzettend lieve vrouw, die weet dat hij vreemdgaat maar het min of meer accepteert. Wat mij weer doet inzien dat deze situatie helemaal ideaal voor hem is: als zij hem niet kwijt wil en alleen af en toe laaiend wordt als ze hem betrapt met iets, maar hij daar weer met een lullig smoesje vanaf komt, dan zal hij er natuurlijk nooit mee stoppen. Een leuk thuis met lieve vrouw en kinderen, waar alles qua huishouden geregeld wordt, en mij voor erbij. In het begin toen ik vroeg of hij zich niet schuldig voelde, kreeg ik altijd zo'n antwoord in de trant van 'we leven maar één keer', 'weet je hoe kort wij op deze aardbol zijn' enz. De laatste keer dat ik het vroeg voelde hij zich 'wel schuldig'. En als ik dan vraag hoe hij de toekomst ziet, dan is het de ene keer met mij en de andere keer heeft ie geen idee. Heel vermoeiend allemaal. Ik denk eerlijk gezegd dat hij het goed heeft met zijn vrouw, maar dat hij de spanning mist, zijn ego gestreeld moet worden. Hij is al eerder eens vreemdgegaan, maar ook toen heeft zijn vrouw hem na een tijd weer teruggenomen. Echt hopeloos dit.
Pietjepuk; super superknap dat je niet op die sms-en en telefoontjes gereageerd hebt! Echt heel sterk!
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Goedzo Pietje, dat je die telefoon uitzet, dat maakt jou sterker. Ik heb het vermoeden dat deze meneer erg graag 'Macht' heeft.. en daar ontzettend van geniet, hij heeft jou in zijn macht, en kickt daar op..

Neem die macht terug, je bent een sterke dame! (natuurlijk want je bent een vrouw!) en kom voor jezelf op..
Iddan sterkte, ik hoop dat je eruit komt.

Roos, fijn gevoel, enjoy!
Rooss, ik begrijp wat je zegt.

Succes met de vlinders.
Jaja, ik hol d'r al met een netje achteraan!!
Ik had iets bij de hand wat nog niet eerder was voorgekomen: dikke ruzie met mr 2! Het kwam door allerlei omstandigheden: storing van vodafoon gisteren, treinen die niet liepen, ziek persoon thuis. We hadden na lange tijd een hoteldate. Hij dacht dat ik het had geregeld( vond ik al laks) vervolgens moest ik heel erg om rijden om hem te halen ( stress en onromantisch) Zegt hij ook nog als eerste: nou ik zie al aan je dat je boos bent. Had het helemaal gehad. Dus fikse woorden tot ik zei: laten we het maar vergeten vandaag, geen zin meer in. Nog poosje praten tot we vreselijk moesten lachen omdat we haast een kibbelend, getrouwd stel leken. Eenmaal op de kamer alles driedubbel en dwars goedgemaakt. Lijkt wel of we er nog dichter tot elkaar van zijn gekomen. Beide toch even het besef hoe bijzonder onze band is en niet vanzelfsprekend. Meestal ben je op zijn leukst/ mooist/vrolijkst op een date. Nu zagen we een andere kant. Tuurlijk haaden we al eens kleine meningsverschillen gehad. Zucht, goedmaaksex is zo heerlijk!
quote:iddan schreef op 19 juni 2012 @ 13:28:

...het afscheid nemen van mijn minnaar, .....

De afgelopen periode heb ik zo verschrikkelijk veel geleerd, over mezelf, over de liefde, over mijn relatie, over hoe ik in het leven sta, en nog veel meer.....het is een periode geweest, die alles behalve saai was, als ik heel eerlijk ben, verlang ik wel weer een beetje naar mijn gezapige leventje....

Neem dat mee, wat je ervan geleerd hebt. leer ervan.

mijn ex- minnares heeft ook aangegeven dat ik haar altijd mag mailen/bellen. Maar het is afgesloten. Dat heb ik gedaan. En als ik de onderliggende oorzaak daarvan niet aanpak, niet leer, dan zou het stom zijn weer opnieuw te beginnen.

En toch check ik nog bijna dagelijks de minnaressenbrievenbus. ..en kijk dan effe op googlelatitude waar ze is. zucht, hoe moet je dat loslaten, als zij niet de reden is van het beëindigen.
dirk,

"...en kijk dan effe op googlelatitude waar ze is"

Hoe werkt dat precies en is dat niet ontzettend "onhandig" voor mensen die vreemdgaan en ergens anders zijn, dan dat ze zouden moeten zijn? (ik denk aan een hoteldate, ipv op visite zijn bij je oude vriendin)

En over hoe je moet loslaten, als zij niet de reden is van het beeindigen, heb ik geen antwoord op voor je. Sorry.
Rozalia, ik ga niet vreemd. Maar ja...goedmaaksex is one of the best.
quote:toppertje schreef op 19 juni 2012 @ 18:10:

"...en kijk dan effe op googlelatitude waar ze is"

Hoe werkt dat precies en is dat niet ontzettend "onhandig"

tikkeltje offtopic....techniek....

Zij heeft een open relatie. dus voor haar is dat niet onhandig. Mijn latitude is gekoppeld aan een gmail account waar ik enkel met de hand instel waar ik ben, dus dat hoef ik aan niemand te verklaren. Dat account was er alleen voor mijn minnares.

Als je het toch hebt draaien, dan heb je op de telefoon een optie "neplocacties toestaan", zodat je aan latitude je excuus locatie zou kunnen invullen mbv een app. Als je gecontroleerd wordt heb je dan bewijs waar je bent ;). Kost wel extra stress, dus of het echt handig is.....

Je kunt de telefoon (of de mobiele data) uiteraard ook uitzetten. Dan update hij ook geen locatie uiteraard.

Als je al niet de vrijheid hebt om af en toe op stap te gaan, en dat zou moeten verantwoorden, dan moet je die relatie met die persoon maar eens goed onder de loep nemen.

dirk raadt latitude NIET aan voor vreemdgaan net zo goed als je stiekem dingen niet in facebook/twitter moet zetten.
thanks dirk
quote:dirk_1971 schreef op 19 juni 2012 @ 17:47:

Neem dat mee, wat je ervan geleerd hebt. leer ervan.

het is afgesloten. Dat heb ik gedaan. En als ik de onderliggende oorzaak daarvan niet aanpak, niet leer, dan zou het stom zijn weer opnieuw te beginnen.

En toch check ik nog bijna dagelijks de minnaressenbrievenbus. ..en kijk dan effe op googlelatitude waar ze is. zucht, hoe moet je dat loslaten, als zij niet de reden is van het beëindigen.

Dank je Dirk voor je reactie. Ja je hebt gelijk, van je ervaringen moet je leren, dat doe ik dan ook volop . Verder heb ik alles gedeleted, in mijn telefoon....er moet ook nu niets meer gebeuren of ontdekt worden, dat kan ik niet meer uitleggen dan

Het controleren of ik berichten heb, en of hij online is geweest, dat stadium ben ik gelukkig voorbij....dat geeft me veel rust. Bij jou is het nog vers, je hebt net je afscheidsdate gehad, ik kan me voorstellen dat het nog veel in je hoofd zit. Hoe is het verder met je? en met je nr 1 relatie, gaat dat goed? weet je wat voor jou de onderliggende oorzaak is?
Zo , ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat wordt er veel geschreven!

Rooss...geniet lekker van je vlinders!

Iddan...wat je ben sterk! Respect voor jou! En blijf lekker meelezen en schrijven, we hebben veel aan je ervaringen!

PP...je minnaar komt me echt eng over. Net zo lang bellen totdat je opneemt?? Hou vol met negeren of confronteer hem. Succes meid!

Rozalia...na een slechte start dus wel heerlijk genoten van je date? Goedmaaksex is lekker .

Linny...hou je het nog vol? En hoe gaat het nu met je mailvriend?

Toppertje...je hebt mooie posts geplaatst! Spreek je uit ervaring?

Hier gaat het even wat minder. Hart en hoofd liggen mijlenver uit elkaar vandaag. Terwijl ik het gisteren nog redelijk zonnig inzag, is het vandaag weer compleet anders. Mede dankzij een berichtje van minnaar dat ff verkeerd viel vandaag. We hebben elkaar net even kort gesproken. Morgen bellen we weer even en gaan er dan wat uitgebreider over praten. Eerst de avond maar door zien te komen, heb zo geen zin in dit gepieker!!
Het blijft natuurlijk een HEEL hypocriet iets, wanneer vrouwen hier klagen over hun vriendjes en mannen die vreemdgaan, terwijl ze zelf een pluim opsteken voor de vrouwen die vreemdgaan?
Het is nogal stom en gemakzuchtig mannen aan te vallen voor dingen die je zelf doet
Daten, riverman?
quote:riverman schreef op 19 juni 2012 @ 20:24:

Het is nogal stom en gemakzuchtig mannen aan te vallen voor dingen die je zelf doetuhm...ik begrijp je opmerking niet helemaal, waar wordt hier een man aangevallen, of heb ik iets gemist riverman?
quote:riverman schreef op 19 juni 2012 @ 20:24:

Het is nogal stom en gemakzuchtig mannen aan te vallen voor dingen die je zelf doetNeuken??
quote:meis34 schreef op 19 juni 2012 @ 19:41:

Hier gaat het even wat minder. Hart en hoofd liggen mijlenver uit elkaar vandaag. Terwijl ik het gisteren nog redelijk zonnig inzag, is het vandaag weer compleet anders. Mede dankzij een berichtje van minnaar dat ff verkeerd viel vandaag. We hebben elkaar net even kort gesproken. Morgen bellen we weer even en gaan er dan wat uitgebreider over praten. Eerst de avond maar door zien te komen, heb zo geen zin in dit gepieker!!

Nee, niet uit eigen ervaring : ik heb geen minnaar. (20 jaar getrouwd, nooit vreemd gegaan) Wel uit levenservaring dat ik heb met lieve mensen zoals jij, de buuf, de bakker om de hoek en die aardige collega.

kortom, open je ogen, je oren, maar vooral je hart en mensen laten je mee kijken in hun leven. En zo mocht ik bij een enkeling nu mee kijken. En daar heb ik van geleerd. Het is geen hogere wiskunde. Liefde, en dat is waar het ook in minnaars relatie's om gaat (mijn bescheiden mening), is universeel.

Met elkaar kibbelen, is gezond. Even opnieuw de kaarten schudden. Waar sta jij, waar sta ik? En voila, je kunt weer verder. Welk pad ieder volgt, dat is weer een ander verhaal. Zou fijn zijn als dat hetzelfde pad is. Volgens mij een kwestie van communicatie

Maar heb ik het nou verkeerd begrepen? Ik was in de veronderstelling dat jij en tasje een setje waren?
Meis, lieverd waar ligt het probleem? Wat ben je toch allemaal aan het piekeren, kan je het niet loslaten? Vergeet niet dat een minnaar relatie in beginsel leuk mag zijn, een aanvulling! Houd je balans in de gaten!

voor jou.
quote:riverman schreef op 19 juni 2012 @ 20:22:

Het blijft natuurlijk een HEEL hypocriet iets, wanneer vrouwen hier klagen over hun vriendjes en mannen die vreemdgaan, terwijl ze zelf een pluim opsteken voor de vrouwen die vreemdgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven