Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Toppertje...prachtige post weer. Kibbelen doen we gelukkig niet, maar tijd om te praten hebben we nog niet echt gehad. Morgen is het tijd voor communicatie. En ik ben nog steeds een "setje" met Tasje. We doen het alleen ff wat rustiger aan (proberen we ).

Rooss...ik weet niet waar het probleem ligt, dat is juist het frustrerende. Ik ben blij dat zijn vrouw er mee ok is (voor zover dat kan) en er dus eigenlijk niks in de weg ligt om lekker een hotel in te duiken. Met m'n vorige lovers was er geen vrouw waar rekening mee gehouden moest worden of een gezin dat de dupe kan worden. Maar dat ligt nu achter ons, nu mijn gevoel weer op de rit krijgen. Gaat vast wel weer goed komen... Thnx for the

Ik ga hardlopen en nadenken Over het pad dat ik / wij gaan kiezen.
@Riverman... niet alle vrouwen zijn hetzelfde hoor, hier wordt niet geklaagd over mannen die vreemdgaan, dus ga ff een topic verderop ! ... of wou je beweren dat alle vrouwen dezelfde persoon zijn????

@Iddan: Wow, heftige ontwikkeling meid. Maar misschien ook wel goed, dat zal er voor zorgen dat je binnen de vangrail blijft. Ik vind het alleen maar leuk als je mee blijft lezen en schrijven, zeker voor de 'worstelmomenten' van anderen, maar je moet dat natuurlijk ook wel kunnen... al die minnaarverhalen aanhoren steeds. Wat mij betreft altijd welkom!

@Dirk: Hee.. leuk je weer ff te zien ! Kwel je zelf niet zo, er is ook een wereld zonder Google. Maar ik snap wel wat je bedoelt met dat je 'minnares' niet de reden is van de breuk.

@Rooss: vlinders?? Leeeeuheuk ! Voor wie? Minnaar, MODH, NM of de allernieuwste NM? De laatste gok ik... ANNM. Geniet er lekker van.

@Rozalia: Haha.. ruzie met Nr.2. ken ik ook... heeft wel wat, inderdaad. Op afstand, in lettertjes, is het trouwens een stuk lastiger hoor... jullie hebben het lekker goed kunnen maken !

@Meis: Ik snap je wel. Maar misschien maak je het allemaal veel te zwaar en te serieus. N2 is voor de leuk, hij is voor 'erbij...' als in 'bij-man'.. rare term is dat hè?), maar je weet wel: die vrolijke kers op de taart. Zeker als je een open relatie hebt thuis, zou je je toch niet zo druk moeten maken, denk ik..... zijn thuissituatie is niet jouw zorg, hij is gewoon voor 'de lekker' en voor 'de leuk'; dus lekker consumeren 'dat fruit'.

Het komt niet veel voor, maar ik heb ook ff een dip. Mijn minnaar en ik gaan elkaar na lange tijd (5 weken) weer zien en ik ben niet zo blij als normaal ... eigenlijk ben ik wat down, maar dat heeft alles te maken met zorg over mijn N.1., die het op dit moment niet zo goed maakt qua gezondheid. Gelukkig heb ik een hele easy going minnaar, dus we hebben onze hoteldate omgezet naar een lunchdate... ook fijn !
quote:kleinjan13 schreef op 19 juni 2012 @ 20:55:

[...]

Aangezien jij deze post worshipt weet jij schijnbaar wat rm bedoelt? En waar lezen jullie dan precies dat wij vreemdgaande mannen afbranden en onszelf ophemelen? Ik word steeds nieuwsgieriger...
Gaar, dat is wat ik bedoel naar meis inderdaad. Loslaten, kijken naar je eigen situatie, blij zijn met wat er is en de thuis situatie van minnaar bij minnaar laten. Zijn situatie, zijn zorg, zijn verantwoording.

Gaar, hmmm, dat is rot. Al kan even lekker samen lunchen en gewoon kletsen ook heel erg fijn zijn, alleen.. de reden hè? Dat is minder. Ik snap je zorg.

Ja Gaar, deze man is nieuwer dan nieuw. Nét uit de verpakking. Begint ook niet met een M. deze keer
Allegaartje...thnx, nu heb ik vliegjes tussen m'n tanden van het lachen tijdens het lopen! . Ik weet dat wat jij omschrijft m'n probleem is...
Allegaartje en roos, dat is nu precies wat ik ook steeds zeg....

Voor de duidelijkheid: er zijn er geen problemen bij mij thuis. Erg goede en constructieve gesprekken gehad en ons issue is uit de wereld...

Komt echt wel goed. Ik ben nog steeds erg happy met N1 en meis.. (leuk gezegt..setje )
Fijn dat het zo snel zo goed is gekomen Tasje, vraagt toch wat veerkracht van je partner, chapeau!
Mijn respect voor haar is de afgelopen week dan ook gegroeid van groot naar enorm
quote:meis34 schreef op 19 juni 2012 @ 21:34:

Allegaartje...thnx, nu heb ik vliegjes tussen m'n tanden van het lachen tijdens het lopen! . Ik weet dat wat jij omschrijft m'n probleem is...Haha, gekkie. Jij hebt helemaal geen probleem... je hebt een lekkere minnaar: go & eat the guy ! (wel eerst ff goed die vliegjes wegflossen dan, hè).

(Ja Tas... wees er maar zuinig op!)

@Rooss.. ja, de reden is zorgelijk, maar gelukkig is minnaar ook gewoon een lieve vriend en kunnen we zaken goed scheiden.

En ooowwww... net uit de verpakking?? Ff goed bewaren hè, sommigen kan je binnen 30 dagen terugsturen in de originele verpakking, wel de kassabon bewaren !!.. hahaha

Iieeeuuwww... Roos flieft.. dan is ie echt leuk !
Hahaha... heb je je mail al gelezen?

Ja hoor, binnen die 30 dagen krijg ik in elk geval nog één keer de kans om hem te testen en mocht hij bij nader inzien toch niet volstaan gaat ie zo retour afzender! Just like that. En dan new balls. Al is dat wel jammer want deze heeft mooie lekkere ballen een stralende glimlach!
Zo...gedachten ff heerlijk op 0 gezet (tijdens de hardloopminuten dan) en goed nagedacht tijdens de wandelminuten.

Jullie hebben gelijk, zijn vrouw is zijn verantwoordelijkheid (heb ik mezelf al 100x gezegd). En ik vind het ook bewonderenswaardig hoe ze er mee om gaat en dat ze het Tasje gunt.

Gewoon genieten en die fijne kers "consumeren", daar ga ik voor... En morgen eindelijk een goed gesprek hebben...ik wil Tasje nog niet kwijt.

Allegaartje...geniet lekker van je lunchdate en sterkte met je nr. 1!
quote:Rooss4 schreef op 19 juni 2012 @ 22:12:

Hahaha... heb je je mail al gelezen?

Ja hoor, binnen die 30 dagen krijg ik in elk geval nog één keer de kans om hem te testen en mocht hij bij nader inzien toch niet volstaan gaat ie zo retour afzender! Just like that. En dan new balls. Al is dat wel jammer want deze heeft mooie lekkere ballen een stralende glimlach! En dat is nou zo fijn van dit topic! Van serieus naar schaterlach!
Goed zo meis. Lekker hè, hardlopen! Blijf vooral communiceren met Tas, met je nr 1. Hou de boel helder en op een rijtje. Neem geen verantwoordelijkheden die de jouwe niet zijn, als is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan.

Hoe ist met de vliegjes??
quote:Rooss4 schreef op 19 juni 2012 @ 20:38:

[...]

Neuken??

Eerlijk zullen we alles delen!

Zullen we hem samen verslinden? Als hij durft?
Nops, ik dacht dat je het nooit zou vragen! Zullen we hem effe lekker uit elkaar trekken met zijn tweetjes?
Three is a crowd, four is a party. Mag ik ook meedoen? . (ben toch al hopeloos verloren...)
Heerlijk, nog iets waar ik aan verslaafd ben...

Communicatie schijnt het woord te zijn, zoals Toppertje ook al zei. Ik ben heel goed in praten, maar of dat hetzelfde is als communiceren? En ik heb idd geen probleem, dat maak ik er zelf van. Ok, nu genoeg zelfreflectie voor vanavond. Ennuh, ik maak van die kers in m'n vorige post een aardbei, ik lust helemaal geen kersen!

Heb net de laatste vliegjes tussen m'n tanden weggeplukt
Iddan, wat een schrik zeg. Net nu je besloten had het echt te stoppen, komt het toch nog naar boven. Hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt!

Pietje, ik snap het hoor! Het zou alleen een beetje kunnen helpen misschien om even echt de fysieke afstand te hebben.

Helpt het om een nieuw nummer te nemen? Zodat je die lijn afsluit voor hem?

Knap van je om niet te reageren, dat is al een hele stap. Het is gemeen wat hij doet. Hij zou beter met je voor moeten hebben, echt waar. Mijn minnaar hangt echt niet elke dag aan de lijn, maar ik weet wel dat hij om me geeft en me graag gelukkig ziet. Hij beseft dat dat miss ooit met iemand anders zal zijn en hij geeft me ook die ruimte. Zo hoort het ook.

Jaaa! Samen met Inez geven we hem de tijd van zijn leven! Hij wil nooit meer anders, tot zijn grote verdriet .
Heb zo het idee dat Riverman een nerdy-achtig type is met geitenwollensokken en een ribbroek...jullie mogen hem hebben, ik sla ff over !
Meis en Tas, pas op met teveel hier vertellen en schrijven over jullie privé. Je weet immers niet wie er meeleest en linken zijn snel gelegd soms.. Niet dat het me aangaat hoor, maar ik wilde het wel even zeggen .
Lekker, ik hou wel van die kriebelsokken in mijn bed! Als hij die maar aanlaat!
quote:Allegaartje schreef op 19 juni 2012 @ 21:20:

@Iddan: Wow, heftige ontwikkeling meid. Maar misschien ook wel goed, dat zal er voor zorgen dat je binnen de vangrail blijft. Ik vind het alleen maar leuk als je mee blijft lezen en schrijven, zeker voor de 'worstelmomenten' van anderen, maar je moet dat natuurlijk ook wel kunnen... al die minnaarverhalen aanhoren steeds. Wat mij betreft altijd welkom!

Het komt niet veel voor, maar ik heb ook ff een dip. Mijn minnaar en ik gaan elkaar na lange tijd (5 weken) weer zien en ik ben niet zo blij als normaal ... eigenlijk ben ik wat down, maar dat heeft alles te maken met zorg over mijn N.1., die het op dit moment niet zo goed maakt qua gezondheid. Gelukkig heb ik een hele easy going minnaar, dus we hebben onze hoteldate omgezet naar een lunchdate... ook fijn !

Ja heftige ontwikkelingen, maar wel helemaal prima, jij was ook degene die ooit tegen mij zei, "je kunt het ook 'gewoon' stoppen, stoppen is ook een keuze."....en je hebt gelijk, dat is de keuze die het beste bij mij paste. Moest alleen nog maar een paar afkickverschijnselen overwinnen en een paar harde klappen krijgen...;-)

En nu ff over jou, wat fijn dat je minnaar zo gemakkelijk kan schakelen...ben je alleen down omdat je nr1 ziek is, of voelt het nu ook 'gekker' aan een minnaar te hebben, omdat hij ziek is?
@ meis en tasje 69

oke ik ben nieuw maar lees al wat langer mee.

Zijn jullie niet bang als het straks niet meer zo soepel loopt dat een van beide hier niet meer durft te reageren.

Denk dat julllie in je blijschap te open nu zijn.

denken jullie daar weleens over na ?
ploef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven