Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

woensdag 20 juni 2012 om 00:39
Och meiden ik ben net zo slecht als jullie hoor.
Lang verhaal maar het zit er nu uit dat ik eindelijjk klaar ben om het contact te stoppen met mijn ( ex ) minnaar.
Heeft nu al in totaal al 3 jaar geduurd waaravan maar 3x maal sex was.......en de rest dus ''vriendschappelijk "'.....ben er nu dus echt klaar mee ( denk ik )...
Lang verhaal maar het zit er nu uit dat ik eindelijjk klaar ben om het contact te stoppen met mijn ( ex ) minnaar.
Heeft nu al in totaal al 3 jaar geduurd waaravan maar 3x maal sex was.......en de rest dus ''vriendschappelijk "'.....ben er nu dus echt klaar mee ( denk ik )...

woensdag 20 juni 2012 om 00:41
Na gisteravond werd het me allemaal teveel.... geen contact, na al die liefkozende woorden en alles wat we meegemaakt hebben, gewoon geen contact meer alsof ik lucht was. Ben naar zijn huis gegaan en hem geconfronteerd met wat ie mij aandoet. natuurlijk was z'n vrouw thuis en zij mocht de confrontatie mee maken. was er zo klaar mee. behoorlijke scene geschopt daar en op m'n neus gegaan. maar z'n vrouw weet iig hoe het zit nou. ben er zo klaar mee, wat een loser. mooie woorden ophangen maar uiteindelijk inhoudsloze betekenis. zal nog wel een staartje krijgen maar ben zo pist dat het me niks doet.

woensdag 20 juni 2012 om 00:46
Jeetje Crashy. Ik snap dat je gekwetst bent maar wat een super foute actie zeg. Je wist dat je het deed met een getrouwde man en nu ligt het op het bord van zijn vrouw. De onschuldige partij, beslachtofferd door haar man en zijn minnares. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Je ziet hem toch op je werk? Had het onder jullie uitgevochten, waarom moest zijn vrouw hier deelgenoot van zijn?
woensdag 20 juni 2012 om 00:52
wist niet dat z'n vrouw thuis was en was zo over de zeik.... voelde me bedrogen en voorgelogen en had mezelf niet in de hand. Heb er geen spijt van. Niemand solt met mijn gevoel en dat is wat hij gedaan heeft. en zij was te dom voor woorden dat ze dit gepikt heeft en de onschuld uithangt. ook als je de ongelovige uit wil hangen krijg je het op je bord. zo klaar mee en verkeerde getroffen.
mooie woorden, mooie tijden maar allemaal gebaseerd op lucht. bubbel spatte uit een, maar niet alleen mijn buubel die uit een spat. dan maar allemaal kapot.
mooie woorden, mooie tijden maar allemaal gebaseerd op lucht. bubbel spatte uit een, maar niet alleen mijn buubel die uit een spat. dan maar allemaal kapot.

woensdag 20 juni 2012 om 00:56
Zij was te dom voor woorden? En wat ben jij? Jij trapte toch in zijn mooie verhalen? Jij koos toch voor een gebonden man? En nu heb je de bom laten ontploffen en gooi je het op de domheid van zijn vrouw? Hij solde met je gevoel ja en jij hebt met je gevoel laten sollen. De lucht, de bubbel, heeft hij allemaal kunnen creëren omdat jij dat toeliet.
Dan maar allemaal kapot. Wat vreselijk wreed. Besef je wel wat je gedaan hebt??
Dan maar allemaal kapot. Wat vreselijk wreed. Besef je wel wat je gedaan hebt??
woensdag 20 juni 2012 om 01:03
wat ik gedaan heb?? ben altijd eerlijk geweest voor mezelf hierin en verwachte eerlijkheid terug. als iemand zo z'n kop in het zand steekt kan je verwachten dat je het een keer terug krijgt. ben blij dat zij het weet en hoop dat hun huwelijk kapot gaat hierdoor. dan maar allen ten onder. en was niet m'n bedoeling om haar erbij te betrekken maar als je er dan toch bij bent kan je het krijgen. ze zoeken het maar uit samen.

woensdag 20 juni 2012 om 01:13
Eerlijk? Hou nou toch op joh Crashy, uiteindelijk deed je het wel met een getrouwde man en liet je in de luren leggen door mooie woorden en valse beloftes. Steek hand in eigen boezem. Ik ga je geen valse dingen toe wensen want dat is beneden mijn waardigheid maar ik mag hopen dat je op een dag oud en grijs bent, aan deze actie terug denkt en je de ogen uit je kop schaamt.
Zijn vrouw was onschuldig, wellicht heeft ze struisvolgelpolitiek bedreven, wellicht had ze daar hele goede redenen voor. Wie ben jij om haar leven op de kop te gooien omdat je gekwetst bent door je neukertje! En jij... treft jou geen enkele blaam? Ben jij alleen maar gekwetst, belogen en pijn gedaan? Het kan een mens sieren als hij/zij in de spiegel durft te kijken, dat heb ik bij jou helaas nog niet mogen constateren.
Ga voor die spiegel staan en leer. Durf tegen jezelf te zeggen dat jij er ook een aandeel in had en behoed jezelf voortaan. Bedenk dat je maar 1 persoon echt kan veranderen en toevallig ben je dat zelf.
Ik wens je ondanks alles sterkte en wijsheid toe.
Zijn vrouw was onschuldig, wellicht heeft ze struisvolgelpolitiek bedreven, wellicht had ze daar hele goede redenen voor. Wie ben jij om haar leven op de kop te gooien omdat je gekwetst bent door je neukertje! En jij... treft jou geen enkele blaam? Ben jij alleen maar gekwetst, belogen en pijn gedaan? Het kan een mens sieren als hij/zij in de spiegel durft te kijken, dat heb ik bij jou helaas nog niet mogen constateren.
Ga voor die spiegel staan en leer. Durf tegen jezelf te zeggen dat jij er ook een aandeel in had en behoed jezelf voortaan. Bedenk dat je maar 1 persoon echt kan veranderen en toevallig ben je dat zelf.
Ik wens je ondanks alles sterkte en wijsheid toe.
woensdag 20 juni 2012 om 01:21
ow ik ken heel goed mijn eigen spiegel en mijn eigen aandeel. en dat zij daar deel genoten van is geworden is haar eigen spiegel en aandeel. als je mij wil pakken, pak ik je terug. dat zij daar deelgenoot is van geworden is jammer voor haar maar is haar leven en haar hell. weet m'n aandeel maar al te goed.
van mij mogen ze allemaal dood vallen, hij vanwege z'n gejank, zij vanwege d'r struisvogelpolitiek en ik ga lekker door met m'n leven.als je wil leven in een bubbel, lekker doen maar als je de waarheid niet aankan niet janken. ik ga niet janken, confronteer mensen met wat jammer genoeg de waarheid en als ze daar niet mee om kunnen gaan is niet mijn probleem. Jarenlang doen alsof er niets aan de hand is en als het dan voor je neus staat er een probleem van maken. ben blij dat ze het weet en waarschijnlijk gaan ze nou hun best doen om er iets van te maken. nou succes, ik ben blij dat ik nog m'n hele leven voor me heb om er werkelijk iets van te maken.
van mij mogen ze allemaal dood vallen, hij vanwege z'n gejank, zij vanwege d'r struisvogelpolitiek en ik ga lekker door met m'n leven.als je wil leven in een bubbel, lekker doen maar als je de waarheid niet aankan niet janken. ik ga niet janken, confronteer mensen met wat jammer genoeg de waarheid en als ze daar niet mee om kunnen gaan is niet mijn probleem. Jarenlang doen alsof er niets aan de hand is en als het dan voor je neus staat er een probleem van maken. ben blij dat ze het weet en waarschijnlijk gaan ze nou hun best doen om er iets van te maken. nou succes, ik ben blij dat ik nog m'n hele leven voor me heb om er werkelijk iets van te maken.
woensdag 20 juni 2012 om 01:24
Arme crasy, je bent echt verdrietig he....hij heeft je zo gekwetst dat je je gevoel voor een ander nu even helemaal kwijt bent...hoe wreed is dat.
Als de verdrietige tranen (en je maakt mij niet wijs dat die er niet zullen zijn) zijn opgedroogd zie je welke schade je, samen met hem (hij is hier deels verantwoordelijk voor!) hebt aangericht.
Ik ga op jouw woorden af, dat ze haar kop in het zand stak. Bij deze kan ze dat niet meer.
Denk jij dat? Nou, ik ken een hoop vrouwen die hun koppie zo weer in de grond steken.
Het is aan jou om je eigen leven te leven. Dit is de les die je hieruit kunt leren. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk, behalve jezelf. En niemand zou je zo "gek" moeten krijgen om iets te doen waar van je weleens heel veel spijt zou kunnen krijgen....
Ga dan vanaf vandaag ook echt verder. Laat dat staartje voor wat het is en pak je verantwoordelijkheid voor jou leven. Leg het nooit meer bij een ander neer!
Als de verdrietige tranen (en je maakt mij niet wijs dat die er niet zullen zijn) zijn opgedroogd zie je welke schade je, samen met hem (hij is hier deels verantwoordelijk voor!) hebt aangericht.
Ik ga op jouw woorden af, dat ze haar kop in het zand stak. Bij deze kan ze dat niet meer.
Denk jij dat? Nou, ik ken een hoop vrouwen die hun koppie zo weer in de grond steken.
Het is aan jou om je eigen leven te leven. Dit is de les die je hieruit kunt leren. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk, behalve jezelf. En niemand zou je zo "gek" moeten krijgen om iets te doen waar van je weleens heel veel spijt zou kunnen krijgen....
Ga dan vanaf vandaag ook echt verder. Laat dat staartje voor wat het is en pak je verantwoordelijkheid voor jou leven. Leg het nooit meer bij een ander neer!
woensdag 20 juni 2012 om 01:35
crashy.. je bent verdrietig, kwaad, gekwetst.. alles wat een mens maar pijn kan doen voel je...
Maar je hebt iets gedaan wat je NOOIT en te NIMMER had mogen doen, hoe haal je het in je hoofd om dit op deze manier 'op te lossen'. Ik kan er met mij hoofd echt niet bij hoe je dit hebt kunnen doen...
Jij voelt je wellicht de winnaar op dit moment, je hebt je wraak kunnen nemen, maar ik hoop dat je wel heel snel tot inzicht komt en inziet wat je in hemels naam hebt gedaan..
Maar je hebt iets gedaan wat je NOOIT en te NIMMER had mogen doen, hoe haal je het in je hoofd om dit op deze manier 'op te lossen'. Ik kan er met mij hoofd echt niet bij hoe je dit hebt kunnen doen...
Jij voelt je wellicht de winnaar op dit moment, je hebt je wraak kunnen nemen, maar ik hoop dat je wel heel snel tot inzicht komt en inziet wat je in hemels naam hebt gedaan..
woensdag 20 juni 2012 om 01:40
ik snap niet zo goed waar jullie zo moeilijk over doen.. de relatie en de liefde was echt en ik was zijn ware liefde. dat zij er toevallig bij betrokken is, is niet mijn probleem, maar zijn. dat het allemaal ontluikend is, is niet mijn probleem. hij is het aangegaan en tis mislukt. mijn idee over ware liefde is weg en verloochend. dat zij daar deelgenoot van is geworden is de situatie van omstandigheden. zo is het leven. wat verborgen gehouden moet worden is naar voren gekomen. heb het niet expres gedaan, verkeerde moment, verkeerde plaats voor haar. misschien net als onze liefde. tis gelopen zoals het gelopen is. had ik de leugen op moeten houden om haar te sparen??
woensdag 20 juni 2012 om 01:47
Crashy, dit is het zelfde als de 'vrouw' .. de nr1.. die bepaald dat de hele situatie de schuld is van de minnares. Jij hebt een keuze gemaakt die je niet had mogen nemen, die keuze is aan hem. Jij hebt bepaalde verwachtingen, en je had het nooit bij hen beide op deze manier mogen neerleggen dat hij niet aan jou verwachtingen kon voldoen. Dat was en is een kwestie tussen jou en hem, daar had zijn vrouw nooit in betrokken mogen worden.
Zo is niet het leven, dat is niet de realiteit, jij hebt het realiteit gemaakt en daarmee iets kapot gemaakt waar jij nooit aan had mogen komen.
Je mag nimmer verwachtingen hebben naar je minnaar, jij bent nr2 en zult dat altijd blijven, jij hebt hiermee iets gedaan wat jou op nr1 zet, en dat is ongehoord.
Hij was jouw ware liefde, maar zolang hij gewoon bij zijn vrouw was, was jij dat niet voor hem.
Zo is niet het leven, dat is niet de realiteit, jij hebt het realiteit gemaakt en daarmee iets kapot gemaakt waar jij nooit aan had mogen komen.
Je mag nimmer verwachtingen hebben naar je minnaar, jij bent nr2 en zult dat altijd blijven, jij hebt hiermee iets gedaan wat jou op nr1 zet, en dat is ongehoord.
Hij was jouw ware liefde, maar zolang hij gewoon bij zijn vrouw was, was jij dat niet voor hem.
woensdag 20 juni 2012 om 01:54
hoezo niet? hij zette mij op nummer 1, hij gaf aan dat ik de liefde van zijn leven was. dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat hij dat wegens omstandigheden niet met mij kon delen. Ik was zijn ware liefde, zijn nummer 1. en zij was degene die erbij hing, waar hij niet los van kon komen vanwege bepaalde redenen. dat zij daar nou bij betrokken is, is hun leven, binnen hun relatie. en natuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor haar maar ik geloofde dat ik de belangrijkste persoon was in zijn leven. dat ik alles was om voor te leven en dat, dat zijn hoop was waardoor zijn leven levenswaardig was. vind het echt erg voor haar, dat het zo gelopen is. maar kop in het zand politiek. en zij was onderdeel van dit, zij maakte het dat het kon. en ik maakte het ook dat het kon. omdat ik het geloofde. omdat ik dacht dat het werkelijk zo was.
woensdag 20 juni 2012 om 08:03
Als ik het zo lees had hij haar gouden bergen beloofd met zijn hart. Aangegeven dat hij vanwege omstandigheden bij zijn vrouw bleef maar dat zij wel zijn nr 1 was.
Voor haar gevoel was zij nr 1 en had ze het recht dit te doen.
Hij had eerlijk moeten zijn. Niet elke minnaar is dat. En dan krijg je dit soort acties.
Ergens vind ik wel dat het zijn schuld is....
Voor haar gevoel was zij nr 1 en had ze het recht dit te doen.
Hij had eerlijk moeten zijn. Niet elke minnaar is dat. En dan krijg je dit soort acties.
Ergens vind ik wel dat het zijn schuld is....
woensdag 20 juni 2012 om 08:41
Dat zeggen we ook niet Toppertje. Echter heeft crashy er iemand bij betrokken die er niet op zo'n manier bij betrokken had mogen worden. Ik vermoed dat Crashy zich er wel degelijk van bewust was dat zijn vrouw thuis was... In haar post staat ook "natuurlijk was zijn vrouw thuis..." hoe kun je in zo'n situatie naar zijn huis gaan , je weer toch dat zijn vrouw daar is? Ik vermoed dat dat heel bewust is gedaan...
woensdag 20 juni 2012 om 08:44
Wat lekker veel geschreven zeg, voor mij wel iets teveel om overal op te kunnen reageren.
Lavendel heeft wel een punt wb setjes op het Vivaforum. Ook ik was ooit de helft van een setje. Zolang de liefde stand houdt is er vrij weinig aan de hand, was het ook heel erg leuk om hier te schrijven. Op een enkeling na ( zoals Marjo die het geraden had ) wist niemand ook van ons, dat maakte het schrijven hier ook grappig en spannend. Maar toen het over was , bleek het toch wel erg moeilijk. Dus voor mij, net als voor Rooss, nooit meer een Vivaman.
Crashy, ik begrijp dat je diep teleurgesteld en gekwetst bent, maar dit had je nooit mogen doen. Wat een klasse zeg! Hij is de schuldige, maar jij ook , dus dat had je samen op moeten lossen ipv zijn vrouw erbij te betrekken.
Lavendel heeft wel een punt wb setjes op het Vivaforum. Ook ik was ooit de helft van een setje. Zolang de liefde stand houdt is er vrij weinig aan de hand, was het ook heel erg leuk om hier te schrijven. Op een enkeling na ( zoals Marjo die het geraden had ) wist niemand ook van ons, dat maakte het schrijven hier ook grappig en spannend. Maar toen het over was , bleek het toch wel erg moeilijk. Dus voor mij, net als voor Rooss, nooit meer een Vivaman.
Crashy, ik begrijp dat je diep teleurgesteld en gekwetst bent, maar dit had je nooit mogen doen. Wat een klasse zeg! Hij is de schuldige, maar jij ook , dus dat had je samen op moeten lossen ipv zijn vrouw erbij te betrekken.
woensdag 20 juni 2012 om 08:51
quote:crashy schreef op 20 juni 2012 @ 01:54:
hoezo niet? hij zette mij op nummer 1, hij gaf aan dat ik de liefde van zijn leven was. dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat hij dat wegens omstandigheden niet met mij kon delen. Ik was zijn ware liefde, zijn nummer 1. en zij was degene die erbij hing, waar hij niet los van kon komen vanwege bepaalde redenen. dat zij daar nou bij betrokken is, is hun leven, binnen hun relatie. en natuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor haar maar ik geloofde dat ik de belangrijkste persoon was in zijn leven. dat ik alles was om voor te leven en dat, dat zijn hoop was waardoor zijn leven levenswaardig was. vind het echt erg voor haar, dat het zo gelopen is. maar kop in het zand politiek. en zij was onderdeel van dit, zij maakte het dat het kon. en ik maakte het ook dat het kon. omdat ik het geloofde. omdat ik dacht dat het werkelijk zo was.als minnares van een getrouwde man moet je hem beoordelen op wat ie doet, niet wat ie zegt. Ofwel, jij hing erbij, zij stond op nummer 1. anders was ie wel naar jou gegaan...
hoezo niet? hij zette mij op nummer 1, hij gaf aan dat ik de liefde van zijn leven was. dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat hij dat wegens omstandigheden niet met mij kon delen. Ik was zijn ware liefde, zijn nummer 1. en zij was degene die erbij hing, waar hij niet los van kon komen vanwege bepaalde redenen. dat zij daar nou bij betrokken is, is hun leven, binnen hun relatie. en natuurlijk vind ik het verschrikkelijk voor haar maar ik geloofde dat ik de belangrijkste persoon was in zijn leven. dat ik alles was om voor te leven en dat, dat zijn hoop was waardoor zijn leven levenswaardig was. vind het echt erg voor haar, dat het zo gelopen is. maar kop in het zand politiek. en zij was onderdeel van dit, zij maakte het dat het kon. en ik maakte het ook dat het kon. omdat ik het geloofde. omdat ik dacht dat het werkelijk zo was.als minnares van een getrouwde man moet je hem beoordelen op wat ie doet, niet wat ie zegt. Ofwel, jij hing erbij, zij stond op nummer 1. anders was ie wel naar jou gegaan...