Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nop! Fijn dat het maar weg leek en niet echt weg is.

En dat ik minnaarloos ben dat klopt, maar ik ben minnaar niet kwijt.

Het is een lang verhaal maar komt erop neer dat minnaar vriend is geworden...
En de minnaar die ik naast toen nog minnaar had... Die is weg, die wil niet meer, en dat doet me nog steeds verdriet, al is onze laatste date al 3 maanden geleden...
Wacht, de getrouwde is weg en de langeraanweziger is nu een blijverd? Ik heb een beetje op standby gestaan, heb zoveel gemist volgens mij!
quote:evertl schreef op 03 april 2013 @ 16:35:

Lekker bezig sweet!

Er valt toch wel te bemerken dat de "nieuwe" dames (ik noem geen namen Retro en Ikbennuhier) anders behoorlijk geïnteresseerd zijn als een man zich aanbied :-)

Of ik moet de sarcastische ondertoon van hun berichtjes niet door krijgen. Maar daar kan ik ook niets aan doen, blijf een kerel hè AJB zeg, ben nog aan t bijkomen, wat zeg ik ben me nog aan t losmaken van de vorige... als dat uberhaupt gaat lukken...
Nope Noppies, de getrouwde is aan het scheiden, de langer aanwezige heeft de stekker eruit getrokken
Retrobabe, dat gaat wel lukken! 1 ex-minnaar zat redelijk diep en daar ben ik ook overheen gekomen. Hij zal niet 1-2-3 uit je systeem zijn, maar uiteindelijk...

Evert, plaag de "nieuwe" dames niet zo En volgens mij snap ik nu je vage ava pas. Kon ie nog waziger?
quote:meis34 schreef op 03 april 2013 @ 22:47:

1 ex-minnaar zat redelijk diep en daar ben ik ook overheen gekomen.

Ik dacht dat veel vrouwen wel houden van lekker diep

En kickte hij erop dat je over hem heen kwam? Dacht altijd dat mannen dat alleen bij vrouwen deden

En die ava is niet wazig, maar t is tijd voor een nieuw brilletje denk ik

Valt het op dat ik in een vervelende bui ben?
Scherp Evert, heel scherp. Maar jij kent mijn vaardigheden niet

En brilletje...ik ga voor lenzen. En je ava is gewoon wazig!! Heb jij ook last van PMS ofzo
quote:anna15 schreef op 03 april 2013 @ 17:17:

Ien, vertrouw op jezelf! Ik had hetzelfde afgelopen weekend, met nog een vervelende appsessie tot gevolg waarin we elkaar achteraf helemaal verkeerd bleken te begrijpen. De volgende dag moest er best wel wat verduidelijkt worden over en weer, maar gelukkig is de lucht weer geklaard.

Hij voelde zich gecontroleerd, ik voelde me genegeerd en had het gevoel dat onze communicatie steeds meer eenrichtingsverkeer werd, allebei niet blij.

Toen even samen terug naar de basis. De vriendschap is stevig, de minnaarsrelatie duurzaam door de liefde, alleen de contactbehoefte loopt niet in sync. Ik neem nu de vrijheid om dat anders op te lossen, want ik verveel me nog wel eens ;)

Misschien is het bij jou heel anders, maar misschien zitten er ook wel weer puntjes van herkenning in waar je wat mee kunt. Sterkte in ieder geval, hoop dat hij snel mailt.Hoe herkenbaar is dát zeg! Ik had het onlangs ook. Zooooo onzeker werd ik er van. Blèh!
Ah, de getrouwde is gebleven! Dat hoopte ik, maar omdat zijn huwelijk wel ergens 'oke' leek, had ik dat niet aan zien komen. Het klonk altijd zo fijn tussen jullie. Hoe is dat voor jou? Dat hij toch is gaan scheiden?

We stonden daar altijd nogal hetzelfde in, toch? Minnaar is geweldig, maar hoeft voor mij zijn partner niet te verlaten? Is het goed, dat hij dat nu wel doet? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Jammer van de andere, vooral omdat het je dan toch niet helemaal lekker zit. Mensen gaan en mensen komen in je leven, maar sommige gaan op een moment dat je het liever nog niet gehad had.

Meis, deze km zijn tot nu toe nog altijd ver genoeg gebleken, dus ik durf dat nog steeds te roepen .

De ava van Evert L. had ik herkend! Maar heb kortgeleden de hele serie nog weer bekeken, dus misschien komt het ook daardoor. Hoe kom je nu als man aan de nick EvertL?
quote:noppies schreef op 04 april 2013 @ 08:26:

Hoe kom je nu als man aan de nick EvertL?Tsja, hoe kom je er weer vanaf?
Nop, het had nogal wat voeten in de aarde, want ik wilde helemaal niet dat hij zijn gezin zou verlaten... En dat wil ik eigenlijk nog steeds niet. Het is niet mijn keuze maar zijn keuze, en die staat los van mij, gelukkig.

Ik kan niet van hem verwachten dat hij ergens blijft wat hem niet gelukkig maakt, ik gun hem zijn geluk in alle opzichten. Ook als dat in zijn ogen scheiden is...

Het zal niet snel gaan, dat hoeft ook niet, er is tijd genoeg, ruimte genoeg om alles in alle rust te regelen, te plannen en voor elkaar te krijgen.

Exminnaar... Het blijft knagen omdat het gewoon niet af was en er een enorme vriendschap was, ik mis hem niet alleen als minnaar, maar ook ontzettend als vriend. En wat het meest knaagt is dat hij niet met me in gesprek wil, het niet af wil sluiten, maar ik laat het erbij en ik verwerk het alleen. Nummer gewist, zodat ik niet meer op mijn handen hoef te zitten.
Sam, wat een nare manier om een relatie te beëindigen. Lijkt me frustrerend als jij wel de behoefte hebt om nog een keer het gesprek aan te gaan en met een goed gevoel het hoofdstuk af te sluiten en het eenrichtingsverkeer blijkt te zijn.

En wat is dat toch met minnaars die gaan scheiden? Ze gaan met bosjes tegelijk volgens mij!

Evert, de Evert uit GV is voor mij zo ontzettend a-sexueel. Zoveel leuke mannen en dan kies je deze!
quote:meis34 schreef op 04 april 2013 @ 08:56:

En wat is dat toch met minnaars die gaan scheiden? Ze gaan met bosjes tegelijk volgens mij!

Vast de tijd van het jaar, de lente, tijd voor wat nieuws...

@sam, vervelend als dingen niet goed uitgepraat worden. Zeker als er eigenlijk ook een goede vriendschappelijke basis leek te liggen.
Het blijkt wel weer dat de mensch (althans de meesten) toch gecompliceerdin elkaar. Het is schijnbaar voor veel mensen moeilijk een puur fysieke relatie met alleen sex te hebben.

Of ligt het aan, wat al eerder besproken is dat, een open relatie of een minnaar(es) ontstaat op het moment dat de relatie met Nr1. al scheuren vertoond en nr2. (omdat je veelal de leuke dingen deelt en niet 24/7 met zijn of haar gezeur opgescheept zit) toch leuker blijkt te zijn dan de Nr1. ?

@Meis: De bedoeling van een nick is toch dat je zo min mogelijk herkenbaar bent? En Evert Lodeweijkxs a-sexueel? dan moet je toch echt die scene nog eens bekijken waar mijn avatar uit komt
Sam, is er aan jouw gevoel voor hem ook iets veranderd? Durf je meer te geven nu? Of staat dat ook los van elkaar?

Ik heb tijdens mijn laatste date met Guus, waarin we uuuuuren de tijd hadden, eindelijk ook een heel goed gesprek gehad en dingen uitgesproken naar elkaar. Ook hier staat zijn liefde voor mij los voor de liefde voor zijn vrouw. Hoe het thuis is, weet ik niet, en hoef ik ook niet te weten. Zijn gevoel voor mij heeft daar niets mee te maken. Hij zou het liefst veel meer tijd met me doorbrengen, maar ook onze levens meer delen, alleen kan dat niet meer. Zijn vrouw weet van mij, we kunnen het nooit meer openlijk verkopen als 'alleen vriendschap'.

Het is fijn om te weten dat de gevoelens wederzijds zijn, maar het zou ook heel raar zijn als hij ineens wel thuis weg zou gaan. Geloof ik.

Vreemd dat ex-minnaar het idd niet af wil sluiten, of jou de gelegenheid wil geven om het op jouw manier met hem af te sluiten. De tijd maakt veel goed, maar het had ook anders gekund.

Zie, ik ben helemaal niet zo moeilijk! Ik kan het wel op Evert!
Ik spreek niet zomaar af met een man, m'n gevoel moet goed zitten, moet me op m'n gemak voelen voordat er überhaupt wat gebeurd. Ik ben laatst koud en hard genoemd, maar voordat ik zo overkom moet je het flink bont maken bij mij. En zo wil ik me niet voelen. Dus sex en gevoel zijn onlosmakelijk verbonden bij mij.

Alles wat je noemt is raak Evert. Ik heb geen nr 1 nu maar ik vond m'n nr 2's idd leuker dan m'n (ex)man. Die praatten tenminste tegen me

Ik heb volgens mij alles van GV gezien, maar deze scène kan ik me niet zo voor de geest halen. En onherkenbaar is goed. Mijn ava past ook perfect bij mij
Goede morgen allemaal,

Nee ik ben helaas nog niet gekeurd door Roos, Hoelang duurt het normaal voordat je voor een keuring wordt uitgenodigd? Ik heb er wel zin in. Schijnt een heel uitgebreide keuring te zijn.
Teveli, duidelijk dat je hier nieuw bent en nog geen kennis hebt gemaakt met Roos!
Is ze gevaarlijk dan? Kan niet wachten om kennis te maken
Het is op hun date via de datingsite waar ze als Desperado en Gaja elkaar weer vinden .

Toch fijn dat er in mijn hersens veel bruikbare, belangrijke informatie opgeslagen zit. Zou anders toch zonde zijn van al die opslagruimte, als er alleen maar lullige, onbelangrijke dingen in zouden staan!

Ik zit te denken, maar ik heb behalve met FB nog nooit met een man afgesproken die ik niet ken. En die date was na een maand intensief appen en skypen, dus uiteindelijk kende ik hem bij onze eerste ontmoeting wel redelijk.

Ik ontmoet ze altijd in het wild. Laatst nog een poging gedaan op een soort site, maar het is zo onzettend niet mijn ding.. en ik vind mezelf in het echt ook leuker dan in een profiel. Daar kan ik helemaal niks mee. Doe mij maar mijn kleine kroegje, daar duiken de leukste verrassingen soms op!
quote:noppies schreef op 04 april 2013 @ 10:30:

Het is op hun date via de datingsite waar ze als Desperado en Gaja elkaar weer vinden .

Heel scherp nop! daar vlogen de vonken vanaf neem aan dat dat ook het stukje is waarom jij het wel "kan" op Evert.
Haai Nop! Wat fijn dat jij toch onze wandelende encyclopedie wilt zijn! Ik heb ook alle afleveringen gezien, maar dit wist ik dus echt niet meer. Zou drank toch meer kapot maken dan je lief is?

Sam, wat jammer dat exminnaar geen contact meer wil. Ook al heeft hij er zelf weinig behoefte aan, het zou hem sieren jou wel een afsluiting te gunnen.

En wat fijn dat je -je van je vriend af kunt halen!

Ik vraag me trouwens wel af hoe hij deze keuze los van jou kan nemen eigenlijk. Hij had een open relatie/gedoogconstructie en was daar tevreden mee. Nu besluit hij toch te scheiden en met jou verder te gaan. Dan kan je toch niet zeggen dat dat los van jou genomen is? Al is het alleen maar omdat hij andere inzichten heeft gekregen/meer is gaan leven/etc. door jou. Hoop op een gelukkige toekomst voor jullie beiden! En dat jullie de statistieken mogen verslaan!

Jahoe, is de onzekerheid weer voorbij? Alles weer uit kunnen praten? Ik word er niet onzeker van. Maar wel opstandig en bozig. En dat is nou net wat ik niet uit een minnaarsrelatie wil halen. Dus voor mij: duidelijkheid boven alles. Dan maar een zeikerd.
@sweet: uh haha ja eigenlijk word ik ook meer opstandig en bozig en kortaf en een bitch en een zeikwijf en dat wil ik niet.

Dus wat dat betreft lijk ik op jou. Ik hou van duidelijkheid. Of het nu negatief of positief is.

Alles uit kunnen praten en ik heb gezegd dat ik eerder aan de bel ga trekken als ik het gevoel heb dat ik te weinig aandacht krijg ;)

Het blijft toch een man hè? .

En die kunnen niet ruiken wat ik denk (en andersom trouwens ook niet)
Ien, precies! Opstandig en boos, zo reageer ik ook. Ik kan er ook vreselijk dwars van worden, maar daar schiet ik zelf niks mee op. Ik hou niet van hard-to-get spelletjes en mysterieus gezwijg. Duidelijkheid, dat is wat ik wil! Goed verwachtingenmanagement van mijn minnaar. Prima als hij een weekend geen contact wil omdat hij zich op thuis wil richten. Maar geef dat dan aan. Maar ga me niet ineens doodzwijgen ofzo, terwijl je anders wel op appjes reageert, daar krijg ik jeuk van en dat is nergens voor nodig.

Maar heb je al wat van hem gehoord Ien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven