Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Welkom Evanna, het is niet een 'hecht klupje' er zijn een aantal schrijvers die hier al langer komen, maar ook vele nieuwe..

Gewoon een paar daagjes meeschrijven en wat over je situatie vertellen en dan voel je je al snel thuis ;)

Als je een aantal pagina's terug leest in dit deel, zul je zien dat die contact dip bij veel mensen best gewoon is.. Vooral bij mannen, maar dat vrouwen er juist last van hebben als mannen dat hebben.
Welkom Evanna, ik lees al lang mee maar ben niet zo'n actieve schrijver. Toch voel ik me altijd wel thuis

Stand van zaken hier: contact met fotograaf afgekapt, dat ging nergens op uit lopen. Leuke nieuwe nr 2 leren kennen en nu 2x afgesproken en maandag 3de date, ik kijk ernaar uit!

Contact is leuk (geen contact in het weekend) en tot nu toe ook na een date normaal contact. Dus hier even weinig klagen en volop genieten :D
Bedankt voor het welkom. Had mijn verhaal ook op het seks forum gepost maar daar gaat het nu al snel meer over dat ik buiten de deur neuk. Pffff..
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:12:

Bedankt voor het welkom. Had mijn verhaal ook op het seks forum gepost maar daar gaat het nu al snel meer over dat ik buiten de deur neuk. Pffff..Dat doe je toch ook?
Klopt mientje, ook hier?
@evanna: welkom hier! Hier kan je je verhaal altijd kwijt. Niet dat iedereen het altijd met je eens is ;). Maar je krijgt regelmatig een spiegel voor je snufferd. En da's fijn ;)

@sense: haha juist fijn dat niemand het van je verwacht.

Ik denk dat iedereen van me verwacht dat ik vroeger een wilde was terwijl ik juist erg braaf was.

@heidi: ja duidelijk toch?
Weet iemand waar eeeh dinges gebleven is, de hengelaar? Ik ben door mijn mannen heen, de schuur is leeg, heb ze allemaal op pad gestuurd en nu is tie dus aan mijn aandacht ontglipt! Potverrr. Ien? Iehien? Heb jij hem gepikt?
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:20:

Klopt mientje, ook hier?Bevielen de reacties je niet?
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:12:

Bedankt voor het welkom. Had mijn verhaal ook op het seks forum gepost maar daar gaat het nu al snel meer over dat ik buiten de deur neuk. Pffff..Pfff.....laat dan je andere topic even sluiten, dan kun je hier verder met gelijk gestemden. Lijkt me een beter plan.
Hey Mientje, gezellig....

Rooss, we hadden Moessie en Teveli, allebei enigszins desperate. LT al weer klaar?

Waarom ineens al die anoniemdingetjes? Moet ik dat nu ook gaan doen ivm herkenbaarheid? Mijn naam is voor sommigen wel herkenbaar idd. Hm, toch maar eens over nadenken.
Zo, Mien en Mops, ook nog wat gezelligs te melden of is het augurken tijd, valt er niet ergens anders een topic te verzuren?

Anna, ik snap dat geanonimiseer ook niet zo maar daar zal men haar reden voor hebben. Ik pieker er niet over. Ik ben Roos en ik blijf Roos.
Omdat het niet is wat jullie willen horen, kan het toch wel gezellig zijn hoor dat wij meepraten. Ik hoef het toch niet goed te keuren?..
quote:Rooss4 schreef op 05 april 2013 @ 22:40:

Zo, Mien en Mops, ook nog wat gezelligs te melden of is het augurken tijd, valt er niet ergens anders een topic te verzuren?

Anna, ik snap dat geanonimiseer ook niet zo maar daar zal men haar reden voor hebben. Ik pieker er niet over. Ik ben Roos en ik blijf Roos.

Sorry hoor Rooss, maar ik heb niks miszegd. Alleen dat ze de andere beter kan sluiten, omdat ze daar toch niet terugkomt en mensen daar misschien nog voor Jan Lul reageren..

Je kunt wel op me blijven sneren, maar de toon van mevrouw met d'r "pfff" kan ook wel wat minder.

Echt, die lange tenen van jullie maken het er ook niet beter op.
Oh, Zit iedereen hier nu?
Ik had het bericht als eerste hier geplaatst fyi mientje. En vraag idd niet om goedkeur. Noch afkeur.
Goh, nu al volgers. Gezellig!!
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:50:

Ik had het bericht als eerste hier geplaatst fyi mientje. En vraag idd niet om goedkeur. Noch afkeur.Jij zei zelf dat je je goedkoop voelde na het naaien en ik zei alleen dat je naar je gevoel moet luisteren!
Precies. We negeren de roze olifant.
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:50:

Ik had het bericht als eerste hier geplaatst fyi mientje. En vraag idd niet om goedkeur. Noch afkeur.

Nou, dan zit je hier toch goed? Je had kunnen weten welke reacties er zouden kunnen komen, als je een eigen topic plaatst met dit onderwerp.

Op dit stukje zit je "veilig", ga je hier gewoon verder.
Evanna, je kunt mientje prima negeren hoor, dat werkt veel beter.. net doen of de zuurpruim er niet is..

Er was niets verkeerds aan je topic wat je had geplaatst.. het zijn altijd een aantal zuurpruimen die het moeten verzieken en je het licht in de ogen niet gunnen..

Gelijk gestemden zijn we hier niet allemaal, maar normaal gesproken zonder invallen van mensen als Mien, mensen die elkaar respecteren.. Dat bevalt hier prima..
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:52:

Precies. We negeren de roze olifant. ... Ga mij nou niet vertellen dat jij ook roze olifanten ziet! Ik maar denken dat ik de enige ben!
Okee okee, ik pak m'n jas wel.
[quote]Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 22:48:

[...]

Sorry hoor Rooss, maar ik heb niks miszegd. Alleen dat ze de andere beter kan sluiten, omdat ze daar toch niet terugkomt en mensen daar misschien nog voor Jan Lul reageren..

Je kunt wel op me blijven sneren, maar de toon van mevrouw met d'r "pfff" kan ook wel wat minder.

Echt, die lange tenen van jullie maken het er ook niet beter op.[/quotwie is er dood en maakte jou baas van het forum?
Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt Evanna. Maar blijf bij jezelf, echt.
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:55:

[quote]Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 22:48:

[...]

Echt, die lange tenen van jullie maken het er ook niet beter op.[/quotwie is er dood en maakte jou baas van het forum?Jij. Denk daar maar eens over na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven