Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Oh lekker, eerst warm douchen en daarna teut van de rode wijn en chocola. Of andersom, wie weet levert dat nog iets leuks op

Landerig? Joh, ik zit vastgeroest aan de grond. Beurt, daar ben ik ook zwaar aan toe. One fuck a day...
Alle reacties Link kopieren
Roos: nee hotel zat er niet in nee. Helaas. Ff helemaal geen contact lichamelijk gezien. Word een beetje te ingewikkeld anders.

Is een lang verhaal.

Maar stel dat je de tijd 20jaar kon terug draaien en toen serieus verder was gegaan met wat je toen had. Dan had ik gister avond niet in dat bos gelegen....

Dat is een beetje de insteek. Door de jaren heen hebben we altijd contact gehouden maar door de dates van de afgelopen maand is gebleken dat we beide 20 jaar gelden beter hadden moeten bewaken wat we toen hadden....

Om niet stuk te maken wat we nu hebben is het beter om even afstand te houden.

(beetje beknopt miss. maar weet dat hier meelezeres rondneuzen vandaar)

Sweet: geloof dat dit ook een beetje het antwoord is op jouw vraag...

Damm kon de tijd maar 20jaar trug dan had ik al jaren goede sex met een lekkere vent.

Niet dat ik dat nu met nr 1 niet heb maar toch
En ik heb jeuk op gekke plekken. Dat heb ik steeds als ik naar de sauna ben geweest.

Kom jij voor me krabben dan?

Of zou chocola ook helpen? Rode wijn helpt zoïzo!
Jammer marcello ben net klaar met douchen, stond ik dan alleen mezelf in te zepen
Jointheclub, als dat zo waardevol is wat jullie hebben, waarom ligt het initiatief dan zo bij jou?

Rooss, je moet wel op een handdoekje gaan zitten he!
quote:jointheclub schreef op 19 april 2013 @ 14:18:

Jammer marcello ben net klaar met douchen, stond ik dan alleen mezelf in te zepenJa, eigen schuld he moet je even eerder zeggen.:)
Ik kan nauwelijks geloven dat je na 20 jaar nog steeds spectaculair geweldige seks zou hebben als je met je jeugdliefde was getrouwd, maar goed, daar kan ik prima naast zitten, niemand zal het weten.

Ien, ik zat op een handdoekje maar wellicht was het het verkeerde handdoekje. Ik zag nog iemand met een zwart handdoekje en die had ook wat jeuk in 't kruis.

Oops!
Mwah, waarom zou dat niet kunnen? Ik geloof best wel dat dat zou kunnen. Niet helemaal nieuw en spannend misschien, maar als ik naar mezelf kijk zit er toch echt wel een golfbeweging in. En oh yes, bij vlagen is dat zeer spectaculair. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je op een dag denkt: goh, zullen we maar gewoon ophouden, dit is ook niks..

Ah ja, zwarte handdoek met witte waas is natuurlijk nooit verstandig...
sweet: Hij lokt mij ook wel uit de tent. De laatste 2 dates kwamen van mij af.

Ik zit het merendeel van de week thuis of op mn werk waar ik ook wel kan cantacten.

Zijn baan laat het niet toe om snel contact te zoeken. Vandaar dat het meeste contact van mijn kant komt. Hij plant daarin tegen vaak de dates en de locaties.

Marcello: wist niet dat je mee wilde douchen, das nou jammer

Ik geloof ook wel in spetternde sex na 20 jaar. Je kant elkaar door en door en weet precies wat de ander lekker vind. Maar zo af en toe buiten de box sex doet wonderen. Niet altijdstandaard bed sex...
Ff een vraag: zijn jullie meer van de bed sex of rare plekken sex?

Had dus een topic geopend plakken daar waar het niet kan/mag sex. Maar word daar een beetje vreemd gevonden geloof ik....

Persoonlijk vind ik een lekker potje sex in de buitenlucht niet verkeerd.Zolang je maar geen blaasontsteking oploopt toch.

Of ben ik daarin een van de weinige die dat vind
Tuurlijk had ik meegewild, ik ben gek op een lekkere vrijdagmiddagdouche.
He das jammer zal je de volgende keer waarschuwen.
Zooo, ik kom ook weer even in het minnaarshoekje kijken ;)

Ik baal een beetje. Aankomende week zouden we een date hebben, maar helaas.... Werk gaat vóór de wip. En nu moeten we erg lang gaan wachten want de agenda's matchen even niet.

Maar okay.... dan maar langer smachten. Komt goed.

Ennuh..... buitensex.... is leuk en spannend, maar om echt voluit te kunnen genieten heb ik privacy nodig. Dus graag een hotel ;)
quote:jointheclub schreef op 19 april 2013 @ 15:25:

He das jammer zal je de volgende keer waarschuwen.Heel graag, looking forward to it ;)
balen ohyeah vooral als er niet op korte termijn iets nieuws gepland kan worden....

buitenseks is best leuk voor een keer maar voor een leuke date met minnaar plan ik liever een fijn hotel....
*Iek lees nog mee hoor

Verder weinig te melden, geen kruisjes, behalve ziekenhuiskruisjes

Onze communicatie weer op normaal niveau zonder boze blikken.. Heb me er maar (tijdelijk??) bij neer gelegd dat het gewoon even niet anders kan.
Dates die worden afgezegd is balen !

Hier weinig seks.. Nja met minnaar dan... Helaas nog 2 weken wachten..

Seks in de buitenlucht is zo af en toe wel spannend ja! Maar lekker comfortabel in bed en huis vind ik ook primaa!
fijn dat er in ieder geval weer normaal gecommuniceerd kan worden sense,scheelt ook een boel frustratie..

hier ook geen kruisje in zicht, nog laaaaange niet zucht
quote:Rooss4 schreef op 19 april 2013 @ 11:42:

Hee, wat ziet iedereen er mooi uit! Zo lekker roze met zwart, I like it.

Wordt er nog geneukt hier?

O ja, de verjaarswip van Join. Toch maar geen hotel dus? En wat is precies de bedoeling van die afstand? Wel dates maar geen tussendoorcontact?

Mientje, het is je vergeven hoor! Dat van die pilletjes was een grapje. Dank je wel Rooss!
Ik kan aftellen, minder dan 10 vingers nodig. Heerlijk vooruitzicht en heel veel voorpret!

En ook hier nog heerlijke offtopic seks gehad, die smaakt echt naar meer dus ik zet mijn zinnen op een nieuwe ronde vanavond ;)
Irritant die plaatjes door de tekst kan de helft van de tekst niet lezen of ligt dat aan mij??

EDIT: al opgelost, nu mooi roze idd

Marcello zal het melden. Kom je me dan inzepen??
@ JTC, even op CTRL / F5 drukken.. dan ben je die plaatjes kwijt en zie je de nieuwe layout, lukt dat niet, dan even de cashe van je browser legen.. (en dan nog een keer op CTRL/F5)
Al opgelost idd las het
Ja hoor doe ik voor je. Wel oogjes dicht dan he want die sop kan prikken.
nieuw op dit forum, maar vind het fijn om mn verhaal met jullie te delen. Ontplof bijna doordat ik aan niemand kan vertellen hoe verliefd ik weer ben. Dat komt doordat ik niet verliefd ben op mn 1e maar sinds kort voor het eerst een 2e heb.

Onlangs voor het eerst afgesproken in een hotel en het was ge-wel-dig. Is het niet raar dat ik geen schuldgevoelens heb, dat ik alleen maar meer wil....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven