Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Die gnoom van jou hè, Kluif.. die snapt het gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Zou het?

"Zie je wel, dat stop-je-lust-diep-weg van de psycholoog is slap gelul. Gnoom leert je wel stil liggen" zei mijn man net achteloos tussen 't boterhammen smeren door.

Mannen..zal ik hèn ooit begrijpen?

Nee, en dat is juist zo leuk.

Denk ik....
.
Het was fijn je verhaal te lezen, Kip, al heb ik weinig tot geen bijdrage aan je zelfinzicht kunnen leveren Ik hoop je hier nog eens terug te zien.
Ga je er alweer vantussen Kluif? Jammer hoor.
Kip, bedankt voor het delen van je ervaringen en het inzicht dat het me gegeven heeft.

Wens je het allerbeste!
quote:kipkluifje schreef op 09 juni 2013 @ 17:00:

[...]

[...]

Deze twee opmerkingen sluiten mijn aandeel in deze draad treffend af.

Iedereen; bedankt dat jullie wilden fungeren als mijn zelfhulpgroep.

Bedankt voor de kritische noten, dat maakte mogelijk dat ik mijn 'abnormale' leven ook daadwerkelijk onder ogen zag. Hoe bittersmakend bij tijd en wijle dan ook, er is ook net zoveel erg lekker. Bedankt voor het bijlichten, dat maakte dat ik mezelf realiseer dat ik, ook al ben ik een 'misfit' in de ogen van m'n familie, mezelf niet moederziel alleen weet.

Ook al kan ik geen touw aan mezelf vastknopen er loopt dus wèl een rode draad door mijn leven.

M'n eitjes laat ik hier achter, wellicht heeft iemand anders er nog wat aan.

Bij tijd en wijle kom ik vast nog wel

En ja Roos, mannen (en ook vrouwen) blijven voor mij fascinerende wezens waarvan ik nog veel te leren heb. Gelukkig maar.Amen Tot ziens hopelijk nog een Kip!
.
Goed van je, Kip, dat je bent weggelopen, je nichtje gezelschap hebt gehouden... Fijn dat je er voor iemand kunt zijn waar er niemand destijds voor jou was. Misschien doorbreekt het een cirkel.
Een van de grootste geschenken die je van God aan kunt nemen, is de keuze jezelf te mogen zijn..

Je schrijft zo leuk Kip, erg kleurrijk, en daardoor zeer visueel.. daar hou ik wel van. Hopelijk kun jij iets voor je nichtje betekenen, iets wat jij vroeger wellicht hebt gemist.

Met mijn minnaar gaat het wel redelijk.. Morgen hebben we een dinner-date.. Mijn kleding blijft netjes aan en dat is i v m een totaal niet charmante (medische) reden .. Maar wellicht dat ik hem nog even van wat kleding kan ontdoen :-)

Wat betreft mijn nr1.. Lastig verhaal om hier te vertellen.

Laten we het er op houden dat mijn krukje weer op de plaats staat waar het hoort te staan (Gaartje, ik ga je nog een update sturen.. sorry!!)

Heb een zeer emotionele week achter de rug.. waarbij het echt even de kiezen op elkaar was, doorbijten en niet opgeven.. Het hoofdje laten hangen was een optie, maar voor mij niet de juiste.
Je schrijfstijl is leuk, Kip.

Twee uur in de tuin, vogels, ademhaling, tja, ik weet het niet....

Ik haak af.

Sense, dat lijkt me ook ja, dat het schuiven met dat krukje emotioneel is! Het was nog geen uitgemaakte zaak dus... voor hem dus ook niet?
Het was in eerste instantie een heel duidelijk uitgemaakte zaak. Echter toch na een week blijkbaar tot andere conclusies gekomen.

Gelukkig ken ik Lief al langer dan vandaag, dus weet ik dat hij het niet doet om een emotionele speelbal van mij te maken. Ik weet dat hij met vele zaken worstelt, en even 'hoopte' hij dat wegrennen makkelijker zou zijn dan met zijn eigen problemen geconfronteerd te worden en die op te moeten lossen.
Sense, fijn dat het krukje weer staat waar het hoort.

Kluif, ik geniet van je schrijfstijl. Het is net alsof je een roman verteld. Soms denk ik: jaja, het zal allemaal wel, maar in wezen maakt me dat ook helemaal niet uit, ik lees het als een roman

Afgelopen weekend genoten van de eerste familiedate met ons ruilstel. We vonden het allemaal ontzettend leuk, het klikt op alle fronten, ook tussen de kids. Zoonlief ging zelfs al blozen van een van de dames. Maar fysiek was het wel afzien, je minnaar zien zonder dat er sprake kan zijn van fysiek contact. Ik kreeg steeds meer zin in hem. Maar er is niet eens gezoend, het beperkte zich tot drie zoenen bij aankomst en afscheid.

Gelukkig staat er met potlood al wel een datum voor een intieme date!
Kip, door zo openhartig te vertellen hier maak je jezelf wel heel erg kwetsbaar, je weet maar nooit wie uit je omgeving hier allemaal stiekem zit mee te lezen. Je gaat er misschien vanuit dat zwaar christelijke mensen de seks-pijler van een vrouwen forum vermijden, maar daar kun je je nog lelijk op verkijken. Je hebt mail trouwens.
quote:elena78 schreef op 11 juni 2013 @ 16:50:

[...]

Ik denk dat deze kerel het goede met je voor heeft. Als 't hem om 't scoren ging had hij je een paar dagen terug toch al kunnen neuken?

Hoezo heeft hij het goede met Kip voor? Als hij haar geneukt had, had hij niet het goede met haar voor gehad?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Laat maar, ik heb het verkeerd begrepen.
Volgens mij draait het hele Kluif-gnoom gebeuren om neuken, scoren, plagen en lust. Heeft verder compleet niks met "het goede voor" te maken en dat is oké want daar gaan ze ook niet voor.
Ik goed? Mwahahahaha *evil laugh*

Ik begrijp je wel El, dus aangepast.

Neuken? I wish, wat die man doet gaat me boven de pet even.

1. hij kijkt me gulzig aan, volgt me met zijn ogen

2. zichtbare erectie

3. besluipt me in de koelcel en bromt dan hee in m'n oor

4. waardoor ik de geile rillingen krijg

5. vervolgens loopt hij grinnikend weg en

6. blijft uit m'n handen

Het is een nieuw fenomeen voor mij, deze man, prut, ik loop als een gloeilamp in zijn buurt zo opgenaaid, hij weet dat ik 'm wil en dan nog...niks. Weet ik veel hoe lang ik dit vol houdt. Zal ik een 'overval' op hem beramen?
En tóch gaat het om neuken. Juist als je iets niet krijgt beheerst het je. Ik zei toch, deze man snapt het.

Een overval heeft geen zin, hij pakt je als hij er aan toe is. De vraag is hier: ga jij in de tegenaaval of blijf je als een loops teefje?
Weet ik veel.

Had vandaag jurkje aan en toen duwde hij me tegen de muur.

Ja dag, ik was al laat voor tandarts.

Vloekende gnoom.
Ooooh Kip, nu heb jij het heft weer in handen genomen, heerlijk! Zo hoort het te gaan, elkaar geil opspelend, enjoy!
quote:kipkluifje schreef op 09 juni 2013 @ 14:37:

Zou het?

"Zie je wel, dat stop-je-lust-diep-weg van de psycholoog is slap gelul. Gnoom leert je wel stil liggen" zei mijn man net achteloos tussen 't boterhammen smeren door.

Mannen..zal ik hèn ooit begrijpen?

Nee hehehe

Iig wel op de goede weg...
And let there be light !
pom-pom-pom-pom-pom

Vandaag op date geweest met nr 2.

Zit hier nog zachtjes neuriend na te genieten
Hoewel ik elke dag trouw meelees, heb ik meestal niet veel nuttigs bij te dragen aan het topic. Nu echter een situatie waar ik heel graag jullie ervaring over hoor:

Vorige week nr2 weer gezien na zijn vakantie. Best naar uitgekeken (misschien meer dan mijn verstand wil toegeven), mijn nr1 was ook nog eens voor zijn werk in het buitenland dus ik kon een nachtje overblijven. Heerlijk de tijd voor elkaar gehad en ook genomen. Maar dan.. Ik, die er altijd zo prat op ga dat ik mijn nr2 alleen voor seks en vriendschap had, had hem tijdens de seks bijna gezegd dat ik van hem hield. Het voelde zo, hoe moet ik het zeggen, vol gevoel, dat ik de situatie er tekort deed als ik alleen maar geile praat en 'lekker ding' enzo tegen hem zou zeggen. Vast weer zo'n vrouwending, teveel gevoel tijdens seks.

Als ik hem 'gewoon' zie of spreek, zou ik het niet in mijn hoofd halen hem dat te zeggen; voel die behoefte ook niet. Hoe ervaren jullie dit met jullie minnaars? Is het voor jullie ook moeilijker je verstand erbij te houden tijdens een goeie vrijpartij? Heb je wel eens "in the heat of the moment" iets gezegd waar je achteraf spijt van had? En heb je dat later nog teruggedraaid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven