Minnaar, deel 20

dinsdag 9 april 2013 om 09:41
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
vrijdag 7 juni 2013 om 21:43
Ja, heb je ook weer gelijk in. Gezien het gebrek aan interactie gaat deze minnaar geen geil kettingverhaal met haar aan. Ik zou hem succes wensen met de kittens. Die vind hij duidelijk lekkerder dan Elle's 'poes'. Er zijn wel meer kerels, wellicht nog echt lekkere ook Elle, want deze vond je nou niet echt een knieknikker. Of heb ik dat verkeerd begrepen.
vrijdag 7 juni 2013 om 21:50
Klopt Sense, ik wil door hém opgegeild worden. Ik ben bang dat het niks gaat worden. Ik moet er ruim 100 km naartoe rijden, denk dat ik dat niet meer ga doen.
Dank Kip, voor het meedenken. Nee, ik krijg niet spontaan de geile rillingen als ik hem zie. Ik heb me te veel door mijn lust laten leiden, niet genoeg geluisterd naar waar ik echt op val. Weer wat geleerd.
Dank Kip, voor het meedenken. Nee, ik krijg niet spontaan de geile rillingen als ik hem zie. Ik heb me te veel door mijn lust laten leiden, niet genoeg geluisterd naar waar ik echt op val. Weer wat geleerd.
vrijdag 7 juni 2013 om 22:00
quote:elledj schreef op 07 juni 2013 @ 21:50:Dank Kip, voor het meedenken. Nee, ik krijg niet spontaan de geile rillingen als ik hem zie. Ik heb me te veel door mijn lust laten leiden, niet genoeg geluisterd naar waar ik echt op val geil. Weer wat geleerd.Precies, wel de geile krentjes uit de pap vissen he. Anders is er geen lol aan. Praten over de grasmat kan je ook met je bejaarde buurman, dus om daarvoor nou 100 km te gaan rijden...
vrijdag 7 juni 2013 om 22:47
100 km? Nee, daar zou ik de gok echt niet voor nemen. En verhaaltjes lezen om geil te worden, omdat je het van hem zelf niet wordt, lijkt me idd ook een beetje de omgekeerde wereld. Ook niet de bedoeling van het hebben van een minnaar - dan zou het toch juist spontaan horen te spetteren van digitale seks, voorafgaand aan een date? Waarom heb je anders een date als je de geiligheid uit andere bronnen moet halen?
De klik is weg, of de vonk, of de sfeer. Wrs ook wel wederzijds, want welke single vent, die een leuke vrouw aan de haak heeft, waar hij geil mee smst/mailt, gaat schrijven over grasmaaien en kittens?
Wel jammer, omdat het zo leuk was..
De klik is weg, of de vonk, of de sfeer. Wrs ook wel wederzijds, want welke single vent, die een leuke vrouw aan de haak heeft, waar hij geil mee smst/mailt, gaat schrijven over grasmaaien en kittens?
Wel jammer, omdat het zo leuk was..
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
vrijdag 7 juni 2013 om 22:51
quote:kipkluifje schreef op 07 juni 2013 @ 21:29:
Komt ie, weer een ei van Kip
[..........]
Kip wat een kort stukje, of is de tweede helft van je verhaal weggevallen?
Serieus, triest dat kinderen zo opgevoed werden (en nog steeds worden, ongetwijfeld). Heb je het idee dat je je helemaal los hebt kunnen maken van deze rare ideeën, of is bijvoorbeeld je moeite met grenzen daar nog altijd een reactie op?
Komt ie, weer een ei van Kip
[..........]
Kip wat een kort stukje, of is de tweede helft van je verhaal weggevallen?
Serieus, triest dat kinderen zo opgevoed werden (en nog steeds worden, ongetwijfeld). Heb je het idee dat je je helemaal los hebt kunnen maken van deze rare ideeën, of is bijvoorbeeld je moeite met grenzen daar nog altijd een reactie op?
vrijdag 7 juni 2013 om 23:05
Elle, nu ik dit lees ben ik van mening verandert. Wat een zoetwatermatroos!
Doordat hij je voorzet niet oppakte is de kans groot dat je zondag geen knikkende knieën krijgt. Het klinkt alsof dit 'm niet gaat worden, alsof je niet eens hoeft te kijken of het wat gaat worden.
Geen standaard actie van een man denk ik, gewoon een zeldzaam exemplaar!
Doordat hij je voorzet niet oppakte is de kans groot dat je zondag geen knikkende knieën krijgt. Het klinkt alsof dit 'm niet gaat worden, alsof je niet eens hoeft te kijken of het wat gaat worden.
Geen standaard actie van een man denk ik, gewoon een zeldzaam exemplaar!
vrijdag 7 juni 2013 om 23:55
Ik heb trouwens nog es zitten nadenken over mijn 'onzekerheid' (wat groot woord) t.a.v. seksvriend. Het is allemaal nog vrij vers, denk dat ik ergens een beetje angst heb om 'ingeruild' te worden, haha. Niet dat we hebben afgesproken hebben exclusief te zijn hoor, dat zou nogal vreemd zijn. Als hij met andere dames het bed wil delen, moet hij dat vooral doen, ik hoef het allen niet te weten (en op zich wel fijn als het ook een beetje 'speciaal' is op een bepaalde manier). Is dit herkenbaar?
Hij zou het leuk vinden om naar een PC te gaan, waar ik op zichzelf niks tegen heb, maar ben toch een beetje bang ietwat jaloers/onzeker te worden, vanwege bovenstaande dus. Ik zou wat spannends verzinnen, maar wellicht beter eerst iets anders haha. Hij heeft alleen, behalve PC, al erg veel al eens gedaan ;-p
Hij zou het leuk vinden om naar een PC te gaan, waar ik op zichzelf niks tegen heb, maar ben toch een beetje bang ietwat jaloers/onzeker te worden, vanwege bovenstaande dus. Ik zou wat spannends verzinnen, maar wellicht beter eerst iets anders haha. Hij heeft alleen, behalve PC, al erg veel al eens gedaan ;-p
zaterdag 8 juni 2013 om 00:30
Ehm, ik ben zelf nog nooit bij een PC geweest, dus ik weet er zogezegd het fijne niet van, maar nee, lijkt me niet vergelijkbaar.
Maar dat niet-exclusief zijn, daar onttrek ik me natuurlijk verder aan. Ik hoef niet te weten of en zo ja met hoeveel anderen hij het doet / scharrelt / whatever. In een PC is de insteek anders (), dat realiseer ik me, maar ik zit er dan wel met m'n neus bovenop haha - met mogelijk die 'onzekerheid' als gevolg (hoewel hij ook zei dat we het ook alleen met elkaar kunnen doen). Dus misschien kan ik beter eerst iets anders 'spannends' bedenken. Als hij dat al gedaan heeft, soit - niet met mij dan toch haha.
Maar goed, misschien kan ik me voor dat PC-verhaal beter tot het betreffende topic wenden.
Maar dat niet-exclusief zijn, daar onttrek ik me natuurlijk verder aan. Ik hoef niet te weten of en zo ja met hoeveel anderen hij het doet / scharrelt / whatever. In een PC is de insteek anders (), dat realiseer ik me, maar ik zit er dan wel met m'n neus bovenop haha - met mogelijk die 'onzekerheid' als gevolg (hoewel hij ook zei dat we het ook alleen met elkaar kunnen doen). Dus misschien kan ik beter eerst iets anders 'spannends' bedenken. Als hij dat al gedaan heeft, soit - niet met mij dan toch haha.
Maar goed, misschien kan ik me voor dat PC-verhaal beter tot het betreffende topic wenden.
zaterdag 8 juni 2013 om 08:39
Ben je ook alleen dan Kip? Of is t nog een rest(je) van je oude normen en waarden? Believe me; ik weet als geen ander, al is yet jiet op religieus gebied maar even zo sterk, hoe je last kunt hebben van je 'ouderlijk systeem'. Deze week nog opnieuw mijn neus keihard gestoten en weer mijn eigen gemaakte moeten bepalen. Veel tranen en hartzeer maat wel met een uiteindelijk doel voor ogen; mijn eigen geluk. En je zult merken dat er uit onverwachte of verwachte hoek mensen voor je zijn. "Zonder verwachtingen zijn alle meevallers kadootjes"
Aanvulling; het klinkt als' beter iets dan niets'. Maar als van dat iets nu zo ongelukkig wordt en je blijft irriteren, wat is dan op termijn het beste voor jou?
Aanvulling; het klinkt als' beter iets dan niets'. Maar als van dat iets nu zo ongelukkig wordt en je blijft irriteren, wat is dan op termijn het beste voor jou?
zaterdag 8 juni 2013 om 09:02
quote:kipkluifje schreef op 08 juni 2013 @ 08:19:
Plichtsbesef, het idee dat ik wel moet. Omdat ik anders helemaal alleen sta.Wat ben je ze dan verplicht, die mensen die jou als minderwaardig zien? Moet je van hen, of van jezelf? Wat gebeurt er als je niet meer gaat? Of verloochen je liever je eigen ideeën (en dus jezelf) door elke keer kritiekloos naar die donderpreken te zitten luisteren? Klinkt misschien een beetje bot, maar ik zou er klaar mee zijn (dat, of juist vreselijk stennis lopen schoppen voor de lol). Vrienden kies je, je familie niet. Maar goed, ik ben dan ook niet zo'n familiepersoon.
Plichtsbesef, het idee dat ik wel moet. Omdat ik anders helemaal alleen sta.Wat ben je ze dan verplicht, die mensen die jou als minderwaardig zien? Moet je van hen, of van jezelf? Wat gebeurt er als je niet meer gaat? Of verloochen je liever je eigen ideeën (en dus jezelf) door elke keer kritiekloos naar die donderpreken te zitten luisteren? Klinkt misschien een beetje bot, maar ik zou er klaar mee zijn (dat, of juist vreselijk stennis lopen schoppen voor de lol). Vrienden kies je, je familie niet. Maar goed, ik ben dan ook niet zo'n familiepersoon.
zaterdag 8 juni 2013 om 12:00
Kipkluifje, mooi te lezen hoe jij jezelf vond en nog aan het vinden bent. Ik ben net als Erwin niet zo'n familiemens en heel veel gebeurt er bij ons ook niet. Ik heb desondanks genoeg mensen gezien di, misschien wel tegen beter weten in, toch bij hun familie bleven komen, hoewel zij daar dus niet voor vol werden aangezien. Ik heb het wel bewonderd, omdat ik me voor mijn
gevoel om minder afzijdig heb opgesteld. Aan de andere kant zit er diep van binnen weggestopt toch best wat kennelijk familiegerelateerde shit als ik mn gevoelige snaren zo .
gevoel om minder afzijdig heb opgesteld. Aan de andere kant zit er diep van binnen weggestopt toch best wat kennelijk familiegerelateerde shit als ik mn gevoelige snaren zo .
zaterdag 8 juni 2013 om 12:06
... Zo bezie. Stomme telefoon.
En ook dank voor je reactie op mijn vraag. Mooi hoe jullie elkaar hebben gevonden. Wellicht kom ik met m'n sv ook zover, tijd zal het leren. Ik geloof wel dat we er beiden van overtuigd zijn dat we het ook vriendschappelijk goed kunnen vinden. Dus dan is het inwisselrisico op zich niet enorm groot, aangezien hij me niet enkel als een kut op pootjes ziet hahaha. Ach, ik weet ook wel: de tijd zal het leren. Ik vond overigens de post laatst van Rooss, in reactie op Highlander, mooi geformuleerd. Dat je van tevoren wel van alles kunt afbakenen, maar dat ook een minnaarsrelatie zich ontwikkelt en het mooi is dat een kans te geven. Kan me voorstellen dat zoiets ook geldt voor 'onzekerheden'. Daar in den beginne heel druk mee zijn heeft niet zoveel zin. Ach, veilig hart en veilige seks idd... Best nice op zich ja
En ook dank voor je reactie op mijn vraag. Mooi hoe jullie elkaar hebben gevonden. Wellicht kom ik met m'n sv ook zover, tijd zal het leren. Ik geloof wel dat we er beiden van overtuigd zijn dat we het ook vriendschappelijk goed kunnen vinden. Dus dan is het inwisselrisico op zich niet enorm groot, aangezien hij me niet enkel als een kut op pootjes ziet hahaha. Ach, ik weet ook wel: de tijd zal het leren. Ik vond overigens de post laatst van Rooss, in reactie op Highlander, mooi geformuleerd. Dat je van tevoren wel van alles kunt afbakenen, maar dat ook een minnaarsrelatie zich ontwikkelt en het mooi is dat een kans te geven. Kan me voorstellen dat zoiets ook geldt voor 'onzekerheden'. Daar in den beginne heel druk mee zijn heeft niet zoveel zin. Ach, veilig hart en veilige seks idd... Best nice op zich ja

zaterdag 8 juni 2013 om 12:23
Kip, vergeet niet dat jouw ouders je naar eer en geweten zo goed mogelijk opgevoed hebben. Vanaf ons vrije standpunt gezien lijkt het een soort kindermishandeling maar laten we ons niet groter dan god maken en oordelen over hun manier van houden van jou. Want dat hebben ze vast gedaan, daar geloof ik nou es in. Ouders maken fouten, grote fouten, grove fouten. Aan ons om te vergeven en mild te zijn. Juist naar onze ouders.
Ik heb een leuke date achter de rug! Pfoei. Lang leve het verwachtingloos ergens instappen!
Het begon in de kroeg en het eindigde in de boeien in het Roossbed. Ik moet nog even sudderen hoor.
Ik heb een leuke date achter de rug! Pfoei. Lang leve het verwachtingloos ergens instappen!
Het begon in de kroeg en het eindigde in de boeien in het Roossbed. Ik moet nog even sudderen hoor.

zaterdag 8 juni 2013 om 12:36
Dusenook, in gevallen van exclusiviteit, jaloezie, contactfrequenties enz enz ben ik van mening dat je kunt praten, afspraken kunt maken. Je hebt liever niet dat hij met anderen sekst maar je weet ook dat je geen recht hebt om te eisen. Maak daar dus afspraken over. Wil je het helemaal niet weten? Besef dat je fantasie met je op de loop zal gaan. Bedenk dat er wellicht een moment kan komen dat het sterker is dan jijzelf en je hem de vraag zult stellen. En misschien krijg je een zwaar onbevredigend antwoord waar je heel verdrietig van wordt.
De man van gisteren vertelde me dat hij één vriendin at the time helemaal prima vindt. Dat vind ik best maar ik geef mijn andere mannen niet op. Dat verwacht hij ook niet van me. Meer details hoeft hij niet te weten.
Afbakenen is inderdaad lastig. Ik weet wel uit ervaring dat hoe langer de minnaar relatie duurt, hoe lastiger het delen wordt. Omdat iemand steeds dichter onder je huid komt kroelen.
Trouwens.. ik zou het pc deel nog even overslaan in jouw plaats. Jaloezie is een lastige basis voor een pc bezoek. Want ja, er lopen mooiere, jongere, strakkere vrouwen dan jij. En ja, hij zal er naar kijken. Ben je daar tegen bestand?
Is het de bedoeling dat je iets spannends bedenkt voor de volgende date of heb ik dat verkeerd begrepen?
De man van gisteren vertelde me dat hij één vriendin at the time helemaal prima vindt. Dat vind ik best maar ik geef mijn andere mannen niet op. Dat verwacht hij ook niet van me. Meer details hoeft hij niet te weten.
Afbakenen is inderdaad lastig. Ik weet wel uit ervaring dat hoe langer de minnaar relatie duurt, hoe lastiger het delen wordt. Omdat iemand steeds dichter onder je huid komt kroelen.
Trouwens.. ik zou het pc deel nog even overslaan in jouw plaats. Jaloezie is een lastige basis voor een pc bezoek. Want ja, er lopen mooiere, jongere, strakkere vrouwen dan jij. En ja, hij zal er naar kijken. Ben je daar tegen bestand?
Is het de bedoeling dat je iets spannends bedenkt voor de volgende date of heb ik dat verkeerd begrepen?

zaterdag 8 juni 2013 om 14:10
Bloot in de archiefkast? Dan prefereer ik toch de luxe van mijn eigen bedje. dat de hele meuk zo van hoppeteeje de was in moest vergeten we voor het gemak maar even Maar hee, ieder se meuch
Mooi dat je er zo naar kan kijken, Kluif. Mijn vader was een strenge meppert maar vooral een product van zijn eigen opvoeding. Tel daar een dosis jappenkamp bij op en the problem was born. Maar hij is dood en over de doden bijna niks dan goeds. Ik heb hem vergeven en dat maakt mij vrij. En net als jij ben ik geworden wie ik ben, mede dankzij mijn ouders. Of ik er nu zo blij mee moet zijn is een tweede maar het is wat het is en prima.
Mooi dat je er zo naar kan kijken, Kluif. Mijn vader was een strenge meppert maar vooral een product van zijn eigen opvoeding. Tel daar een dosis jappenkamp bij op en the problem was born. Maar hij is dood en over de doden bijna niks dan goeds. Ik heb hem vergeven en dat maakt mij vrij. En net als jij ben ik geworden wie ik ben, mede dankzij mijn ouders. Of ik er nu zo blij mee moet zijn is een tweede maar het is wat het is en prima.