Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Is niet simpel ... Wanneer moet je stoppen ?

Hoelang duurt het bij jullie al ?
quote:grietje4 schreef op 25 juni 2013 @ 19:19:

Hoelang duurt het bij jullie al ?Bij mij sinds december vorig jaar..
Van mij sinds oktober vorig jaar ... Nu zullen we zien of het afkoelt of heter wordt in de vakantie .... 2 weken zonder , 4-6 weken met af en toe ... Lukte goed soms wat moeilijk in m'n hoofd ! Maar ik vind het nog steeds zalig verlangen naar... :D
Ik vind de zomervakantie ook een spannende tijd. We starten met een date, maar daarna hebben we een lange radiostilte en focus op thuis afgesproken. In ieder geval totdat we allemaal weer terug zijn van vakantie, dat is vier weken verder.

Ik ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden.
11 maanden en dat gaat niet in de koudr kleren zitten
Nee dat gaat niet in je koude kleren ...

Die vakantie maakt me wat bang ... Ik zei hem : vergeet me niet . Z'n antwoord : ik vergeet je nooit ...

Nieuwsgierig hoe die minnaars hiermee omgaan :D
Nee dat kruipt niet in je koude kleren ... I know

Zo raar ... Nieuwsgierig hoe die minnaars met hun vakantie omgaan
Voor mij is vakantie wel echt tijd en aandacht voor nr1 en gezin. Bij mij staan de contactactiviteiten dan meestal wel op een laag pitje.
Zoals de meeste mannen, denken zo

Ze kunnen dat veel beter loskoppelen, het is gewoon een hele andere sfeer,

Dus mannen zijn nuchter, zo gauw ze weer thuis zijn gaan ze weer appen en op vakantie zijn ze heilig:-) dus jah het is het al afgelopen en voorbij, al is het kontakt er nog wel elke dag, maar we gaan elkaar niet meer zien, dus vakantie wordt voor het eerst nu echt doodstil, en misschien heeft die daarna wel het licht gezien
quote:Tedvrpl schreef op 25 juni 2013 @ 22:15:

Voor mij is vakantie wel echt tijd en aandacht voor nr1 en gezin. Bij mij staan de contactactiviteiten dan meestal wel op een laag pitje.Helemaal eens! Zo voelt het ook, vakantie is voor het gezin. Als het goed zit tussen minnaar en mij, pakken we dat daarna gewoon weer op. Als het niet goed blijkt te zitten, is het ook niet anders. Niet dat ik dan niet verdrietig zal zijn, maar het is zoals het is.
Wel door hier mee te lezen ... Kijk ik ernaar met een anders gevoel ... Nieuwsgierig of ik volgende maand nog zo denk :D
..
Het klinkt simpel, maar ik weet hoe moeilijk het is, toch werkt het gewoon zo Smurf: niet meer steeds appjes sturen en je verlangen uitspreken. Spreek voor jezelf een tijdstip af waarop het mag (alleen tussen 14 en 15 uur bijv.) en focus je de rest van de dag op wat je verder moet doen. Het is moeilijk maar anders gaat het echt mis bij jou thuis...
quote:sarah100 schreef op 25 juni 2013 @ 22:45:

Zoals de meeste mannen, denken zo

Ze kunnen dat veel beter loskoppelen, het is gewoon een hele andere sfeer,

Dus mannen zijn nuchter, zo gauw ze weer thuis zijn gaan ze weer appen en op vakantie zijn ze heilig:-) dus jah het is het al afgelopen en voorbij, al is het kontakt er nog wel elke dag, maar we gaan elkaar niet meer zien, dus vakantie wordt voor het eerst nu echt doodstil, en misschien heeft die daarna wel het licht gezien

Niet elke man is zo. Bij mijn sv kan ik juist merken dat hij vakantie heeft, de appjes vliegen dan langs mijn oren. Heeft hij eindelijk tijd om te appen

Ikzelf ben niet zo van de volop appen in de vakantie. Maar als mijn koters en man een enorm zandkasteel bouwen, dan zie ik het probleem niet om snel even een appje te sturen. Beetje balans wil prima. :-)
quote:dymo9 schreef op 26 juni 2013 @ 14:45:

Het klinkt simpel, maar ik weet hoe moeilijk het is, toch werkt het gewoon zo Smurf: niet meer steeds appjes sturen en je verlangen uitspreken. Spreek voor jezelf een tijdstip af waarop het mag (alleen tussen 14 en 15 uur bijv.) en focus je de rest van de dag op wat je verder moet doen. Het is moeilijk maar anders gaat het echt mis bij jou thuis...

+1

Alles went, dus ook minder contact. Heus, het lukt je echt wel. Probeer je prioriteiten in het vizier te houden, ook al is die vlucht af en toe best heerlijk.
Ja smurf ... Ik herken me zooooo erg in jou verhaal .... Hier valt of staat ook alles met zijn werk , ik kan het mijne goed regelen en schuiven in m'n uren ... Normaal zien we elkaar nu 8 weken niet ! 8 weken :( Maar hier komt het altijd onverwacht ... Sms deze vm met thuis vandaag? Eindigt ergens in een toilet samen (bloos als hij hier ook komt piepen)

Maar als ik hier meelees heeft het me ook een gerust gevoel een soort steun ... Zo kan ik ook weer zeggen hup we doen verder je bent niet alleen smurf x
Ach, wat is nou 8 weken... Wij hadden elkaar 9 maanden niet gezien. Maar we kunnen het nog

Maar die afhankelijkheid is kut, dat kan ik me heel goed voorstellen. Dat afwachten totdat de ander eindelijk weer eens tijd/gelegenheid heeft, da's ook niet mijn sterkste punt.
Smurf, het probleem is niet het contact in mijn optiek. Niet eens het uitspreken van je verlangen en de zin in elkaar. Het probleem is dat het er met je vandoor gaat. En daar zul je een balans in proberen te kunnen vinden. Dit voelt niet echt fijn volgens mij.
8 weken is hier ook kort *huil* 3 maanden komt eerder in de buurt. Maar we houden moedig stand en gooien de schouders naar achteren.
Zo herkenbaar Smurf , ik dacht ook dat ik niet zou kunnen, maar na even heel verdrietig te zijn, lukt het me nu aardig om de afstand te accepteren en me te focussen op andere dingen en mijn gezin. Ik moet wel, heb geen keuze, maar zoals ik eerder zei, het is ook wel goed.

Als ik een appje stuur, krijg ik nog steeds een lieve reactie terug, alleen is het soms een halve dag later, dus hij kapt het contact niet helemaal af.

Het risico wordt ook steeds groter om betrapt te worden als je er 24/7 mee bezig bent, ik werd ook onvoorzichtiger, en dat wil te allen tijde voorkomen. Even doorbijten: je bent sterker dan je denkt!
Wachten = smachten Rooss. Des te groter de beloning. Ofzo.
Jajajaja en alle clichés die je er nog op los kunt gooien.

Eigenlijk is zo weinig daten never enough voor deze prinses, het is dat hij zo`n leuke, lekkere, geweldige man is... ik zie mezelf dan ook genoodzaakt de resterende tijd op te vullen met andere geweldige mannen
Hier hetzelfde verhaal, minnaar ook geen tijd voor me, wist al wel dat hij het druk heeft in de zomer maanden! Het is al bijna 7 weken dat ik hem gevoeld en gezien heb! Vanmiddag ff geapt dat ik me verwaarloost voel door hem als grapje hoor. Hij appte terug van, als ik het rustiger heb op mijn werk, maak ik het ruimschoots goed met je. En ineens net weer een ap van hem, kan je as zondagavond tuurlijk kan ik dan haha
Ik ga jouw tactiek ook maar toepassen geloof ik Rooss. Alles leuk en aardig (en geil), maar ik mis de extra aandacht, het flirten. Dat ik beter in balansen ben, wil niet zeggen dat ik mezelf op rantsoen moet zetten, toch? Tijd is kostbaar enzo *schudt nog wat cliché's uit de mouw*
Rantsoen? Tsssk, wat is dat? Etens en wijntechnisch heb ik mezelf op rantsoen gezet maar seksrantsoen? Nooit! En dat hoeft ook niet, we zijn toch zeker vrouwen? Loeders? Slettebakken?

Psies, tijd, kostbaar.. feest slingers, ophangen. Nou dat dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven