Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Momenteel moet ik er niet aan denken, een nr 3 erbij. Ik ben eigenlijk wel tevreden met de huidige balans. Maar ja, ik date nog steeds met enige regelmaat. Als minnaarvrouw de datefrequentie nog lager wil en er geen onbezonnen acties meer zijn, zal ook hier het bloed wel weer gaan kruipen. Ach, wie dan leeft...
Alle reacties Link kopieren
waarom niet dames? Waarom opeens wel trouw zweren aan je nr2, terwijl je het bij je nr1 nalaat. De teerling is geworpen zou ik zeggen.....neem een nr3, en nr4. Wat jij Vick? ;)
Oh, 3 tegelijk, daar draai ik mijn hand niet voor om hoor

Maar die van mij zijn al 'oudjes' en in zowel in date als communicatie frequentie niet meer zo hoog als weleer. En eigenlijk mis ik die thrill van zo'n eerste fase. Dusseh... Tijd voor vers vleesch
NB, sorry? Ik ben mijn man nog wel trouw hoor. En heb andere mannen nooit trouw belooft. Heb het wel een tijdje zo gevoeld, toen ik een heel innige connectie had met mijn minnaar. Maar alles verandert en dus ook gevoelens. Maar mag ik even lekker zelf uitmaken met hoeveel mannen ik het bed deel?
Beetje gefrustreerd nb? Aan een beurt toe wellicht?

Ien, zullen we gewoon lekker op zoek gaan naar jonge goden? Ik heb een leuk slankertje van 28 in de aanbieding. Heb alleen nog geen idee wat voor kop erop zit. Vind je niet erg toch?
Nee hoor, doe ik niet moeilijk over! Zolang hij maar een beetje kan typen en humor heeft. Ik heb nog een sportschool wasbord en pik net zo lang als bovenbeen in de aanbieding. Komt niet veel zinnigs uit, maar hee, je hoeft er ook niet mee te trouwen, toch?

(Nou ok, 28 heeft toch niet mijn voorkeur.. Heb je niks leuks 40+ in de aanbieding?)
O, die bood je laatst ook aan toch? Als we maar een beetje lekkere wijven zijn kon ie het er wel op zo uit mijn hoofd!

Klinkt aantrekkelijk maar dat wasbord... 6 packs zijn zooo 1985.

40 plus? Eeeh oei.. volgens mij hou ik die voornamelijk zelf.. Of vind jij getrouwd en uit NoordBrabant geen probleem?
Nee hoor, voel je niks van!

Heb jij die woordkunstenaar nog eigenlijk? Een lofzang op mijzelf lijkt me ook wel eens leuk
Die dichter bedoel je?

O gosh, dat is een poos geleden, volgens mij is dat helemaal mis gelopen. Bleek een freak zo uit mijn hoofd.

Als minnares beleef je nog es wat!
quote:SweetInez schreef op 26 juni 2013 @ 16:55:

Ach, wat is nou 8 weken... Wij hadden elkaar 9 maanden niet gezien. Maar we kunnen het nog

Maar die afhankelijkheid is kut, dat kan ik me heel goed voorstellen. Dat afwachten totdat de ander eindelijk weer eens tijd/gelegenheid heeft, da's ook niet mijn sterkste punt.

oh dan zeg ik niks meer ...wij worden soms beiden erg ongemakkelijk na 2-3 weken ... dan is het een "vluggertje"

kijk ik uit naar september ....
quote:Rooss4 schreef op 26 juni 2013 @ 18:34:

Die dichter bedoel je?

O gosh, dat is een poos geleden, volgens mij is dat helemaal mis gelopen. Bleek een freak zo uit mijn hoofd.

Als minnares beleef je nog es wat!wat klinkt dit allemaal gezellig
Roos, oh nee, een freak heb ik al gehad.. Eentje die zeeën van tijd (en een huis) heeft dan?

Grietje, 9 maanden is ook knap stom. Maar vaker dan eens in de 6 weken hoef ik ook niet. Het moet ook wel een beetje spannend blijven vind ik.
quote:Rooss4 schreef op 26 juni 2013 @ 17:07:

Jajajaja en alle clichés die je er nog op los kunt gooien.

Eigenlijk is zo weinig daten never enough voor deze prinses, het is dat hij zo`n leuke, lekkere, geweldige man is... ik zie mezelf dan ook genoodzaakt de resterende tijd op te vullen met andere geweldige mannen leuk hoe doe je dat dan met die andere ... is dat niet zwaar in het "kopje"?
Mijn ervaring is juist, des te meer mannen, hoe makkelijker 'in het kopje'.
Dat heet risicospreiding, Grietje.

Staat in hoofdstuk 4 van het hoedoeikeenminnaaropeenknappemanier geschreven door mijn persoontje.

Paragraaf 5 na Orgasmeren, Hartbewaking, Prikkeldraad en Beton.
Mijn reactie was serieus hoor....en sorry, ik was vergeten dat er ook vrouwen zijn met toestemming van hun nr1. Deze zijn dus wel trouw aan hun partner. Bij deze mijn excuses aan hen. Maar voor de anderen.......ik snap niet precies waarom ze dan wel stoppen bij een nr2. En waarom een nr1 dan alleen niet voldoet, maar nr3, nr4 enz teveel zou zijn?

@SI & Roosss4: wilde jullie niet beldigen. Mogelijk kwam mijn bericht als kritisch of sarcastisch over, maar ik was bloedserieus. En nee rooss...vd week nog paar keer goede sex gehad..:P
quote:smurfinnetje30 schreef op 26 juni 2013 @ 14:40:..die escape uit de werkelijkheid heb ik soms zo hard nodig...zijn aandacht en het gevoel dat hij op dat moment niks liever wilt dan alleen mij... Dat gevoel krijg ik bij mijn nr1 nooit.. En nu heb ik te horen gekregen van hem dat ie voorlopig niet in de buurt is voor zijn werk. Overmacht... maar het voelt zooo klut en leeg!! Net alsof het voorbij is.

Traan over mijn wang toen ik het las. Zoals het er nu naar uitziet zien we elkaar pas over 5 weken weer en dat is niet eens zeker...allemaal afhankelijk van zijn werk.

Dit klinkt niet best!

Dat je die vlucht uit de werkelijkheid soms zo hard nodig hebt is gelul natuurlijk. Je bent er aan begonnen, het voelt goed, je krijgt aandacht, je wilt meer, je kunt niet stoppen. Maar zo hard nodig...

En nu is het met je aan de haal gegaan!

quote:Rooss4 schreef op 26 juni 2013 @ 18:34:

Als minnares beleef je nog es wat!

Als minnaar ook.

En dit klinkt beter. Het is echter niet iedereen gegeven dit tussen de oren op een rijtje te houden. Niet iedereen grossiert in beton en prikkeldraad.
Van degenen waar nummer 1 het niet van weet.. Gaat het nooit aan jullie knagen dat jullie 'fout' bezig zijn?

En zijn jullie niet bang dat nr 1 het ontdekt?!
quote:smurfinnetje30 schreef op 26 juni 2013 @ 14:40:ik ben zo'n alles of niets type... Ik wil hem zo vaak mogelijk zien en ALLES met hem doen... die escape uit de werkelijkheid heb ik soms zo hard nodig...zijn aandacht en het gevoel dat hij op dat moment niks liever wilt dan alleen mij... Dat gevoel krijg ik bij mijn nr1 nooit..

Heb jij nog gevoel voor je man?

Vind jouw man jou nog interessant?

Mijn minnaar is geen toevluchtshaven voor mij, ben ik nu een beroerde minnares?

Hier kabbelt de situatie met man, minnaar en minnares overigens rustig (en godzijdank schandalig sletterig) voort. Kortom, ik ben in m'n element.
Ahh als die van mij erachter komt, dan breekt de. Hel los, een eenmalig foutje zou die misschirn nog kunnen vergeven, maar bijna een jaar , dag in dag uit een intens kontakt, no way

Maar goed dat het over is, lijkt wel of me msn me verdenkt, stelt van die rare vragen soms en ook over me mobiel, exminnaar en ik appen nog wel elke dag, wel een heel stuk minder, ik weet niet of ik wel sterk in me schoenen sta, als hij me weer uitdaagt, sja schuldgevoel had ik wel, kan nu weer rustiger ademen,

Wel lastig want dat rotjong zit nog steeds in me koppie. Heb nog wel een leuk strak alternatief, maar ik weet niet wat ik er mee ga doen, geil is die wel, maar is alleen lust, bij exminnaae is er wel degelijk gevoel en dat vind ik eigenlijk wel lekkerder hmmm

Ik hou me maar ff mak, mijn man heeft beloofd x mee naar een parenclub te gaan, ik moet het nog zien
quote:naughtybear schreef op 26 juni 2013 @ 19:55:

Mijn reactie was serieus hoor....en sorry, ik was vergeten dat er ook vrouwen zijn met toestemming van hun nr1. Deze zijn dus wel trouw aan hun partner. Bij deze mijn excuses aan hen. Maar voor de anderen.......ik snap niet precies waarom ze dan wel stoppen bij een nr2. En waarom een nr1 dan alleen niet voldoet, maar nr3, nr4 enz teveel zou zijn?

P

Ik denk dat ik je vraag wel snap, NB.

Veel vrouwen denken heel lang van zichzelf dat ze monogaam willen en kunnen zijn. Totdat er iemand voorbij komt die ze aandacht geeft, ze complimentjes geeft, haar weer vrouw laten voelen. Het begint vaak ook onschuldig met wat gewoon geklets, mondt uit in geflirt en dan gaat het steeds meer kriebelen. De nieuwsgierigheid wint, je zit inmiddels allang met je hoofd in de wolken en bent hooguit in je hoofd nog een beetje je schuldgevoelens aan het goedpraten (ik doe toch niks verkeerd, ik heb er ook recht op om me zo te voelen enz.) Voor je het weet ontmoet je elkaar een keer om te zien of het samen zijn net zo leuk is als met de mailtjes, appjes enz. En natuurlijk is het dat. Want je draagt een roze bril, dus alles is leuk. En dus ga je steeds een stapje verder en heb je ineens een affaire. En omdat al die vrouwen uberhaupt als nooit van zichzelf dachten dat ze vreemd zouden kunnen gaan, rechtvaardigen ze dit naar zichzelf door deze ene persoon zo speciaal te verklaren. Als je er een nr 3 of 4 bij gaat nemen, is mr X ineens niet meer speciaal.
quote:oranjexx schreef op 27 juni 2013 @ 09:46:

Veel vrouwen denken heel lang van zichzelf dat ze monogaam willen en kunnen zijn. Totdat er iemand voorbij komt die ze aandacht geeft, ze complimentjes geeft, haar weer vrouw laten voelen. Het begint vaak ook onschuldig met wat gewoon geklets, mondt uit in geflirt en dan gaat het steeds meer kriebelen. De nieuwsgierigheid wint, je zit inmiddels allang met je hoofd in de wolken en bent hooguit in je hoofd nog een beetje je schuldgevoelens aan het goedpraten (ik doe toch niks verkeerd, ik heb er ook recht op om me zo te voelen enz.) Voor je het weet ontmoet je elkaar een keer om te zien of het samen zijn net zo leuk is als met de mailtjes, appjes enz. En natuurlijk is het dat. Want je draagt een roze bril, dus alles is leuk. En dus ga je steeds een stapje verder en heb je ineens een affaire.Heeel herkenbaar oranje! En zeker als die aandacht en complimentjes komen op een moment dat het in je relatie niet zo lekker meer gaat, dan is dit hét draaiboek. En wij maar allemaal denken dat het bij ons toch écht anders is.
quote:naughtybear schreef op 26 juni 2013 @ 18:00:

waarom niet dames? Waarom opeens wel trouw zweren aan je nr2, terwijl je het bij je nr1 nalaat. De teerling is geworpen zou ik zeggen.....neem een nr3, en nr4. Wat jij Vick? ;)

Ik snap de vraag ook maar vond de manier van vragen stom. Met toon en muziek enzo.

Daarbij... waar lees je hier dat men worstelt met het erbij "nemen" van een nr 3 of een nr 4? En dan vooral met in je achterhoofd bovenstaand argument? (trouw zweren aan je nr 2) Ik lees ze niet hoor. Wel dat mensen er niet aan moeten denken maar dat heeft dan een andere oorzaak.

Ik ben juist degene die niet geloofd in minnaar trouw...
@ oranje: Precies zoals het bij mij ook gebeurd is. Enige verschil is dat minnaar voor mij niet speciaal voelt in de hoedanigheid die Oranje bedoelt. Daarnaast heb ik mezelf ook belooft nooit meer in éénzelfde situatie terecht te komen. Daardoor zeker geen nr 3 of 4 dus voor mij.
quote:oranjexx schreef op 27 juni 2013 @ 09:46:

[...]

Ik denk dat ik je vraag wel snap, NB.

Veel vrouwen denken heel lang van zichzelf dat ze monogaam willen en kunnen zijn. Totdat er iemand voorbij komt die ze aandacht geeft, ze complimentjes geeft, haar weer vrouw laten voelen. Het begint vaak ook onschuldig met wat gewoon geklets, mondt uit in geflirt en dan gaat het steeds meer kriebelen. De nieuwsgierigheid wint, je zit inmiddels allang met je hoofd in de wolken en bent hooguit in je hoofd nog een beetje je schuldgevoelens aan het goedpraten (ik doe toch niks verkeerd, ik heb er ook recht op om me zo te voelen enz.) Voor je het weet ontmoet je elkaar een keer om te zien of het samen zijn net zo leuk is als met de mailtjes, appjes enz. En natuurlijk is het dat. Want je draagt een roze bril, dus alles is leuk. En dus ga je steeds een stapje verder en heb je ineens een affaire. En omdat al die vrouwen uberhaupt als nooit van zichzelf dachten dat ze vreemd zouden kunnen gaan, rechtvaardigen ze dit naar zichzelf door deze ene persoon zo speciaal te verklaren. Als je er een nr 3 of 4 bij gaat nemen, is mr X ineens niet meer speciaal.Psies, en bij gezonde, zelfbewuste vrouwen (kortom de vrouwen die je wel wilt, de losers mogen gaan zitten emmeren met de psycho-wrakjes) werkt het met een beetje timing altijd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven