Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
...
anoniem_174504 wijzigde dit bericht op 21-06-2013 22:26
Reden: Ff
% gewijzigd
...
anoniem_174504 wijzigde dit bericht op 21-06-2013 22:23
Reden: Ff
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

het onverwachte is zoooo zalig , hier ook deze week met de gedachte hem niet te zien ,woensdag smsjes ... en toen kwam het ben je allleeen?? ik antwoord helemaal en ie zei om dit u daar :D o me sooooo happyy maar nu zal het toch wel langer duren ... vakantie enz.... lang leve mail , sms zit er niet meer in in de vakantie wat ga ik dat missen ... en hem ook enjaaa zeker de seks ,

weer het verlaten gevoel soms leg ik er mij bij neer , maar als ik hem dan enkele dagen niet hoor maalt er vanalles door mn hoofd ... wil hij mij niet meer , ... wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met dit zalige soms down gevoel over mijn zalige minnaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2013 11:36
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:sophie44 schreef op 21 juni 2013 @ 13:51:

Ik mis hem! Ik mis zijn apps, onze gesprekken, de sex..

En terwijl ik het schrijf denk ik: waar ben je nou mee bezig, ik ben een sterke, zelfstandige vrouw, echt niet op mijn mondje gevallen, aantrekkelijk (zegt men), hoe kom ik zo??? En wat moet ik nu?oh ik herken mij zo hierin .... dikke zoen .... raar dat mannen dit gevoel nooit hebben ....
Dikke zoen sense ....
Ik heb hier zo nu en dan meegeschreven en wilde jullie een update niet onthouden; mijn ex is weg bij zijn vriendin en nu zit ik met hem opgescheept. Lang verhaal, niet relevant voor hier. Maar ze zijn een jaar (legaal) samen geweest en uiteindelijk is het niet gelukt. Reden daarvan is mij niet bekend, maar ik kan mij wel indenken wat het moet zijn. Moraal van het verhaal, het is rete moeilijk om vanuit minnaarrelatie naar legale (samenwoon)relatie te gaan, dat blijkt nu ook weer. Hier is de ellende na een jaar nog lang niet over, voor meerdere partijen. Zij, hij en ik zitten met de gebakken peren.

Wilde dit met jullie delen, aangezien ik mijn verhaal hier heb gedeeld en ik vaker lees dat men graag wil horen hoe dingen zijn afgelopen uiteindelijk.
Met hem opgescheept? Bedoel je dat je ex een minnares had, daarmee een leven ging opbouwen, het tussen hun niet werkte en jij hem weer in huis genomen hebt?
Wat jammer Julus, dat het niet gewerkt heeft uiteindelijk...

Er zijn er maar een paar die het redden, vanuit een minnaarrelatie naar een echte relatie... Helaas.
Roos, naar wat ik heb gelezen in haar eigen topic (nitwit) woont Julus samen met haar nieuwe liefde en bivakkeert haar ex in hun schuur..
Roos, zij was mijn beste vriendin, zij onderhielden gedurende lange tijd een stiekeme relatie totdat ik erachter kwam en hem eruit schopte. Hij trok bij haar in, dit is na 1 jaar (zo concludeer ik) afgelopen en nu heeft hij geen woonruimte meer. Opeens betrapte ik hem erop dat hij in de schuur sliep...dan sta je raar te kijken hoor:)

Hij zei niks, we negeerden elkaar namelijk altijd als hij hier kwam. Dus enige wat ik weet is dat hij geen woonruimte meer heeft, verder praat hij niet en ondertussen "woont" hij hier. Deze situatie is akward en moet niet te lang duren.

Lieve, ik was er al bang voor. Want ik wist dat als zij het niet zouden redden, hij hier weer terug zou kunnen komen. Helaas.. kan alleen maar hopen dat zij weer samen komen.

Maar goed, vanaf de eerste dag dat ik achter hun affaire kwam heb ik er al stress en gedoe van.
Gisteren de hele dag sterk geweest en geen app gestuurd, kom ik hem 's avonds tegen toen hij ergens wegging en ik aankwam...die blik en hij gaf me toch een snelle kus... later op de avond een app van hem dat hij aan me denkt... en wat doe ik? Ik kus hem terug en app terug dat ik ook aan hem denk en heb toch weer hoop....

Ik kan hem nog niet opgeven.....
"Gisteren de hele dag sterk geweest en geen app gestuurd, kom ik hem 's avonds tegen toen hij ergens wegging en ik aankwam...die blik en hij gaf me toch een snelle kus... later op de avond een app van hem dat hij aan me denkt... en wat doe ik? Ik kus hem terug en app terug dat ik ook aan hem denk en heb toch weer hoop....

Ik kan hem nog niet opgeven....."
Dit lukt me echt niet te reageren met iPhone grrr

Ik begrijp je helemaal Sophie ... Ik zou het ook niet kunnen ... Nu nog niet .... Het verlangen is groot de aantrekking maar ooit stopt het ... Denk ik dan ... Zeker jullie kunnen mekaar gemakkelijk voorbij komen .. ( wij gelukkig niet)

En het ergste is je kan nergens naartoe met je gevoel ... Niemand snapt het ... Ik dacht ook het aan een vriendin te zeggen ... Pfff krijg ik constant reactie stop ermee je hebt een mooi gezin , goeie vent ... Maar ik wil meer !!!! Ook al is het geen relatiemateriaal zoals jullie het hier noemen .... Het komt goed meid ... Tijd brengt raad , je slecht voelen doet er ook niet veel goed aan je zakt alleen maar dieper ...
Klopt Grietje, niemand snapt het of zou het snappen, juist omdat mijn man 'mister perfect' is en ik zou hem nooit willen kwetsen, maar aan de andere kant kan en wil ik nr. 2 niet opgeven, als er nog een mogelijkheid bestaat om dat niet te hoeven doen.

Ik probeer wel meer afstand te scheppen en de eer aan mezelf te houden. Misschien heeft hij die ruimte wel nodig, tijd zal het leren...
Julus, omg gooische vrouwen is er niks bij. Waarom pik je dit?

Sophie, dat klinkt wel heel dramatisch. Je kán hem niet opgeven? *jammer stemmetje, pinkt traantje weg*. Nee, je wil hem niet opgeven, dat is wat anders. Wees eerlijk naar jezelf. Je kan alles. Als je maar wilt.
Dat willen ... Ik zeg ook steeds tegen mezelf en nu stop ik ... Ik antwoord niet meer .... Ik kan het niet , nog niet ... Mss als je het stil laat komt hij toch vanzelf ? Hier doe ik het ook ... Dan krijg ik mail stil gevallen ? Ook omdat ik steeds achter m'n hete kont loop en achter hem aan zit en o jaaaa die weten dat !!! Aantrekking en die klik dat we hebben ... Is nieuw ... Nog steeds na 8 maand .... Het komt goed Sophie ! Sterke vrouwen gaan zo een relatie aan ! Maar je wordt er zwak van ... Spijtig genoeg ....
Roos, ik pik dit ook niet. Maar kan er weinig tegen doen! Politie is al twee keer langsgekomen, maar kunnen niks voor mij betekenen.

Ik heb geen poot om op te staan, feitelijk. Juridische stappen ondernemen kan, maar gaat weinig uitmaken is mij verteld. Ga het toch uitzoeken hoe het zit.
Is het nog steeds zijn huis dan Julus? In dat geval heeft hij idd recht op slapen in het huis waar hij voor betaald. Zijn jullie al wel echt gescheiden? Of moet ik gewoon je topic doorlezen?

Grietje, ik snap helemaal niks van je verhaal, hete kont? Sterke vrouwen? Zwak van? Het zal wel.

Ik denk dat de conclusie kan zijn: een minnaar hebben kan leuk zijn maar hou vooral je kop erbij.
Das waar je moet je hoofd erbij houden ... Dat wil ik zeggen met mijn hete kont ... Dat maakt me zwak ... Dan spreekt m'n hoofd niet :(

Maar je moet al sterk zijn om zo een relatie aan te gaan ! Weten waar je aan begint

Met iPhone is dat nogal moeilijk rooss om zo mooi te formuleren ... Sorry
Roos, we zijn niet getrouwd, woonden samen. Huis is nog steeds van ons beiden totdat het is verkocht, maar hij zette telkens niet die stap om echt te verkopen. Kon daar weinig tegen doen. Ik denk dat ik nu wel snap waarom hij het uitstelde, zo kon hij altijd terug als het daar fout zou lopen. Denk dat hij dit heeft voorzien.

In een notendop het verhaal. Waar ik me heel kwaad over maak, is dat hij degene is geweest die mij voor een ander verliet. En nu dus, 1 jaar later, terwijl ik alles op de rit heb, het weer moeilijk maakt. Hij legt allerlei schuld bij mij neer, ik vind dat hij geen rechten meer heeft na alles wat hij heeft gedaan.
Ik mis je ava, Julus.. vergeet steeds wie je bent

Jij hebt je leven weer op de rit toch? Na het gedoe met je ex, zijn vreemdgaan en alles heb jij jezelf weer opgepakt. En nu zit die droeftoeter in je huis en niemand kan iets doen. Waardeloos!!! Gooi je hem wel eens een kutopmerking voor de voeten of kan je jezelf inhouden? Ik weet niet wat ik zou doen hoor. Ben op zich niet echt haatdragend maar in dit geval...
Dat ding was opeens verdwenen, nog niet echt werk van gemaakt.

Ik ben best beschaafd gebleven, maar negeer hem en af en toe als hij mij aanspreekt dat krijgt hij een sneer van me. Hij is nu vriendelijk, zocht de laatste weken al contact waardoor ik me afvroeg wat hij van plan was. Hij is voorspelbaar...maar ook onvoorspelbaar.

Probeerde nog via zijn vriendin (ex?) wat voor elkaar te krijgen, ze reageerde zowaar, maar daarna bivakkeerde hij hier ineens. Dus dat laat ik ook maar zitten verder. Ik zeg hier al dat GTST er niks bij is, dat mij dit moet overkomen zeg. Mijnheer denkt rechten te hebben, ongelofelijk.
Tjezus Julus, wat een vent, zomaar in je schuur in te trekken zonder dat je iets weet, ben je mooi klaar mee, pff...

Huis kan niet op naam van 1 van jullie gezet worden neem ik aan? Of jij met nieuwe vriend? Klotegedoe
Sophie, en Grietje trouwens ook: als je er ècht mee wilt stoppen, blokkeer die persoon dan in je mail, gooi zijn nummer uit je contactenlijst, en waar hij allemaal nog meer toegang tot je heeft. Nu hou je steeds een lijntje open, en blijft het maar aanslepen. Het is wat Rooss zegt: het is geen kwestie van niet kúnnen stoppen, maar een kwestie van niet willen stoppen. Je ziet zelf dat het zo niet door kan gaan. Laat je verstand spreken en zet de eerste stap. Wees duidelijk naar hem toe dat je ermee wilt stoppen. En weiger die kus als je hem weer tegenkomt... Ik weet het, het is allemaal makkelijk gezegd, maar het heeft weinig tot geen zin om het zo te rekken. Sterkte!
quote:Julus schreef op 22 juni 2013 @ 09:34:zij was mijn beste vriendin, zij onderhielden gedurende lange tijd een stiekeme relatie totdat ik erachter kwam en hem eruit schopte. Hij trok bij haar in, dit is na 1 jaar afgelopen en nu heeft hij geen woonruimte meer. Opeens betrapte ik hem erop dat hij in de schuur sliep. vanaf de eerste dag dat ik achter hun affaire kwam heb ik er al stress en gedoe van.quote:Julus schreef op 22 juni 2013 @ 12:54:kan er weinig tegen doen! Politie is al twee keer langsgekomen, maar kunnen niks voor mij betekenen.quote:Julus schreef op 22 juni 2013 @ 13:13:Huis is nog steeds van ons beiden totdat het is verkocht, maar hij zette telkens niet die stap om echt te verkopen. zo kon hij altijd terug als het daar fout zou lopen. Hij legt allerlei schuld bij mij neer, ik vind dat hij geen rechten meer heeft na alles wat hij heeft gedaan.quote:Julus schreef op 22 juni 2013 @ 13:25:Mijnheer denkt rechten te hebben, ongelofelijk. Klinkt als een zelfzuchtige man die nu bewust de boel bij jou aan het traineren is. Hoe houdt jouw vriend zich eronder dat je ex nu als het ware in jullie nek hijgt? Bivakkeren in de schuur, allemensen, waarom? Hij kan toch een chalet oid betrekken??

Met zo'n 'beste vriendin' heb je ook geen vijanden meer nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven