Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Dymo, ik kan het niet laten toch een kleine kanttekening te maken (en ga daarna meteen weer op mijn poef). Je bent geen dag alleen geweest, geen dag zonder man/minnaar/neukertje whatsoever. En dat is gelukkig helemaal jouw keuze en dat mag ook maar ik vind het jammer. You know why.

Aan de andere kant snap ik ook dat je een hele leukert echt niet laat gaan omdat je zo nodig even alleen moet zijn. Maar toch.....

Jane, wat een lul! En als je daar wat van zegt en hij wil je niet meer, dan ben je dus een lul kwijt. Is dat zo erg?

Ik snap je nog steeds niet zo goed denk ik. (en ik had in eerste instantie ook niet begrepen dat het om een foto ging).

Noekske, volgens mij kan jij de spreidingsstrijd beter opgeven. Ik denk inderdaad dat 2 zijn voodoopop gespeeld heeft. Of is driemaal scheepsrecht en vliegt de derde er eindelijk in?
Alle reacties Link kopieren
...
Oranje! Wat super cool! Kippevel!!

Nee joh, ik reken er gewoon maar niet op, en ga hem er ook niet aan herinneren.. #faal.

Lookie, nee, dat van fatsoenlijk bedoelde ik eigenlijk een poosje geleden, op de app. Toen zei ik dat ik ging stoppen, omdat we taart gingen eten voor mn dochters verjaardag die dag. En de dag daarvoor was het gesprek ook al op haar verjaardag gekomen, dat we gingen versieren voor morgen. Zo eigenlijk. En daar kletste ie toen dwars overheen. Dan bedoel ik zou het fatsoenlijk zijn om ff te feliciteren. Ik heb toen ook niks gezegd, lah maar, zo is hij nu eenmaal, maar vroeger niet.

En dat van dat hij zo anders stond in het leven, los en gek deed, was niet nu, dat was 11 jaar geleden toen we een jaar iets hadden. Dat losse en gek doen heeft hij helemaal niet meer gehad sinds we weer met elkaar gaan, vorig jaar oktober. Daarom zeg ik hij lijkt veranderd. Toen hadden we allebei het yolo gevoel, nu alleen ik nog geloof ik... maar hij is ook ouder dan ik, en waarschijnlijk hou ik ook te veel aan het verleden vast. Aan het vriendje van vroeger, terwijl we 11 jaar verder zijn geraakt. Alhoewel hij het wel leuk vindt nog kennelijk en er van droomt want hij heeft er wel heerlijke fantasieën over met me.

Jane, oh oh oh... wat een hork! Wtf deed ie dat voor? Slaat écht helemaal nergens op. Goed dat je er wat van gaat zeggen!

Highlander, fijn dat je nog mee leest! En nog beter te horen dat je met lekkere dingen bezig bent! Good on you!
zitten jullie op kik ?

ik wel en ik geloof half mannelijk nederland zeg...

Ik word er constant aangesproken, hoef mijn account op sl niet eens meer te openen om een beetje te kletsen...
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2014 @ 16:36:

Noekske, volgens mij kan jij de spreidingsstrijd beter opgeven. Ik denk inderdaad dat 2 zijn voodoopop gespeeld heeft. Of is driemaal scheepsrecht en vliegt de derde er eindelijk in?

This is your captain speaking, ready for takeoff?

Nouk: piloot in pak... mjammieeee!!!
Jeetje Lot, ik gun je een 20 jaar jongere kerel zeg, wat is dat met jou en ouwe kerels?

OMG, ik heb een mailtje van een man met haar tot zijn reet! En hij houdt van bondage!

**ziet zichzelf al op bed liggen in een knoedeltje vastgeknoopte haarlokjes**

Ik moet meer scrollen, mis de helft!

Ik kik ook, maar alleen met de Twent momenteel. Alle andere mannen waar ik mee kikte zijn van de bank gevallen. De bootsman zou ik ook wel graag op kik willen hebben, iets relaxter dan de whapp.
Silver, ik kik niet en word niet gekikt

(en dat vond een sl man vorige week maar chagrijnig van mij)
Lotje, ik begrijp het niet.

Een felicitatieberichtje is met twee tellen verstuurd.

Dat is toch wel het minste wat je kunt doen op de verjaardag van iemand die belangrijk voor je is?

Hij doet ook al niet meer los.

Wat is er nog wèl leuk aan de man die hij nu is?

Of heb jij stiekem een fetish voor steunende mannen die zich verbeelden dat ze al bejaard zijn?

Jane, als jouw minnaar jou zo makkelijk foto's stuurt van zijn andere minnaressen stuurt hij jouw foto's ook door naar hen denk ik.

Zit jij daarop te wachten nu het tussen jou en jouw man net weer goed begint te gaan?

Roos, die man laat zijn eigen touwen groeien.

Zelfvoorzienend
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2014 @ 16:46:

Silver, ik kik niet en word niet gekikt

(en dat vond een sl man vorige week maar chagrijnig van mij)

Lees ik daar dat jij weer rondstruint op datingsites?

Stuurt Roos ragebol tegen het stof...
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2014 @ 16:45:

OMG, ik heb een mailtje van een man met haar tot zijn reet! En hij houdt van bondage!

**ziet zichzelf al op bed liggen in een knoedeltje vastgeknoopte haarlokjes**

quote:highlander schreef op 04 juni 2014 @ 16:52:

Roos, die man laat zijn eigen touwen groeien.

Zelfvoorzienend Betrap ik je nou op je eerste grapje?
quote:oranjexx schreef op 04 juni 2014 @ 16:44:

This is your captain speaking, ready for takeoff?

Jaaaa!! One way-ticket to 7th heaven please!
Merel: gewoon af en toe heerlijk verliefd zijn, soms beetje sippen en mijmeren en dan weer focussen op nummer 1.

Of probeer een nummer 3, doorslaand succes.
@ roos, wat precies snap je niet?

Ja, nr2 heeft ook foto's van mij. Inderdaad iets waar ik ook naar ga vragen als we het gesprek aan gaan. Hoewel ik hem lang geleden al gemeld heb dat hij ze niet eens naar zijn beste vriend hoefde te sturen.

En ja, hij is af en toe echt een lul! Helaas wel een lekkere. Maar jane voelt zich gelukkig sterker dan ooit! En inderdaad, gaat hij er niet mee accoord dan ben ik een lul kwijt. En ach, het is ook echt niet allemaal slecht, hij kan ook echt heel erg lief zijn. Maar dit moet anders, dat zeker.
quote:Ano*k schreef op 04 juni 2014 @ 17:04:

Of probeer een nummer 3, doorslaand succes.
quote:cljane schreef op 04 juni 2014 @ 17:07:

@ roos, wat precies snap je niet?

Wat ik niet snap is dat je je echt like shit laat behandelen door een man en dan ook nog bang bent hem te verliezen, dit terwijl je hem officieel niet eens hebt.

Echt Jane.. jouw 2 lijkt voor nu de ideale minnaar maar out there lopen tig mannen die een geweldige bef, vinger, zoen en neuk in hun pakket hebben.

Je hoeft je niet zo te laten behandelen.

Aan het eind is het maar seks hè? Je bent verliefd op een illusie. En het is niet eens een leuke illusie.

Dat snap ik niet.
Madame, met een ragebol ga ik het niet redden hoor. Staalborsteltje en een wolkje vim doet de truc waarschijnlijk!
Oranje, ik heb geen gevoel voor humor dat weet jij toch allang.

Ik mis bij Lotje (ook) de graag of helemaal niet mentaliteit die een minnares zo aantrekkelijk maakt om moeite voor te blijven doen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
@roos. Dat deed ik dus inderdaad tot nu! Ik ben nu niet meer zo bang het te verliezen. Dat was ik voorheen wel. En inderdaad komt nu het besef dat ik me zo echt niet hoef te laten behandelen en als dit het was, dan was dit het maar. Dan kijk ik verder wel waar het schip zal stranden en of ik nog eens voor een minnaar ga. Een illusie heb ik niet meer. Inderdaad, het is maar sex, de vriendschap is fijn, maar dan nog, foto's van dames uit wisselen doet hij maar met zijn beste vriend. Als hij die van mij er maar uit laat.

Dit is ook echt de laatste kans. Werkt het na het gesprek nog niet dan houd het in ieder geval voorlopig op.

En, ik moet eerlijk toe geven dat ik zelf ook de verveldende karakter eigenschap heb het iederee naar de zin te willen maken en daarom te weinig aan geef wat ik wil en voel en denk. Zo is het bij mijn vrienden en familie en nr2 dus ook. Maar dat is nu genoeg geweest.
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2014 @ 17:07:

[...]

Ik heb 2 nrs 2, op zich prima aan te bevelen

...Stuurt Roos staalborstels en schoorsteenveger

High, vandaar dat het me opviel, je eerste grapje op het minnaarstopic. Ik had er zelfs bijna overheen gelezen...
quote:highlander schreef op 04 juni 2014 @ 17:15:

Oranje, ik heb geen gevoel voor humor dat weet jij toch allang.

Ik mis bij Lotje (ook) de graag of helemaal niet mentaliteit die een minnares zo aantrekkelijk maakt om moeite voor te blijven doen.En precies die mentaliteid had ik niet en krijg ik nu wel en...... het voelt tot nu toe heerlijk! Ondanks dat ik nog geen eens fatsoenlijk antwoord heb op mijn appje over de afspraak.
Maar Jane, volgens mij vertelde je dat je die foto heel recent hebt gekregen en je hem niet wilde confronteren omdat hij jou dan wellicht niet meer wilde.

Dat is een dag of 2-3 geleden? Zo snel verandert een mens/inzicht niet denk ik.

En het mensen naar hun zin maken is niet zo erg alleen... begin eens bij jezelf
@roos, dat klopt helemaal! Maar een goed gesprek met een goede vriendin doet ook wonderen! Ze heeft me al eerder geholpen om mijn grenzen aan te geven en dat hielp. Dit is ook niet van een dag hoor, maar van een paar weken met de hulp van mijn vriendin. Die foto kwam inderdaad plotseling en toen sloeg ik dicht. Naar asnleiding daarvan dus wel besloten om het gesprek aan te gaan en mijn grenzen echt goed aan te geven. En inderdaad, het komt hier over alsof ik het binnen twee dagen even anders doe, maar het is echt iets van weken. En die foto was ook niet van, ik durf niets te zeggen omdat hij me dan niet meer wil. Was meer van, oh mijn god, wat moet ik hier nu weer mee.

De angst van dat hij mij niet meer zou wil,en was met een eerder voorval en een aantal weken terug.

Er zullen in de toekomst vast nog meer valkuilen zijn, maar het begin is er. En of die valkuilen nu met hem zijn, of met een ander, dat zullen we zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven