Minnaar deel 24.

vrijdag 30 mei 2014 om 19:00
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
maandag 23 juni 2014 om 00:13
@solair: Ja het is verwaarlozing. Egoisme, hoe lief dan ook. (En dat zeldene sex is regelrechte mishandeling, vind ik. ) Daarom heb ik hem uiteindelijk gezegd dat ik niet trouw kan zijn en uiteindelijk de mist in gegaan.
Een offtopic vraag voor oude ervaren forummers:
Kan ik bij iemand, een super-duper moderator of zo, mijn nickname veranderen?
Dit divergentblabla was mooi bedacht, maar werkt niet.
Een offtopic vraag voor oude ervaren forummers:
Kan ik bij iemand, een super-duper moderator of zo, mijn nickname veranderen?
Dit divergentblabla was mooi bedacht, maar werkt niet.

maandag 23 juni 2014 om 10:09
Veel bij gelezen hier. Wat een toestanden allemaal zeg. Veel verdriet, veel onvrede. Weet niet zo goed wat ik kan zeggen voor deze mensen, maar ik lees stilletjes mee.
Hier gaat alles goed. Ik ben gelukkig, man is bij de psych geweest en wij zijn samen echt op de goede weg! Het voelt goed zo.
Ik heb voor donderdag weer een date staan met jager. En, ons contact is nu ook weer leuk, gezellig.
Hier gaat alles goed. Ik ben gelukkig, man is bij de psych geweest en wij zijn samen echt op de goede weg! Het voelt goed zo.
Ik heb voor donderdag weer een date staan met jager. En, ons contact is nu ook weer leuk, gezellig.
maandag 23 juni 2014 om 10:27
Update , gelukkig mijn minnaar gesproken en inderdaad hommeles thuis door mijn indiscreet zijn. Zie wel waar dit op uitdraait hij is ook boos op mij ( voor te stellen) en wil eerst dat de storm thuis is gaan liggen voor we elkaar zien. Heb hem gevraagd na de on-hold situatie een gesprek te hebben of en hoe we nou verder kunnen met elkaar. Moet voor mijn werk naar het buitenland dus zal het gesprek pas over een week of twee drie plaatsvinden. Nu door alle emoties, heb enorm in de rats gezeten om hem, helemaal geen zin om te beminnen of bemind te worden. Als ik hem zie is dat natuurlijk weer anders. Wat ik wel verdomde irritant vind is dat hij beslissingen mogelijke veranderingen bij zijn omgeving neerlegt. Hij geeft zijn vrouw de keuze om weg te gaan, hij geeft mij de keuze om de affaire te stoppen want hij wil beiden laten gaan en zijn zoals ze zijn. Is een laffe houding en hij legt de verantwoordelijkheid bij anderen terwijl het hem ook aangaat. Nu vindt ik hem nog steeds woest aantrekkelijk en heel prettig om samen mee te zijn dit kan opeens ook veranderen en dan staat meneer ( theoretisch) er alleen voor. Nu keihard aan het werk.

maandag 23 juni 2014 om 11:48
Louiloui, ik vind zijn boos zijn op jou niet terecht. Hij zou boos moeten zijn op zichzelf, er is er maar één die zijn vrouw bedondert en dat is hij. Ik mis zijn stuk hand in eigen boezem.
Hadden jullie contact momenten afgesproken? Zo nee, dan mocht jij in theorie op elk moment appen of sms'en. Dan ligt de indiscreetheid bij hem.
Ook je vervolg, dat hij de keuze laat aan zijn vrouw en jou klinkt niet als daadkracht en inderdaad als laf. Kan hij zelf geen beslissingen nemen?
Kijk alsjeblieft uit dat je niet volledig afhankelijk wordt/bent van al zijn gekke fratsen en grillen. Hij klinkt als een zeer onevenwichtig mens.
Zo.
Dat was mailman. Gisteren schreef hij me dat hij het hierbij wilde laten. Ik had wat dingen geopperd waar hij niet aan kan/wil voldoen en ik denk dat hij ergens een beetje geschrokken is
Ik denk niet dat ik het heel erg vind, ik denk wél dat ik een oude minnaar weer eens van stal ga trekken.
Die is wél in voor de geopperde zaken!
Hadden jullie contact momenten afgesproken? Zo nee, dan mocht jij in theorie op elk moment appen of sms'en. Dan ligt de indiscreetheid bij hem.
Ook je vervolg, dat hij de keuze laat aan zijn vrouw en jou klinkt niet als daadkracht en inderdaad als laf. Kan hij zelf geen beslissingen nemen?
Kijk alsjeblieft uit dat je niet volledig afhankelijk wordt/bent van al zijn gekke fratsen en grillen. Hij klinkt als een zeer onevenwichtig mens.
Zo.
Dat was mailman. Gisteren schreef hij me dat hij het hierbij wilde laten. Ik had wat dingen geopperd waar hij niet aan kan/wil voldoen en ik denk dat hij ergens een beetje geschrokken is
Ik denk niet dat ik het heel erg vind, ik denk wél dat ik een oude minnaar weer eens van stal ga trekken.
Die is wél in voor de geopperde zaken!

maandag 23 juni 2014 om 11:58
Dames, wat lees ik hier toch veel verborgen leed. Behoeftes die in een huwelijk niet vervuld worden, mannen die niet openstaan voor praten of therapie. Au. Veel sterkte aan degenen die het doormaken.
Ik heb niets van dat alles, heel eerlijk gezegd. Ok, nr 1 is niet de meest wilde persoon in bed, maar we hebben wel een goed seksleven samen, hij geeft me veel liefde en aandacht, en we hebben het gewoon erg fijn. Hier lezen maakt dat ik me dus regelmatig schuldig voel over mijn vreemdgaan, want ik heb daar veel minder dan de meesten van jullie een reden voor. Het was in eerste instantie puur ingegeven door de behoefte aan spanning en wordt nu in stand gehouden door de verliefdheid.
Louie, ik snap m even niet. Hoezo was jij indiscreet? Ik geloof dat jij hem een bericht had gestuurd terwijl hij thuis was, en zijn kinderen lazen het? Lijkt me geheel en al zijn probleem. Hij heeft zelf zijn telefoon maar beter te beschermen. Helemaal eens met Roos dus. Hij doet raar en niet leuk. Aantrekkelijk, maybe, maar geen goede partij lijkt het zo.
Jane, ik word toch steeds een beetje verward van je berichten. Je wil verder met je man en jullie zijn op de goede weg, maar je gaat wel door met jager. Dat klopt in mijn ogen niet. Nu heb ik als vreemdganger geen recht van spreken wellicht, maar werken aan je huwelijk doe je imho niet met een minnaar ernaast.
Roos, nou moe! Wat is dat nou.. ik ben nu wel ontzettend benieuwd wat voor dingen dat nu zijn, waar hij niet aan wil voldoen. Biecht op!
Landen na de date is dit keer vrij goed verlopen, geen tranen
hoewel ik wel merk dat buitenlander er weer even anders instaat dan ik, net als vlak na de vorige date. Hij zocht dit weekend iets minder contact, terwijl ik stiekem behoefte had aan wat meer. Ik heb vlak na zulke intense intimiteit toch wat meer nabijheid nodig blijkbaar. En hij (als man?) juist niet. De aandachtsjunk kwam dus weer even boven. Maar ik herkende het patroon nu, dus ik raakte er niet meer van in paniek. Het trekt wel weer bij, bij allebei.
Ik heb niets van dat alles, heel eerlijk gezegd. Ok, nr 1 is niet de meest wilde persoon in bed, maar we hebben wel een goed seksleven samen, hij geeft me veel liefde en aandacht, en we hebben het gewoon erg fijn. Hier lezen maakt dat ik me dus regelmatig schuldig voel over mijn vreemdgaan, want ik heb daar veel minder dan de meesten van jullie een reden voor. Het was in eerste instantie puur ingegeven door de behoefte aan spanning en wordt nu in stand gehouden door de verliefdheid.
Louie, ik snap m even niet. Hoezo was jij indiscreet? Ik geloof dat jij hem een bericht had gestuurd terwijl hij thuis was, en zijn kinderen lazen het? Lijkt me geheel en al zijn probleem. Hij heeft zelf zijn telefoon maar beter te beschermen. Helemaal eens met Roos dus. Hij doet raar en niet leuk. Aantrekkelijk, maybe, maar geen goede partij lijkt het zo.
Jane, ik word toch steeds een beetje verward van je berichten. Je wil verder met je man en jullie zijn op de goede weg, maar je gaat wel door met jager. Dat klopt in mijn ogen niet. Nu heb ik als vreemdganger geen recht van spreken wellicht, maar werken aan je huwelijk doe je imho niet met een minnaar ernaast.
Roos, nou moe! Wat is dat nou.. ik ben nu wel ontzettend benieuwd wat voor dingen dat nu zijn, waar hij niet aan wil voldoen. Biecht op!
Landen na de date is dit keer vrij goed verlopen, geen tranen

maandag 23 juni 2014 om 12:05
Annabel, ik snap je nieuwsgierigheid
Ik begrijp nog steeds niet hoe dat werkt bij mannen, die nadatesecontactdip. Is het een spelletje.... of is het inderdaad de behoefte om de focus weer op thuis te krijgen. Ik verdenk veel mannen van dat eerste. Gerust wetende dat je naar een berichtje smacht, de aandacht, de bevestiging en hij geeft het niet. Geeft het een gevoel van macht? Is het desinteresse? I don't know. Ik kan er ook niet zo goed mee om.
Ik begrijp nog steeds niet hoe dat werkt bij mannen, die nadatesecontactdip. Is het een spelletje.... of is het inderdaad de behoefte om de focus weer op thuis te krijgen. Ik verdenk veel mannen van dat eerste. Gerust wetende dat je naar een berichtje smacht, de aandacht, de bevestiging en hij geeft het niet. Geeft het een gevoel van macht? Is het desinteresse? I don't know. Ik kan er ook niet zo goed mee om.

maandag 23 juni 2014 om 12:49
Dat schrijft HL toch ook steeds? Hij moet niet iemand die aan hem trekt, hij wil jagen? Als de buit binnen is, de buik rond gegeten, is de noodzaak tot jagen weg, en doe je liever een dutje...
Ik sluit me aan bij Annabel wb Jane, ik vond Janes laatste post ook heel verwarrend. In 2 zinnen 'nr 1 en ik zijn goed op weg' en 'met jager loopt het lekker' kan ik niet zo goed rijmen.
En Loui, Annabel heeft ook gelijk mbt de indiscretie, dat heeft hij toch echt aan zichzelf te wijten, hoe kun jij nou zonder afspraken daarover weten wanneer je wel of niet kunt appen?
Ik sluit me aan bij Annabel wb Jane, ik vond Janes laatste post ook heel verwarrend. In 2 zinnen 'nr 1 en ik zijn goed op weg' en 'met jager loopt het lekker' kan ik niet zo goed rijmen.
En Loui, Annabel heeft ook gelijk mbt de indiscretie, dat heeft hij toch echt aan zichzelf te wijten, hoe kun jij nou zonder afspraken daarover weten wanneer je wel of niet kunt appen?

maandag 23 juni 2014 om 12:56
Ja oké, hij wil jagen. Maar hij wil ook zijn hertje tevreden houden toch? Dan kan er potdorie toch wel een berichtje vanaf, wetende dat je vriendinnetje daar enorm veel waarde aan hecht? Blér! Ik heb geen zin meer om me zo te laten behandelen.
Zo. Ik heb gezegd.
En ondertussen word ik bestookt met stoute fotos. Openrelatieman, veel beter voor het geweten ook.
Zo. Ik heb gezegd.
En ondertussen word ik bestookt met stoute fotos. Openrelatieman, veel beter voor het geweten ook.
maandag 23 juni 2014 om 13:13
quote:Rooss4 schreef op 23 juni 2014 @ 12:05:
Tja,Roos je bent niet de enige die hier vraagtekens bij heeft,zou zo graag ooit het antwoord willen weten,rare wezens soms.
Had echter na,het dagelijks lezen van jullie topic en zeker de wijsheid en nuttige tips van jou op een antwoord gehoopt.
Tja,Roos je bent niet de enige die hier vraagtekens bij heeft,zou zo graag ooit het antwoord willen weten,rare wezens soms.
Had echter na,het dagelijks lezen van jullie topic en zeker de wijsheid en nuttige tips van jou op een antwoord gehoopt.

maandag 23 juni 2014 om 13:21
Gisteravond om 9 uur in slaap gedonderd en tot diep in de ochtend doorgeslapen (kon gelukkig), kennelijk had ik het nodig?
Wat een posts weer. En ondanks alles: humor en relativering;) Diver die eerst gewekt wordt door Spongebob en dan de zogenaamd grappige "slappe erectie". Hier ook regelmatig "grappige" opmerkingen hoor die de sfeer ontspannen houden, maar niets oplossen. Enfin, geen seks maar een heel prettig weekend of af en toe seks en verplichte cartoons ..hmm. Solair heeft er terecht vraagtekens bij.
Loui: ben het met de andere schrijfsters eens dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is. Hoe leuk is deze man eigenlijk voor jou? Misschien eens nuchter een balans opmaken?
MissIndependent: doe je naam eer aan. Op de rokende puinhopen van een voorbij huwelijk moet je niet meteen iets nieuws willen bouwen lijkt me. Dat gaat jullie op enig moment opbreken.
Welkom daisybel! Als je wat meer kwijt wil horen we het wel.
Orange: de alcohol is gelukkig verdampt dus:) Toch spreken dronken mensen wel vaak de waarheid hè. Je schrijft niet zomaar dat je met 1,5 iets deelt wat je thuis niet hebt...Hem weer in de ogen kijken, al is het niet lang, haalt dat allemaal in een klap terug kan ik me zo voorstellen. Alle contact verbreken zoals Roos opperde, gaat je dat dan toch te ver?
Wat een posts weer. En ondanks alles: humor en relativering;) Diver die eerst gewekt wordt door Spongebob en dan de zogenaamd grappige "slappe erectie". Hier ook regelmatig "grappige" opmerkingen hoor die de sfeer ontspannen houden, maar niets oplossen. Enfin, geen seks maar een heel prettig weekend of af en toe seks en verplichte cartoons ..hmm. Solair heeft er terecht vraagtekens bij.
Loui: ben het met de andere schrijfsters eens dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is. Hoe leuk is deze man eigenlijk voor jou? Misschien eens nuchter een balans opmaken?
MissIndependent: doe je naam eer aan. Op de rokende puinhopen van een voorbij huwelijk moet je niet meteen iets nieuws willen bouwen lijkt me. Dat gaat jullie op enig moment opbreken.
Welkom daisybel! Als je wat meer kwijt wil horen we het wel.
Orange: de alcohol is gelukkig verdampt dus:) Toch spreken dronken mensen wel vaak de waarheid hè. Je schrijft niet zomaar dat je met 1,5 iets deelt wat je thuis niet hebt...Hem weer in de ogen kijken, al is het niet lang, haalt dat allemaal in een klap terug kan ik me zo voorstellen. Alle contact verbreken zoals Roos opperde, gaat je dat dan toch te ver?

maandag 23 juni 2014 om 13:25
quote:Rooss4 schreef op 23 juni 2014 @ 12:56:
Ja oké, hij wil jagen. Maar hij wil ook zijn hertje tevreden houden toch? Dan kan er potdorie toch wel een berichtje vanaf, wetende dat je vriendinnetje daar enorm veel waarde aan hecht? Blér! Ik heb geen zin meer om me zo te laten behandelen.
Zo. Ik heb gezegd.
En ondertussen word ik bestookt met stoute fotos. Openrelatieman, veel beter voor het geweten ook.Je volgt HL's "advies" op zie ik: je verlegt gewoon je focus
Zo. Ik heb gezegd.
En ondertussen word ik bestookt met stoute fotos. Openrelatieman, veel beter voor het geweten ook.Je volgt HL's "advies" op zie ik: je verlegt gewoon je focus

maandag 23 juni 2014 om 13:49
Grappig wat mijn opmerking over de contactdip na de date weer losmaakt hier. Mooi gezegd van Seringetje: "Ze hebben zich gelaafd aan jouw energie en nu voelen ze zich weer even compleet". Ik denk dat dat het is, en geen spelletje of desinteressse. Daarvoor zijn zijn gevoelens voor mij te oprecht en is hij te eerlijk. Overigens heeft ie me braaf elke ochtend goedemorgen gewenst en me af en toe een leuk fotootje gestuurd. Dus hij heeft het hertje in die zin wel tevreden proberen te houden (hij kent zijn hertje inmiddels wel wat beter gelukkig en gedraagt zich daar ook naar). Maar ik voel het gewoon. De berichtjes zijn anders, korter, minder liefde- en lustvol. Ruim 24 uur lang heeft hij me alle liefde en lust gegeven die hij in zich heeft, en nu is het even tijd voor andere dingen, dat voel ik. Stomme mannen ook!
Roos, de spinnewebben zijn er dus definitief vanaf geweekt?
Roos, de spinnewebben zijn er dus definitief vanaf geweekt?

maandag 23 juni 2014 om 13:55
quote:Rooss4 schreef op 23 juni 2014 @ 12:56:
Zo. Ik heb gezegd.
Ja ik wil dat ook niet hoor, ik wil ook even contact, bevestiging dat het fijn was en dat we elkaar weer gaan zien of zo.
Lekker Roos, stoute fotos in je inbox!
Zo. Ik heb gezegd.
Ja ik wil dat ook niet hoor, ik wil ook even contact, bevestiging dat het fijn was en dat we elkaar weer gaan zien of zo.
Lekker Roos, stoute fotos in je inbox!

maandag 23 juni 2014 om 14:08
1,5 is volgens mij een man die zo dichtbij komt dat het bijna nr 1 wordt. Een echte schaduwrelatie. Maar madame Orange kan het beter uitleggen denk ik!
Ik ben blij dat jullie me begrijpen trouwens, ik voelde me alweer een aandachtsjunk maar het is zo te horen een bekend patroon tussen de seksen... de vrouw wil na de date nabijheid, de man afstand.
en Roos: ik ben nog steeds nieuwsgierig. En ik laat het niet gaan
Ik ben blij dat jullie me begrijpen trouwens, ik voelde me alweer een aandachtsjunk maar het is zo te horen een bekend patroon tussen de seksen... de vrouw wil na de date nabijheid, de man afstand.
en Roos: ik ben nog steeds nieuwsgierig. En ik laat het niet gaan

maandag 23 juni 2014 om 14:11
Annabel: ik krijg van nr. 2 vrijwel altijd een berichtje de ochtend na onze date hoe lekker, leuk etc. het weer was. Vaak ook zelfs nog een telefoontje 's middags. Maar het weekend is het dan, logisch ook, rustig. Tja, nummer 2 heeft ook een nummer 1 hè; en vrouwen multitasken sowieso stukken beter;-) En wat seringetje schrijft is denk ik waar: het was lekker, goed zo, even afstand. Daar kan ook best een spelelement bij zitten (door zwijgen wakker ik haar gretigheid aan) of controle willen houden (het moet niet te close worden).
Dymo hoe gaat het met jou/jullie?
Dymo hoe gaat het met jou/jullie?
maandag 23 juni 2014 om 14:18
quote:cljane schreef op 23 juni 2014 @ 10:09:
Ik heb voor donderdag weer een date staan met jager. Ik krijg steeds meer de indruk dat jij de jager bent... hij hoeft alleen maar op het juiste moment een hengeltje uit te gooien, op het juiste moment aan te slaan en beet !! Weinig 'jacht' voor hem zo...
Ik heb voor donderdag weer een date staan met jager. Ik krijg steeds meer de indruk dat jij de jager bent... hij hoeft alleen maar op het juiste moment een hengeltje uit te gooien, op het juiste moment aan te slaan en beet !! Weinig 'jacht' voor hem zo...
One life, live it !

maandag 23 juni 2014 om 14:24
Mm.. dat spelelement zie ik niet zo. Nergens voor nodig ook, hij weet best dat ik hem wil, daarvoor hoeft hij echt geen afstand te houden. Dat van die controle kan wel kloppen. Onze date was natuurlijk lang. En erg intiem, op alle vlakken. We waren belachelijk close en verliefd voor een stel dat geen stel is. Dus als dit een controle-dingetje is, dan heeft hij nog een punt ook en doet hij mij feitelijk een "favour"...

maandag 23 juni 2014 om 14:33
Anouk, het is heel goed met ons, we hebben weer een heerlijk weekend samen doorgebracht. Laatste 3 weken hebben we elkaar erg veel gezien. De komende weekenden heb ik andere verplichtingen, dus we weten niet wanneer we elkaar nu weer zien. Voor eerst moeten we even bijkomen, we waren allebei een tikje uitgeput gisteravond...
maandag 23 juni 2014 om 14:40
Hoi allemaal, lees nog steeds (geregeld) bij en mee. Wat een pijn en moeite hier en daar. Heel veel sterkte allemaal die t nodig hebben! Ik leef met jullie mee.
Update vanaf mijn kant voor jullie... vorige week woensdag ruzie gehad over de app en mail met voorm.nr2. Hij pikte t niet, moesten praten, wilde de afspraak van donderdag door laten gaan. Heb nee gezegd, en is niet leuk afgesloten.
Wel een fan-tas-tich weekend gehad, kan echt gewoon niet meer stuk! Wel minnaarloos, dat dan weer wel, was awesome op een heel ander vlak. En het minnaarloze geeft ook een stuk rust en dat ik weer aandacht heb voor andere dingen.
Gisteravond wel weer een appje gekregen, heel anders van toon dan woensdag. Ik word gemist, kennelijk. Geen idee waarom eigenlijk.
Update vanaf mijn kant voor jullie... vorige week woensdag ruzie gehad over de app en mail met voorm.nr2. Hij pikte t niet, moesten praten, wilde de afspraak van donderdag door laten gaan. Heb nee gezegd, en is niet leuk afgesloten.
Wel een fan-tas-tich weekend gehad, kan echt gewoon niet meer stuk! Wel minnaarloos, dat dan weer wel, was awesome op een heel ander vlak. En het minnaarloze geeft ook een stuk rust en dat ik weer aandacht heb voor andere dingen.
Gisteravond wel weer een appje gekregen, heel anders van toon dan woensdag. Ik word gemist, kennelijk. Geen idee waarom eigenlijk.