Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
@Roos: geniet er maar van , die focus en tijd hebben ze vooral in de eerste fase ;)
Klopt Roodkapje, ik ga natuurlijk ook helemaal niet met ze afspreken, ik blijf gewoon in de aandachtslurpfase zitten!

Bloem, het doet me denken aan de wens van Look, dan kan je niet meer echt spreken van een minnaarrelatie maar raak je ook niet compleet uit elkaars vizier, gewoon omdat je elkaar te lekker vindt. Als het het waard is dan zou niet weten waarom het niet zou kunnen werken als het tot ieders bevrediging gaat.

Dinges van de 8 dagen, vind je het zelf niet een beetje flauw om pas bij je ik-zie-hem-zo-doodgraag partner vandaan te gaan als om het hoekje 2 armen voor je klaarstaan?

Draai het eens om, hoe zou jij het vinden als je zo behandelt werd?

Wees een grote meid, geef jezelf dat zetje als je echt niet happy meer bent, los van welke vent dan ook.

Maar goed, je zit op een wolk. Die daalt vanzelf
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, succes, wijsheid en plezier voor ieder die het nodig heeft! Heftige ontwikkelingen soms hoor poeh. Zag ook dat een aantal een stapje terug heeft gedaan of zelfs gestopt is. Heel goed dat jullie aan jezelf gaan denken!

Ik stond vandaag op het punt, na 5 weken geen contact, om een gewoon mailtje te sturen naar foute man minnaar waar ik vanaf probeer te kicken. Toen dacht ik, ach het was toch goed zo. Wat voor berichtje ik ook stuur, wat bereik ik er nou mee, behalve contact en waar contact toe leidt dat weten we wel, nl heerlijke xxx ;) en dan is het moeilijk afkicken als je contact houdt Goed, ik dus niks gestuurd. Check ik m'n mail, stuurt hij een berichtje uit zichzelf.. (vakantie van vrouw zeker voorbij grinnik). Geen poëet hier hoor, gewoon een lekkere booty call Zucht. I like that ;) Ik ga eerst maar eens sporten :-)
rooss, ja idd leuk en straks vast lekker. Waarom zijn mannen geneigd vooral in het begin heeel veel tijd en aandacht in een nieuwe geliefde te steken, het jagen en na de verovering als binnen beschouwen?

Zijn er hier dames die dit ook zo hebben. Voor zover mijn ervaring reikt ben ik niet snel uitgekeken of klaar met een man. Het is wel gebeurd maar denk dat eerder met, toen mijn leeftijd te maken had. Al herken ik wel, dat ik redelijk snel verveeld raak en dan mijn belangstelling verlies, lees dit vaak terug. Niet van het gras maar gewoon veel dingen en mensen en situaties saai en voorspelbaar vinden.

Heb even vrij en ga leuk op pad met jongste zoon en uit pure barmhartigheid mijn vervelende moeder bezoeken. Is na zware operatie in een herstel hotel.
Ja, meld

Kom weer eens bijlezen op mijn favo topic hier

@Roos, jaloers! Nee hoor, maar geniet er heerlijk van!

@Orange, op jou ben ik wel jaloers Zo'n date wil ik ook wel, maar wie weet. De plannen hier worden steeds vast omlijnder, maar daar kom ik zo op.

@Bloem, ik hoop dat het zo gaat werken, zou mooi zijn toch? Vraag me wel af of je met deze frequentie niet teveel afstand neemt en het leuke/spannende er vanaf gaat.

@Shiningstar, welkom. Je hebt een topic gekozen waar zonder terughoudendheid wordt gereageerd. Hopelijk schrikt het je niet af en doe je er wat mee. Want ook ik kan niet anders dan eens zijn met de vorige posts.

@Baba, het topic heeft me geholpen mijn gevoelens voor een ander weer onder controle te krijgen en te laten voor wat ze zijn. Al heb ik een open relatie, een tweede relatie met een ander past niet in de gemaakte afspraken. Gelukkig heb ik voldoende kracht gehad en zijn de vlinders nagenoeg niet meer aanwezig. Terwijl ik hem wel bijna dagelijks spreek en deze week ook met hem ga stappen. Gewoon omdat onze vriendschap zeer hecht is geworden. Dit alles dan wel weer met medeweten van nr1 en dat voelt goed!

Dan over mij, jullie berichtjes hier, zo open en eerlijk hebben me goed gedaan. Ze hebben me aan het denken gezet. En natuurlijk mijn zelfbeeld is niet in de afgelopen paar dagen veranderd. Dat wat er jaren ingebakken zit heb je er niet zo ineens uit. Maar het heeft me wel wat doen beseffen, namelijk dat het tijd wordt er mee aan de slag te gaan. Dat heb ik best geprobeerd de afgelopen jaren maar het is me nooit gelukt. En dus het besluit het eens over een andere boeg te gooien. De aandacht van appman en stoereman doen me erg goed. Met nr 1 dus besloten alsnog naar een pc te gaan, eens te kijken of het wat voor ons is. En ik ga wat meer het flirtcontact opzoeken !! Spannend!! En het dus in de beginfase houden , volgens mij is dat de fase waar ik het meest van geniet!
Dat is een mooie omschrijving Roos.

We zullen nu duidelijk is dat we beiden niet meer de situatie met partners erbij uit de hand willen laten lopen moeten kijken of we het naar beiden tevredenheid kunnen invullen.Ik wil hem niet als minnaar en ook geen schaduwrelatie.Ik wil het zoals ik heb omschreven.Niet meer maar ook niet minder.Ik verwacht niet dat hij meer wil.Maar de kans bestaat dat hij de keuze maakt om dan helemaal te stoppen.En het vriendschappelijke gedeelte laat ik zitten als hij stopt.Bij nader inzien denk ik niet dat dat nog kan.Als hij stopt verbreek ik dus het contact.Ik begrijp dat hij daar over na moet denken.Mijn wensen liggen nu op tafel.Het wachten is op antwoord
@Solair Misschien wel maar ik vind het de moeite waard om te proberen.Als de afstand te groot word en de spanning er vanaf gaat zal het vanzelf eindigen.Ik denk zelf dat de spanning er eerder vanaf gaat als ik hem elke week zou zien.Zo'n sporadisch exclusief afspraakje houdt wat mij betreft juist de spanning erin
quote:louiloui schreef op 12 augustus 2014 @ 11:11:

rooss, ja idd leuk en straks vast lekker. Waarom zijn mannen geneigd vooral in het begin heeel veel tijd en aandacht in een nieuwe geliefde te steken, het jagen en na de verovering als binnen beschouwen?

Zijn er hier dames die dit ook zo hebben.

Breek me den bek niet open, ik ben hier al zo vaak tegenaan gelopen. Het hele op snuffel naar seks is één groot oergebeuren, de man wil jagen en constant vers vlees verschalken en die arme vrouw maar bessen verzamelen..

Als de buit binnen is en wij, wild, zijn aangeschoten is het best fijn daar af en toe een flinke hap van te nemen.

Maar in die tussentijd huppelt er weer een nieuw stuk wild in het vizier.

Ik heb het maar geaccepteerd en losgelaten. Al bespreek ik het ook wel eens van tevoren, ik hoor graag hoe hij in zijn bestaande minnaarrelaties staat en of nieuw vlees vóór gaat.

Ik moet eerlijk zeggen dat mannen in een relatie hier secuurder mee omgaan dan singles.

En dat kan ik ook wel weer snappen.
Daar zou je ook wel eens gelijk in kunnen hebben! Leuk vooruitzicht dus, nu nog ff zijn antwoord afwachten
Goed zo Solair!! Way to go!

Wat fijn te lezen dat we hier in dit topic mochten helpen om jou zo ver te krijgen dat je het aandurft. Top!!!
quote:Rooss4 schreef op 12 augustus 2014 @ 11:41:

[...]

Breek me den bek niet open, ik ben hier al zo vaak tegenaan gelopen. Het hele op snuffel naar seks is één groot oergebeuren, de man wil jagen en constant vers vlees verschalken en die arme vrouw maar bessen verzamelen..

Als de buit binnen is en wij, wild, zijn aangeschoten is het best fijn daar af en toe een flinke hap van te nemen.

Maar in die tussentijd huppelt er weer een nieuw stuk wild in het vizier.

Ik heb het maar geaccepteerd en losgelaten. Al bespreek ik het ook wel eens van tevoren, ik hoor graag hoe hij in zijn bestaande minnaarrelaties staat en of nieuw vlees vóór gaat.

Ik moet eerlijk zeggen dat mannen in een relatie hier secuurder mee omgaan dan singles.

En dat kan ik ook wel weer snappen.En volgens mij vind ik het wel leuk om het wild te zijn..... maar ben ik ook opzoek naar nieuwe jagers als ik de jacht-tricks van de oude te goed ga kennen en dan zelfs vervelend kan gaan vinden....
Solair: wat goed! Hoera voor jou Heb de discussie over gewicht zijdelings gelezen maar weet dat je bij iedereen in trek kan zijn hoor, ook de heerlijke hunks. Ik kan het weten
Rooss: ook lekker bezig. Je jojoot een beetje, even helemaal niks en dan toch weer lekker snoepen
Orange: jij had iets leuks gevieren met man in het vooruitzicht toch? Mooi. Ik ga met man wel eens naar pc maar intiem met stel afspreken waar het mee klikt lijkt me ook wel wat.
Ik moet een lijstje aanleggen met namen en verhalen... Hou het verder niet meer uit elkaar :/

Ben wel erg benieuwd naar An*k...

Klaar met sporten. En zo'n zin in m'n afkickminnaar :p Zo lang even contactloos doet geen goed... Weet niet meer waarom ik wilde afkicken van dit lekkertje mmm ;) Terugmailen stel ik vooralsnog even uit...
quote:nouwnouw schreef op 12 augustus 2014 @ 11:58:

Rooss: ook lekker bezig. Je jojoot een beetje, even helemaal niks en dan toch weer lekker snoepen

Ik zou dat geen jojoën willen noemen hoor. Ik heb een heel bewuste seksloze periode ingelast, zonder bedoeling om dit jarenlang vol te houden, ik wist dat de zin vanzelf weer terug zou komen.

Wat wil je nou eigenlijk met je "afkickminnaar"?
Rooss: weet ik dat het bewust was. Is ook geen oordeel hoor, gewoon een constatering Heerlijk toch, even niks en dan is het des te leuker weer daarna

Wat ik wil met afkickminnaar? Hem niet te dicht bij me laten komen omdat hij zo lekker is... Maar wil wel van hem genieten omdat hij zo lekker is... U ziet mijn dilemma ;) En ik vind het lastig dat man niks wil weten :(
Even kort voor Bloem: het lijkt me best mogelijk, dat wat jij wil. Ik heb zelf een half jaar geleden een buitenlands ex vriendje van stal gehaald, en sindsdien hebben we elkaar slechts 2 keer gezien (er zit 1000km tussen) maar wel dagelijks contact. Als er voldoende gevoel is dan blijft de 'spark' ook wel bestaan als je elkaar weinig ziet. Ik zie hem ook echt als een oude liefde die niet roest.
Annabel,goed om te horen.Wat mij betreft zou het ook zo moeten werken.De frequentie heeft ook alles te maken met afstand en mogelijkheden.Wij zouden elkaar met drukke gezinnen en de afstand niet veel vaker kunnen zien En dat vind ik geen probleem.Dat zou veel te veel gedoe geven.Mijn en zijn gezin moeten hier geen last van hebben.Op deze manier kan ik hem nog een plek in mijn leven en hoeven wij elkaar niet helemaal los te laten.Nu hoop ik dat hij daar hetzelfde over denkt want het contact verbreken zal ook mij zwaar vallen.
Weet jouw man hiervan, Bloem?

Bij mij is het een geheim, en daar baal ik wel van. Ik leef liever niet met zo'n groot geheim. Maar loslaten lukt me ook niet, er is een te diepe link tussen ons. En zoals je zegt, mijn gezin heeft er geen last van (als zal ik de laatste zijn die zal zeggen dat het afgelopen jaar alleen maar makkelijk en leuk waren).
Hier ook geheim Annabel en bij hem ook.Is moeilijk maar ik kan de tijd niet meer terugdraaien.Het is zo gelopen en daar zijn wij beide schuldig aan.Wij zien elkaar voornamelijk in bijzijn van partners.Zolang hij geen heel erg frequente minnaar wordt en er geen sprake is van een schaduwrelatie kan ik er wel mee leven.
Bloem05, je denkt een goede modus gevonden denkt te hebben met 'maximaal 2 dates per jaar'. Maar zolang je je partner onwetend houdt, bedrieg je hem nog steeds, toch? Het zou mij i.i.g. weinig uitmaken of mijn partner me bedriegt door 2 keer per week of 2 keer per jaar stiekem met een ander te daten/neuken, ik zou er in beide gevallen kapot van zijn als het uitkwam. Dat jij ermee kunt leven betekent niet dat hij dat kan...

Bovendien, stel dat die dates ontzettend leuk / spannend / geil zijn, dan zul je op een gegeven moment al een paar maand van tevoren smachtend uitkijken naar de eerstvolgende date. In die periode krijgen je man en gezin dus minder van je, omdat je met je hoofd al (deels) ergens anders zit. En daarna nog tijden op een roes verder leeft in je 'eigen' wereld.

En reageer nou niet met 'dan zorg ik ervoor dat het niet uitkomt', want ten eerste kun je dat niet 100% zeker weten, en ten tweede blijf je je man (bewust en gepland) bedriegen. Wat m.i. totaal niet te rijmen valt met 'liefde voor je man' en 'ik wil niet dat dit ten koste gaat van mijn relatie en gezin'. Vreemdgaan gaat per definitie ten koste van je 'thuis'. Dan moet je dat ook durven te erkennen en te accepteren als consequentie van de keuze die jij maakt.
Zkotz, lees de OP nog eens even:

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Doei.
Theemok, de vraag / opmerking was oprecht. Wellicht als eye-opener voor bloem005.

Doei bepaal ik zelf wel, openbaar forum enzo.
Ik denk dat het prima kan, iemand 1-2 keer paar jaar zien en dan weer focus op thuis. Ik hoop dat toch met 1,5 op termijn ook te mogen realiseren. Met al het vergelijkingsmateriaal wat ik inmiddels heb, blijft hij nog steeds de lekkerste. Het minnaarstukje met hem is inmiddels ook al een jaar voorbij, dus die date mag er wat mij betreft wel eens komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven