Minnaar deel 25.

zondag 20 juli 2014 om 22:35
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!

maandag 11 augustus 2014 om 12:57
quote:Rooss4 schreef op 11 augustus 2014 @ 12:01:
Zkotz, er zijn wel meer mensen op inactief gegaan en verder gaan schrijven onder een nieuwe nick. Daar kijkt niemand hier vreemd van op, daar hoeft niemand een ingewikkeld excuus voor te bedenken. En als dat Mikka's doel was, dan is dat zo en dat is prima. Stop maar met de jacht, berg het geweer maar weer op.
is allang opgeborgen, want doel bereikt, mission accomplished
En ik denk niet dat Dymo je volgt. We lezen en schrijven echt niet alleen op "minnaar", ik ben jou ook tegen gekomen op andere topics hier en ook op "relaties" waar je naar dit topic verwijst.
Niet omdat ik je volg, je boeit me namelijk niet maar omdat ik je gewoon toevallig tegenkom.
awww, nice. Hell hath no fury like a woman scorned...
Geloof het of niet.
Edit: geschreven voordat Zkotz zijn posting veranderde.
Zkotz, er zijn wel meer mensen op inactief gegaan en verder gaan schrijven onder een nieuwe nick. Daar kijkt niemand hier vreemd van op, daar hoeft niemand een ingewikkeld excuus voor te bedenken. En als dat Mikka's doel was, dan is dat zo en dat is prima. Stop maar met de jacht, berg het geweer maar weer op.
is allang opgeborgen, want doel bereikt, mission accomplished
En ik denk niet dat Dymo je volgt. We lezen en schrijven echt niet alleen op "minnaar", ik ben jou ook tegen gekomen op andere topics hier en ook op "relaties" waar je naar dit topic verwijst.
Niet omdat ik je volg, je boeit me namelijk niet maar omdat ik je gewoon toevallig tegenkom.
awww, nice. Hell hath no fury like a woman scorned...
Geloof het of niet.
Edit: geschreven voordat Zkotz zijn posting veranderde.
maandag 11 augustus 2014 om 13:27
@ Rooss, de deadline heb ik gesteld. Ik wil hem niet meer zien zolang hij nog samen is met zijn vriendin. Dat voelt niet goed en ik heb er genoeg van me daar schuldig aan te maken steeds. Appen doen we wel, maar laat ik ook beetje op laag pitje staan nu even. We hebben het allebei zwaar gehad de afgelopen weken en dat heeft hem doen besluiten met mij verder te willen, zégt hij. Ik ben er wel van overtuigd, maar heb er geen zin in dat het nog maanden gaat duren. Aan hem de keus dus, hoeft hij niet deze week nog te doen, geef hem er wel even de tijd voor nog, is allemaal niet niks!
@ Mik, ik zie hem niet door een roze bril. Heb genoeg tijd met hem doorgebracht om te weten dat hij niet perfect is, maar wie is dat wel? We klikken op alle gebieden en hebben het steeds weer heel erg leuk samen. Voor mij genoeg om het te willen proberen in het echie....
@ Mik, ik zie hem niet door een roze bril. Heb genoeg tijd met hem doorgebracht om te weten dat hij niet perfect is, maar wie is dat wel? We klikken op alle gebieden en hebben het steeds weer heel erg leuk samen. Voor mij genoeg om het te willen proberen in het echie....

maandag 11 augustus 2014 om 13:49
Hij heeft gezegd dat het niet lang meer duurt. Voor mezelf moet het dan wel binnen nu en een maand gebeuren. Zo niet zet ik hem voor het blok. Maar dat weet hij niet;-)! Ga dit gewoon niet zo lang meer volhouden, wordt tijd dat ik duidelijkheid krijg. Tuurlijk is het eerst zien dan geloven...maar ik weet wel dat het alles of niets zal worden. Op een andere manier werkt niet meer voor mij, daarvoor betekend hij inmiddels te veel voor me. Daar ben ik in ieder geval de afgelopen weken achter gekomen. We zullen zien dus...!
maandag 11 augustus 2014 om 14:00
Dag 3 van de radiostilte wegens de vakantie van nr2.
Vanmorgen hem een kort mailtje gestuurd met de voetbaluitslagen van 'zijn' ploeg.
Klef I know.
Nog geen anderhalf uur later al een mailtje terug.
Ik ga nu wel voor de rest van zijn vakantie niets meer sturen en wacht ook tot hij een mailtje stuurt wanneer hij terug thuis is.
Heb geen zin om hem te laten weten op tijd en stond dat ik hem mis en aan hem denk.
Ik kan het missen nu nog prima aan.
Heb heel wat te klussen en kuisen in huis.
Verstrooiing genoeg momenteel.
Vanmorgen hem een kort mailtje gestuurd met de voetbaluitslagen van 'zijn' ploeg.
Klef I know.
Nog geen anderhalf uur later al een mailtje terug.
Ik ga nu wel voor de rest van zijn vakantie niets meer sturen en wacht ook tot hij een mailtje stuurt wanneer hij terug thuis is.
Heb geen zin om hem te laten weten op tijd en stond dat ik hem mis en aan hem denk.
Ik kan het missen nu nog prima aan.
Heb heel wat te klussen en kuisen in huis.
Verstrooiing genoeg momenteel.

maandag 11 augustus 2014 om 14:50
Hallo! Terug van 3 weken weggeweest.. Ik heb sporadisch wat bijgelezen maar het was moeilijk bijbenen met alle nieuwe namen hier. En nu kan ik op het werk niet meer op de seks-pijler
dus even een heel kort mobiel berichtje om te melden dat ik nog leef.
Ik zag moois van Mik en Anouk. Mik minnaarloos en Anouk wellicht ook? Wat sterk van jullie. Chapeau.
Met mij alles prima, zeer zen na een mooie vakantie in het mooiste land ter wereld.

Ik zag moois van Mik en Anouk. Mik minnaarloos en Anouk wellicht ook? Wat sterk van jullie. Chapeau.
Met mij alles prima, zeer zen na een mooie vakantie in het mooiste land ter wereld.
maandag 11 augustus 2014 om 15:00
@miss
Ik zie gelijkenissen in onze situaties.
We zijn beiden aan het scheiden en jij hebt je minnaar een deadline gegeven. Mijn nr2 heeft zelf aangegeven wanneer hij zijn partner zal zeggen dat hij niet meer met haar verder wil (begin oktober)
Ik wacht af naar begin oktober toe.
Ik zal ook jouw verhaal volgen de komende tijd.
Ik zie gelijkenissen in onze situaties.
We zijn beiden aan het scheiden en jij hebt je minnaar een deadline gegeven. Mijn nr2 heeft zelf aangegeven wanneer hij zijn partner zal zeggen dat hij niet meer met haar verder wil (begin oktober)
Ik wacht af naar begin oktober toe.
Ik zal ook jouw verhaal volgen de komende tijd.
maandag 11 augustus 2014 om 15:37
En dat vind ik toch wel erg fijn hier, jullie proberen ons te laten inzien hoe het verloopt en waar we tegenaan gaan lopen. En toch mag je hier alles kwijt als je wel voor de bijl gaat.
Geen oordelen maar wel eerlijk.
Is er weleens iemand geweest hier die toch besloten heeft niet door te gaan na alle waarschuwingen en verhalen?
Geen oordelen maar wel eerlijk.
Is er weleens iemand geweest hier die toch besloten heeft niet door te gaan na alle waarschuwingen en verhalen?
maandag 11 augustus 2014 om 15:59
Ik was al met mijn minnaar bezig toen ik hier kwam op het forum
Eigen ervaring en de verhalen/opmerkingen hier hebben mij ertoe aangezet om te stoppen paar weken geleden
Ik moet nu leven met wat er gebeurd is maar voor wie nog niets gedaan heeft om spijt over te hebben wil ik zeggen denk 1000 keer na voor je eraan begint
Wil niemand een bepaalde richting duwen spreek gewoon uit eigen ervaring
Er komen alleen nog meer problemen van en het is het allemaal niet waard
Eigen ervaring en de verhalen/opmerkingen hier hebben mij ertoe aangezet om te stoppen paar weken geleden
Ik moet nu leven met wat er gebeurd is maar voor wie nog niets gedaan heeft om spijt over te hebben wil ik zeggen denk 1000 keer na voor je eraan begint
Wil niemand een bepaalde richting duwen spreek gewoon uit eigen ervaring
Er komen alleen nog meer problemen van en het is het allemaal niet waard

maandag 11 augustus 2014 om 20:49
Voor 25 mei had ik al een on hold situatie ingeroepen/ cq ik kan niet meer nood oproep. Ben op dit blog geraakt en heb veel sneller stappen genomen. Ook al doet het nu vreselijk veel pijn, en twijfel ik aan mijn besluit door de eerlijke verhalen herkende ik veel en ook de grenzen en beter nu te stoppen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik door dit blog het had gelaten, ben eigenwijs en had een idee (n voor ik met de minnaar begon) Nu ruim twee jaar later denk ik vn wat dacht ik wel niet, alsof gevoel emotie lust zo eenvoudig is te sturen. Nee helemaal niet. Met toestemming van de psych een lover gezocht en gevonden. Zonder medeweten van mijn man ( dat is dus best stom vindt ik nu) Dan begin je iets met start ontmoeten praten uitwisselen delen enzovoort enzovoort. En opeens spreek je elkaar iedere dag neuk je 4 keer per week ga je samen op pad slaap je samen en deel je meer dan met je eigen man/ vrouw. Weet en voel je meer dan in je eigen relatie. Ga je je opeens bemoeien met kinderen beroep ouders hobbys interesses en meer van dat soort dingen. Beleef je ook nog een met elkaar op ieder mogelijk ogenblik de kamasutra , bsdm en wat er verder is te vinden op seksueel gebiedtja en toen was mij hart weg naar hem. Het meest kloterige is dat ijn man van niks weet. Is niet mijn schuldgevoel naar seks met de ander ( hebben wij niet nr 1 en ik of stom) maar de overhelling naar de ander de belangstelling de pret . Nu denk ik maar kan ook kinnesinne zijn , ik hou van Holland en weet zoveel leuke mooie plekjes en musea en andere dingen. Mijn lieve lekkere minnaar ging altijd mee. Soms had ik zin om hem te slaan omdat hij zijn gezin en andere familie ook meenam naar die leuke mooie dingen, gewoon omdat ze echt leuk en bijzonder zijn en ja verder kan ik het ook niet invullen. Pffffff heb nog steeds last van die kut llvd en vol me echt naar.
Ondanks dit alles wel weer een goed gesprek met man. Wie nu overigens aan de lijn hangt met mijn ex, ja het kan verkeren. Geluukig moet ik zo weer naar het buitenland en komt ex minaar aan als ik weg ga. Ben best bang dat als hij me uitnodigt ik het niet kan laten. Ik hou van hem en wil continue met hem vrijen ook al wil ik deze siuatie niet meer
Ondanks dit alles wel weer een goed gesprek met man. Wie nu overigens aan de lijn hangt met mijn ex, ja het kan verkeren. Geluukig moet ik zo weer naar het buitenland en komt ex minaar aan als ik weg ga. Ben best bang dat als hij me uitnodigt ik het niet kan laten. Ik hou van hem en wil continue met hem vrijen ook al wil ik deze siuatie niet meer
maandag 11 augustus 2014 om 23:14
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en ik heb nood aan tips en vooral nood om het van me af te schrijven. Ik eet en slaap bijna niet meer de laatste dagen...ik word gek...Heb ik een minnaar en ben ik terwijl een minnares of ?Ik schets even mijn situatie.
Ik heb een relatie en ken al lange tijd een man waar ik goed mee bevriend ben. We zijn al zeer lang bevriend zonder dat er sprake was van gevoelens. Hij is getrouwd... Ik ken zijn vrouw goed en af en toe spreken we allemaal samen af....
We sturen whatsapps en deze werden steeds meer open (niet seksueel). We vertelden over onze relatie (in mijn relatie zit er heel wat scheef en in zijn relatie ook).
Vorige zondag zagen we elkaar op een feest. De vonk sloeg over en we kusten elkaar stiekem achter een hoek (het mag niet, dat weet ik maar het was Oh zo fijn!).
Die avond voelde ik me een zombie, ik kon niet meer functioneren. We stuurden de dagen erna berichtjes naar elkaar en we gaven toe dat we verliefd waren op elkaar. Donderdag hebben we opnieuw afgesproken en het was heerlijk. Het klikt tussen ons en we hebben geweldige gesprekken.
Vandaag opnieuw afgesproken en we beseffen allebei dat we verkeerd bezig zijn. Hij zegt dat hoe hij zich nu voelt zeker te zijn dat het goed komt tussen ons. Ik voel me niet gelukkig in mijn relatie en heb aangegeven weg te willen gaan bij mijn partner voor hem. Waarom ik dat niet gewoon al doe? Ik weet het niet, heb een zetje nodig, een nieuw begin...steun...
Hij vraagt tijd. Hij zegt dat we sinds zondag echt een relatie hebben ookal is het stiekem. Hij wil tijd zodat onze basis steviger wordt en zodat we sterker staan in onze relatie wanneer we bij onze partners weggaan zodat we zeker zijn dat we de juiste keuze maken.
Hij praat constant over de toekomst waarin we samen zijn, maar zegt telkens dat ik geduld moet hebben. Ik zeg dan om te lachen 'geen 2 jaar he' en dan zegt hij 'nee zeker niet!!!!'.
Ik ben echt gek van hem! Ik voel me eindelijk terug leven, ik kan open zijn tegen hem en we vertellen de meest persoonlijke dingen aan elkaar uit ons verleden.
Ik wil vragen om er een termijn op te zetten, maar ik wil niet pushen dat komt wanhopig over. Moet ik wachten en ondertussen doorgaan met mijn leven of mag ik wat druk zetten? We zijn nog maar 8 dagen verder...of zet ik er voor mezelf een termijn op en hoelang zouden jullie dan nemen?
Ik zit vast, in de knoop. Ik zie mijn partner graag, maar besef nu dat hij niet is wat ik zoek en dat hij me niet geeft waar ik nood aan heb. Ik wil niet blijven liegen tegen hem...maar ik wil wachten tot de andere man zijn keuze gemaakt heeft.
Wat doe ik?
Ik ben nieuw op het forum en ik heb nood aan tips en vooral nood om het van me af te schrijven. Ik eet en slaap bijna niet meer de laatste dagen...ik word gek...Heb ik een minnaar en ben ik terwijl een minnares of ?Ik schets even mijn situatie.
Ik heb een relatie en ken al lange tijd een man waar ik goed mee bevriend ben. We zijn al zeer lang bevriend zonder dat er sprake was van gevoelens. Hij is getrouwd... Ik ken zijn vrouw goed en af en toe spreken we allemaal samen af....
We sturen whatsapps en deze werden steeds meer open (niet seksueel). We vertelden over onze relatie (in mijn relatie zit er heel wat scheef en in zijn relatie ook).
Vorige zondag zagen we elkaar op een feest. De vonk sloeg over en we kusten elkaar stiekem achter een hoek (het mag niet, dat weet ik maar het was Oh zo fijn!).
Die avond voelde ik me een zombie, ik kon niet meer functioneren. We stuurden de dagen erna berichtjes naar elkaar en we gaven toe dat we verliefd waren op elkaar. Donderdag hebben we opnieuw afgesproken en het was heerlijk. Het klikt tussen ons en we hebben geweldige gesprekken.
Vandaag opnieuw afgesproken en we beseffen allebei dat we verkeerd bezig zijn. Hij zegt dat hoe hij zich nu voelt zeker te zijn dat het goed komt tussen ons. Ik voel me niet gelukkig in mijn relatie en heb aangegeven weg te willen gaan bij mijn partner voor hem. Waarom ik dat niet gewoon al doe? Ik weet het niet, heb een zetje nodig, een nieuw begin...steun...
Hij vraagt tijd. Hij zegt dat we sinds zondag echt een relatie hebben ookal is het stiekem. Hij wil tijd zodat onze basis steviger wordt en zodat we sterker staan in onze relatie wanneer we bij onze partners weggaan zodat we zeker zijn dat we de juiste keuze maken.
Hij praat constant over de toekomst waarin we samen zijn, maar zegt telkens dat ik geduld moet hebben. Ik zeg dan om te lachen 'geen 2 jaar he' en dan zegt hij 'nee zeker niet!!!!'.
Ik ben echt gek van hem! Ik voel me eindelijk terug leven, ik kan open zijn tegen hem en we vertellen de meest persoonlijke dingen aan elkaar uit ons verleden.
Ik wil vragen om er een termijn op te zetten, maar ik wil niet pushen dat komt wanhopig over. Moet ik wachten en ondertussen doorgaan met mijn leven of mag ik wat druk zetten? We zijn nog maar 8 dagen verder...of zet ik er voor mezelf een termijn op en hoelang zouden jullie dan nemen?
Ik zit vast, in de knoop. Ik zie mijn partner graag, maar besef nu dat hij niet is wat ik zoek en dat hij me niet geeft waar ik nood aan heb. Ik wil niet blijven liegen tegen hem...maar ik wil wachten tot de andere man zijn keuze gemaakt heeft.
Wat doe ik?

dinsdag 12 augustus 2014 om 02:46
dinsdag 12 augustus 2014 om 02:48
quote:Rooss4 schreef op 12 augustus 2014 @ 02:15:
8 dagen...
Ik heb me dr toch potdikke 2 leuke mannen aan de lijn! Ze houden me bezig tot 2 uur snachts. Wat mot dat worden!!Toch niet zo'n heel verkeerde reden om voor wakker gehouden te worden
8 dagen...
Ik heb me dr toch potdikke 2 leuke mannen aan de lijn! Ze houden me bezig tot 2 uur snachts. Wat mot dat worden!!Toch niet zo'n heel verkeerde reden om voor wakker gehouden te worden
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
dinsdag 12 augustus 2014 om 06:54
@Shiningstar, allereerst welkom Geef jezelf de tijd!! Je klinkt alsof je 3 meter hoog in een roze wolk zweeft. Relativeren!!!!!!
Hier nog steeds in fangman-crush. Baal er enorm van en zit zijn profiel 100x te checken. Begin me af te vragen of het echt zoals hij zei om het morele aspect gaat, of dat hij zoals mijn beste vriend zei bang is voor gevolgen, of een kwestie van he's-just-not-that-into-you. Ik ne?g naar 2 omdat hij toch ook erg flirterig was.
Hier nog steeds in fangman-crush. Baal er enorm van en zit zijn profiel 100x te checken. Begin me af te vragen of het echt zoals hij zei om het morele aspect gaat, of dat hij zoals mijn beste vriend zei bang is voor gevolgen, of een kwestie van he's-just-not-that-into-you. Ik ne?g naar 2 omdat hij toch ook erg flirterig was.
les jeux sont faits..

dinsdag 12 augustus 2014 om 07:44
Shiningstar: eens met de rest. Doe even normaal. Laat jij door een ander bepalen of jij een relatie hebt? Die man spoort ook niet. Je hebt geen relatie na 8 dagen en een zoen. Je vindt elkaar hooguit spannend en leuk. En ga je echt (echt?!!) na 8 dagen (!!!) roze wolk besluiten je huwelijk te beëindigen voor een ander? Sorry hoor... Ik weet niet of je verder in dit topic hebt gelezen, maar het is onlangs nog gezegd: waarom die haast? Als hij echt de ware is, is ie dat over een jaar ook nog wel.
De jeugd van tegenwoordig...
De jeugd van tegenwoordig...
dinsdag 12 augustus 2014 om 08:00
Afgelopen weekend mijn test ultieme test gehad.En geslaagd...maar het was best grappig.Wij hadden beide dezelfde beslissing gemaakt in de afgelopen weken zonder dit uit te spreken.Dus het werd een bijzondere situatie.Beide ontweken wij elkaar.Hij omdat hij al het besloten de het niet meer zover te laten komen maar wel bang was dat ik het niet zou begrijpen,ik omdat ik wist dat als het zover zou komen ik moest zeggen dat ik dat niet meer wilde.We denken er dus hetzelfde over en dat is fijn.Maar nu?Kruispunt bereikt.Voor mij zijn er twee mogelijkheden.Of het stopt en daarmee ieder contact want dat vrienden blijven werkt toch niet,of het contact blijft en we appen,bellen heel af en toe en proberen elkaar eens alleen te zien.Zeker niet vaak.Niet wekelijks of maandelijks maar 1 of 2 keer per jaar.Dat is niet vaak maar meer als dat wil ik niet want anders raak ik mezelf kwijt.Soort van grenzen stellen voor mezelf.Hij zal dit zeker met mij eens zijn en ook niet voor maandelijkse afspraken gaan.Op deze manier blijft het voor beide leuk lijkt mij.Dit heb ik hem zo goed mogelijk uitgelegd.Hij geeft aan over deze keuze na te gaan denken en ik wacht af.Alle tijd.
Dit voelt wel heel goed.Duidelijkheid en meer als dit gaat het niet worden.Als het stopt leg ik mij daar bij neer zo niet zullen er wat grenzen moeten worden besproken en gaan wij met mate verder.
Wat vindt jij Roos?Ik hou altijd van jou eerlijke nuchtere kijk op de berichten en ben benieuwd naar jouw mening
Dit voelt wel heel goed.Duidelijkheid en meer als dit gaat het niet worden.Als het stopt leg ik mij daar bij neer zo niet zullen er wat grenzen moeten worden besproken en gaan wij met mate verder.
Wat vindt jij Roos?Ik hou altijd van jou eerlijke nuchtere kijk op de berichten en ben benieuwd naar jouw mening

dinsdag 12 augustus 2014 om 08:20
Fijn dat jullie er hetzelfde over denken Bloem, dat het anders moet.
Waarom wil je een minnaar voor 1 of 2x per jaar?
Shiningstar, had je verwacht hier meer begrip te vinden dan in je eigen topic?
Je hebt nog geen relatie na een paar zoenen, en je kunt elkaar niet de toekomst beloven na 8 dagen, ook al ken je elkaar vriendschappelijk al langer.
Kijk eens, los van deze meneer, naar je eigen relatie, onderzoek wat je mist en bekijk of je daar aan kunt en wilt werken of dat je die relatie wilt beeindigen. Niet voor een ander, maar voor jezelf, omdat jij niet meer verder kunt met je nr1, los van of je nr2 er voor je is of niet (bereid je erop voor dat je nr2 wellicht nooit zal scheiden).
Waarom wil je een minnaar voor 1 of 2x per jaar?
Shiningstar, had je verwacht hier meer begrip te vinden dan in je eigen topic?
Je hebt nog geen relatie na een paar zoenen, en je kunt elkaar niet de toekomst beloven na 8 dagen, ook al ken je elkaar vriendschappelijk al langer.
Kijk eens, los van deze meneer, naar je eigen relatie, onderzoek wat je mist en bekijk of je daar aan kunt en wilt werken of dat je die relatie wilt beeindigen. Niet voor een ander, maar voor jezelf, omdat jij niet meer verder kunt met je nr1, los van of je nr2 er voor je is of niet (bereid je erop voor dat je nr2 wellicht nooit zal scheiden).

dinsdag 12 augustus 2014 om 08:34
Dymo,
Er spelen veel gevoelens mee,wij zijn heel verliefd geweest maar wij zijn er beide zeker van dat we nooit voor elkaar zullen kiezen.Wil best 1 of 2 keer per jaar een fantastische dag met hem hebben maar niet vaker.dan is hij veel te veel aanwezig in mijn leven.Daar ligt mijn grens duidelijk.
Soort onbereikbare liefde waarmee je 1 of 2 keer per jaar alles om je heen mag vergeten?
Er spelen veel gevoelens mee,wij zijn heel verliefd geweest maar wij zijn er beide zeker van dat we nooit voor elkaar zullen kiezen.Wil best 1 of 2 keer per jaar een fantastische dag met hem hebben maar niet vaker.dan is hij veel te veel aanwezig in mijn leven.Daar ligt mijn grens duidelijk.
Soort onbereikbare liefde waarmee je 1 of 2 keer per jaar alles om je heen mag vergeten?