Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Een zeilert? En dan legt ie niet even aan in Roostown? Tsss.

En jah, geen bericht is ontslag.
Dames? Noemen jullie jezelf ook minnares? Of wil je zo niet als zodanig (geëtiketteerd, genoemd, in een vakje geduwd) bestempeld worden?
Weet je, ik vind het allemaal best, als kritische vragen niet mogen dan stel ik ze niet, eeffe goeie vriendjes hoor.

Ik had dit exemplaar al een keer gevraagd hoe het zit met "dames in de pocket en nieuw vlees" daar kreeg ik best een bevredigend antwoord op en ik ga niet mekkeren, bejjegek, dan ga je gewoon in de negeer. Klaar next.

Jij wilt nicks en toenicks MO?
Roos, ik heb nog wel wat door te schuiven. Interested?
quote:theemok schreef op 22 augustus 2014 @ 15:20:

Een zeilert? En dan legt ie niet even aan in Roostown? Tsss.

En jah, geen bericht is ontslag.

Nope, dat wilde ik niet! (hij wel)

Ja precies mokje, next!

Smalltalk, doe je het hek even dicht als je dit weiland verlaat?

MO, hebben wij niet een compleet andere smaak? Maarreh de inbox staat altijd open voor nieuw vlees e input hoor!
quote:smalltalkxpert schreef op 22 augustus 2014 @ 15:21:

Dames? Noemen jullie jezelf ook minnares? Of wil je zo niet als zodanig (geëtiketteerd, genoemd, in een vakje geduwd) bestempeld worden?Ik prefereer de term maîtresse of courtisane.
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:22:

Jij wilt nicks en toenicks MO?

Oui madame Rosa, oui!

Misschien moeten we het eens onder het genot van een goed glas vin praten over onze smaak. Met een Mok thee erbij?
Ik stel mezelf altijd gewoon voor als mevrouw Theemok.
quote:theemok schreef op 22 augustus 2014 @ 15:28:

Ik stel mezelf altijd gewoon voor als mevrouw Theemok.

Madame Orange, u hebt vivamail.
@Oranje: ik vind het wel goed om te zien dat je niet meent een minnaar te nemen, zonder je te realiseren dat je zelf ook maar een bijslaapje :-o bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Heeeidi schreef op 22 augustus 2014 @ 14:02:

Helemaal niet zo veel. Er zijn, tijd voor mij. Hij beloofde me tijd, toen ik er om vroeg, maar deed er niks mee. En ineens was het genoeg geweest.En dat doet idd fucking pijn! als een klap in je gezicht.. en dat is nu precies waardoor de strubbelingen met LD ontstonden, BFF zeggen, maar niet BFF doen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
U ook, Rosa!
Whaha mag ik me aanmelden bij het Genootschap der Nederlandse Loeders ?

Een kritische inspectie onder het genot van een drankje met de andere loeders lijkt me reuze amusant.
[quote]Sense-1970 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:31:

[...]

En dat doet idd fucking pijn! als een klap in je gezicht.. en dat is nu precies waardoor de strubbelingen met LD ontstonden, BFF zeggen, maar niet BFF doen..[/quoteb]

Beste Rooss, deze kaalgevreten vlakte laat ik aan u, ik denk dat een hek overbodig is.
quote:joos01 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:33:

Whaha mag ik me aanmelden bij het Genootschap der Nederlandse Loeders ?

Een kritische inspectie onder het genot van een drankje met de andere loeders lijkt me reuze amusant.Sloeders Joos, sloeders...
Daar baal ik wel van hoor.. Hij heeft me afgewezen, maar die vent had me toch een worst hangen waar je U tegen zegt!
quote:smalltalkxpert schreef op 22 augustus 2014 @ 15:31:

@Oranje: ik vind het wel goed om te zien dat je niet meent een minnaar te nemen, zonder je te realiseren dat je zelf ook maar een bijslaapje :-o bent.Persoonlijk vind ik minnares zelfs nog te romantisch klinken. Ik ben met trots zijn neukertje!
Zo even een aantal antwoorden op de andere lopende zaken

Ik kan me de laatste keer niet heugen het MET condoom te hebben gedaan, ik moet begin 20 geweest zijn ofzo.. 12 jaar met ex-man, 13 jaar met huidige partner(die nieuw uit het doosje kwam), en 1 minnaar die clean getest was..

LD is 1 jaar jonger , alle (ex)partners verder 3 a 4 jaar ouder

Verder moeten kritische vragen kunnen, en is het aan je zelf of je wil/kan antwoorden
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:kylie86 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:39:

Daar baal ik wel van hoor.. Hij heeft me afgewezen, maar die vent had me toch een worst hangen waar je U tegen zegt!pics or it didn't happen
@rooss: af en toe een pijnlijke spiegel voorhouden mag best, anders zou ik me hier niet meer vertonen.

Ik weet ook niet goed hoe ik het heel kan houden hier, en bij hem thuis, terwijl ik zo graag gehoor wil geven aan deze call of nature. Want de vlinders in mijn buik en de kriebels in de nog lagere regionen zijn er in overvloed. Ik ga ze ook niet bepaald uit de weg, geniet er te veel van.

Bij mij is dus echt nog nooit een condoom gescheurd. Wel een keer een voorhuid...
Sorry Orange

Even sloeders opgezocht in de Van Dale.

onbekend woord

Hahaha waarom snap ik het woord dan wel.
quote:smalltalkxpert schreef op 22 augustus 2014 @ 15:35:

Beste Rooss, deze kaalgevreten vlakte laat ik aan u, ik denk dat een hek overbodig is.

Point taken, maar toch af en toe even je neus laten zien hè? Geinig.

Sense

Blauwevrouw, ik heb een keer een man een blauwe plek bezorgd aldaar. Das ook schrikken hoor!
quote:joos01 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:53:

Sorry Orange

onbekend woord

Hahaha waarom snap ik het woord dan wel.

Tja, orgasmeren staat er ook niet in, zou het dan niet bestaan?

Ik denk dat "de dikke" gewoon vet achterloopt!
quote:joos01 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:53:

Sorry Orange

onbekend woord

Hahaha waarom snap ik het woord dan wel.Een slettebakkend loeder ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven