Minnaar deel 26

donderdag 18 september 2014 om 16:34
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

maandag 20 oktober 2014 om 09:05
quote:Volgens mij kun je beter een vrouw als minnares hebben, als het aankomt op gevoelens en duidelijkheid Nou, in mijn ervaringen loopt het qua communicatie met een minnares niks soepeler dan met een man. Vrouwen laten je ook wel eens dagen wachten om antwoord te geven op een vraag. Vrouwen kunnen net zo'n gekke sprongen maken als dat mannen soms maken. En soms reageren vrouwen over emotioneel en zoeken ze boodschappen achter dingen die niks betekenen! Zucht...

maandag 20 oktober 2014 om 09:15
Ach, al dat over één kam gescheer... Je hebt minnaars die je helemaal suf spammen met appjes en Facebookberichtjes, minnaars die je gewoon drie dagen negeren en er niks mee bedoelen, vriendinnen die een week niks laten horen na een toch zeer dringende vraag en vriendinnen die je elke dag spreekt en dan lijkt het nog niet genoeg.
We zijn allemaal net mensen, hè!
We zijn allemaal net mensen, hè!

maandag 20 oktober 2014 om 11:14
Ook wel eens onzeker. Had ik pas nog: onzeker in de zin van 'waar gaat dit allemaal heen en wat wil ik eigenlijk met deze man - en wat wil hij van mij en wat vind ik daarvan'. Kortom, een complete aanval van gepieker. Ik ben er nog niet helemaal voorbij.
Ben jij dan recent nog onzeker geweest na een date Roodkapje? En waarom?
Ben jij dan recent nog onzeker geweest na een date Roodkapje? En waarom?
pluk de nacht

maandag 20 oktober 2014 om 12:00
Heb je die nog altijd nodig dan? In het begin kan ik me dat wel voorstellen, dat herken ik ook. Maar na een poosje is het toch wel duidelijk hoe de situatie is? Ik kan me indenken dat je na verloop van tijd gevoelens ontwikkelt, en de kaarten inderdaad herschud moeten worden of zijn. Waarom vraag je niet om duidelijkheid als je dat nodig hebt? Of denk ik nou te simpel?
maandag 20 oktober 2014 om 12:06
Roodkapje,
Hoe fijn het ook is,iedere keer kan de laatste keer zijn.Dat maakt het onzeker.
Het gepieker heb ik ook.Als je elkaar gezien hebt en de lust is er af ga ik me afvragen waarom en waarvoor.
Lust gevonden voor nmr 1.Het is gewoon anders,maar goed zoals het is.Geen haren trekken of grommen maar liefdevol en vertrouwd.
Hoe fijn het ook is,iedere keer kan de laatste keer zijn.Dat maakt het onzeker.
Het gepieker heb ik ook.Als je elkaar gezien hebt en de lust is er af ga ik me afvragen waarom en waarvoor.
Lust gevonden voor nmr 1.Het is gewoon anders,maar goed zoals het is.Geen haren trekken of grommen maar liefdevol en vertrouwd.

maandag 20 oktober 2014 om 12:20

maandag 20 oktober 2014 om 12:26
@Roodkapje,
Kan het zijn dat nmr 2 zich na een date schuldig voelt?Voor en tijdens een date ben je blind van lust.Als die gestild is,is er toch een bezinningsmoment.Het waarom en waar gaat dit naar toe.Dan volgt de rust,bouwen de gesprekken weer op en als de lust weer groot genoeg is volgt een nieuwe date.Zo werkt het bij ons.Ik weet dat minnaar stil zal zijn de weken na een date.Hij zal geen uitgebreide nabespreking doen en ik ook niet.Ik mis hem al voordat hij weg is en toch heb ook ik die rust nodig.
Kan het zijn dat nmr 2 zich na een date schuldig voelt?Voor en tijdens een date ben je blind van lust.Als die gestild is,is er toch een bezinningsmoment.Het waarom en waar gaat dit naar toe.Dan volgt de rust,bouwen de gesprekken weer op en als de lust weer groot genoeg is volgt een nieuwe date.Zo werkt het bij ons.Ik weet dat minnaar stil zal zijn de weken na een date.Hij zal geen uitgebreide nabespreking doen en ik ook niet.Ik mis hem al voordat hij weg is en toch heb ook ik die rust nodig.