Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Ja joh, de strekking is helemaal duidelijk! Wij vinden het grappig maar als mensen er last van hebben houden we daar rekening mee, vanzelfsprekend.

Over tot de orde van de minnaarpraat!
Hey BV,

Als je meeleest...je moet snel even een gaatje vinden om de juiste gaatjes te kunnen vinden!

Kus,

Lena

LOL, nee dit gaat hem niet worden vrees ik, als communicatiemethode ter vervanging van het appen. Was het proberen waard.
Diver, kijk gewoon waar het je brengt. Als je nou bemerkt dat je voor die paar uur lol je daarna dagenlang ellendig voelt, moet je je denk ik gaan afvragen of het het wel waard is.
Zo, bijna onderweg voor een rendez-vous met de bootsman
Geniet ervan, Oranje!

Vanmiddag een erg prettige koffiedate gehad met minnaar nr 2. Leuke meneer, gitarist in een bandje. Heel prettig lijf, heerlijke zoenen. Dat belooft wat Eerste date staat inmiddels ook al gepland.

God, wat hebben we het toch zwaar hier!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Oranje, veel plezier!

Theemok, minnaar nummer 2? Ik ben nog een beetje bleu hier hoor maar jij hebt dus twee minnaars? Wat een heerlijkheid! Geniet ervan :D
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Een minnares en nu twee minnaars. Ik heb onderhand een secretaresse nodig om alles te plannen

Nee hoor, zo erg is het nog niet. Minnares en minnaar 1 zie ik samen. Meneer nr 2 ga ik los van hen zien. Nou ja, het blijft in alle gevallen niet bij zien, hè.
Haha nog beterder! Ik ben jaloers
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Terecht! (o nee, dit mocht niet meer. Pft onhandig zeg)

Madame O, heb je dan NU as we speak een bootsman-date?

Lena, heeft BV al gehoor gegeven?
quote:Volgens mij kun je beter een vrouw als minnares hebben, als het aankomt op gevoelens en duidelijkheid Nou, in mijn ervaringen loopt het qua communicatie met een minnares niks soepeler dan met een man. Vrouwen laten je ook wel eens dagen wachten om antwoord te geven op een vraag. Vrouwen kunnen net zo'n gekke sprongen maken als dat mannen soms maken. En soms reageren vrouwen over emotioneel en zoeken ze boodschappen achter dingen die niks betekenen! Zucht...
Ach, al dat over één kam gescheer... Je hebt minnaars die je helemaal suf spammen met appjes en Facebookberichtjes, minnaars die je gewoon drie dagen negeren en er niks mee bedoelen, vriendinnen die een week niks laten horen na een toch zeer dringende vraag en vriendinnen die je elke dag spreekt en dan lijkt het nog niet genoeg.

We zijn allemaal net mensen, hè!
Precies, daarom waarschuw ik even voordat men denkt dat een vrouw de oplossing is, hahaha.
Oui madame Rosa, met bubbels in bad en fles.

Heerlijk nachtje.....
Goed bezig

Vraag voor iedereen. Voelen jullie na een date altijd goed of ook weleens onzeker over dingen ?
Jazeker, ik voel mij wel eens onzeker na een date.
Wat voor dingen bedoel je, Roodkapje?
Ook wel eens onzeker. Had ik pas nog: onzeker in de zin van 'waar gaat dit allemaal heen en wat wil ik eigenlijk met deze man - en wat wil hij van mij en wat vind ik daarvan'. Kortom, een complete aanval van gepieker. Ik ben er nog niet helemaal voorbij.

Ben jij dan recent nog onzeker geweest na een date Roodkapje? En waarom?
pluk de nacht
Ik heb meestal gemengde gevoelens. Naast leuk ook onzeker
anoniem_202785 wijzigde dit bericht op 21-10-2014 09:28
Reden: aanpassing
% gewijzigd
Heb je die nog altijd nodig dan? In het begin kan ik me dat wel voorstellen, dat herken ik ook. Maar na een poosje is het toch wel duidelijk hoe de situatie is? Ik kan me indenken dat je na verloop van tijd gevoelens ontwikkelt, en de kaarten inderdaad herschud moeten worden of zijn. Waarom vraag je niet om duidelijkheid als je dat nodig hebt? Of denk ik nou te simpel?
Roodkapje,

Hoe fijn het ook is,iedere keer kan de laatste keer zijn.Dat maakt het onzeker.

Het gepieker heb ik ook.Als je elkaar gezien hebt en de lust is er af ga ik me afvragen waarom en waarvoor.

Lust gevonden voor nmr 1.Het is gewoon anders,maar goed zoals het is.Geen haren trekken of grommen maar liefdevol en vertrouwd.
Wat bedoel jij met extra bevestiging roodkapje?

Laat jou minnaar jou niet weten wat hij er van vond en dat hij uitkijkt naar een volgende keer?
@Hart : Het is beetje zoals Theemok zegt : "waarom heb je daar nog steeds behoefte aan ? " Ik heb eigenijk wel die bevestiging nodig maar wil me hier ook niet afhankelijk van maken.
anoniem_202785 wijzigde dit bericht op 21-10-2014 09:30
Reden: aanpassing
% gewijzigd
@Hart : gelukkig heb je weer de lust gevonden voor nr 1 , dat is toch de basis.
@Roodkapje,

Kan het zijn dat nmr 2 zich na een date schuldig voelt?Voor en tijdens een date ben je blind van lust.Als die gestild is,is er toch een bezinningsmoment.Het waarom en waar gaat dit naar toe.Dan volgt de rust,bouwen de gesprekken weer op en als de lust weer groot genoeg is volgt een nieuwe date.Zo werkt het bij ons.Ik weet dat minnaar stil zal zijn de weken na een date.Hij zal geen uitgebreide nabespreking doen en ik ook niet.Ik mis hem al voordat hij weg is en toch heb ook ik die rust nodig.
@Roodkapje

Het is geen blinde lust voor nmr 1.Maar dat had ik ook niet verwacht.Voor grommen en haren trekken heb ik minnaar.

Maar wel blij dat ik het verschil weer zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven