Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Blauw: ja het extreem hongerige en grommige gat door " liefdesverdriet " is heel herkenbaar. Volgens mij omdat dit een hele diepe angst triggert , afwijzing en afkeuring. Je wil alles inzetten omdat hij alleen deze angst weer kan wegnemen ( denk je )
quote:boohoo schreef op 24 september 2014 @ 09:46

Iemand adviseerde mij me af te vragen waarom ik zo aan een gebonden persoon hang, dat weet ik wel hoor: gewoon liefde, uit het hart. Perfecte seks, zelfde golflengte en de behoefte om in het bejaardenhuis nog zijn eventuele snotneus af te vegen. Daar doe je niks aan. Dat is zo sterk en ik kan er dus nu ook geen kant mee op.

Om die reden wil ik hem ook niet uit zijn huwelijk halen, omdat ik mij dan verplicht zal voelen tot van alles en dat gaat niet samen met liefde, lijkt mij. Ik heb er ook eigenlijk geen verstand van.

Nou, dat is allemaal weer gezegd en rust maar weer. Nieuwe poging tot huishoudelijk werk.Ja, maar weet je, liefde gaat ook weer voorbij. Het is geen fatale aandoening. Zeker met een hetingsstoornis lijkt mij een gebonden man echt geen goed idee. Als je het niet voedt, gaat liefde ook weer voorbij.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 24 september 2014 @ 10:18:

@look : Je kunt toch bekijken wat de date voor je doet en daarna weer verder kijken. Misschien ontmoet je over een jaar wel onverwachts een nieuwe minnaar die veel beter aansluit. Je denkt teveel in die twee opties maar het leven heeft genoeg wendingen. En blijft je libido laag dan kun je gewoon lekker naar het Libelle forum , recepten uitwisselen ipv mannen . Ook leuk

Ja, dat kan. Maar dan moet ik dus eerst weer vreemdgaan. En nu sta ik er juist nuchter in en wordt niet gehinderd door sekshormonen.

Ik weet eigenlijk niet of ik nog open sta voor een nieuwe minnaar. Ik ben nog nooit spontaan tegen een leuke man opgelopen. Een leuke man vertrouwen kost tijd en ik weet niet of ik dat er nog in wil investeren. Bovendien, met de minnaar is niks mis.

Ach, ik sudder nog wel even verder, ik heb nog tot november

En wie vroeg ook alweer over het wachtbankje? Daar hebben we elkaar een half jaar geleden al op gezet. In zijn leven kwam het niet uit en in de mijne ook niet. Nog langer op het bankje heeft niet zoveel nut denk ik.

Libelle forum.. Wil je niet van die nare dingen zeggen?
Je hoeft geen gat te hebben om aandacht lekker te vinden. Iedereen vindt positieve aandacht fijn.
Toch vind ik dat altijd makkelijk gezegd look. Er zal zeker een kern van waarheid in zitten hoor. Maar zet een afgekickte heroine verslaafde tussen de verslaafden en 9 va de 10 zullem terug vallen.

Hier aan het afkicken van zomerjurkjes naar dikke truien en de kachel aan

en nog geen date vol warmte in het vooruitzicht
Kom op Look , niks mis met breien en een sereen Libelle leven , ik verlang ernaar
quote:Lookolook schreef op woensdag 24 september 2014 12:58 Je hoeft geen gat te hebben om aandacht lekker te vinden. Iedereen vindt positieve aandacht fijn.Natuurlijk maar als je er afhankelijk van bent of het beheerst je leven dan is het toch behoorlijk hinderlijk.
Alle reacties Link kopieren
Even ego:

Date gaat niet door aaargh!

Moet nu nog twee weken wachten, en dat duurt nog een eeuwigheid

Maar goed, het is niet anders de reden was helder en het kan ook even niet anders.
Jammer baba. Is geloof ik samen met de roze brillen em sahara dozen ook een trend hierzo. Dates die niet door gaan.
Roodkapje, heb jij er al eens aan gedacht naar een psych te gaan?
quote:bella03 schreef op 24 september 2014 @ 12:59:

Toch vind ik dat altijd makkelijk gezegd look. Er zal zeker een kern van waarheid in zitten hoor. Maar zet een afgekickte heroine verslaafde tussen de verslaafden en 9 va de 10 zullem terug vallen.

Hier aan het afkicken van zomerjurkjes naar dikke truien en de kachel aan

en nog geen date vol warmte in het vooruitzicht

Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is. Maar 'de liefde' vind ik persoonlijk niet zo'n goede reden. Vraag de minnaressen hier maar naar die liefde, die ook weer voorbij ging. Het kost flink wat liefdesverdriet en narigheid, maar ook na 'die grote liefde' leven ze prima verder. Als je van jezelf al weet dat je problemen met hechten hebt, dat je dus al kwetsbaar bent, dan zou je juist nóg voorzichtiger met jezelf moeten zijn. Omdat dat liefdesverdriet, en dat komt, je leven nog heel veel zwaarder gaat maken.

Ook al ervaar je de liefde als heel sterk, je hebt nog steeds een keuze wat je er mee doet
Moet je nu al een beslissing nemen Look? Nee toch. November duurt immers nog even;)

Enneh...waar is het boytoy potentieeltje eigenlijk gebleven? Of was die slechts voor de cheyle chat?
quote:roodkapjeendewolf schreef op 24 september 2014 @ 13:01:

Kom op Look , niks mis met breien en een sereen Libelle leven , ik verlang ernaar Chinezen schijnen hun vijanden een interessant leven te wensen...Nadenkertje.
@bella: niet nodig , ik ken mijn kracht en valkuilen goed. Ik ervaar ook voldoende balans en heb mezelf goed onder controle. Door dit zelfinzicht heeft een nr 2 steeds minder een functie, wil niet zeggen dat ik geen gaten heb. Die zal ik op bepaalde manier houden denk ik maar de drang om ze te vullen met kicks en dingen buiten mezelf wordt steeds kleiner.
Bella: het is ook ergens wel logisch dat dates vaak niet kunnen doorgaan, het moet stiekem , geplan eromheen en er kan van beide kanten wat gebeuren waardoor je niet weg kan.

Nog even twee weken volhouden dus
quote:roodkapjeendewolf schreef op woensdag 24 september 2014 13:01 Kom op Look , niks mis met breien en een sereen Libelle leven , ik verlang ernaarMeerdere van dit type post's zie ik de laatste tijd voorbij komen van jou, wat let je? Stop met je minnaar.
Anouk, dat zeg ik, ik heb nog even.

Oh, die toyboy heb ik behoed voor vreemdgaan

Ik zag mezelf nog niet zo fungeren als oude fiets en hij kwam er na de vakantie achter dat hij zijn geilheid ook weer bij zijn vriendin kon vinden. Dus hebben we elkaar succes gewenst. Desalniettemin was het leuk mailen.

Maar ik heb toch liever een oude fiets dan dat ik er een ben.
Toch kan ik ook nog wel weemoedig worden van iedereen die verliefd is geworden en daar van afkickt of probeert dat niet te worden.

Wat is de liefde dan nog waard?Ik bedenk mij dat ik ook met een wat afkicken ooit mijn nmr 1 had kunnen vergeten terwijl ik juist altijd dacht dat de eerste tijd zo bijzonder was.

Het heeft mijn kijk op verliefdheid en liefde wel veranderd.
Look ik denk dat je met minnaar in een andere fase terecht bent gekomen, het is logisch dat je dan niet meer bij elke app/mail/oid van je stoel af glijd. Ik zou de date lekker laten staan. November is nog erg ver weg. Toch? ;)
quote:roodkapjeendewolf schreef op 24 september 2014 @ 13:01:

Kom op Look , niks mis met breien en een sereen Libelle leven , ik verlang ernaar

Moeten we even een ban voor je regelen hier?

It's all in your hands..
Ik blader de Libelle vaker door dan de viva, ik kan me niet eens heugen dat ik de viva in handen heb gehad...., kut ik wordt oud....
Ik herken het niet echt, een gat in jezelf hebben, dat je vult met een minnaar???

Seksueel ben ik erg vrij, en heb dus ook heel lang verschillende bedmaatjes gehad. Maar als dat ophield had ik nooit extreem liefdesverdriet, een weekje down en dan wel weer vrolijk verder.

Wat ik wel heb, is dat ik in het algemeen erg veel waarde hang aan mijn sociale contacten. Misschien meer dan gemiddeld.

Maar ik zie eigenlijk geen gat.

quote:aleksiss schreef op woensdag 24 september 2014 13:22 Meerdere van dit type post's zie ik de laatste tijd voorbij komen van jou, wat let je? Stop met je minnaar.

Precies 2 x , het is ironisch en luchtig bedoeld maar goed ...

Waarom moet ik stoppen met mijn minnaar ?
Aleksis, dat het een andere fase is, is niet het probleem. Dat weet ik al heel lang en dat heb ik allang geaccepteerd. De vraag is meer of het nog goed genoeg is. Volgens mijn eigen criteria eigenlijk niet meer. Maar deze man is te leuk om te laten gaan ofzo. Dat is meer mijn probleem. Blijf ik trouw aan mijn eigen principes of stel ik die bij met als risico dat het maar zo-zo is. En wil ik dan wel risico's lopen voor maar zo-zo. Of moet ik gewoon non worden en elkaar af en toe eens vriendschappelijk bellen.

Allemaal geen hele grote levensvragen, maar qua knopen doorhakken, waar over gesproken werd, deze vrouw lukt het nu dus even ook niet zo goed.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven