Minnaar, deel 29.
zaterdag 9 mei 2015 om 18:23
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
.
zaterdag 6 juni 2015 om 11:39
Nee hoor roos, er staat juist niets wat ik niet al lang weet. Je praat alleen tegen me alsof je me denkt te kennen, op een denigrerende toon alsof jij het allemaal wel weet. Je schrijft niets confronterends, niets dat ik niet wil lezen, je hoeft alleen niet te doen alsof je weet hoe ik mijn leven leid. Daar zit je nl mis. En vanwege je badinerende toon, reageer ik gepikeerd.
zaterdag 6 juni 2015 om 11:50
Xenigmax, ja ik neem inderdaad risico's, ondanks alles. Mijn nood is niet groter dan die van mijn man. Hij heeft namelijk andere noden die ik niet heb. We proberen er samen uit te komen en praten veel. Spiegels hier zijn alleen maar fijn, maar doen me wel nog meer beseffen hoeveel moeite ik moet doen voor thuis. Man is type ja en amen, regel het maar en alles is goed.

zaterdag 6 juni 2015 om 12:16
zaterdag 6 juni 2015 om 12:21
De kern is mij allang duidelijk, overigens Dat is voor mij allang een feit en daar wordt hard aan gewerkt en daarin worden hele grote stappen gezet, die ik hier niet beschrijf. Ik plant hier af en toe wat gebeurtenisjes met m'n minnaars. Dit is geen dagboek voor mij waarin ik al mijn levenskeuzes kwijt moet

zaterdag 6 juni 2015 om 12:30
Ik heb geen idee hoe jij je leven leidt en dat pretendeer ik ook niet te weten, dat zijn echt waar de stemmen in je eigen hoofd. Belerend, mja, misschien een tikje, daar wil ik wel hand voor in eigen boezem steken. Ik vind het jammer dat je hier een half verhaal neerzet en dan gepikeerd bent omdat wij het hele verhaal niet kennen en daar dus ook niet op kunnen reageren. Ik lees tussen de regels door dat jouw man ook aardig aan jouw grenzen peurt op andere vlakken maar daar kan je schijnbaar niks over kwijt.
Het is wel goed zo.
Het is wel goed zo.
.

zaterdag 6 juni 2015 om 15:07
Ik heb me pas aangemeld bij dit forum, herkende hier veel dingen. Mijn relatie is ook open, al een aantal jaar en wij bezoeken ook parenclubs. Ik en man hebben een behoorlijke sexdrive. We sexen veel samen, maar we misten beide het nieuwe, het onbekende en het spannende. Dus hebben toen besloten om open te gaan.
Ikzelf heb tot nu toe maar 2 minnaren gehad. Er moet best wat moeite gedaan worden bij mij zodat ik kan klaarkomen en tot nu toe is het nog niet gelukt door de minnaren. Daardoor wil ik liever met man sexen.
Man heeft wel minaressen gehad, en de eerste keren was toch slikken voor mij. Maar nog steeds ben ik nr 1 voor hem.
Wie van jullie zit net als ons in een lange open relatie. Lijkt me leuk om ervaringen te delen.
Ikzelf heb tot nu toe maar 2 minnaren gehad. Er moet best wat moeite gedaan worden bij mij zodat ik kan klaarkomen en tot nu toe is het nog niet gelukt door de minnaren. Daardoor wil ik liever met man sexen.
Man heeft wel minaressen gehad, en de eerste keren was toch slikken voor mij. Maar nog steeds ben ik nr 1 voor hem.
Wie van jullie zit net als ons in een lange open relatie. Lijkt me leuk om ervaringen te delen.

zaterdag 6 juni 2015 om 15:24
Knap van je mok dat je afscheid heb genomen van de personen die je dierbaar waren.
Maar wat je schreef, een minaar is geen relatiemateriaal.
Man heeft een tijdje gedate met een vrouw die verliefd op hem was, wat begon om de sex, werd uiteindelijk hem claimen. Ze wilde samen winkelen of andere gezellige dingen doen, dat vond ik niet leuk. Hij heeft het toen afgekapt, want hij respecteerde mijn probleem. Hij wilde ook geen relatie naast een relatie.
Hij spreekt nu een paar keer af, en daarna niet meer. Hij geeft dit overigens meteen aan een vrouw door. Wil ze dat niet, dan is de keus aan haar om niet af te spreken met mijn man.
Dit bevalt ons, en vooral mij, veel beter.
Maar wat je schreef, een minaar is geen relatiemateriaal.
Man heeft een tijdje gedate met een vrouw die verliefd op hem was, wat begon om de sex, werd uiteindelijk hem claimen. Ze wilde samen winkelen of andere gezellige dingen doen, dat vond ik niet leuk. Hij heeft het toen afgekapt, want hij respecteerde mijn probleem. Hij wilde ook geen relatie naast een relatie.
Hij spreekt nu een paar keer af, en daarna niet meer. Hij geeft dit overigens meteen aan een vrouw door. Wil ze dat niet, dan is de keus aan haar om niet af te spreken met mijn man.
Dit bevalt ons, en vooral mij, veel beter.

zaterdag 6 juni 2015 om 16:16
Welkom RR. Fijn dat je man zo rekening met jouw gevoelens houdt, dat is heel wat waard. Meestal is het voor de man lastiger om contacten op te doen dan voor een vrouw, dus blijkbaar doet hij iets goed dat hij meerdere minnaressen heeft versleten Het komt al gauw in onbalans als een van de twee in een minnaarsrelatie met verliefde gevoelens rond gaat lopen. Hoeft niet per se zo te zijn, maar het ligt wel eerder op de loer.
Kom je bij je eigen man ook moeilijk klaar? En als je het zelf doet? (dit zijn misschien vragen voor een ander topic, maar het viel me even op in je posting).
Er zitten hier meerdere mensen met een open relatie, die zul je vanzelf wel tegenkomen.
Kom je bij je eigen man ook moeilijk klaar? En als je het zelf doet? (dit zijn misschien vragen voor een ander topic, maar het viel me even op in je posting).
Er zitten hier meerdere mensen met een open relatie, die zul je vanzelf wel tegenkomen.

zaterdag 6 juni 2015 om 18:19
Ik kom juist klaar bij mijn man, weet precies wat ik nodig heb. Ik heb nogal ehh wat aparte opwarmdingen nodig. En om dat bij een minaar kenbaar te maken vind ik onprettig. Dus ik beleef het meeste plezier met eigen man.
Hij houd rekening met mij, gelukkig want anders zou het ook niet werken. Verliefde gevoelens zijn er nooit geweest. Wij geloven ook niet in polyamorie, ik kan me niet voorstellen dat je op meerdere mensen verliefd kunt zijn. Maar ongetwijfeld zullen er mensen zijn die dat w kunnen.
Succes met je dating avontuur. Ook weer heel erg leuk.
Hij houd rekening met mij, gelukkig want anders zou het ook niet werken. Verliefde gevoelens zijn er nooit geweest. Wij geloven ook niet in polyamorie, ik kan me niet voorstellen dat je op meerdere mensen verliefd kunt zijn. Maar ongetwijfeld zullen er mensen zijn die dat w kunnen.
Succes met je dating avontuur. Ook weer heel erg leuk.
zondag 7 juni 2015 om 02:12
Hoi, hier en daar wat ontwikkelingen lees ik.
Ik heb weinig ontwikkeling. Same old same verhalen.
Twee a drie maanden geleden had ik twee vragen voor mezelf. 1. Als mijn minnaar thuis weer leukr sex krijgt heeft hij nog wel zin in mij. 2. Als mijn minnaar thuis weer leuke sex krijgt kan ik daarmee omgaan.
Inmiddels kan ik vraag 1. met een grote ja beantwoorden. Hij heeft nog steeds erg veel zin in mij. Nodigt mij uit en is erg blij met mij. Hij ontvangt mij nog steeds met een hele grote glimlach, dat zit wel goed.
Vraag 2. Nog steeds niet beantwoord. Dan denk ik van wel, dan denk ik van niet. Zucht..... Ik wil helderheid en met een fijn gevoel een richting kiezen.
Ik heb weinig ontwikkeling. Same old same verhalen.
Twee a drie maanden geleden had ik twee vragen voor mezelf. 1. Als mijn minnaar thuis weer leukr sex krijgt heeft hij nog wel zin in mij. 2. Als mijn minnaar thuis weer leuke sex krijgt kan ik daarmee omgaan.
Inmiddels kan ik vraag 1. met een grote ja beantwoorden. Hij heeft nog steeds erg veel zin in mij. Nodigt mij uit en is erg blij met mij. Hij ontvangt mij nog steeds met een hele grote glimlach, dat zit wel goed.
Vraag 2. Nog steeds niet beantwoord. Dan denk ik van wel, dan denk ik van niet. Zucht..... Ik wil helderheid en met een fijn gevoel een richting kiezen.

zondag 7 juni 2015 om 11:11
Hint, dat is precies de reden dat ik niets wil weten van het seksleven van meneer2. Hij zal wel iets te kort komen thuis of heeft een hoog libido....who knows...
Ik begrijp niet goed wat de meerwaarde is om zoiets te weten. Voel je jezelf dan beter omdat jij hem iets kan geven wat zijn vrouw niet kan?
Ik begrijp niet goed wat de meerwaarde is om zoiets te weten. Voel je jezelf dan beter omdat jij hem iets kan geven wat zijn vrouw niet kan?

zondag 7 juni 2015 om 11:22
De toegevoegde waarde van een antwoord op die vraag 2 snap ik eerlijk gezegd ook niet zo goed Hint. Vraag 1 lijkt me veel belangrijker.
Ik vraag SV niet naar wat hij nog meer met wie uitspookt. Maakt me oprecht niet uit. Zijn antwoord zou niks kunnen toevoegen aan wat wij samen hebben en daar ook niets aan kunnen afbreken.
Ik vraag SV niet naar wat hij nog meer met wie uitspookt. Maakt me oprecht niet uit. Zijn antwoord zou niks kunnen toevoegen aan wat wij samen hebben en daar ook niets aan kunnen afbreken.
zondag 7 juni 2015 om 11:23
Hint, ik heb dat ook bij mijn ene minnaar. Zij hadden al een lange tijd geen sex en volgens mij nog steeds niet. Dat was voor hem de reden om het buiten de deur te zoeken. Laatst had hij het gevoel dat het weer goed zou komen thuis, ze had een weekendje weg geregeld. Nu weet ik ook wel dat het van niks niet gelijk geweldig wordt maar ik word er wel onzeker van, wil hij me dan nog steeds zien en zo.
Hij wil me nu iig nog steeds zien dus maar gewoon genieten.
Hij wil me nu iig nog steeds zien dus maar gewoon genieten.
zondag 7 juni 2015 om 11:52
Ik weet van mijn nr 2 ook dat hij thuis in een sex loze relatie zit. Maar dat is ook het enige wat ik weet. Wij hebben het er nooit over. Is voor mij ook niet intersant. Wel laatst het uitgebreidt gehad over daten met andere. Uiteindelijk hebben we daar beide geen behoefte aan. Maar weten wel van elkaar dat als we die behoefte wel hebben we dat uitspreken dat daar over naar elkaar open en eerlijk zijn , gewoon omdat dat kan.
Mijn date komt steeds dichterbij. Heb er zo,n zin in en nr 2 ook.
Mijn date komt steeds dichterbij. Heb er zo,n zin in en nr 2 ook.
zondag 7 juni 2015 om 12:21
Mijn seksleven met mijn man zit nu ook weer enigszins in de lift....en ik heb binnenkort een date met Meneer2. Ik weet nog niet precies wat ik met deze situatie aanmoet. Ik heb altijd gedacht dat ik mijn minnaar aan de kant zou zetten als het weer beter zou gaan met man.
Ik weet echter zeker dat ik die spanning met Meneer2 enorm ga missen. De onverwachte appjes, de foto's, de aanloop naar een date. Ik vraag mij af of beiden naast elkaar kunnen bestaan. Ik heb een lieve betrouwbare minnaar waarbij het uitgangspunt is dat het vooral leuk moet zijn, en het is een feit dat mijn relatie met mijn man niet heeft geleden onder de minnaarsrelatie (waarbij ik ook niet wil brweren dat dankzij die relatie, de relatie met mijn man beter is geworden want ik voel mij bij tijd en wijlen flink schuldig). Kortom, ik weet nog niet wat ik ga doen.
Spinsels, enjoy!
Ik weet echter zeker dat ik die spanning met Meneer2 enorm ga missen. De onverwachte appjes, de foto's, de aanloop naar een date. Ik vraag mij af of beiden naast elkaar kunnen bestaan. Ik heb een lieve betrouwbare minnaar waarbij het uitgangspunt is dat het vooral leuk moet zijn, en het is een feit dat mijn relatie met mijn man niet heeft geleden onder de minnaarsrelatie (waarbij ik ook niet wil brweren dat dankzij die relatie, de relatie met mijn man beter is geworden want ik voel mij bij tijd en wijlen flink schuldig). Kortom, ik weet nog niet wat ik ga doen.
Spinsels, enjoy!

zondag 7 juni 2015 om 12:26
Moeilijk, secr... waar trek je die grens? Leuk om dat tegen jezelf te zeggen: als het beter gaat, kap ik ermee. Maar wat is 'beter'? Wanneer is beter goed genoeg? En hoe weet je of dat tijdelijk is of niet? Zo'n grens is natuurlijk nooit scherp. Je zult zelf een beslissing moeten nemen, er is geen externe factor (man of minnaar) die dat voor je doet. Ergens op wachten is jezelf voor de gek houden.
zondag 7 juni 2015 om 12:33
Nou Theemok, dat zijn precies de vragen die ik mijzelf stel op dit moment. Knap dat je dat uit mijn korte bijdrage kan halen...
En ik vind het ook wel grappig dat ik dezelfde dilemma's heb als de minnaars van Hint en Pearl op dit moment. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...vanuit een mannelijk perspectief zeg maar....
En ik vind het ook wel grappig dat ik dezelfde dilemma's heb als de minnaars van Hint en Pearl op dit moment. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...vanuit een mannelijk perspectief zeg maar....

zondag 7 juni 2015 om 12:41
Ik had mijn glazen bol net opgepoetst, dat zal het zijn.
Knopen doorhakken is moeilijk... Maar zolang het thuis goed gaat, en je nog van nr 2 geniet... Zodra het schuldgevoel echt gaat schuren, misschien. En dan nog zal het niet makkelijk zijn. Ik ben zelf nogal rigoureus in die dingen, maar ik snap dat dat niet voor iedereen geldt. Neemt je behoefte niet af om met nr 2 te kletsen en af te spreken, nu je meer aandacht thuis krijgt?
Knopen doorhakken is moeilijk... Maar zolang het thuis goed gaat, en je nog van nr 2 geniet... Zodra het schuldgevoel echt gaat schuren, misschien. En dan nog zal het niet makkelijk zijn. Ik ben zelf nogal rigoureus in die dingen, maar ik snap dat dat niet voor iedereen geldt. Neemt je behoefte niet af om met nr 2 te kletsen en af te spreken, nu je meer aandacht thuis krijgt?
zondag 7 juni 2015 om 18:23
Secr, de vraag is idd moet je daarin een keuze maken. Kunnen die twee werelden niet gewoon naast elkaar blijven bestaan. Advies geven is lastig. Want iedere situatie is lastig. Bij mij lopen de twee werelden prima naast elkaar. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik degene ben die thuis de sex afhou en op een laag pitje heb gezet. Na een periode van verbale agressie van de kant van mijn nr 1 was mijn lust thuis totaal verdwenen. Nr 1 doet nu heel erg zijn best en dat waardeer ik maar mijn lust naar hem toe heeft moeite met terug komen. Eigenlijk andersom situatie als bij jouw.
Ik denk net als mok, als het schuld gevoel niet de overhand neemt geniet van beide mannen
Is nr 3 definitief van de baan ?
Ik denk net als mok, als het schuld gevoel niet de overhand neemt geniet van beide mannen
Is nr 3 definitief van de baan ?